Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2007, 00:01
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Iemand van 1.95 is niet per defenitie aantrekkelijk natuurlijk, maar lange mannen hebben wel mijn voorkeur boven kleine(re) mannen. 1.95
qft
Oud 15-09-2007, 11:27
Hakuna
Hakuna is offline
Dames opgelet, ik ben lang en heel slank en nog vrij.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan weer jammer.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 13:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kansloos.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Haha ja?

En onder meer eten versta ik niet 1 banaan en 1 appel.

Ik was zoals gezegd vroeger 1.91m en 56kg. Door eten en trainen nu 1.97m en 95kg.
Lengtegroei komt overigens gewoon door leeftijd

En zoals ik ook al eerder zei, toen ik 56kg was, was ik nooit ziek. Maar het verschil met de 95kg merk ik zeker wel en niet alleen lichamelijk, ook mijn zelfvertrouwen is een stuk beter geworden.
Dude, je bent 17. Jouw 'vroeger' was middenin de puberteit. Vrijwel alle jongens schieten eerst de lucht in en vullen daarna wat uit. En natuurlijk was je a) nooit ziek, want jongens op die leeftijd zijn vaak gruwelijk mager en b) is je zelfvertrouwen nu beter, o.a. door je bouw maar ook door het feit dat je de puberteit achter je laat en dus minder onzeker wórdt.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 22:01
(S)askia
(S)askia is offline
ik vind een lang lichaam wel aantrekkelijk, zelf ben ik ook vrij lang (vind ik dan = 1.82m) ..en ik wil helemaal geen jongen die kleiner is.. En idd,, als het allemaal in de juiste verhouding is dan is lang aantrekkelijk

xx Saskia
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 22:45
bamboocha
bamboocha is offline
Een vriend van mij is 2.07m. Hij ziet er ook gewoon echt goed uit.
Hij weegt ook 95kg en heeft ook gewoon een mooie brede bouw. En hij is zéker geen slungel. Hij ziet er heel zelfverzekerd uit maar zeker niet arrogant. Maar hij zegt ook altijd dat ie het wel leuk vind dat ie zo lang is..(heel veel mensen vragen of tie het niet vervelend vind).
Hij lijkt in z'n gezicht ook best wel op will smith. (er zijn een hele boel mensen die dat ook vinden.. vooral als ze hem voor de eerste keer zien.. Hij is ook caabverdiaans.. of hoe je dat ook mag schrijven).

En hij wil mij dus ik voel me toch wel een beetje gevleid
Met m'n 1.74 ben ik iig niet té klein voor hem haha..
alleen twijfel ik nog een beetje of ik het nou wel wil
Oud 17-09-2007, 10:26
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Nou, voor sommige mensen niet.
En wie ben jij om te bepalen of mensen wel of niet meer moeten eten?
Zolang iemand zich goed voelt en gewoon gevarieerd eet, is er niks aan de hand en maakt het niet uit of diegene nou 50, 70 of 90 kg weegt.

Ik ga toch ook niet zeggen: "Iedereen die lang is en meer weegt dan 90kg moet maar eens stoppen met eten".
Jee, ik erger me dood aan jou.
Heeey wat is dit nou??
Ten eerste: Voor IEDEREEN (op deze aarde dan) geldt dat als je té veel eet (en hóeveel dat is verschilt per persoon) je aankomt!!!!
Ten tweede: Nee, ik ben inderdaad niet de persoon om te bepalen of iemand wel of niet meer moet eten, zeg ik dat dan ergens? Nee dus. De dames in dit topic zeggen alleen dat ze een langere jongen 'in verhouding' aantrekkelijker vinden. Oke? Fijn.
Oud 17-09-2007, 12:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Heeey wat is dit nou??
Ten eerste: Voor IEDEREEN (op deze aarde dan) geldt dat als je té veel eet (en hóeveel dat is verschilt per persoon) je aankomt!!!!
Ten tweede: Nee, ik ben inderdaad niet de persoon om te bepalen of iemand wel of niet meer moet eten, zeg ik dat dan ergens? Nee dus. De dames in dit topic zeggen alleen dat ze een langere jongen 'in verhouding' aantrekkelijker vinden. Oke? Fijn.
SORRY SORRY SORRY, ik zie net pas dat ik me helemaal heb vergist!! Het was op HaspCross bedoeld en niet op jou. Ik heb de verkeerde ge-quote.. Spijt me ten zeerste.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:44
xXmeisjjXx
xXmeisjjXx is offline
jaah ik vind iemand van 1.95 m niet egt aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 02:39
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
jaah ik vind iemand van 1.95 m niet egt aantrekkelijk
En ik vind iemand die hier nieuw is en breezertaal gebruikt in combinatie met spelfouten ook niet aantrekkelijk!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 09:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hehe!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 02:03
HaspCross
HaspCross is offline
Citaat:
Dude, je bent 17. Jouw 'vroeger' was middenin de puberteit. Vrijwel alle jongens schieten eerst de lucht in en vullen daarna wat uit. En natuurlijk was je a) nooit ziek, want jongens op die leeftijd zijn vaak gruwelijk mager en b) is je zelfvertrouwen nu beter, o.a. door je bouw maar ook door het feit dat je de puberteit achter je laat en dus minder onzeker wórdt.
Haha ja dus? Vroeger is vroeger, of dat nu 25 jaar of 2 jaar geleden is, leg me het verschil anders even uit? Het is nogal belangerijk aan jouw reply te zien

Dat klopt, maar dat is niet in de pubertijd, tenminste om me heen zie ik dat niet. Het begint eerder vanaf 25+, wanneer je stofwisseling trager wordt. En dat ik van 56kg naar 95kg ben gegaan, komt zeker doordat ik eerst langer werd en daarna breder

Dus ineens onderging ik een emotionele verandering door dat ik de pubertijd achter me liet? Denk het niet, btw ik zit er nog in.

Laatst gewijzigd op 23-09-2007 om 02:11.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Haha ja dus? Vroeger is vroeger, of dat nu 25 jaar of 2 jaar geleden is, leg me het verschil anders even uit? Het is nogal belangerijk aan jouw reply te zien

Dat klopt, maar dat is niet in de pubertijd, tenminste om me heen zie ik dat niet. Het begint eerder vanaf 25+, wanneer je stofwisseling trager wordt. En dat ik van 56kg naar 95kg ben gegaan, komt zeker doordat ik eerst langer werd en daarna breder

Dus ineens onderging ik een emotionele verandering door dat ik de pubertijd achter me liet? Denk het niet, btw ik zit er nog in.
25+? Whaha, ja, alle studenten zijn nog graatmager. Natuurlijk helpt een hoop sporten, maar je moet niet onderschatten hoeveel er ook 'vanzelf' gaat. En je wordt niet alleen lánger in de puberteit, je krijgt ook gewoon een mannenlijf.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:07
xXmeisjjXx
xXmeisjjXx is offline
Citaat:
En ik vind iemand die hier nieuw is en breezertaal gebruikt in combinatie met spelfouten ook niet aantrekkelijk!
en ik vind een ouwe vent van 26 niet aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:48
HaspCross
HaspCross is offline
Citaat:
25+? Whaha, ja, alle studenten zijn nog graatmager. Natuurlijk helpt een hoop sporten, maar je moet niet onderschatten hoeveel er ook 'vanzelf' gaat. En je wordt niet alleen lánger in de puberteit, je krijgt ook gewoon een mannenlijf.
Nee, waar staat dat? Ik zeg de meesten. Je stofwisseling wordt echt niet langzaam voor je 25ste ofzo hoor. Behalve als je de aanleg al hebt.

Mannenlijf Hoe komt het dat de meeste studenten er als graatpakhuizen bij lopen of dik zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Nee, waar staat dat? Ik zeg de meesten. Je stofwisseling wordt echt niet langzaam voor je 25ste ofzo hoor. Behalve als je de aanleg al hebt.

Mannenlijf Hoe komt het dat de meeste studenten er als graatpakhuizen bij lopen of dik zijn?
Dude, ben je uberhaupt ooit op een universiteit geweest? De meeste studenten hebben een goed figuur - niet mager, maar (licht) gespierd en zonder al te veel vet. Een jonge-mannenlijf, dus. Ik heb het niet over dík worden, ik heb het over bréder worden. Stevigere spieren krijgen, bredere schouders in verhouding tot de heupen, dat soort dingen. En dát gaat vanzelf. Net zoals vrouwen rond die tijd nog steeds iets bredere heupen en grotere borsten krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 13:45
waves
waves is offline
Ik viel/val over het algemeen wel op lange slungels. Zo'n 20 centimeter langer dan ik vind ik prima (ben 1,74m en mijn ex was 1,96m en ik kwam zonder schoenen precies tot zijn kin ).

Jongens van ongeveer mijn eigen lengte of kleiner vind ik over het algemeen niet zo interessant op de een of andere manier
Oud 07-10-2007, 13:37
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik viel/val over het algemeen wel op lange slungels. Zo'n 20 centimeter langer dan ik vind ik prima (ben 1,74m en mijn ex was 1,96m en ik kwam zonder schoenen precies tot zijn kin ).

