Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2007, 08:18
Verwijderd
Het weer is zó heerlijk! Ik vind het leuk dat de winter er weer aan komt Het is nu echt lekker om buiten te lopen of te fietsen. Alles ruikt zo lekker. Vanavond gaan we naar de film en ik heb er nu al zin in. En hij ook! Oja, ik heb besloten dat ik een soap over zijn familie ga schrijven. Met hem in de hoofdrol. Nou, dat wordt me een giller. Afgelopen weekend heb ik me weer érg vermaakt daar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2007, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Vergis me nu echt helemaal compleet totaal, of had je een vriend? (wat erg dat ik het nu even niet meer zeker weet...) En zo ja, wat is er aan de hand?
Ik heb inderdaad een vriend. En het gaat wel goed, al blijft het een moeilijke relatie. Ik was vrijdag met mn beste vriend op stap en dat voelt dan zo goed! Dan vraag ik me af waarom het nou ook niet wat meer zo in mn relatie kan zijn. Ik weet dat de een de ander niet is, maar toch zou ik wel willen dattie wat meer als mn mattie is.

Verder alles ok hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 11:31
Verwijderd
Heerlijk, een week vol niks anders dan vrienden en leuke dingen doen. Even geen uni (al knaagt die scriptie wel) en veel kletsen met L en vrijdag zie ik éindelijk A ook weer en dan zaterdag I. En vanmiddag lekker werken en om zes uur neemt S het van me over en hm ja, gisteren zei ik nog tegen iemand dat hij een vriend van me was, dus dat zal dan wel he. Leuk is 'ie anyway.
Ik ben zó blij met al deze lieve mensen. Echt onvoorstelbaar hoe veel ze voor me betekenen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 11:43
Kitten
Kitten is offline
Heerlijk lang weekend met mijn vriendin gehad, leuk bij mijn ouders blijven eten... toppie!

Eindelijk eens niet tijdens een weekend over problemen met een van ons hoeven te praten en dat is gewoon een plus. Daarnaast hebben we altijd heel fijne knuffel weekenden als ze ongesteld is (ik zweet dan veel minder snel weg naast haar)
Oud 23-10-2007, 13:20
stout!
stout! is offline
Au ik heb keelpijn . En moet nog heel hard doortypen om het te gaan halen.

Waarom kun je niet gewoon een paar dagen overslaan? Ik weet dat het voorbij gaat en dat het straks weer leuk wordt, maar ik heb er gewoon écht geen zin in .
Bah. Heb nu al zin om vanavond in bed te liggen. En dan om morgen klaar te zijn. En DAN om naar hem toe te gaan. Ja .
Oud 23-10-2007, 13:36
Orpheo
Orpheo is offline
ik heb vandaag officieel gebroken met iemand die ik beschouwde als een vriend. nu ik er alleen aan terug denk, was het meer een eenrichtingsverkeer dan twee. ik heb mijn ontslag ingediend bij werk, gebroken met hem en nog een vriendin, en plots voel ik me toch wel alleen... Ik heb natuurlijk nog wel mijn (fantastisch lieve ) vriendin en familie enzo, maar toch is het raar. zoals hij mensen behandeld, het was een kwestie van tijd voor hij zich tegen mij zou keren. ach, wat is nu het probleem. good ridance.
Oud 23-10-2007, 17:01
Verwijderd
Een mailtje vanuit St. Maarten! Die meid bruist van de energie, en straalt dat zelfs door via internet. Hip.
Ennnn het enige voordeel aan die schijtcursus, is dat ik weer een avondje heel mooi uitzicht heb.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 17:17
Halflight
Halflight is offline
Yeahhhhh.
Ik heb hem gewoon gesmst en toen belde hij gewoon terug en toen ging ik maar voor eens in mijn leven duidelijk zijn en toen zei hij dat hij me leuk vond en dat we moesten daten. Doet ie dan ook een jaar over, maar we hebben wat.
En verder heb ik zo'n kek nieuw vriendinnetje dat ik er spontaan al mijn geld door heb uitgegeven!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 18:06
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik ben verliefd. En hij kijkt de hele tijd zo lief. Maar weet niet of ik het me nu inbeeld of niet. Ik ga donderdag maar eens gedag zeggen tegen hem. Vind het nu al spannend.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 18:38
ST*R
ST*R is offline
Het contact met mn ex is nog steeds niet helemaal normaal, van zijn kant dan. Terwijl het nu al meer dan een half jaar uit is. Het gesprek begint altijd wel leuk, maar eindigt altijd in een emotioneel drama, waarin hij vertelt hoe kut hij zich wel niet voelt en dat het allemaal door mij komt blabla, en dan moet ik hem weer opvrolijken (want het is mijn schuld dat hij zich zo voelt). En zijn pessimistische gedoe irriteert me, hoe kan hij zich nu nog zo slecht voelen? Maarja ik heb wel makkelijk praten, ik heb het uitgemaakt en heb er 200% vrede mee, en heb andere jongens gehad. Maar toch begin ik het steeds meer zat te worden hem op te vrolijken en hem aan te horen.. ben ik dan egoistisch?
Nouja, vanavond komt mn leuke vriendje weer
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 18:58
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben soms ook echt een grapjas. Hoi ik val op je mattie maar ik ga met jou praten en blozen. Right. En ik moet eens leren lief doen .
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 19:54
Dvine
Dvine is offline
Vandaag 20 maanden Jeeeej
Oud 23-10-2007, 21:14
metallica
metallica is offline
Hehe, het is er eindelijk uit.... Hij geeft wel om me, maar niet genoeg voor een relatie. Ik vraag me af waarom dat nou zo moeilijk was... Het is wel heel pijnlijk en blaast dat laatste beetje hoop ook nog weg, maar dat zal alleen maar goed voor me zijn. En nouja, om de avond dan toch nog mooi te eindigen, gooi ik mijn vrouwelijke charmes in de strijd en ga vrolijk naar huis omdat hij er na een beetje tegensputteren toch weer op in gaat
Oud 23-10-2007, 21:22
stout!
stout! is offline
Ja, hehe, tuurlijk gaat hij daarop in, waarom niet? Hij heeft je net verteld dat hij niet genoeg om je geeft, maar natúúrlijk gaat hij uiteindelijk wel voor seks (immers nu zonder verwachtingen) als hij je wel leuk vind.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb dit spelletje ook gespeeld. Maar het gevoel van 'macht door vrouwelijke charmes' is echt een illusie.
Oud 23-10-2007, 21:32
metallica
metallica is offline
Ja, ik weet het, maar het voelt gewoon goed. Vooral omdat hij er even later toch op ingaat en we (denk ik) allebei wel weten dat het er toch op aankomt als we elkaar zien. Al moet ik zeggen dat het voor mij op een bepaalde manier toch steeds weer een verrassing is, omdat ik het gevoel heb dat hij echt oprecht zoiets heeft van dit moet ik niet doen. Maar dat maakt het ook weer leuker

edit: en nouja het blijft een man he
Oud 23-10-2007, 22:21
luchtballon
luchtballon is offline
ehhe, net met 2 huisgenotes gezoend. apart en tegelijk. was wel cool
Oud 23-10-2007, 23:00
Luna
Luna is offline
^moet er nou niet aan denken om met mn huisgenoten te zoenen en daarna lijkt het me al helemaal raar.

ot: opgelucht, het is beter zo.
Oud 24-10-2007, 07:25
Verwijderd
Hij kwam gisteren onverwachts aanzetten met een roos.
Eigenlijk zou hij pas vandaag om 14.00 uur komen, maar hij was er dus gisteren al .
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 07:48
Lady Jane
Lady Jane is offline
Hij kwam vanochtend om zes uur vertellen dat hij helemaal niet bij zijn vader was maar in de kroeg, dat hij zuigzoenen in zijn nek heeft van een meisje, oh en dat hij haar ook in dr nek aan het zoenen was. Ja, zo worden we vrolijk wakker.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 09:02
stout!
stout! is offline
iehhh, over 24 uur zit ik in de trein en ben ik op weg naar hem!

En dat paper, ach. Er zijn er ergere dingen. Had ik al gezegd dat ik niet kan wachten? Ik ben serieus in staat om een uren-aftel-schema te gaan maken, maar dat zou wel erg kneuzig zijn .
Nog 31 uur
Oud 24-10-2007, 09:31
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik ben serieus in staat om een uren-aftel-schema te gaan maken, maar dat zou wel erg kneuzig zijn .
Nog 31 uur
Dat had ik allang al gedaan als ik jou was.

OT: Prima! 't Is alleen wat stilletjes tijdens de weekenden. xD
Oud 24-10-2007, 09:45
Verwijderd
hij ligt hier lekker in m'n bedje en gisteren was het leuk. Zo kom ik mijn toetsweek wel door!
De vraag is alleen of er op deze manier voldoendes van komen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 10:01
Neko*
Neko* is offline
Ik ben gelukkig. Ik kan me geen leven zonder hem meer voorstellen.
Oud 24-10-2007, 11:55
Verwijderd
Ik was vergeten hoe heerlijk achterlijk hij kan doen. En hoe goed hij kan zoenen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 13:42
ST*R
ST*R is offline
Gister was leuk! Heb alleen nog niet echt het gevoel onze relatie 'diep' is. Ik zou hem niet als eerste bellen als er iets was, het maakt me niet echt veel uit als ik hem een tijdje niet zie (vind het wel jammer maar niet heel erg), Maarja, het is wel gewoon leuk als we samen zijn, dat is wel genoeg (denk ik). Misschien komt het ook nog, we hebben nog niet zo lang.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 14:14
Verwijderd
Oh eh, ik heb een date vanavond. Heh. Beetje onverwacht toch (dacht dat het volgende week zou worden ofzo. Of 'ooit'). Hmja. Eh. God, nu is er al weer allemaal drama omheen geweest en iedereen heeft er een mening over en ik weet überhaupt nog niet of ik hem wel leuk vind Maar zal wel gezellig worden. zoenen/niet zoenen? Eh.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 14:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oh eh, ik heb een date vanavond. Heh. Beetje onverwacht toch (dacht dat het volgende week zou worden ofzo. Of 'ooit'). Hmja. Eh. God, nu is er al weer allemaal drama omheen geweest en iedereen heeft er een mening over en ik weet überhaupt nog niet of ik hem wel leuk vind Maar zal wel gezellig worden. zoenen/niet zoenen? Eh.
Haha, oeh met P? Spannend. Hou me op de hoogte
Oud 24-10-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Haha, oeh met P? Spannend. Hou me op de hoogte
Jah idd. Zou wel heel erg zijn als ik gisteren nóg een datejongen had gescoord En doe ik
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 15:04
metallica
metallica is offline
^hehe, veel plezier iig vanavond

uhm, nouja, ondanks het feit ik gisteren tijdens het leren van mn tentamen steeds weer in huilen uitbarste en ik dus eigenlijk geen zak gedaan heb, omdat ik mn aandacht er niet bij kon houden heb ik als het correctiemodel klopt toch nog net een 8 gehaald
Oud 24-10-2007, 15:18
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Lekker rustig. Ik ben er nu wel klaar voor, maar het hoeft van mij niet zo nodig. Ik vermaak me opperbest, het komt wel weer.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 16:41
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
^moet er nou niet aan denken om met mn huisgenoten te zoenen en daarna lijkt het me al helemaal raar.
Hmnouja, dat blijft mijn strategie om over mensen heen te komen, en blijkbaar werkt het nog ook
Ent zijn best leuke meisjes, en voor een keer, ach we kunnen er wel mee omgaan. Met een van hun heb ik al eens gezoend, en zij zoenen wel regelmatig met elkaar. Maar dat is nou ook weer niet mijn ambitie.

Wel vind ik het jammer dat ik vandaag en gister mijn ex helemaal neit gesproken heb. als we goede vrienden willen zijn, moet dat toch ook nog van hem uitkomen? Of loop ik alweer teveel achter hem aan door steeds dingen te vragen en afspreken? Mja, ik zie hem wel morgen, of overmorgen. k mis hem niet echt, mja, denk dat het even meot afkoelen, en dan gaan we vast wel goede vrienden zijn. Hij heeft waarschijnlijk het idee dat ik hem ergens wel terug wil, maar dat is niet zo, en ik snap dat hij dan ook minder contact wil. Buiten dat hij altijd al minder behoefte had aan contact dan ik

het is raar, dat mijn hoofd echt zo werkt. Ik zoen met iemand anders, voel me wel een beetje schuldig, en dan ben ik weer klaar om met andere mensen te flirten? Vandaag op werk, hele leuke jongen, doet blijkbaar ook nog mijn studie (maar dan 3 jaar hoger ofzo). Was heel gezellig, en hoop hem nog wel vaker te zien..
Oud 24-10-2007, 17:28
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Ik voel me gewoon keigoed nanana
wat een gezeur allemaal zeg, houden jullie altijd de forumbazen zo nauwlettend in de gaten?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:35
snoopy
snoopy is offline
Ik voel me afschuwelijk. We hebben het vanmiddag zo'n beetje uitgemaakt. Het is nog niet definitief, maar ik denk niet dat we eruit gaan komen.
Oud 24-10-2007, 17:40
Verwijderd
Whoe vandaag 11 maanden en ze stuurde een miljardlief kaartje<3 Wat is ze toch een schatje<3
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me afschuwelijk. We hebben het vanmiddag zo'n beetje uitgemaakt. Het is nog niet definitief, maar ik denk niet dat we eruit gaan komen.
Huh? *knuffel* Jij had/hebt toch al heel lang een relatie?

Ontopic: en het is weer allemaal saai. Ik betrap mezelf er al op dat zelfs m'n foute ex weer interessant is
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Wa-at? Oh meid toch *cyberknuffelt*
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 18:19
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
huu? het ging de laatste tijd toch zo goed met samenwonen? sterkte..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 18:41
__
__ is offline
Citaat:
heh?? ik schrik hier serieus van, en dat is eigenlijk maar raar want zo vaak post ik hier niet maar enfin. hoe komt dit ineens dan? of is het niet zo 'ineens' als het lijkt? heel veel sterkte in ieder geval, en ook met woonruimte zoeken denk ik of niet? nou nogmaals maar veel sterkte..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 18:44
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
En ik dacht dat het net goedgekomen was
Sterkte ermee iig...

Ot: Rustig. Maar dat is een goed iets...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 18:44
__
__ is offline
Citaat:
iehhh, over 24 uur zit ik in de trein en ben ik op weg naar hem!

En dat paper, ach. Er zijn er ergere dingen. Had ik al gezegd dat ik niet kan wachten? Ik ben serieus in staat om een uren-aftel-schema te gaan maken, maar dat zou wel erg kneuzig zijn .
Nog 31 uur
haha ik leef helemaal met je mee. geniet ervan
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 18:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
Weer een dieptepunt achter de rug en nu gaat het weer helemaal goed. Beetje jammer alleen dat er dan eerst zo'n dieptepunt moet komen voor het weer allemaal helemaal goed en leuk is/gaat. Long live de seks die daarna volgt haha. Nouja we zien wel weer, acceptance is the key in ieder geval.
Oud 24-10-2007, 19:11
Cethlion
Cethlion is offline
Hm, pap vroeg net wat ik voor mijn verjaardag wil. Als hij maar niet zoals vorig jaar met niets aankomt 'omdat hij niet wist wat te kopen'.. Zelfs zijn vriendin had wat voor mij gekocht. Maar goed, het gaat nu echt veel beter tussen ons en ik vind het bijna leuk om bij hem op bezoek te gaan. Vandaag hebben we samen gekookt . Echt NOOIT gedacht dat we zoiets zouden doen, omdat hij er heilig van overtuigd was altijd dat hij het niet zou kunnen. En het weigerde, overigens.

En stiekem hoop ik dat 'hij' komt dit weekend. Zal wel niet, en als het wel zo is, ziet hij toch niets in mij. Maar hij is oh zo leuk om alleen al naar te kijken.
Oud 24-10-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Hè?! *knuffel*
Hoewel ik hier nauwelijks meer post lees ik nog wel veel mee. Het leek zo goed te gaan tussen jullie. Heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Huh, die was toch al geclaimd?

Citaat:
Huh? Waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten