Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() komt vast goed!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Duivelaartje: succes morgen!
Afgelopen weekend was het kermis hier voor de deur. Slecht geslapen daardoor. Gisteren kon ik wel uit slapen, ik moest pas rond half twaalf de trein hebben. Morgen moet ik om half negen beginnen en ben ik om kwart over negen klaar ![]() Zondag alweer niet wezen trainen en vandaag ga ik ook niet. We zouden deze week een bonustoets/tussentoets hebben, ik dacht maandag of dinsdag dus ik ging ervoor leren. Hele weekend aan dat vak gewerkt, waardoor ik nu nog steeds achterloop met het andere vak. Maar vandaag laatste hoorcollege gehad, dus kan me helemaal richten op het andere vak (op werkcolleges na dan). Dus zondag kon ik geen ochtend en halve middag missen, want na trainen doe ik toch niks meer. Vandaag ga ik niet want dan ben ik zo laat thuis, en ik ben nu al moe. En dan heb ik terug of de stoptrein op een of ander station waar iemand me onderweg afzet, of ik neem de trein bij Amstel. Maar dan moet ik een half uur op Amstel gaan wachten omdat ik die ervoor net niet ga redden, en dat lijkt me 's avonds niet zo slim. Ze willen mij in die buurt niet eens laten lopen. Op zich best lief hoe beschermend ze (de trainer vooral, want die ken ik goed) naar mij toe zijn, maar ook wel irritant. Ze wilden me niet eens bij Sloterdijk afzetten, terwijl ik heus wel daar op de trein kan zetten. Maarja, ze willen me wel altijd afzetten op een station dat zij wel veilig vinden, zodat ik niet hoef te lopen. Ik vind het wel vervelend dat ik niet regelmatig kan komen, maar mijn school (en nachtrust) gaan toch echt voor. Ik heb last van mijn ogen. Ik zie heel onscherp af en toe. Vooral tijdens hoorcolleges heb ik er last van. Morgen afspraak maken bij de opticien. Ik denk dat mijn ogen achteruit zijn gegaan, maar dat hoop ik niet. Het is denk ook niet zo goed als het wel zo is, want amper twee maanden terug wa mijn linkeroog al achteruit gegaan en hebben ze mijn ogen getest. Even afwachten. Ik moet nog heel veel doen maar ik ga geen lijstjes meer posten, want daar hou ik me toch niet aan ![]()
|
Verwijderd
|
@kruimel en moon:
Ik weet dat jullie gelijk hebben, maar het voelt heel vervelend om toch weer zo'n reputatie te hebben, als mensen je op school herkennen als "dat meisje met die aanvallen". Ik wil gewoon een positieve naam hebben, zoals "het meisje met de hoge punten" ofzo... Maarja, op een social work opleiding moet je wel wat steun en een open houding kunnen verwachten. Hoewel ik dus wel bang ben dat mensen vinden dat dit geen opleiding voor mij is, dat ik er zelf nog te veel in zit. Ik probeer het verleden en de problemen daarin achter me te laten, het te vergeten, maar het verleden achtervolgt mij en haalt mij af en toe in... We zullen wel zien hoe het verder gaat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben verkouden, ik heb hoofdpijn en ik heb liefdesverdriet. Kortom ik voel me rot. Bij alles wat ik doe val ik bijna in slaap en m'n bonst de hele tijd. Gisteren viel ik bijna flauw, ik voelde me helemaal niet lekker worden en m'n oren suisden en ik zag alles wazig met zwarte vlekken. Gelukkig duwde iemand me toen op de grond, iedereen was gelijk hartstikke bezorgd. Dat was wel lief.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Haha, mijn psycholoog vindt dat ik een veel-verpakking moet kopen die ik ook helemaal leeg mag eten van mezelf, zodat ik er niet meer zo'n druk op leg. En haha, ik mag het dan ook niet compenseren door maaltijden over te slaan, want "dat is dan de consequentie van de keuze die je maakt". Ja, haha..grappig. Dat dacht ik dus niet he.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jeeej bedtijd.. gelukkig
morgen ook weer paardrijden.. tis de 5de keer.. ben benieuwd.. ik kan totaaaaaal niet opstijgen.. zal ik wel weer iets over te horen krijgen ![]()
Laatst gewijzigd op 17-10-2007 om 21:14. |
![]() |
|
Bedtijd. <3 Godzijdank.
Jeetje. ik kan echt niet tegen een 9-tot-5 kantoorbaan waar je de hele dag bij zit. -_-' Zoiets doe ik dus nu, maar dan maak ik software. ![]() Maar ik word er zo loom en moe daarvan. Godzijdank nog maar 13 weken, ofzo. Misschien moet ik 's naar een sport gaan kijken, ofzo. Want dit is niet goed voor mijn uithoudingsvermogen en gewicht. >_> Moet ik alleen een maatje vinden. Ik heb zo'n hekel aan dingen alleen doen. =\
|
![]() |
Ik ben in het diepe gedoken en ik weet dat het een stomme actie is. Ik weet waar dit naar toe gaat en hoe ik me dan kan gaan voelen en het is dom.
Ik heb hem gewoon gebelt. Om te vragen of hij nou nog een koelkast had die ik kan overkopen. Toen ik zei dat ik voor de koelkast belde lachte hij een beetje raar. Hoopte hij dat ik belde om wat af te spreken, of was hij opgelucht dat het niet om een afspraakje ging? Hij was wat afstandelijk, zakelijk. Maar uiteindelijk zei hij dat hij ergens op bezoek was en ik maar moest laten weten wanneer ik die koelkast wou. Nu denk ik de hele fucking tijd aan hem en wil ik hem morgen weer bellen om te vragen of het hem een goed idee lijkt om wat af te spreken. Nu zit hij weer in mijn hoofd en wil ik bij hem zijn en naar die kutogen kijken. Maar die ogen zijn zo verraderlijk, hij is zo verraderlijk. Dit hebben we al eens gedaan en ik wil het niet nog eens. Maar ik had hem niet moeten bellen, ik had sowieso niet met hem moeten zoenen. Maar hij is leuk en aan hem denken is leuk. Pff, hopeloos geval. ![]() Hopen dat hij wat wil afspreken. ![]() ![]()
|
De laatste tijd structureel als werk hoofdpijn aan één kant van m'n hoofd en druk op mijn ogen. Lastig. Morgen ga ik de nachtdienst in... Duurt weer 2 weken voordat ik omgeschakeld ben
![]() ![]() Mijn pizza broodje is klaar, ik kan 'm hier zelfs ruiken!!! Lekker!!! ![]() ![]()
|
Ik wou dat ik soms gewoon even uit mijn leven kon stappen, gewoon om even rust te nemen. Ik ben nu wel gewend aan mijn ritme, maar tegelijkertijd wordt het ook weer een sleur om dezelfde dingen te doen. Maar dat krijg je toch met colleges op vaste tijdstippen, vergaderingen, dat soort dingen. En dan ga ik wel vanalles doen in het weekend nu, maar niets voelt echt als anders. En ik heb er ook al helemaal geen zin in. Ik heb nergens zin in. En ik weet dat als er iets is dat ik het aan moet geven. Aan de ene kant wil ik me niet aanstellen, maar aan de andere kant wil ik ook dat ze het merken, maar daar moet ik zoveel moeite voor doen. En als hij dan niets laat horen is dat voor mij weer een bevestiging op mijn negatieve denkpatroon, terwijl ik evengoed niets laat horen. Deels omdat ik dus iets wil laten merken, omdat ik niet opdringerig wil zijn, en omdat ik het wel alleen kan allemaal. Ik denk ook teveel na over domme dingen die anderen niet eens bedoelen maar ik vervorm ze dan zelf in mijn gedachten. Ik vind het zo helemaal niet leuk allemaal. Maar ik weet niet wat ik eraan moet doen.
|
Verwijderd
|
Ooooh, OMG ik ben net terug van de Lama's en het was zóóóóó gaaf! Ik heb tranen in mijn ogen gehad van het lachen.
![]() ![]() Nu ben ik wel doodmoe en suizen m'n oren heel erg. Maar goed, ik ga slapen en morgen zie ik wel weer verder. De Lama's.<333333333333333333333333333333333333333333 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me echt heel goed, kennelijk gaat dat in vlagen bij mij
![]() Gisteren in ons huis 'ingebroken', heel sneaky ![]() ![]() ![]() Vanmiddag weer therapie, en ik voel me er al beter onder ![]() |
![]() |
|
Nog maar 2 daagjes en dan heerlijk een weekje vrij
![]() Morgen middag nog een toets, maar moet er maar niet te veel aan denken anders word ik zo zenuwachtig er van. Hopelijk heb ik het goed geleerd, zo niet dan moet ik hem maar herkansen. Maar ik denk dat ik het wel redelijk ken.
|
Op de universiteit, ik heb over een half uur college.
En wil ik niet weer een kwartier in de rij voor de koffie staan, moet ik nu eigenlijk naar beneden. Het meisje met wie ik vanmiddag had afgesproken, heeft wéér afgesmst. Paar maanden geleden zouden we in Zwolle wat gaan eten, smste ze de avond ervoor af dat ze naar een lezing ging. Vervolgens nooit meer een andere afspraak gemaakt. Toen heb ik haar een paar weken geleden 'gehyved' of we dan op de VU wat zouden afspreken, aangezien zij hier ook studeert. Afspraak gemaakt, zij belt de dag ervoor af dat ze naar een vriendin moet. Net kreeg ik weer een smsje dat ze een paper moet afschrijven. Ik weet niet, maar hoe graag wil je dan afspreken? Gelukkig vind ik haar ook totaal niet belangrijk ![]() |
![]() |
|
Gah. Ik begin mij af te vragen in hoeverre dit wat voor mij is. Het ritme dat er bij hoort, staat mij sowieso al niet aan (zoals ik al eerder heb gepost), en het vooruitzicht van zometeen 40 jaar werken om één of andere klootzak rijker te maken, vind ik al helemaal niets. (hoe bedoel je, lage dunk van mensen?)
Daarnaast staat de hele bedrijfscultuur mij niet aan. Ik ben niet serieus met dingen, ik kàn niet serieus zijn met dingen. Sterker nog: Ik word hier meestal raar aangekeken door het chronische personeel (c wot i did thar?! ![]() Bah, wat een depri vooruitzicht is dat toch, eigenlijk. Hmm. Eigen bedrijf, anyone? ![]()
|
en het is weer donderdag middag.. ik slaap een gat in de dag en doe verder het liefste niets.. tuurlijk weet ik dat je juist wel wat moet doen om je minder rot te voelen maar als je niets doet en je voelt je rot en je doet iets en je voelt je net zo rot.. nou dan maar niets doen (logisch he)
straks al paardrijden, das wel weer genoeg voor vandaag..
||
Citaat:
![]()
|
@lentekriebel: Welke opleiding doe je? ik ben van mening dat je er op een sociale opleiding juist vanuit mag gaan dat mensen je wel begrijpen. Er zullen veel meer mensen zijn die bijvoobeeld doordat ze zelf dingen mee hebben gemaakt gekozen hebben voor een sociale opleiding. Ze willen iets doen met hun ervaring. Ik heb vorig jaar een sociale opleiding gedaan (SPH) en mijn ervaring was dat vrijwel iedereen iets mee gemaakt had en dat dat de reden was om voor de opleiding te kiezen. Je kan er juist vanuit gaan dat mensen op zo'n opleiding je begrijpen, echt hoor!
Ik snap dat het niet leuk is enzo, natuurlijk wil je dit niet, maar ik zou me echt niet druk maken over hoe ze verder over jou denken! Ik denk dat de meesten het gewoon vervelend voor je zullen vinden zonder daar verder een oordeel over te hebben. Kom op meid, geloof in jezelf en in de mensen van je opleiding! Geef ze een eerlijke kans, zonder meteen voor hun te denken. Succes, sterkte en een dikke knuff! ot: De depressieve gevoelens hebben zich momenteel omgezet in boosheid, boosheid op niets of niemand. Toch lijkt mij dat beter dan dat depressieve gedoe. Ik kan er eigenlijk zelfs wel om mezelf lachen. Ik ben boos op een hond die nog geboren moet worden bijvoorbeeld. Ik heb op dit moment zoiets van: "Stom klein mormel, jij bent helemaal niet welkom in februari want jij kan Noeska niet vervangen en dit huis is Noeska's plekje, niet jouw thuis!"...kan er zelf om lachen. Ik wed dat ik er anders over denk als ik straks die schattige kleine koppies zie. Ben eigenlijk gewoon boos om niks en op niks maar ik projecteer het wel op anderen.
||
Citaat:
het helpt wel hoor qua structuur, maar ik ben zo moe aan het eind van een dag dat ik alleen nog maar kan en wil slapen een doel is het niet echt.. tis pure daginvulling
|
Verwijderd
|
ik liep gisteravond door de regen met een heerlijk liedje op mn mp3 speler, met mn hogehakkenlaarzen aan lekker stampen en ik was zowaar een beetje gelukkig.
Ik mag gewoon niet vergeten dat ik iedere dag, ieder uur, ieder moment weer opnieuw kan beginnen. Dat een slechte dag niet betekent dat alles verpest is. Ik kies zelf, dus ik moet maar steeds opnieuw weer blijven kiezen voor het positieve. Ook al is alles even kut, ook al val ik steeds weer drie keer zo hard terug. Ik geef niet op. En ik heb net al afgewassen (moet ik vaker doen ![]() Little sally, shameless girl They are just as jealous as you question their world She’d say: “ok I’ll be going all the way But the hardest part of living is from day to day” Lazy days in the sun, it doesn't matter if your battle's won if it's done living day to day |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
@Rob: Werk je daar vast of stage? In het laatste geval is het maar tijdelijk en is het een nuttige stage omdat je inziet dat dit niet is wat je wilt.
OT: Echt vervelend, ik heb 2 artikelen nodig voor een referaat dat ik over 3 weken moet houden en ze zijn niet te vinden. Nouja, ééntje nog wel via IBL, maar mijn tegoed is op dus ik kan momenteel niks aanvragen. En het andere is echt onvindbaar. Heb m'n broertje gemaild of hij even in de catalogus van de UU kan kijken... En dan morgen (ofzo) maar weer naar Groningen, tegoed ophogen én adres wijzigen en dan opnieuw proberen aan te vragen. Lekker handig allemaal ![]() En ik moet nu écht wat gaan eten, loop echt te knorren ![]() En daarna denk ik maar naar huis, kom ik daar ook weer eens na een week bij m'n vriend te zijn geweest. M'n plantje zal wel dood zijn... |
![]() |
|
@Thoughtful: succes met je toetsen en in het ziekenhuis! Wordt vast heel leuk, zie je eindelijk waar je al die tijd al voor studeert
![]() ![]() OT: terug van vakantie in Spanje, was heerlijk, lekker metzonder jas naar buiten en op slippers en rokje en hemdje, ohh ik hou echt van de zon. In Nederland was wel even erg koud en bovendien komt nu langzaam maar zeker het besef bovendrijven dat ik in de komende 12 dagen nog zo'n 500 pagina's (of weetikveel) moet gaan lezen en leren en dat is eigenlijk wel te veel. En ik wil het wel halen! (Anders faal ik, vind ik, maar wat dan nog? Dan heb ik nog altijd hertentamens...) Ondertussen is het met B. in mijn hoofd al honderd, zo niet duizend keer uitgegaan. We hebben bijna geen contact gehad toen ik op vakantie was - misschien maar goed ook. Ik mis hem niet meer, maar ik weet niet of dat nog komt. Ik heb vannacht heel erg veel nagedacht en er zelfs over gedroomd, maar toen kwam het allemaal goed. Ik wéét het gewoon ook niet, zal vanavond wel even wat laten horen. Ik wil hem wel, maar dan moet hij mij ook willen. Vaagheid, onzekerheid.
|
godverdomme
![]() naheffing van ibg gehad: dikke duizend euro... had driekwart jaar geleden 900 euro gestort gekregen van ibg, ik begreep dat dit een verrekening was.. dit was ook een verrekening maar dan in een ander opzicht. Ik had dit geld achteruit moeten zetten + 175 euro moeten overmaken na een andere ibg afdeling. God ik haat het dat ik niet actiever heb geïnformeerd waarom ik dat geld kreeg. Ik dacht echt dat het een verrekening was van een tekort wat ik uitgekeerd heb gekregen toen ik uitwonend was en stufi ontving. *jank* nou, die schuld kan ook nog wel bij de andere 5500 euro schuld ![]() komt allemaal lekker uit nu ik wil verhuizen omdat ik me niet meer veilig voel in mijn eigen onderkomen door mijn huisbaas ![]() ![]()
|
![]() |
Ave dat heb je goed gezegd, je hebt helemaal gelijk!
![]() Oeoe ook al is het koud, het weer blijft zo mooi, ik ben verliefd op het weer. Nog nooit heb ik een herfst zo prachtig gevonden. Ik zat vanmiddag bij tactus maar was met mijn hoofd helemaal niet bij het gesprek. Voor het raam stond een boom, het was bijzonder. De onderkant groen, in het midden geel, de bovenkant rood. Ik kon alleen maar naar die boom staren. Even gepraat over mijn geblow, over de valkuilen. Ja, het gaat goed met me, ik ben veranderd, gegroeid, daarom, juist daarom, moet ik nu heel erg oppassen met blowen, niet te overmoedig worden. Niet denken dat ik het aankan en de verslaving overwonnen heb. Als ik regels voor mezelf stel, grenzen, kan het goed gaan. Maar het kan ook fout gaan. Ach, ik zie wel. Als ik blijf blowen zoals nu is er niets aan de hand. Ooh wtf een huisgenoot komt hier net even binnen en laat een ticket zien, hij gaat over twee weken even een half jaar naar Mexico, de winter hier vind hij veel te koud. Hij is al eerder een jaar daar geweest. Wtf, dat kan hij ook gewoon betalen he. Hahaha, je woont in een kraakpand maar brengt de winter door in Mexico, lucky basterd. Shit man ik ga hem echt wel missen.
|
@Missy1234567890: Het is, godzijdank, een stage. Dus het houdt op een gegeven moment op (over 13 weken, give or take).
Maar je krijgt er wel een impressie van hoe het later gaat worden, en het is die impressie die mij totaal niet aanstaat. Ik kan zo slecht tegen herhaling, dat ik echt niet 40 jaar hetzelfde beroep uit kan gaan oefenen. Het is hier wel leuk (soms! Ze wisten zowaar een grap te waarderen. ![]() ![]()
|
![]() |
Levenlevenleven! Ik ben zo godvergeten vrolijk, whiie ik word gek van mezelf. Waar is die piekeraar? Waar is dat stemmetje waarmee ik mezelf kwelde? Alles is weg, al het slechte. Ik heb geen stage, morgen gesprek met mijn moeder op school, boeiend! Ik ga me er niet druk om maken, want dat is morgen pas en nu is het nu dus ik ga er niet mee bezig zijn. Ooh wat is het toch goed allemaal! Ik doe niet meer aan druk maken en zorgen. Ik heb hem ook al uit mijn hoofd gezet. Als ik hem zie is het leuk, misschien bel ik hem nog wel om wat af te spreken binnenkort, maar ik ga niet met hem bezig zijn. Geen zorgen, geen drukte, niets aan mijn hoofd. Lekker naar school en 's avonds lekker een uurtje werken. Op school gaat het heel goed, ik heb me opengesteld voor de rest, doe sociaal, ze vinden me aardig. School, werk, ritme, leven, het is goed en leuk!
Whooe en nu ga ik werken en straks lekker bij mama eten, alles is moooooi. <3
|
Mijn dag is weer goed. Mondeling oefenen ging goed, moet alleen op umlaut letten en als ik op mn examen gewoon van de voren alles opzoek wat ik niet weet dan gaat het lukken, het viel echt 100% mee!
Verder beetje saaie maar wel leuke dag, niet veel gedaan. Kreeg vanmiddag al mijn SE-cijfer voor kunstgeschiedenis terug: een 9,3!!!!!!!!!!!! ![]() ![]()
|
Nijn*:
![]() Waar is al mijn discipline gebleven? Ik word zo snel afgeleid en ik heb gewoon geen zin om aan mijn schoolwerk te beginnen. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel, tot ik iets snap want dan heb ik geen zin meer. Wie wil mij een schop onder mijn kont geven? Ik ben op zich wel goed bezig, als ik eenmaal bezig ben. Morgen een bonustoets over zelfstudie 7-15. Ik heb alle hoorcolleges en zelfstudies uitgetypt (behalve 15, maar dat is voor het grootste deel herhaling. Tenminste, dat hoop ik). Nu moet ik alleen nog alles herhalen, maar daar heb ik niet zoveel zin in. Het is ook zoveel waar ik moet kijken: in de syllabus, in mijn hoorcollege uitwerkingen, zelfstudie-uitwerkingen en dan in het boek. Dan weet ik niet waar ik moet beginnen en waar ik moet kijken en sommige stukjes tekst ken ik al en sla ik over, maar dat schiet allemaal niet op. En straks gaat iedereen weg waardoor ik beneden moet zitten om op de hond te letten. Misschien leer ik dan wel beter want dan kan ik niet op de computer. Als de hond maar niet wil spelen, want dat is irritant. Dan gaat hij de hele tijd aan je zitten krabben en aandacht vragen. Of als je op de bank zit, werpt hij zich boven op je waardoor je geen kant meer op kan. Niet omdat hij zo groot is ofzo, maar gewoon om hij ligt. Hij gaat ook altijd bovenop je boek of de krant ofzo liggen als je aan het lezen bent. Maar hij is wel heel lief verder. ik heb mijn tussentoets/bonustoets histologie gehaald. Het waren met twee vragen en ik had gelukkig twee makkelijke vragen. De eerste vraag weet ik niet meer, maar het antwoord was collageen. De tweede vraag was met welke kleuring je dit zichtbaar kan maken. Echt een domme vraag, want dan kan met twee van de drie kleuringen die we gehad hadden (waarvan ik die waarmee het niet kan toch niet weet, want dat was een moeilijke naam). Ik had andere vragen gehoord en die waren echt heel moeilijk. Dus makkelijk verdiend. En nu ga ik leren en niet zo zeuren want ik de bonustoets van morgen ook goed maken. En over niet zo heel lang heb ik er een tentamen over en die wil ik ook halen.
|
Mijn maag voelt een beetje gek en ik heb weer het gevoel dat er iets in mijn keel zit waardoor ik de hele tijd wil/moet slikken of kokhalzen, bla. Komt vast door al dat overgeven, nu moet mijn lichaam opnieuw weer 'normaal' worden. Wanneer houdt het nou eens op
![]() Maar vandaag was/is wel een superproductieve dag en dat is fijn ![]()
|
Verwijderd
|
Therapie was goed, weer alles op een rijtje gezet, maar ik voelde me sowieso al heel rustig. Over drie weken mag ik weer, tot die tijd rustig over drempels heen proberen te komen, dingen op me af laten komen en kijken wat het met me doet. Als ik me zo rustig blijf voelen als nu, dan kan ik de hele wereld aan. Lekker overmoedig, daar moet ik mee uitkijken, anders val ik heel hard neer.
Ze gaf als advies eens te kijken naar een zelfverdedigingscursus voor vrouwen, niet alleen omdat de cursus op zich goed is, maar omdat ook het regelen ervan goed voor me zal zijn. Dus daar ga ik eens naar kijken, als het goed is wordt er hier om de hoek een cursus gegeven ![]() Hmm, ja, deze week ging dus heel goed ![]() Maar ik heb énorme baby-kriebels, zo erg als nu heb ik ze nog niet eerder gehad. Alles gaat weer over baby's en ik heb ook echt de neiging een paar lieve kleertjes te kopen enzo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |