Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2007, 09:41
Verwijderd
Citaat:
haha, gelukkig heb ik een groepje met mensen die dat allemaal weten.

en leren? pff.
Bij mij ben ik degene die dat soort dingen weet, maar ik had nou net die les gemist..

Ik heb het tentamen BE en marketing van vorig jaar, als je wil kan ik die wel voor je fotograferen (heb geen scannert)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2007, 10:22
Haligh
Haligh is offline
ah bedankt, maar ik ga vandaag bij een vriend leren die die tentames vorig jaar ook heeft gemaakt en ze dus ook heeft.

maar iig bedankt.
mocht je me vanmiddag herkennen moet je maar even hoi zeggen!
Oud 24-10-2007, 10:40
groth
groth is offline
beetje laat. maar succes alletwee met spelling today!

ik ga maar alvast marketing lezen. mag em morgen voor de 3e keer gaan maken dan, hoera!
Oud 24-10-2007, 10:44
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik zit ziek op mijn werk en vraag me af waarom. .
Oud 24-10-2007, 10:46
Verwijderd
Citaat:
mocht je me vanmiddag herkennen moet je maar even hoi zeggen!
Ik weet niet zo goed hoe je er uit ziet dus dat wordt lastig, maar wie weet

En dank je wel Groth, jij alvast succes voor morgen!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 10:46
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik werd vandaag voor het eerst tante.
Gefeliciteerd! Is het een neefje of een nichtje? En wat is de naam?
Oud 24-10-2007, 12:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tante zijn is leuk! Want dan kan je die kleine schreeuwerd altijd teruggeven als hij/zij te vervelend wordt.

ot:
Wakker gebeld, maar ik wist niet door wie. Na een online speurtocht kwam ik erachter dat 't de HEMA was, dus ik ga zo m'n spulletjes ophalen. En ik heb 't voor elkaar gekregen om een blaar op m'n lip te krijgen door kokend hete thee en dat doet PIJN.
Gelukkig werd de pijn verzacht door een pagina met Red Dwarf fanfiction. Omg, wat is dat stom en lachwekkend zeg. Kochanski die sex0rz heeft met kryten in de douche... Kryten is een robot!
Oud 24-10-2007, 13:35
Moustache
Moustache is offline
Ik zat vrolijk in de studieboeken toen ik in de tuin een doods-tjilp hoorde en toen ik omkeek zag ik mijn kat voor het raam met een koolmees in haar bek
En nu weer leren.
Oud 24-10-2007, 13:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
er waren net twee bouwvakkers ruzie aan het maken boven op een garage in de nieuwe wijk achter mijn huis en het was echt te rolbevestigend. er was een klein blank ventje met een zenuwprobleem want hij stond zich ontzettend stond op te fokken omdat een andere man, een gekleurde laid back kerel niet snapte hoe hij een balk moest zagen. die kleine stond te zwaaien en te tieren en die andere moest er maar een beetje om lachen. hahaha slapstick van jewelste.

verder heb ik gegrondverfd en nu ga ik een boek schrijven en straks nog meer grondverven en paardrijden.
Oud 24-10-2007, 14:07
botulismf
botulismf is offline
Een boek schrijven?

Ik moest weer werken en ook weer overwerken en nu drink ik weer bier en ben ik weer aan het klooien op fruityloops en ik begin zowaar een routine te ontdekken.
Oud 24-10-2007, 14:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja ga ik geld mee verdienen
Oud 24-10-2007, 16:17
Drez
Drez is offline
Ik heb foto´s gemaakt en gestudeerd en een slaaptekort opgebouwd. Straks werken, dan bij een vriendinnetje eten en dan nog weer wat doorlezen want anders krijg ik dat stomme boek nooit uit.
Oud 24-10-2007, 16:53
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik zit 'ziek' thuis en kijk X files en luister kings of nuthin!
Oud 24-10-2007, 17:10
Verwijderd
Ik hou zaterdag een feestje en ik ben er nog niet in geslaagd om uberhaupt één voobereiding te treffen omdat ik zoveel moet doen voor d'n studie. AAH.

Ohja en dat kind van Jan Wolkers mag dan wel verdrietig zijn maar die heeft zich vandaag en plein publique voor lul gezet met zijn zangcarrìere.

Laatst gewijzigd op 24-10-2007 om 18:49. Reden: maatschappelijk belang
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
zozo, 2 keer nog wel. Nu ben je echt de man op dit forum hoor.

ot:
Ik was net bij de HEMA en een of ander raar mens durfde de roltrap niet op, stond echt minutenlang stil, en toen iemand haar erop wilde trekken begon ze keihard te gillen en janken en spastisch met d'r armen te zwaaien.
Dat was wel eh, apart.
Oud 24-10-2007, 17:34
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik ben vandaag even terug in mijn recalcitrante puberperiode, alles en iedereen is een potentieel slachtoffer en mijn standaard gezichtsuitdrukking is zo:
nu heb ik ruzie met de poezen, een plant, en mijn vriendje omdat ik zei dat de tekening van zn nichtje van vier LELIJK was.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:53
Verwijderd
Ik was vandaag naar mijn zus en lunchen en nog een keer naar mijn zus en 185 babykaartjes gevouwen en met mijn nichtje geknuffeld en nu milano broodjes eten, sufjan stevens luisteren (John Wayne Gacy, Jr. <333) en mijn koffer inpakken want morgenochtend om acht uur ga ik naar Parijs met mijn vriendje jahoooeeeeeeeeeei. Dikke doei.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 17:56
Luna
Luna is offline
ik ging naar de ub om te leren maar dat deed ik niet en toen ging ik koffiedrinken met studiegenootjes en daarna langs mn werk om thee te drinken en toen naar de apotheek omdat ik hele STERKE pijnstillers wil voor mn hoofdpijn. en vanavond feestje
en ik lusiter naar boys noize, goeie herrie
Oud 24-10-2007, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd! Is het een neefje of een nichtje? En wat is de naam?

Een nichtje
En ze heet Tes.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 18:31
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
ik ben vandaag even terug in mijn recalcitrante puberperiode, alles en iedereen is een potentieel slachtoffer en mijn standaard gezichtsuitdrukking is zo:
nu heb ik ruzie met de poezen, een plant, en mijn vriendje omdat ik zei dat de tekening van zn nichtje van vier LELIJK was.
<33
Oud 24-10-2007, 18:34
ZerO
ZerO is offline
Nou ik ben ziek aan het worden maaarrrr ik kan me niet permiteren om ziek te zijn want ik moet aan school werken en achter de bar werken verdomme!! Dus zit ik nu te snotteren en ik ga zometeen naar Oblomov en dan ben ik zo'n vervelende snotterende toeschouwer
Oud 24-10-2007, 19:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik weet nog steeds niet waar mijn boek over moet gaan
Oud 24-10-2007, 19:22
Verwijderd
Werk zoals elka ander dag van de week, maar wel met een leuke meid afgesproken om snel een filmpje te pakken. Nu wil ik iets doen, zijn er nog feestjes in A'dam vanavond?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 20:06
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Een nichtje
En ze heet Tes.
Oud 24-10-2007, 20:27
ragdoll
ragdoll is offline
ik zit op mijn kamer en ik luister pathetische jankmuziek en ik heb vaag het gevoel dat er iets dramatisch gaat gebeuren maar dat kan ook komen door gebrek aan alcohol.
Oud 24-10-2007, 20:38
Metal
Metal is offline
Ik heb van vannacht 1 uur tot net geslapen. Dadelijk ga ik maar rennen, zodat ik straks weer als een roosje in slaap val.
Oud 24-10-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
ik zit op mijn kamer en ik luister pathetische jankmuziek en ik heb vaag het gevoel dat er iets dramatisch gaat gebeuren maar dat kan ook komen door gebrek aan alcohol.
Shit ik heb wel de alcohol, maar geen mensen om mee te drinken. Zo wat jazz draaien en een gleufhoed opzetten, dan achter een bureau gaan zitten roken en mezelf bezatten en het film noir plaatje is compleet.

Laatst gewijzigd op 24-10-2007 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 20:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend door kou/donker naar mn huis gefietst, toen ontbeten en omgekleed en toen weer de kou in naar mn werk . Gelukkig ging de dag enorm snel maar toen ik thuis kwam was er nog geen eten dus toen baalde ik. Uiteindelijk chili con vega gehakt gemaakt en dat was vet lekker . 2 uur geleden wilde ik gaan hardlopen maar ik kreeg al heel snel kramp/pijn dus toen moest ik stoppen en dat was kut want het was voor het eerst deze week dat ik er even tijd voor had. Nu ga ik douchen en dan in bed lezen en hopelijk mezelf er toe zetten vroeg te gaan slapen zodat ik morgen niet weer kapot ben.
Oud 24-10-2007, 21:10
Verwijderd
ik had een toets en het enige wat ik in twee uur heb gedaan is opschrijven dat ik geen antwoord wist
daarna gesport en dat ging echt goed en daarna rondgehangen met de buitnlanders en een treinkaartje naar lyon gekocht voor fuckin 48 euro!!!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 21:14
asjdfl
asjdfl is offline
ik heb inmiddels door hoe ik online kan msnen op een publieke computer en dacht dat p:.ntil online was, maar het was mijn idiotass roommate van 1000 jaar geleden 8(
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 21:36
Verwijderd
gisteren had ik een leuk etentje van m'n werk, en daarna gingen we nog maar uit en voor ik het wist was het half 6 . dat was een beetje jammer want ik moest naar school vandaag. toen kwam ik vanavond om half 6 terug van school, gegeten bij een vriendin en toen een vergadering en nu moet ik nog een of andere domme opdracht voor morgen maken ohja en ik had besloten bKV hierna te doen met de hoop op redelijk wat vrijstellingen of gewoon verkort, en vandaag had ik een gesprek daarover, maar dat kan niet omdat ze daar gewoon niet flexibel zijn dus dat is dan gewoon nog eens vier jaar.

Laatst gewijzigd op 24-10-2007 om 21:41. Reden: even wat b's erin
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 22:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb de veilwondjes op mijn hand onderhouden zodat ik straks een mooi vlagvormig litteken heb. en ik heb harry potter and the order of the phoenix gekeken en nu ga ik me geestelijk voorbereiden op de rest van mijn leven zonder eikenhouten toverstaf met een kern van eenhoornhaar, 17 centimeter, redelijk buigzaam.
Oud 24-10-2007, 23:13
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
ik heb de veilwondjes op mijn hand onderhouden zodat ik straks een mooi vlagvormig litteken heb. en ik heb harry potter and the order of the phoenix gekeken en nu ga ik me geestelijk voorbereiden op de rest van mijn leven zonder eikenhouten toverstaf met een kern van eenhoornhaar, 17 centimeter, redelijk buigzaam.
Uhm heb je het hier over botulismf zijn staf....? Want dat soort details mag je ons besparen! Als je het over je toverballen gaat hebben tho... ben ik 1 en al oor.

Maar toevallig heb ik hem ook net gezien, vond het wel aardig. Er werd een beetje weinig in gevochten en het was niet echt heel spannend vond ik.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 23:16
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
humm nee ik mag gelukkig nog de rest van mijn leven toveren met botulismfs deathstick hoor boebsie

