Advertentie | |
|
![]() |
|
Jep, ookal een knuffel voor Snoopy, en huhwtf?
Verder is mijn relationeel gebied nu niet boeiend. Mn collega was gister wel leuk, en ik heb de email van de jongen van wie ik dat al zo lang wil. (wat anti-hyves principes opzij zetten al niet kan doen..)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Snoopy: Wat stom zeg, hoop maar dat het goed komt.
OT: Straks rijden we samen naar het werk. Zo heel af en toe moeten we bij elkaar in de buurt werken, dus dat is wel leuk. ![]() Ik had vanacht trouwens echt een rotdroom: Hij had met een ander meisje gezoend (bizar genoeg kende hij haar van dit forum?!) en als klap op de vuurpijl was zijn broer ook nog met datzelfde meisje naar bed geweest. ![]() Maar gelukkig snel weer bij zinnen gekomen, lekker knuffelen (enzo) en dan samen douchen. Voel ik me toch stukken beter ![]() Oh, en het is fijn als je vriendinnen tegen je zeggen dat ze van je houden no matter what. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Snoopy: Sterkte meis, ik ben net zo verbaasd als de rest. Hoop echt dat jullie er nog uit gaan komen.
OT: Ik heb vandaag lekker een vrije dag en vriendje is sinds gister ziekig thuis, dus vandaag zomaar een relaxed extra dagje samen ![]() ![]() Veel zin in komend weekend. Mijn moeder is jarig, dus we zitten weer eens bij mijn ouders. Mijn moeder wilde graag met het hele gezin + aanhang (voor zover dat er is) iets leuks gaan doen, dus ik ben heel benieuwd. Gaat zeker wel gezellig worden ![]()
|
ik ben t eerste vriendinnetje wat hij meenam uit eten bij z'n werk (restaurant).
![]() ![]() en ik ben een beetje grieperig dus hij ging asperientjes voor me halen en me toedekken en zo.<3 ik heb echt t liefste vriendje ooit ![]()
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Punt 1: mn ex gaat weer terug naar zijn ex, en dat was te verwachten maar ik vind het wel grappig. Ik snap het ook ergens wel, maar hij is gewoon niet zo goed in ratio. Hij heeft haar overleden vader beloofd altijd voor haar te zullen zorgen, en ook door die stress is het uitgegaan, maar ik vind het wel heel raar om dan weer terug te gaan. Maargoed, die jongen kan niet alleen zijn ,en zij is wel makkelijk terug te krijgen. Wij zijn veel beter af als vrienden
![]() Punt 2: Er is zo'n jongen die ik al 3 jaar interessant vind dus en ik heb nu zn email. Maar duf ik dat? Zouden jullie het raar vinden om een mailtje te krijgen om af te spreken van een jongen/meisje die je al 9 maanden ofzo niet gesproken hebt en nooit echt goed mee om bent gegaan? Alleen altijd gezellig op feestjes e.d
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maarrem... Dus. Hopeloos. Echt waar. Hij is gewoon leuk. Kan er niets aan doen. Kan er ook niets mee doen, want hij is hopeloos verliefd op een ander. Damn, het is ook echt altijd hetzelfde verhaal... Ik wil geen tweede keus zijn! Bah.
Verder wel goed, ook al ben ik helemaal kapot en zou ik het liefst gewoon in m'n bed kruipen en minimaal 12u lang slapen. Morgen. Morgen...
|
@iedereen: bedankt voor de lieve berichtjes
![]() Ik zal het proberen uit te leggen... Hij zei gisteren dat hij twijfelde of wij wel hetzelfde wilden op hetzelfde moment. Dat ik nu wil samenwonen en hij eigenlijk nog niet. Maar goed... we wonen natuurlijk al (tijdelijk) samen, dus ik vroeg hoe hij het vond. Hij zei toen dat hij het beklemmend vond. Toen zei ik dat we het misschien maar beter konden uitmaken dan. Hij was dat met me eens, dus eigenlijk hadden we het toen uitgemaakt. Toen heb ik ook dat berichtje geschreven. Later hebben we het er nog heel uitgebreid over gehad. We willen allebei gewoon echt niet dat het uitgaat. Ik wilde van hem graag weten wat het samenwonen nou beklemmend maakt voor hem. Hij kon hier niet echt een antwoord op geven. Wel hebben we allebei iets wat we moeten veranderen. Hij moet stoppen met voor mij te denken. Hij is altijd bang met te kwetsen of iets te doen wat ik vervelend vind. Als hij aangeeft dat hij een avond voor zichzelf wil voelt ie zich tegelijk heel schuldig. Tsja, dan kun je niet genieten van je avondje alleen en dat is natuurlijk beklemmend. Ik zei tegen hem: als ik me gekwetst voel dan zeg ik het wel. En als je dus niks hoort dan vind ik het oke! En wat ik moet veranderen is dat ik teveel voor hem doe. Ik vind het leuk om hem in de watten te leggen, maar ik ben bezig hem te verstikken ben ik bang. Hij ruimt liever zelf z'n zooi op dan dat ik het voor hem doe, en gelijk heeft ie! Nou goed... we hebben iig aanknopingspunten om hiermee verder te gaan. We houden de situatie voorlopig zoals ie was. Ik blijf tot ik ben afgestudeerd en in principe ga ik dan iets voor mezelf zoeken. Ik hoop dat het tegen die tijd zoveel beter gaat dat we samen blijven wonen, maar ik vind het ook niet erg om weer apart te gaan wonen. Als hij me maar het vertrouwen kan geven (niet de garantie!) dat het feit dat hij het niet wil ooit kan veranderen. Ach, ik weet het ook allemaal niet zo goed... ![]() Maar het was wel weer erg fijn om te zien hoe naar we het allebei vonden dat het uit zou zijn.
|
pff, heftig Snopy. Gelukkig dat het niet zo definitief is als eerst leek. En zoalsbijna iedereen voor me al gezegd heeft schrok ik er ook van toen ik het las, ik had het bij jou bijna als laatste verwacht
![]() OT: Saai en verveeld ![]()
|
Verwijderd
|
Net een nieuw huis. Hij zou vandaag na zn werk langskomen. Maja hij is zn telefoon kwijtgeraakt van t weekend toen we weg waren, dus kan ik em niet bellen. Dus ja weer te laat.. nix van zich laten horen tot nu toe.. Dus vrees dattie morgen pas komt. Echt leuk zo'n vriendje die nooit op tijd is en me gewoon weer laat stikken. Damn.. Kan dr zo pissig om worden. En dan vind ik het raar dat i wil dattie meer op mn mattie lijkt.. Je weetel.. op tijd komen, interesse tonen enzo.. Damn.. Kloothommel.
|
![]() |
|
wow snoopy, ik ben ff een tijdje heel weinig hier geweest maar da's een heftig verhaal *hele dikke mega knuffel en chocolade geeft*
ot: Ik zeg NOOIT meer dat al mijn vrienden gek op me zijn/zijn geweest op 2 na, want prompt word die ene dan gek op me. De ander ziet me als zijn kleine zusje dus die zal niet voor me vallen. Ik had het er dus met hem over, van jij en *naam* zijn de enige 2 die me nog niet leuk gevonden hebben. Hij zo: Afkloppen!! dus ik afgeklopt.. Krijg ik de volgende dag een smsje van die andere jongen, ja ik vind je leuk.. Ik denk bij mezelf: 'de volgende keer moet ik harder kloppen'. Anyway, het komt waarschijnlijk erg arrogant over zo, maar het is een feit, van al mijn 'goede vrienden' is er nu nog maar 1 die me nooit leuk heeft gevonden of leuk vind.. (voor zo ver als ik weet dan) en geloof me, af en toe is dat heel verwarrend ![]() Nou ja, morgen naar de dokter, zodat ik haar de situatie uit kan leggen en ze een brief kan schrijven waarom mn vader en ik een onverzoenlijk conflict hebben en hij dus buiten beschouwing moet worden gelaten bij het berekenen van mn stufi, en ondanks alles wat ie me geflikt heeft, en dat ie nooit een cent voor me heeft betaalt, voel ik me toch lullig.. ergens.. Gisteren een forummer gemeet, en dat was wel heel geslaagd ![]() En tja, afgelopen week er goed achter gekomen wie nou mn echte vrienden zijn.. ![]()
|
Vandaag iemand gemeet die ik kende van een theaterkamp. Het was best gezellig, maar ook wel ... raar. Hij maakte opmerkingen die ik dan weer als een toespeling zie, maar die eigenlijk als grap bedoeld zijn en dan ga ik weer raar doen en hij ook en. Ja dat was raar. Maar wel weer even geleerd dat ik niet zo onzeker moet zijn en nu ga ik met volle moed naar kamp dit weekend. Lekker toneelspelen, oeh.
![]() En dan ga ik me heeeeel erg haasten om optijd in het theater te komen voor een theatervoorstelling, blijkt het te zijn afgezegd. Hm, de vriendin die als 'contactpersoon' fungeerde was echt he-le-maal vergeten mij daarover te bellen. Grrr. ![]()
|
Hmja, bizar. We gaan weer als vanouds lief met elkaar om, dus eigenlijk is er niks veranderd. Maar toch hangt er voor mij een soort dreigende wolk boven ons. Dat zal wel weer slijten, hoop ik.
Anyway: we gaan vanmiddag lekker samen de stad in en morgen ga ik het weekend naar m'n moeder. Eigenlijk vind ik dat wel fijn, even afstand ervan nemen ofzo.
|
^ik kan me heel goed voorstellen dat t zo voelt nu, maar als je goed met elkaar hebt kunnen praten zal dat denk ik toch wel weer overgaan
![]() Bah, ik heb weer eens een ik ben boos op jou dag, waarin ik maar blijf denken en malen totdat ik er hoofdpijn van krijg... Echt, ik snap echt niet hoe hij me dus blijkbaar al die maanden aan het lijntje heeft kunnen houden met als excuus dat hij niet lekker in zn vel zat, terwijl hij nu zegt dat hij gewoon niet verliefd genoeg op me was (dwz nooit zo verliefd op mij als op zijn o-zo-geweldige-exvriendin). Argg, en het meest frustrerende is dat me dit nu al twee keer achter elkaar is gebeurd en ik me al die tijd maar voorhouden dat hij toch wel echt anders was dan mn andere exvriend ![]()
|
ik wil gewoon feesten&flirtten en verder niks maar dat is moeilijk als een vriend die me heel leuk vindt me op elk feestje volgt en in de gaten houdt. En ik heb al ZOVAAK duidelijk gemaakt dat het niks wordt tussen hem en mij aaargh mannen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nouja nog gen teken van t vriendje. Vandaag zn colllega/ mattie gebeld. Vriendje bleek gewoon te zijn gaan werken, maar k was net te laat met bellen om hem te kunnen spreken. Hij is nu hoogstwaarschijnlijk al lang en breed thuis in Amsterdam, maar ik heb nog steeds nix van em gehoord. Wat een klotestreek. Mn vrienden laatst verteld dat t weer goed ging. Nou zou hij morgen komen klussen samen met die vrienden en komt hij waarschijnlijk weer niet opdagen. K schaam me gewoon voor hem tegenover mn vrienden..Hoop dattie zo nog belt en dattie dr mogen gewoon is.. Dump ik em wel erna!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 73 Verwijderd | 0 | 24-10-2007 20:06 |