Advertentie | |
|
![]() |
|
Tante zijn is leuk! Want dan kan je die kleine schreeuwerd altijd teruggeven als hij/zij te vervelend wordt.
![]() ot: Wakker gebeld, maar ik wist niet door wie. Na een online speurtocht kwam ik erachter dat 't de HEMA was, dus ik ga zo m'n spulletjes ophalen. En ik heb 't voor elkaar gekregen om een blaar op m'n lip te krijgen door kokend hete thee en dat doet PIJN. ![]() Gelukkig werd de pijn verzacht door een pagina met Red Dwarf fanfiction. Omg, wat is dat stom en lachwekkend zeg. Kochanski die sex0rz heeft met kryten in de douche... Kryten is een robot!
|
er waren net twee bouwvakkers ruzie aan het maken boven op een garage in de nieuwe wijk achter mijn huis en het was echt te rolbevestigend. er was een klein blank ventje met een zenuwprobleem want hij stond zich ontzettend stond op te fokken omdat een andere man, een gekleurde laid back kerel niet snapte hoe hij een balk moest zagen. die kleine stond te zwaaien en te tieren en die andere moest er maar een beetje om lachen. hahaha slapstick van jewelste.
verder heb ik gegrondverfd en nu ga ik een boek schrijven en straks nog meer grondverven en paardrijden.
|
Verwijderd
|
Ik hou zaterdag een feestje en ik ben er nog niet in geslaagd om uberhaupt één voobereiding te treffen omdat ik zoveel moet doen voor d'n studie. AAH.
Ohja en dat kind van Jan Wolkers mag dan wel verdrietig zijn maar die heeft zich vandaag en plein publique voor lul gezet met zijn zangcarrìere. Laatst gewijzigd op 24-10-2007 om 18:49. Reden: maatschappelijk belang |
![]() |
|
zozo, 2 keer nog wel. Nu ben je echt de man op dit forum hoor.
ot: Ik was net bij de HEMA en een of ander raar mens durfde de roltrap niet op, stond echt minutenlang stil, en toen iemand haar erop wilde trekken begon ze keihard te gillen en janken en spastisch met d'r armen te zwaaien. ![]() Dat was wel eh, apart.
|
Verwijderd
|
Ik was vandaag naar mijn zus en lunchen en nog een keer naar mijn zus en 185 babykaartjes gevouwen en met mijn nichtje geknuffeld en nu milano broodjes eten, sufjan stevens luisteren (John Wayne Gacy, Jr. <333) en mijn koffer inpakken want morgenochtend om acht uur ga ik naar Parijs met mijn vriendje jahoooeeeeeeeeeei. Dikke doei.
|
![]() |
|
ik ging naar de ub om te leren maar dat deed ik niet en toen ging ik koffiedrinken met studiegenootjes en daarna langs mn werk om thee te drinken en toen naar de apotheek omdat ik hele STERKE pijnstillers wil voor mn hoofdpijn. en vanavond feestje
![]() en ik lusiter naar boys noize, goeie herrie ![]()
||
Citaat:
|
Nou ik ben ziek aan het worden
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-10-2007 om 20:52. |
![]() |
|
![]() |
Vanochtend door kou/donker naar mn huis gefietst, toen ontbeten en omgekleed en toen weer de kou in naar mn werk
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
gisteren had ik een leuk etentje van m'n werk, en daarna gingen we nog maar uit en voor ik het wist was het half 6
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-10-2007 om 21:41. Reden: even wat b's erin |
![]() |
|
ik heb de veilwondjes op mijn hand onderhouden zodat ik straks een mooi vlagvormig litteken heb. en ik heb harry potter and the order of the phoenix gekeken en nu ga ik me geestelijk voorbereiden op de rest van mijn leven zonder eikenhouten toverstaf met een kern van eenhoornhaar, 17 centimeter, redelijk buigzaam.
||
![]() |
Citaat:
Maar toevallig heb ik hem ook net gezien, vond het wel aardig. Er werd een beetje weinig in gevochten en het was niet echt heel spannend vond ik. |
![]() |
|
humm nee ik mag gelukkig nog de rest van mijn leven toveren met botulismfs deathstick hoor boebsie
![]() ja ach harry potter films zijn altijd kut vergeleken bij de boeken maar ze zijn wel sfeervol
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben nu heel langzaam aan het ontbijten en zometeen ga ik naar school voor een oefententamen van sociologie en een werkcollege van pedagogiek, jippie. daarna snel naar huis en alles inpakken want ik ga met m'n vriend naar emmen omdat m'n mama jarig is. ook nog ergens een cadeautje kopen, maar ik heb geen flaaaauw idee wat. morgen naar den haag omdat m'n vriend daar pro evo voor z'n playstation gaat kopen hehe en daarna naar het strand ofzo. zin in. |
![]() |
||
Citaat:
- Gister ging ik plotsklaps sushi eten met twee pals en vandaag heb ik uitgeslapen en straks ga ik lunchen in de stad. Verder verplicht ik mezelf om vandaag mijn TOEKOMST te plannen want ik krijg jeuk van al die maanden 'niks' doen. ![]()
|
|