ja ach harry potter films zijn altijd kut vergeleken bij de boeken maar ze zijn wel sfeervol
Oud 25-10-2007, 00:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
en mijn koffer inpakken want morgenochtend om acht uur ga ik naar Parijs met mijn vriendje jahoooeeeeeeeeeei. Dikke doei.
mèt koffers naar parijs?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 00:28
Verwijderd
Volgens mij zag ik Metal in Groningen, op een fiets. Maar dat zal wel niet zo zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 00:55
Verwijderd
Citaat:
mèt koffers naar parijs?
Ik wachtte er al op totdat iemand het zou posten.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 01:49
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb vandaag/gisteren geshopt en sushi gegeten en mojito's gedronken en dat vond ik fijn. En toen ging ik naar een Mexicaanse polka-band kijken en dat was nog fijner en toen ging ik dansen en toen ben ik maar naar huis gegaan .
Oud 25-10-2007, 09:34
Teun
Teun is offline
Citaat:
Volgens mij zag ik Metal in Groningen, op een fiets. Maar dat zal wel niet zo zijn.
Huh, ik dacht hem ook te zien!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 09:39
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik ga vandaag maa\r weer an de arbeid!
Oud 25-10-2007, 09:41
Haligh
Haligh is offline
ik ga eindelijk naar control vanavond en dan de stad onveilig maken .

en morgen optreden op een trashhouseparty in noskoem waar een postpoolparty wordt gehouden yesh.
Oud 25-10-2007, 09:59
Verwijderd
Citaat:
ik ga eindelijk naar control vanavond en dan de stad onveilig maken .

en morgen optreden op een trashhouseparty in noskoem waar een postpoolparty wordt gehouden yesh.
Hey kerel, wat voor muziek maak je eigenlijk? Ik zou best wel eens wat willen horen, als je niet wil posten kan het natuurlijk ook via pm.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Huh, ik dacht hem ook te zien!
omg, ik ook

ik ben nu heel langzaam aan het ontbijten en zometeen ga ik naar school voor een oefententamen van sociologie en een werkcollege van pedagogiek, jippie. daarna snel naar huis en alles inpakken want ik ga met m'n vriend naar emmen omdat m'n mama jarig is. ook nog ergens een cadeautje kopen, maar ik heb geen flaaaauw idee wat. morgen naar den haag omdat m'n vriend daar pro evo voor z'n playstation gaat kopen hehe en daarna naar het strand ofzo. zin in.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 10:38
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
ik heb inmiddels door hoe ik online kan msnen op een publieke computer en dacht dat p:.ntil online was, maar het was mijn idiotass roommate van 1000 jaar geleden 8(
Heeft die copycat mijn arty MSN namen gejat?

-

Gister ging ik plotsklaps sushi eten met twee pals en vandaag heb ik uitgeslapen en straks ga ik lunchen in de stad. Verder verplicht ik mezelf om vandaag mijn TOEKOMST te plannen want ik krijg jeuk van al die maanden 'niks' doen. .
Oud 25-10-2007, 10:56
roman
roman is offline
Citaat:
Heeft die copycat mijn arty MSN namen ....
o o o wat spot ik toch veel mensen te laatste tijd, volgens mij zag ik P.TIL in de movies zondag.. of een dubbelganger, ik had geen controlerend overzicht over de situatie
Oud 25-10-2007, 11:13
malle pietje
malle pietje is offline
Het is uiteraard tentamenweek, maar ik heb geen tentamens want vrijstelling, dus in feite gewoon vakantie Zometeen afspraak in Utrecht met een vriendin en daarna door naar a'dam want ik moet nog werken vanavond.
Oud 25-10-2007, 11:57
Moustache
Moustache is offline
Ik begin vastgeroest te raken in een patroon van wakker worden, joggen, douchen, ontbijten, leren, eten, leren, slapen. Zo ook vandaag.
Morgen het LAATSTE tentamen en daarna feest.
Oud 25-10-2007, 12:46
ragdoll
ragdoll is offline
ik ben gister naar control geweest en dat was een leuke film en morgen ga ik dansen in mijn nieuwe jurk
Oud 25-10-2007, 13:30
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
humm nee ik mag gelukkig nog de rest van mijn leven toveren met botulismfs deathstick hoor boebsie
Too much information.
Oud 25-10-2007, 13:34
Verwijderd
Gisteravond 3 uur gerepeteerd met mijn quasi-band, we mochten in de concertzaal oefenen aangezien alle studio's bezet waren , dus dat was wel tof. Vandaag aan boekverslagen zitten werken en ze zijn af dus hoera
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten