![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een vriend van mij is 2.07m. Hij ziet er ook gewoon echt goed uit.
Hij weegt ook 95kg en heeft ook gewoon een mooie brede bouw. En hij is zéker geen slungel. Hij ziet er heel zelfverzekerd uit maar zeker niet arrogant. Maar hij zegt ook altijd dat ie het wel leuk vind dat ie zo lang is..(heel veel mensen vragen of tie het niet vervelend vind). Hij lijkt in z'n gezicht ook best wel op will smith. (er zijn een hele boel mensen die dat ook vinden.. vooral als ze hem voor de eerste keer zien.. Hij is ook caabverdiaans.. of hoe je dat ook mag schrijven). En hij wil mij ![]() ![]() Met m'n 1.74 ben ik iig niet té klein voor hem haha.. alleen twijfel ik nog een beetje of ik het nou wel wil ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ten eerste: Voor IEDEREEN (op deze aarde dan) geldt dat als je té veel eet (en hóeveel dat is verschilt per persoon) je aankomt!!!! Ten tweede: Nee, ik ben inderdaad niet de persoon om te bepalen of iemand wel of niet meer moet eten, zeg ik dat dan ergens? Nee dus. De dames in dit topic zeggen alleen dat ze een langere jongen 'in verhouding' aantrekkelijker vinden. Oke? Fijn.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat klopt, maar dat is niet in de pubertijd, tenminste om me heen zie ik dat niet. Het begint eerder vanaf 25+, wanneer je stofwisseling trager wordt. En dat ik van 56kg naar 95kg ben gegaan, komt zeker doordat ik eerst langer werd en daarna breder ![]() Dus ineens onderging ik een emotionele verandering door dat ik de pubertijd achter me liet? Denk het niet, btw ik zit er nog in. Laatst gewijzigd op 23-09-2007 om 02:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mannenlijf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik viel/val over het algemeen wel op lange slungels. Zo'n 20 centimeter langer dan ik vind ik prima (ben 1,74m en mijn ex was 1,96m en ik kwam zonder schoenen precies tot zijn kin
![]() Jongens van ongeveer mijn eigen lengte of kleiner vind ik over het algemeen niet zo interessant op de een of andere manier
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien zit jij op een school met allemaal 30+ers ofzo, alhoewel die ook niet gespierd zijn, behalve als je traint. Het is gewoon heel simpel, train je, dan kan je breed zijn, train je niet, kan je ook niet breed zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Híer heb ik het over. |
![]() |
|
Heb een tic met lange mannen... De kortste persoon die ik ooit echt aantrekkelijk heb gevonden was geloof ik 1.87... Zeer positief dus
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het om spiermassa gaat dan heb je het over aanleg en training. Iemand kan van nature een breed skelet hebben met weinig spiermassa. Maar als die persoon gaat trainen ziet hij er vrij fors uit dan iemand met van nature smallere schouders. Zie hier 3 verschillende lichaamstypen. ![]() Even gekopieerd van een site: Er zijn drie soorten lichaamstypen, de ectomorf, endomorf en mesomorf. De ectomorf heeft van zichzelf zeer weinig vet en spiervolume door een snelle stofwisseling. De enige manier voor een ectomorf om meer spiervolume te krijgen is naast intensief trainen met behulp van zware gewichten het eten van veel koolhydraten. Voor de meso-en endomorfen is dit niet zozeer nodig en kan een voeding met meer eiwitten i.v.m. een langzamere stofwisseling tot een beter resultaat leiden |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Wat is uw seksuele IQ? slisje | 46 | 22-06-2002 02:15 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |