Advertentie | |
|
![]() |
|
Een vriendin van mij omschreef het als een drugsverslaving alleen dan 100x erger. Zij is begonnen vanwege haar problemen en doet het nog vanwege de kick die ze er van krijgt. (al 7 maanden niet meer uit haarzelf met enkel steun van haar vriendinnen en moi en een de angst weer alles aan haar vriendinnen uit te moeten leggen)
Maar zonder die steun zou ze het echt niet hebben gekund. Dus alleen lukt het niet.
|||
Dit klinkt een beetje raar misschien, maar misschien vind ze t mooi.
ik ben zelf ook een "snijder" en ben oo begonnen vanwege m'n problemen.nu vidn ik al die littekens mooi en wil er steeds meer. Citaat:
jaah heb er ook veel op m'n oderbuik vanwege dat... Citaat:
Ik snap dat jullie graag mensen willen helpen die snijden,maar een junk wil vaak ook neit worden geholpen.i kwil ook niet stoppen...het is een verlsaving en ik weet dat het ooit wel eens verkeerd kan lopen,maar je vriendin wil misschien helemaal niet stoppen! heeft iemand trouwens nog tips hoe je het je vriendin verteld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
jezelf snijden muddercutter | 7 | 18-02-2015 14:29 | |
Psychologie |
[stelling] Het idee snijden komt voor de behoefte! Verwijderd | 17 | 07-06-2002 21:20 | |
Psychologie |
tips om niet te snijden.... punk mae | 35 | 06-03-2002 21:15 | |
Psychologie |
Is snijden in? Proud | 14 | 04-03-2002 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Snijden! !poisonmind~ | 7 | 18-09-2001 16:10 |