Jongens van ongeveer mijn eigen lengte of kleiner vind ik over het algemeen niet zo interessant op de een of andere manier
Mocht je ooit een nieuwe vriend zoeken, ik stel mij hiermee kandidaat.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:56
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Citaat:
Mocht je ooit een nieuwe vriend zoeken, ik stel mij hiermee kandidaat.
Dit is geen dating site.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 22:04
HaspCross
HaspCross is offline
Citaat:
Dude, ben je uberhaupt ooit op een universiteit geweest? De meeste studenten hebben een goed figuur - niet mager, maar (licht) gespierd en zonder al te veel vet. Een jonge-mannenlijf, dus. Ik heb het niet over dík worden, ik heb het over bréder worden. Stevigere spieren krijgen, bredere schouders in verhouding tot de heupen, dat soort dingen. En dát gaat vanzelf. Net zoals vrouwen rond die tijd nog steeds iets bredere heupen en grotere borsten krijgen.
Nee, maar wel op een hoge school. Lichtgespierd Vrouwen vinden iemand van 50kg bij 1.80m met BlOkJuHs gespierd, dus dat zegt me vrij weinig.

Misschien zit jij op een school met allemaal 30+ers ofzo, alhoewel die ook niet gespierd zijn, behalve als je traint. Het is gewoon heel simpel, train je, dan kan je breed zijn, train je niet, kan je ook niet breed zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 07:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dan heb je mn man nog niet gezien. Die traint niet maar is wel breedgeschouderd en heeft redelijk gespierde armen. Komt door zn werk.

En sommige mensen zijn van nature breder dan anderen hoorrr.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je mn man nog niet gezien. Die traint niet maar is wel breedgeschouderd en heeft redelijk gespierde armen. Komt door zn werk.
Die traint dus wel .
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 19:27
kropie5398
kropie5398 is offline
ik ben +- 1.80 en weeg 51
en ik ben een jonge van 15
en je ziet héél vaag blokjes
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 07:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
ik ben +- 1.80 en weeg 51
en ik ben een jonge van 15
en je ziet héél vaag blokjes
Is dat niet héél erg weinig voor je lengte? Zelfs al ben je nog in de groei?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar wel op een hoge school. Lichtgespierd Vrouwen vinden iemand van 50kg bij 1.80m met BlOkJuHs gespierd, dus dat zegt me vrij weinig.

Misschien zit jij op een school met allemaal 30+ers ofzo, alhoewel die ook niet gespierd zijn, behalve als je traint. Het is gewoon heel simpel, train je, dan kan je breed zijn, train je niet, kan je ook niet breed zijn.
Volgens mij is jouw definitie van 'breed' gewoon 'gespierd' en weiger je gewoon toe te geven dat mannen geen jongenslichaam meer hebben?

Híer heb ik het over.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 12:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
^
Haha, geweldig!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 17:34
Meadow
Meadow is offline
Heb een tic met lange mannen... De kortste persoon die ik ooit echt aantrekkelijk heb gevonden was geloof ik 1.87... Zeer positief dus (maar dan wel in verhouding, lang en extreem knokig is minder).
Oud 31-10-2007, 19:46
kropie5398
kropie5398 is offline
Citaat:
Is dat niet héél erg weinig voor je lengte? Zelfs al ben je nog in de groei?
ja klopt het is weinig maar het zit in de familie.
en nog iets, ik sport niet echt. ik zit wel onder de waterscouts
en daar moet je roeien. telt dat ook?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 08:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
ja klopt het is weinig maar het zit in de familie.
en nog iets, ik sport niet echt. ik zit wel onder de waterscouts
en daar moet je roeien. telt dat ook?
Jazeker, dat telt
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 10:53
Verwijderd
Verdomme. Ik ben 194cm.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 10:57
Verwijderd
Citaat:

Wat versta jij onder ''breed''?

Als het om spiermassa gaat dan heb je het over aanleg en training.

Iemand kan van nature een breed skelet hebben met weinig spiermassa. Maar als die persoon gaat trainen ziet hij er vrij fors uit dan iemand met van nature smallere schouders.

Zie hier 3 verschillende lichaamstypen.

Even gekopieerd van een site:

Er zijn drie soorten lichaamstypen, de ectomorf, endomorf en mesomorf. De ectomorf heeft van zichzelf zeer weinig vet en spiervolume door een snelle stofwisseling. De enige manier voor een ectomorf om meer spiervolume te krijgen is naast intensief trainen met behulp van zware gewichten het eten van veel koolhydraten. Voor de meso-en endomorfen is dit niet zozeer nodig en kan een voeding met meer eiwitten i.v.m. een langzamere stofwisseling tot een beter resultaat leiden
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten