Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2007, 20:04
Rob
Rob is offline
Vorige!

Ik heb niets te melden.
Oud 24-10-2007, 20:06
Verwijderd
ah bah, dacht ik een keer er één te kunnen openen ;(
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 20:08
Rob
Rob is offline
Sowwy. =(
Dan maak jij de volgende?

Laatst gewijzigd op 24-10-2007 om 20:14.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 20:28
Verwijderd
Deal ;x

mijn vriendje zit naast me te computeren - hoe romantisch tentamenweken kunnen zijn!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 20:28
Verwijderd
@ Snoopy: (net zoals de rest) huh?! hoe wat waar waarom? je laatste berichten waren zo positief, hoopvol en vol vertrouwen. Wat is er ineens veranderd? Sterkte en een dikke knuf.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 21:31
Henkje
Henkje is offline
joej!

hebben gepraat over 'de toekomst'. Ik wil groter wonen, want al mijn zooi van school past niet. En omdat hij hier altijd zit, is dat wel krap op 19m2.
Gepraat dus, hij wil ook wel groter SAMENwonen alleen ff z'n budget in de gaten houden. Nja, dan betaal ik toch wat meer.
Kieskeurig issie wel, het liefst een huis

Maargoed, het begin is er al!!!

Ik ben zo blij nu ik eindelijk wat duidelijkheid van hem heb!
Oud 24-10-2007, 21:50
Poepkind
Poepkind is offline
hmm ik krijg net een uitnodiging van een gilde voor deze vrijdag avond, en dat terwijl ik die avond ging eten bij mn vriendschap date... Lastig, gilde of jongen? Ik wil overigens niet bij dat gilde, maar ik vind de mensen wel heel aardig en rlxt.
Oud 24-10-2007, 22:02
Verwijderd
@Snoopy: Oooh, meid, wat kut. Ik dacht ook, net als de rest, dat t wat beter ging tussen jullie, met samenwonen enzo. Zou t echt zwaar klote vinden... Succes dr mee, hoop dat t goed komt!

ot: GVD is de lamp van mijn brommer alweer kapot. Maar mijn ouders zijn teh liefde en zijn me komen halen! Verder ga ik morgen met mijn vader een uur in de auto zitten, wat best tof is want geniale muziek, morgenavond ga ik met wat vrienden naar NoL, de theatertour. Ben heel erg benieuwd, ik ben ze gewend met bier, halfnaakte jongens, een tent en bier. Dus. Suprise!
Ennnnn vrijdag ga ik winkelen met mijn peettante en moeder, heb er echt heel veel zin in! Jeuj!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 23:08
niña
niña is offline
Samen wakker worden <3333333

Ookal was het daarna omvallen en haasten maar <333
Oud 25-10-2007, 00:14
Verwijderd
Ja fuck hey, wat moet ik hier nou weer mee? Is dit nou vriendschappelijk of wat moet ik ervan denken?

En verder heb ik vrijdagavond de meest kansloze date ever, dus dat maakt het totaal weer fantastisch kut
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 00:32
Verwijderd
@Colin: Ja die was geclaimd, vandaar het drama Maar goed, het was wel gezellig Niet lange-termijn-leuk, maar ik denk dat er nog wel eens gedate gaat worden. Mja.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 06:56
stout!
stout! is offline
@ Snoopy; wat is er gebeurd? Heel veel sterkte .

OT: ben zenuwachtig, moet nog een paar dingen doen, tas pakken, douchen. Werd al om 6 uur wakker, had een beetje hetzelfde gevoel als vroeger toen ik jarig was.
Oud 25-10-2007, 07:22
farai
farai is offline
@snoopy: ook hier verbazing alom. Maar ik vraag nix en stuur een digitale knuffel. Ik vermoed da je 't wel met ons zal delen als je daar behoefte aan hebt.

Sterkte meis.
Oud 25-10-2007, 07:33
Verwijderd
Citaat:
@Colin: Ja die was geclaimd, vandaar het drama Maar goed, het was wel gezellig Niet lange-termijn-leuk, maar ik denk dat er nog wel eens gedate gaat worden. Mja.
Ah ok, en is het drama wel opgelost dan? En oke, tof
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 08:35
Verwijderd
Citaat:
@ Snoopy: (net zoals de rest) huh?! hoe wat waar waarom? je laatste berichten waren zo positief, hoopvol en vol vertrouwen. Wat is er ineens veranderd? Sterkte en een dikke knuf.
Inderdaad... Kop op hee meis, jullie komen er wel uit, one way or another..

OT: Wel goed. Ik heb net een nieuwe kamer (geruild met broertje dus) en alleen nog even afverven en behangen en dan klaarrr... Nja, op de dingetjes ophangen na dan Maar mijn bed lijkt nu ook ineens veel groter, haha...
Vanavond samen naar een 'trouwreceptie' van een collega van hem, ben benieuwd.. Ken zijn collega's niet en zij mij niet, ach, als er maar wijn is
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 08:44
Qimm
Qimm is offline
*Knuffel voor Snoopy* god wat verschrikkelijk
Oud 25-10-2007, 08:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ook vanaf hier een *knuffel* voor Snoopy (De knuffel van Bokito zal ik dit keer achterwege laten, hij heeft namelijk last van de waterpokken )
Oud 25-10-2007, 10:36
luchtballon
luchtballon is offline
Jep, ookal een knuffel voor Snoopy, en huhwtf?

Verder is mijn relationeel gebied nu niet boeiend. Mn collega was gister wel leuk, en ik heb de email van de jongen van wie ik dat al zo lang wil. (wat anti-hyves principes opzij zetten al niet kan doen..)
Oud 25-10-2007, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Ah ok, en is het drama wel opgelost dan? En oke, tof
Nou ja nog niet echt maar d'r valt niet echt uit te komen. Zij vindt het niet echt leuk maar ze heeft geen poot om op te staan - ze hebben überhaupt nooit echt iets gehad en wat er wel was, is al lang voorbij. Bovendien date ze serieus met iemand anders. (Hoewel we wel geconcludeerd hadden dat haar huidige scharrel eigenlijk veel beter bij mij past en mijn date alsnog beter bij haar, heh.)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 11:06
Verwijderd
@ Snoopy: Wat stom zeg, hoop maar dat het goed komt.

OT: Straks rijden we samen naar het werk. Zo heel af en toe moeten we bij elkaar in de buurt werken, dus dat is wel leuk.
Ik had vanacht trouwens echt een rotdroom: Hij had met een ander meisje gezoend (bizar genoeg kende hij haar van dit forum?!) en als klap op de vuurpijl was zijn broer ook nog met datzelfde meisje naar bed geweest. Voor mijn gevoel ben ik de hele nacht bezig geweest met hem slaan. Wat een rotgevoel dan als je wakker wordt.
Maar gelukkig snel weer bij zinnen gekomen, lekker knuffelen (enzo) en dan samen douchen. Voel ik me toch stukken beter

Oh, en het is fijn als je vriendinnen tegen je zeggen dat ze van je houden no matter what.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Nou ja nog niet echt maar d'r valt niet echt uit te komen. Zij vindt het niet echt leuk maar ze heeft geen poot om op te staan - ze hebben überhaupt nooit echt iets gehad en wat er wel was, is al lang voorbij. Bovendien date ze serieus met iemand anders. (Hoewel we wel geconcludeerd hadden dat haar huidige scharrel eigenlijk veel beter bij mij past en mijn date alsnog beter bij haar, heh.)
Achja, zo is de traditie iig niet verbroken
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 11:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
@ Snoopy: Sterkte meis, ik ben net zo verbaasd als de rest. Hoop echt dat jullie er nog uit gaan komen.

OT: Ik heb vandaag lekker een vrije dag en vriendje is sinds gister ziekig thuis, dus vandaag zomaar een relaxed extra dagje samen Heerlijk uitgeslapen, samen gedouched en daarna weer terug het bed in Net ons ontbijt achter de kiezen en verder doet vriendjelief toch maar even rustig aan; ik moet vandaag toch ook nog wat dingen regelen enzo.
Veel zin in komend weekend. Mijn moeder is jarig, dus we zitten weer eens bij mijn ouders. Mijn moeder wilde graag met het hele gezin + aanhang (voor zover dat er is) iets leuks gaan doen, dus ik ben heel benieuwd. Gaat zeker wel gezellig worden
Oud 25-10-2007, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Achja, zo is de traditie iig niet verbroken
Idd En als ze nu eens ophoudt met met jongens te daten die ík in eerste instantie interessant vond, zijn we daar ook weer klaar mee. Maar dat zal wel niet gebeuren
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 12:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nu heeft morgan nog steeds niet verteld hoe haar date gisteravond is verlopen
Oud 25-10-2007, 12:48
tuttebel
tuttebel is offline
ik ben t eerste vriendinnetje wat hij meenam uit eten bij z'n werk (restaurant). en we gingen naar alles is liefde, wat hij waarschijnlijk echt niet aan zn vrienden durft te vertellen.
en ik ben een beetje grieperig dus hij ging asperientjes voor me halen en me toedekken en zo.<3

ik heb echt t liefste vriendje ooit en morgen zie ik m weer snachts en zaterdag de hele dag <3
Oud 25-10-2007, 12:53
Verwijderd
Arme Snoopy! Succes ermee zeg.

OT: ik haad deze saaiheid. Maar vanavond ga ik uit, en morgenavond weer in Utrecht en zondag ga ik naar de film en tadaaa dan is ie er vast en loop ik niet langs m.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 13:25
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
oooh de stiekemerd ik ben benieuwd
Oud 25-10-2007, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Jawel hoor!

Citaat:
Maar goed, het was wel gezellig Niet lange-termijn-leuk, maar ik denk dat er nog wel eens gedate gaat worden. Mja.
Maar als je een verslag wil: we zijn ergens wat gaan drinken, en toen hebben we een paar uur zitten kletsen, en toen gingen we weg, en toen gingen we ergens langs de weg tamelijk per ongeluk zoenen. Tenminste ik had het niet zo ingepland en het ging een beetje stom maar was wel komisch, vooral omdat er auto's gingen toeteren.. En hij zei dat we weer wat gingen afspreken en of ik hier was dit weekend enzo. Maar goed nog niks afgesproken. En ik vind het ook wel logisch als het hier bij blijft, want zoals ik zeg, op de lange termijn zie ik niks gebeuren, we zijn denk ik veel te verschillend. Maar ik zou het wel leuk vinden om hem vaker te zien.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 13:52
luchtballon
luchtballon is offline
Punt 1: mn ex gaat weer terug naar zijn ex, en dat was te verwachten maar ik vind het wel grappig. Ik snap het ook ergens wel, maar hij is gewoon niet zo goed in ratio. Hij heeft haar overleden vader beloofd altijd voor haar te zullen zorgen, en ook door die stress is het uitgegaan, maar ik vind het wel heel raar om dan weer terug te gaan. Maargoed, die jongen kan niet alleen zijn ,en zij is wel makkelijk terug te krijgen. Wij zijn veel beter af als vrienden (nee, ik neem het hem verder niet kwalijk, omdat ik hem ondertussen wel redelijk ken en weer dat het allemaal wel oprecht is, maar hij... mja, heeft ook zo zn geschiedenis hoe hij zo geworden is). Ik hoop dat ze gelukkig worden, maar ik vond zijn ex ook voordat ik wat met hem had al een chagerijnig meisje wat altijd zeurde, en als hij geen tijd heeft in rekeninghouden zie ik het nog niet gebeuren. Maar als hij het zichzelf moeiljik wil maken: ga je gang.

Punt 2: Er is zo'n jongen die ik al 3 jaar interessant vind dus en ik heb nu zn email. Maar duf ik dat? Zouden jullie het raar vinden om een mailtje te krijgen om af te spreken van een jongen/meisje die je al 9 maanden ofzo niet gesproken hebt en nooit echt goed mee om bent gegaan? Alleen altijd gezellig op feestjes e.d
Oud 25-10-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Punt 1: mn ex gaat weer terug naar zijn ex, en dat was te verwachten maar ik vind het wel grappig. Ik snap het ook ergens wel, maar hij is gewoon niet zo goed in ratio. Hij heeft haar overleden vader beloofd altijd voor haar te zullen zorgen, en ook door die stress is het uitgegaan, maar ik vind het wel heel raar om dan weer terug te gaan. Maargoed, die jongen kan niet alleen zijn ,en zij is wel makkelijk terug te krijgen. Wij zijn veel beter af als vrienden (nee, ik neem het hem verder niet kwalijk, omdat ik hem ondertussen wel redelijk ken en weer dat het allemaal wel oprecht is, maar hij... mja, heeft ook zo zn geschiedenis hoe hij zo geworden is). Ik hoop dat ze gelukkig worden, maar ik vond zijn ex ook voordat ik wat met hem had al een chagerijnig meisje wat altijd zeurde, en als hij geen tijd heeft in rekeninghouden zie ik het nog niet gebeuren. Maar als hij het zichzelf moeiljik wil maken: ga je gang.

Punt 2: Er is zo'n jongen die ik al 3 jaar interessant vind dus en ik heb nu zn email. Maar duf ik dat? Zouden jullie het raar vinden om een mailtje te krijgen om af te spreken van een jongen/meisje die je al 9 maanden ofzo niet gesproken hebt en nooit echt goed mee om bent gegaan? Alleen altijd gezellig op feestjes e.d
Ik denk dat vrijwel iedereen dat leuk vindt. Of hij moet een hekel aan je hebben, maar dat zal wel niet. D'r hoeft toch niet meteen iets achter te zitten?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:14
I C U
I C U is offline
Maarrem... Dus. Hopeloos. Echt waar. Hij is gewoon leuk. Kan er niets aan doen. Kan er ook niets mee doen, want hij is hopeloos verliefd op een ander. Damn, het is ook echt altijd hetzelfde verhaal... Ik wil geen tweede keus zijn! Bah.

Verder wel goed, ook al ben ik helemaal kapot en zou ik het liefst gewoon in m'n bed kruipen en minimaal 12u lang slapen. Morgen. Morgen...
Oud 25-10-2007, 14:48
Verwijderd
Hoera voor de föhn, mijn papa, mijn mama, mijn (achter)nichtje, mijn nieuwe achterneefje, mijn vrienden en de heren van K&S motoren! En het doet me op relationeel gebied allemaal goed!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:27
Miek
Miek is offline
Prima, gistermiddag beetje dipje gehad maar gisteravond maffiafeest met hem en zijn vrienden en het was weer helemaal goed en gezellig
Oud 25-10-2007, 16:28
metallica
metallica is offline
Echt vreemd, maar mn ouders zijn zo lief de laatste tijd... Ik ga nu wel echt weer met plezier even op bezoek
Oud 25-10-2007, 17:07
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
shittt ik ben echt verliefd aan het worden
Oud 25-10-2007, 18:22
snoopy
snoopy is offline
@iedereen: bedankt voor de lieve berichtjes
Ik zal het proberen uit te leggen...
Hij zei gisteren dat hij twijfelde of wij wel hetzelfde wilden op hetzelfde moment. Dat ik nu wil samenwonen en hij eigenlijk nog niet. Maar goed... we wonen natuurlijk al (tijdelijk) samen, dus ik vroeg hoe hij het vond. Hij zei toen dat hij het beklemmend vond. Toen zei ik dat we het misschien maar beter konden uitmaken dan. Hij was dat met me eens, dus eigenlijk hadden we het toen uitgemaakt. Toen heb ik ook dat berichtje geschreven. Later hebben we het er nog heel uitgebreid over gehad. We willen allebei gewoon echt niet dat het uitgaat. Ik wilde van hem graag weten wat het samenwonen nou beklemmend maakt voor hem. Hij kon hier niet echt een antwoord op geven.
Wel hebben we allebei iets wat we moeten veranderen. Hij moet stoppen met voor mij te denken. Hij is altijd bang met te kwetsen of iets te doen wat ik vervelend vind. Als hij aangeeft dat hij een avond voor zichzelf wil voelt ie zich tegelijk heel schuldig. Tsja, dan kun je niet genieten van je avondje alleen en dat is natuurlijk beklemmend. Ik zei tegen hem: als ik me gekwetst voel dan zeg ik het wel. En als je dus niks hoort dan vind ik het oke!
En wat ik moet veranderen is dat ik teveel voor hem doe. Ik vind het leuk om hem in de watten te leggen, maar ik ben bezig hem te verstikken ben ik bang. Hij ruimt liever zelf z'n zooi op dan dat ik het voor hem doe, en gelijk heeft ie! Nou goed... we hebben iig aanknopingspunten om hiermee verder te gaan. We houden de situatie voorlopig zoals ie was. Ik blijf tot ik ben afgestudeerd en in principe ga ik dan iets voor mezelf zoeken. Ik hoop dat het tegen die tijd zoveel beter gaat dat we samen blijven wonen, maar ik vind het ook niet erg om weer apart te gaan wonen. Als hij me maar het vertrouwen kan geven (niet de garantie!) dat het feit dat hij het niet wil ooit kan veranderen.

Ach, ik weet het ook allemaal niet zo goed... Ik vind het gewoon zo ontzettend pijnlijk dat hij liever mij helemaal niet meer heeft dan dat hij met mij in 1 huis zou moeten wonen...
Maar het was wel weer erg fijn om te zien hoe naar we het allebei vonden dat het uit zou zijn.
Oud 25-10-2007, 19:25
WolterB
WolterB is offline
pff, heftig Snopy. Gelukkig dat het niet zo definitief is als eerst leek. En zoalsbijna iedereen voor me al gezegd heeft schrok ik er ook van toen ik het las, ik had het bij jou bijna als laatste verwacht

OT: Saai en verveeld
Oud 25-10-2007, 21:01
Verwijderd
Net een nieuw huis. Hij zou vandaag na zn werk langskomen. Maja hij is zn telefoon kwijtgeraakt van t weekend toen we weg waren, dus kan ik em niet bellen. Dus ja weer te laat.. nix van zich laten horen tot nu toe.. Dus vrees dattie morgen pas komt. Echt leuk zo'n vriendje die nooit op tijd is en me gewoon weer laat stikken. Damn.. Kan dr zo pissig om worden. En dan vind ik het raar dat i wil dattie meer op mn mattie lijkt.. Je weetel.. op tijd komen, interesse tonen enzo.. Damn.. Kloothommel.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 22:38
Dott
Dott is offline
wow snoopy, ik ben ff een tijdje heel weinig hier geweest maar da's een heftig verhaal *hele dikke mega knuffel en chocolade geeft*

ot: Ik zeg NOOIT meer dat al mijn vrienden gek op me zijn/zijn geweest op 2 na, want prompt word die ene dan gek op me.
De ander ziet me als zijn kleine zusje dus die zal niet voor me vallen.
Ik had het er dus met hem over, van jij en *naam* zijn de enige 2 die me nog niet leuk gevonden hebben.
Hij zo: Afkloppen!! dus ik afgeklopt..
Krijg ik de volgende dag een smsje van die andere jongen, ja ik vind je leuk..
Ik denk bij mezelf: 'de volgende keer moet ik harder kloppen'.
Anyway, het komt waarschijnlijk erg arrogant over zo, maar het is een feit, van al mijn 'goede vrienden' is er nu nog maar 1 die me nooit leuk heeft gevonden of leuk vind.. (voor zo ver als ik weet dan) en geloof me, af en toe is dat heel verwarrend

Nou ja, morgen naar de dokter, zodat ik haar de situatie uit kan leggen en ze een brief kan schrijven waarom mn vader en ik een onverzoenlijk conflict hebben en hij dus buiten beschouwing moet worden gelaten bij het berekenen van mn stufi, en ondanks alles wat ie me geflikt heeft, en dat ie nooit een cent voor me heeft betaalt, voel ik me toch lullig.. ergens..

Gisteren een forummer gemeet, en dat was wel heel geslaagd heel veel gekletst en het was zeker voor herhaling vatbaar.

En tja, afgelopen week er goed achter gekomen wie nou mn echte vrienden zijn.. au
Oud 25-10-2007, 22:57
Cethlion
Cethlion is offline
Vandaag iemand gemeet die ik kende van een theaterkamp. Het was best gezellig, maar ook wel ... raar. Hij maakte opmerkingen die ik dan weer als een toespeling zie, maar die eigenlijk als grap bedoeld zijn en dan ga ik weer raar doen en hij ook en. Ja dat was raar. Maar wel weer even geleerd dat ik niet zo onzeker moet zijn en nu ga ik met volle moed naar kamp dit weekend. Lekker toneelspelen, oeh. En 'hij' MOET komen. Maar niet teveel hopen. *hoopt*

En dan ga ik me heeeeel erg haasten om optijd in het theater te komen voor een theatervoorstelling, blijkt het te zijn afgezegd. Hm, de vriendin die als 'contactpersoon' fungeerde was echt he-le-maal vergeten mij daarover te bellen. Grrr.
Oud 26-10-2007, 06:28
Verwijderd
sterkte ermee snoopy!

ot: vanaaf gala, mannen in pak en vrouwen in mooie jurken . Maar bovenal hij in pak <3 (l)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 08:19
Rob
Rob is offline
Wa's loos, Dott?
Oud 26-10-2007, 12:25
snoopy
snoopy is offline
Hmja, bizar. We gaan weer als vanouds lief met elkaar om, dus eigenlijk is er niks veranderd. Maar toch hangt er voor mij een soort dreigende wolk boven ons. Dat zal wel weer slijten, hoop ik.
Anyway: we gaan vanmiddag lekker samen de stad in en morgen ga ik het weekend naar m'n moeder. Eigenlijk vind ik dat wel fijn, even afstand ervan nemen ofzo.
Oud 26-10-2007, 12:58
metallica
metallica is offline
^ik kan me heel goed voorstellen dat t zo voelt nu, maar als je goed met elkaar hebt kunnen praten zal dat denk ik toch wel weer overgaan Succes iig.

Bah, ik heb weer eens een ik ben boos op jou dag, waarin ik maar blijf denken en malen totdat ik er hoofdpijn van krijg... Echt, ik snap echt niet hoe hij me dus blijkbaar al die maanden aan het lijntje heeft kunnen houden met als excuus dat hij niet lekker in zn vel zat, terwijl hij nu zegt dat hij gewoon niet verliefd genoeg op me was (dwz nooit zo verliefd op mij als op zijn o-zo-geweldige-exvriendin). Argg, en het meest frustrerende is dat me dit nu al twee keer achter elkaar is gebeurd en ik me al die tijd maar voorhouden dat hij toch wel echt anders was dan mn andere exvriend
Oud 26-10-2007, 13:35
Verwijderd
Dan zie je er op z'n alleroncharmantst uit (lees: bril, verwaaid haar und so weiter), zie je hem eindelijk weer eens
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 13:35
Verwijderd
beetje kut.. Ben wss afgewezen voor de stage die ik echt doodgraag wilde, en nu is er letterlijk niemand meer hier om me even op te peppen en een knuffel te geven. Zelfs de hond is dit weekend het huis ontvlucht...
Voel me beetje erg eenzaam zo
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 14:26
Luna
Luna is offline
ik wil gewoon feesten&flirtten en verder niks maar dat is moeilijk als een vriend die me heel leuk vindt me op elk feestje volgt en in de gaten houdt. En ik heb al ZOVAAK duidelijk gemaakt dat het niks wordt tussen hem en mij aaargh mannen
Oud 26-10-2007, 15:48
Neiu
Neiu is offline
Sterkte, snoopy, dat zijn nooit leuke dingen. Het lijkt me heel naar om zo'n onzekerheid in je achterhoofd te hebben

Momenteel ben ik vooral in de war
Oud 26-10-2007, 15:49
Verwijderd
Nouja nog gen teken van t vriendje. Vandaag zn colllega/ mattie gebeld. Vriendje bleek gewoon te zijn gaan werken, maar k was net te laat met bellen om hem te kunnen spreken. Hij is nu hoogstwaarschijnlijk al lang en breed thuis in Amsterdam, maar ik heb nog steeds nix van em gehoord. Wat een klotestreek. Mn vrienden laatst verteld dat t weer goed ging. Nou zou hij morgen komen klussen samen met die vrienden en komt hij waarschijnlijk weer niet opdagen. K schaam me gewoon voor hem tegenover mn vrienden..Hoop dattie zo nog belt en dattie dr mogen gewoon is.. Dump ik em wel erna!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 17:31
Verwijderd
Meh, saai. Ik moet wel iemand wel teleurstellen en dat vind ik klote
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten