Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2007, 22:41
ST*R
ST*R is offline
Vandaag was weer leuk met hem iemand vroeg aan hem hoe het met 'ons' ging, en hij zei dat het wel serieus was, leuk om te horen. En hij zegt lieve dingen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2007, 23:06
niña
niña is offline
hihi twee maanden ^___^
Oud 20-10-2007, 09:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
gister toch maar mn galajongen gebeld, en vandaag hadden we n date. Het is echt n ontzettend leuke jongen, slim, aardig gezellig, en knap! Ik kan het super met hem vinden Tsja dr is geen verliefheid, maar ik hoop dat hij dat niet als een obstakel ziet om wat te daten en te flirten. Je hebt toch ook zoeits als scharrelen!? Niet alles hoeft echte liefde te zijn, zeker niet met zo'n leukerd.
En wat niet is kan eventueel nog komen verliefdheid kán groeien. En anders is het inderdaad een leuke scharrel

Hier alles goed, lekker bankhangen en films kijken is altijd fijn.
Oud 20-10-2007, 10:47
Verwijderd
Vanavond naar de Griek en naar Alles is Liefde. Mij hoor je niet klagen
Alleen jammer dat hij geen vakantie heeft..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 11:09
Verwijderd
Strakjes ga ik naar Amsterdam voor een aantal dagen, lekker eventjes met mn chicks chillen en familie zien en de grachten kussen

Vriendlief zie ik dan niet t/m donderdag, maar dat geeft niet. Hij heeft de afgelopen tijd al zoveel aandacht gehad, nu is het even tijd voor de andere belangrijke mensen in mijn leventje. Gelukkig gunt hij me dat volledig!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 12:12
Verwijderd
Vannacht belde ik hem met zo'n niet zo leuke mededeling, volgens mij was hij best verbaasd dat ik hem om half 4 's nachts belde huhu. Overmorgen is hij weer thuis en daar heb ik heeeeel veel zin in
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 12:27
farai
farai is offline
Damn hij is lichamelijk niet in orde en das al heel lang zo en das rot. Maar hij kan niet reizen, ik ook ni maar het klikt nog zo geweldig goed tussen ons dat doodzonde zou zijn as we ni terug samen kunnen komen. Want him back en ik mis 'm en de hoop maakt me blij maar het gemis doet pijn.
Oud 20-10-2007, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het nog steeds niet eerlijk. Laat mij nou ook eens wat geluk in de liefde hebben, ja.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 12:46
stout!
stout! is offline
Vannacht belde hij me en hij was zó lief, ik krijg het er nog warm van als ik eraan denk. Dat hij van me houdt, me mist.
Hij vertelde dat zijn moeder tegen hem had gezegd dat je het op een gegeven moment gewoon voelt, als iemand het voor je is. En "uh ja, volgens mij is dat nu dus zo."
Hij houdt net zoveel van mij als ik van hem.
Oud 20-10-2007, 16:49
Qimm
Qimm is offline
Shoppen, en dingen aanpassen die je nooit zal dragen oftochstiekumwel <3
Oud 20-10-2007, 16:58
vixen
vixen is offline
Zoveel sjans heb ik al zoolang niet gehad. En die ene jongen is toch wel erg leuk. Gelukkig heb ik vlak voor mn cinderella act wel zijn nummer gevraagd.
Oud 20-10-2007, 17:01
zeep007
zeep007 is offline
Hmmm, zometeen lekker gezellig uiteten! En net de hele tijd beste vriend over de vloer gehad, en dat is gezellie!
Gaat goed dus
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 17:17
Verwijderd
sehr gut ^^ vanavond feestje met al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 17:22
Halflight
Halflight is offline
Alles gaat snel, ik word er bang van.
Vanmiddag de hele tijd lopen smsen met een vriendin over hem, ze is positief. Verder wacht ik maar gewoon tot hij actie onderneemt, als er na een week nog niks is gebeurd zal ik maar initiatief nemen, dit trek ik niet langer wohh.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 17:37
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Verder wacht ik maar gewoon tot hij actie onderneemt, als er na een week nog niks is gebeurd zal ik maar initiatief nemen, dit trek ik niet langer wohh.

pffff een week!? ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik zou dat echt zo slecht trekken. ben n beetje ongeduldig

Zelf zit ik er aan te denken om morgen, of anders maandagavond te bellen. En ik had vrijdag n date, maar t liefste heb ik natuurlijk dat hij belt ik zit er alleen wel n beetje mee dat ik het had voorgesteld om "als vrienden" wat te doen, alleen dat bleek niet uit zijn gedrag, hihi hij was echt vet galant. WHaaaa!!!! ik loop mezelf gek te maken.
Oud 20-10-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
sehr gut ^^ vanavond feestje met al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes!
Gefeliciteerd

Ontopic: zucht. Waarom gaat het bij mij nooit eens vanzelf?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Shoppen, en dingen aanpassen die je nooit zal dragen oftochstiekumwel <3
<3

En stiekem vind ik het écht veel te leuk om lange mailtjes van hem te krijgen. Ahem. Dit is best heel fout. Maar ik geloof dat we aankomende week gaan afspreken Ieh. (Ja hoezo, ik date maar wat in de rondte? ).
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 19:05
Verwijderd
Gisteren lieten wat vrienden van hem het afweten tijdens een etentje waarvoor hij toch wel een paar uur in de keuken had gestaan. Genaaid. En toen scheen ik vanacht alle dekens te hebben gejat. Hij hoeft morgen niet te werken dus dan kunnen we lekker lang uitslapen en knuffelen en een hele dag quality time, net als vorige week, toen zijn we de halve week bij mij gecrasht en hebben niks anders gedaan dan knuffelen, films kijken en wat door de stad hobbelen. Ik ben verlieeeeeeeefd! <3

Oh en ik hoorde net dat hij waarschijnlijk volgende week oooook bij mij komt crashen en dat maakt 't leven nog mooier dan dat 't al is
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 19:08
Neko*
Neko* is offline
Omg, ik zit alleen thuis bij m'n vriendlief en de telefoon ging. Eng.
Oud 20-10-2007, 19:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Omg, ik zit alleen thuis bij m'n vriendlief en de telefoon ging. Eng.

Jij bent ook niet veel gewend
Oud 20-10-2007, 20:27
Dott
Dott is offline
pff. ik ben een weekje op vakantie geweest.. heb geen zin/tijd om alles bij te lezen..

ot: ik HAAT mijn zogenaamde 'tornado-buien' al heb ik ze momenteel goed onder controle.. en ik denk te veel..
Oud 20-10-2007, 21:45
ST*R
ST*R is offline
Ja hey het ging zo goed, dan moet hij niet opeens weer zo gaan doen. Zo vind ik hem ook weer minder leuk. En mn ex moet uit mn hoofd, ik denk niet op een 'ik vind je leuk' manier aan hem (geloof ik), maar hij moet wel weg.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 23:59
Rob
Rob is offline
Citaat:
pff. ik ben een weekje op vakantie geweest.. heb geen zin/tijd om alles bij te lezen..

ot: ik HAAT mijn zogenaamde 'tornado-buien' al heb ik ze momenteel goed onder controle.. en ik denk te veel..
Welkom terug! *knuffel*
Hoe was het?

OT: Op liefdesgebied nog steeds doods, op vriendschappelijk gebied gaat 't wel. Niets boeiends, niets bijzonders.
Oud 21-10-2007, 06:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vage dromen. Kan ik nou nooit een nachtje droomloos slapen?
Oud 21-10-2007, 09:47
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
hihi twee maanden ^___^
Hehe, bij mij ook gisteren twee maanden
Oud 21-10-2007, 10:12
Qimm
Qimm is offline
Ik heb echt zulke toffe vrienden <3
Oud 21-10-2007, 10:19
InvisibleGirl
InvisibleGirl is offline
Citaat:
We kunnen samen lachen, huilen, kletsen, genieten enz. maar het botst. Zijn manier van denken en doen liggen soms zo ver uit elkaar met dat van mij. Mijn perfectionisme botst met zijn chaotische leven. Waar ik als controlfreak loop te stressen wacht hij rustig af hoe het afloopt.
Nu weet ik niet wat ik er mee aan moet en of ik zo verder wil. Ik hou van hem maar vrees dat dat onvoldoende is.
Oud 21-10-2007, 10:24
Luna
Luna is offline
hij deed op een feestje stom tegen me en nu heb ik het met m gehad.
Oud 21-10-2007, 11:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
Vage dromen. Kan ik nou nooit een nachtje droomloos slapen?
Ruilen?
Oud 21-10-2007, 12:11
ocean flower
ocean flower is offline
Zo gigantisch enorm druk weekend
Project voor uni moet af en die mensjes werken niet mee,
Deze week eerste toets dus ben beetje nerveus
en ik kreeg gister te horen dat ik dinsdag weer op moet voor rij-examen
dus stress all over..
Gister gebeld naar 'm, om te beslissen of we doorgaan of niet..
Alle nummers die ik had gebeld nemen ze nergens op
En kheb hem nodig, wil horen dat ie me ook mist
dat alles gaat lukken en dat ie wel doorwil met mij.
Vandaag 13 maandjes maar voel me niet happy.
Straks nog maar eens proberen te bellen, nu al nerveus ervoor
Ben zo bang dat ie et net erg vindt als ik zeg dat we het anders maar uit moeten maken, dat het hem allemaal niet boeit..dan waren die drie laatste maanden rotvoelen dus voor niks

x Lau
ps. Iemand tips?
Oud 21-10-2007, 12:56
Verwijderd
Gisteravond was gezellig. Flink flirten en een beetje reactie krijgen van die verlegen jongen is best tof. Inmiddels heb ik het wel een beetje gezien daar, het begint een beetje routine te worden. Aan de andere kant is t wel erg lekker dat ik daar gewoon schijt kan hebben aan alles omdat ik weet dat het kan. Hoera!

En mijn zusje is te grappig, ze wiebelt nu rond op de galaschoenen van mijn zus, voelt zich heel volwassen maar kan echt niet op de schoenen lopen want ze wiegt nog veel te erg met haar heupen om zichzelf in evenwicht te houden. Whehe.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 13:21
stout!
stout! is offline
Hij kan niet wachten tot ik weer bij hem ben, schrijft 'ie. En ik ook niet. Waarom moet ik nou studeren, ik ben onrustig en een beetje zenuwachtig en ik wil gewoon zooo graag dat het donderdag is. Maar heb eerst nog morgen toets en woensdag nog een paper van 20 blz, dus moet écht nog heel veel doen totdat het zover is. Maar toch is het snel donderdag, of ik de rest nou goed of slecht doe.
Oud 21-10-2007, 13:26
I C U
I C U is offline
Gisteren kwam er een goser op me af: "Ken je me nog?" Tuurlijk ken ik 'm nog, niet zo weird als z'n kleine zusje al m'n hele leven een van m'n beste vriendinnetjes is Btje lame eerste zin. Zegt een vriendin van me als hij weer weg is: Volgens mij hé, volgens mij vond hij je wel leuk. Ik: Oh really? Mjah, wel grappig.

Verder ben ik blij dat het gisteravond weer als vanouds was met m'n beste vriendinnetje. Oké, het is zo nu en dan nog onwennig, maar weetje... We kennen elkaar zo door en door en ondanks het feit dat we elkaar de afgelopen 6 weken bijna niet gezien hebben, hebben we nog aan één woord genoeg. Tja. Soms moeten we elkaar blijkbaar ff niet zien om het weer goed te laten zijn.
Oud 21-10-2007, 15:00
Verwijderd
Oh, ik wil zo graag weer eens écht headoverheels verliefd zijn, en dan het liefst dat het wederzijds is. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 15:23
waves
waves is offline
Ben een paar dagen geleden op bezoek geweest bij de broer (+ vriendin) van mijn ex. Was leuk, maar ook een beetje raar. Heb nog een poosje met die vriendin over hoe het was en dat het nu zo'n 2 maanden uit is enzo.
Deed me wel weer beseffen dat hij zo ontzettend in mijn leven gebakken zat. In het begin kon ik er makkelijk over praten maar het werd toch moeilijk.
Ja we hadden zo onze verschillen, ruzies en probleempjes, maar er was ook veel liefde.

Was er maar weer een manier om weer in elkaar te groeien ipv uit elkaar.

Aan de andere kant: ergens heb ik er nu wel vrede mee.

Al zou een beetje mannelijke aandacht nu wel zeer op prijs gesteld worden .
Oud 21-10-2007, 15:58
Verwijderd
OMG, this is biiiiiiig! En ik kan het niet uitleggen maar ik vind het zo bijzonder want hij is gewoon fucking eerlijk over zichzelf en zijn gevoel en dat is lief.
Meer dan MUHAHAHAHAHAHAHA kan ik er op het moment niet over zeggen. Maar ik denk dat ik er blij mee ben.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik wil zo graag weer eens écht headoverheels verliefd zijn, en dan het liefst dat het wederzijds is. Ofzo.
Oh dat lijkt me ook wel leuk. Alleen nog even niet want ik vind het veel te leuk om maar een beetje te daten en te doen en te spelen met het idee van allemaal mensen, hihihi.

Oh en de kans zit er dik in dat ex-lief ook gaat daten (en dan serieus) en ik vind het leuk voor hem? Ik snap mezelf niet maar ik ben er erg blij mee
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 16:48
Verwijderd
Ja maar ik lijk niet te kunnen daten dus dat schiet niet op ;x
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 17:02
metallica
metallica is offline
Citaat:
Same here. Misschien mogen we wat dates van Morgan lenen
Oud 21-10-2007, 17:16
Verwijderd
Das nog eens een idee.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ja! Was er maar een instantie waar je dat kon gaan opeisen of zo.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 18:02
Rob
Rob is offline
Citaat:
Onzin.
Oud 21-10-2007, 18:04
ocean flower
ocean flower is offline
Pfff... mijn stress en irritatie heeft weer een nieuwe dimensie gekrege
Net gebeld om uit te maken of toch samen door te gaan,
kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn zegt zijn vader heel droog:
"Hij is weer terug naar Utrecht. Weet je niet dat hij een nieuw mobiel nummer heeft? Ik kan hem je nu niet geven want ik ben niet thuis, miss dat je morgen kan terugbellen"
Was zoooo pissig, laatste nieuws dat ik van hem had is van 2weken geleden en hij had een keer gemaild dat zijn mobiel kapot was, nooit iets gehoord van een nieuwe. Had hij toch even kunnen smsen ofzo, dan had ik hem iig nog kunnen bellen. Al is het logischer dat hij het juist niet heeft door gegeven omdat ik hem dan niet kan bellen, normaal vond hij het leuk als ik belde maar nu schijnbaar niet meer. Voel me hier zo bagger door, blijf maar denken 'als hij al geen contact wil, als hij me nu al zat is hoe moet het dan met de rest van de wereld?'
Pfff...zo zin om te janken en films te kijken maar daar heb ik geen tijd voor.
Aan de andere kant maar goed dat ik dat nummer niet heb anders had hij zo'n pech nu.
Word hier zo moe van..hele tijd van de depressieve perioden waarin ik niet zie waarom ik door met hem zou gaan en morgen ofzo weer een periode waarin ik me ga inbeelden wat nog allemaal zou kunnen komen zodat ik weer ga twijfelen en dan weer een dag later weer een pissige bui omdat ik besef dat dat waars toch allemaal niet zal gebeuren. En ik had nog wel zo'n leuke kado's gemaakt/gekocht voor zijn verjaardag en ons jaartje samen
Vandaag eigenlijk 13maanden samen...niet dat dat ook maar te merken is.
Nu ben ik aan het twijfelen of ik die vader morgen bel en hem bel morgen aaf,
ben bang dat ik dan miss dinsdag bij rij-examen slechter presteer omdat ik er met mijn hoofd niet bij ben of nog emotioneel erover ben...twijfeltwijfel.
Ik weet het ook allemaal niet meer.
Dalijk maar gaan leren want ik heb vrijdag een toets.

Laura

Laatst gewijzigd op 21-10-2007 om 18:05. Reden: typfouten
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 18:22
George
George is offline
Ugh, de waakvlam is weer eens uit en nu is het hier heel erg koud en ik kan er zelf niet bij en ik wil gewoon iemand hier om me warm te houden. [/eenzaam]
Oud 21-10-2007, 18:27
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeej, over een paar uur kan ik vriendje weer lekker vasthouden, nadat hij een weekend weg is geweest Veel zin in en hij ook, want hij mistte mij vrijdag al Komt ook doordat de week voordat hij weg moest echt énorm druk was en we weinig tijd samen hebben gehad. Hij zal straks echt helemaal brak thuiskomen (weinig slaap, druk programma, geen douche), dus ik ga zorgen dat er een lekker warm bad op hem wacht. Heb echt zin om heel lief voor hem te zijn, want dat heeft hij echt wel verdiend. Jammer dat we morgen allebei gewoon weer vroeg moeten werken...

En @ ocean flower: Als jullie elkaar al meer dan 2 weken niet gesproken hebben en hij jou niet eens zijn nieuwe nummer geeft (om wat voor reden dan ook), dan kun je toch niet eens meer echt van een relatie spreken? Ik wil je je niet nog slechter doen voelen, maar volgens mij is het gewoon een laffe zak die jou probeert te dumpen door niks meer van zich te laten horen. Komop, je hebt een relatie, maar spreekt elkaar gewoon 2 weken niet en hij heeft ineens een nieuw telefoonnummer dat hij niet aan jou geeft?
Oud 21-10-2007, 18:34
ocean flower
ocean flower is offline
@ Thee Muts:
Dat weet ik..daarom probeer ik hem ook al drie weken te bellen..
Om het uit te maken, hij oet al met een heel goede reden komen wil ik het niet uitmaken maar dat is bijna onmogelijk.
Probleem is dat het zo moeilijk is om het met iemand uit te maken die niet te bereiken is. We hebben al een tijdje problemen en we zouden erover praten en dan kijken wat we zouden doen.
Maarja bel denk ik morgen maar.

Lau
Oud 21-10-2007, 18:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oke, heel verstandig om het uit te maken, kreeg uit eerdere posts namelijk de indruk dat je daar nog wat over twijfelde. Maar idd, uitmaken gaat moeilijk als je hem niet eens te pakken krijgt. Echt, ik snap dat soort mensen niet
Veel sterkte/succes!
Oud 21-10-2007, 18:41
ST*R
ST*R is offline
@ ocean flower: ja wat Morgan zegt. Ik zou niet eens aan hem vragen: wat vind jij, moeten we doorgaan of niet? Maar hem gewoon mailen (dat adres heb je wel toch?) met 'het is uit'. Zo hoor je je niet te gedragen in een relatie, hij kan toch op zn minst zeggen: hey het is uit ipv zo laf niks meer van je laten horen. Sorry idd als je je slechter hierdoor voelt, maar hij klinkt zo niet echt als een fijne vriend..

Mijn liefdesleven is zelf ook niet echt ideaal, hij doet raar en ik vind hem minder leuk. Maar miss vind ik alleen dat hij raar doet zodat ik het voor mezelf kan legaliseren zeg maar dat ik hem minder leuk vind. Haha en die ene met 4 scharrels!!, het heeft geen zin.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 18:47
metallica
metallica is offline
@ ocean flower: thee muts heeft gelijk, maar ik kan me dat echt niet voorstellen dat iemand zo tegen je doet terwijl je al zo'n tijd bij elkaar bent Maar heel veel sterkte iig *knuffel*
Oud 21-10-2007, 19:04
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Woehoeeeee morgen weer naar huis, eindelijk weer samen(het was maar drie dagen,) het heeft ech lang genoeg geduurd voor mij. Het is hier koud, ongezellig. en weinig gasten, schatje je moet weten dat ik je echt giga heb gemist. Ik ben ook zielsgelukkig als we morghen weer samen wat leuks kunnen gaan doen, en daarna lekker in slaapvallen samen

ik ga lekker snel slapen dan is het lekker snel morgen woehoeeeeeeeeee tatatatatatata(8)
Reageren

Regels voor berichten