Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2007, 13:02
passive017
passive017 is offline
Ik heb een hele leuke vriendin gehad maar het is pas uitgegaan.
Iets van 10 maanden lang hebben we wat gehad. Het was best serieus maar het is nu over en ik snap wel dat ik verder moet.

Maargoed ik merk aan mezelf dat ik geen zin meer heb om uit te gaan of feesten enzo. Ik weet niet goed waarom alleen het valt daardoor wel stil en dat begint echt vervelend te worden. Ondertussen is mijn vriendin, ofja ex vriendin nog heel aardig alleen net op het randje waarop ik begin af te vragen "wat wil je nou eigenlijk". Dus ik denk dat het goed is als ik snel een nieuw meisje vind voordat het pijnlijk wordt dalijk met mijn ex, ik vind haar nog een beetje te leuk en dat kan mischien toch alleen maar gevaarlijk zijn.

Zijn er wat tips mischien om het in ieder geval wat interessanter te maken of om alsnog zin te krijgen om weer uit te gaan zodat ik snel verder kan gaan? Of iets anders mischien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2007, 13:05
ragdoll
ragdoll is offline
l&r stuff. buiten dat rebounds werken niet nou ja en verder zie ik het obstakel niet want je kunt natuurlijk ook gewoon niet uitgaan en andere dingen met je buddiez doen. lijkt me.
Oud 25-10-2007, 14:31
Verwijderd
neem geen meisje om een ander meisje te vergeten (waar is het lampje )
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:02
Verwijderd
Rebound
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 15:57
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
rebound
Oud 25-10-2007, 18:59
Verwijderd
Citaat:
l&r stuff.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 19:16
IcedEarth
IcedEarth is offline
hmm uit ervaring; aandacht, vermaak zoeken bij andere jongens werkt wél.
Oud 25-10-2007, 19:24
neardo
neardo is offline
Rebounds werken prima.
Alleen niet voor degene die de rebound is.
Oud 25-10-2007, 19:35
IcedEarth
IcedEarth is offline
^hm, maar als ie je de rebound in kwestie geen foute hoop geeft is het toch geen enkel probleem, en enkel leuk (A)
Oud 25-10-2007, 21:29
passive017
passive017 is offline
IcedEarth ik vraag me af of dat gaat werken zo zeker ben ik er nog niet van of ik eigenlijk val op hetzelfde geslacht
Maarja...andere leuke meisjes zijn er op het moment niet echt dus mischien moet ik maar gewoon effe wennen aan weer single zijn.
Anders ga ik eens een van mijn goede voornemens waarmaken en eens wat tijd verknoeien aan een sportschool..
En dan vergeet ik gewoon ff het uitgaan maar
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 21:39
Verwijderd
Als je nog verdrietig of uit je doen bent, is het helemaal niet vreemd om een tijdje geen zin te hebben in feest vieren. Als je wel weer zin hebt, ga je gewoon weer wel. Zou niks forceren. Ook niet met andere meisjes ofzo. Behalve dan om te rebounden, inderdaad, als de rebound in kwestie ook weet waar ze aan toe is enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 22:40
passive017
passive017 is offline
Ja mischien ben ik ook nog wel uit mijn doen erover. Ik kan het een beetje uitleggen mischien..
Want het is een tijdje geleden zeg maar uitgegaan, het voelt alleen nog wel redelijk vers aan, maar ik geef heel veel om haar, zoiezo.
Soms zit ze met dingen en ik ken haar best goed en ik probeer haar soms dan echt te helpen. Maar soms heb ik het idee alsof ik die hulp in mijn relatie-only pakketje zou moeten houden. Want ze krijgt het eigenlijk van me alsof we gewoon vrienden zijn. Alsof ik het bij elke vriend vriendin zo zou doen.

Maargoed, ze heeft me eigenlijk dus ook nog als vriendje. Alleen ze heeft nou de vrijheid om er 1 bij te pakken en dat komt gewoon doordat ik er gratis gewoon helemaal voor haar ben.
En als ik nou zou ophouden met de speciale aandacht, is er mischien een kans dat ze toch mij liever wilt dan iemand anders...

Het is allemaal zo snel te ingewikkeld
Ik heb ook geen zin om haar ineens half te negeren, gewoon om haar terug te krijgen eigenlijk. Maar mischien moet dat nou eenmaal..
Of stoppen met haar zo te helpen en dan als ze me terug wilt ook nog eens nee zeggen Tja 't is toch best raar als ik er zo over denk.

En een nieuw meisje zou daarom ook zoveel simpeler zijn. Mischien zou ik daar veel meer voor terug krijgen. En weer een echte relatie zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ja mischien ben ik ook nog wel uit mijn doen erover. Ik kan het een beetje uitleggen mischien..
Want het is een tijdje geleden zeg maar uitgegaan, het voelt alleen nog wel redelijk vers aan, maar ik geef heel veel om haar, zoiezo.
Soms zit ze met dingen en ik ken haar best goed en ik probeer haar soms dan echt te helpen. Maar soms heb ik het idee alsof ik die hulp in mijn relatie-only pakketje zou moeten houden. Want ze krijgt het eigenlijk van me alsof we gewoon vrienden zijn. Alsof ik het bij elke vriend vriendin zo zou doen.

Maargoed, ze heeft me eigenlijk dus ook nog als vriendje. Alleen ze heeft nou de vrijheid om er 1 bij te pakken en dat komt gewoon doordat ik er gratis gewoon helemaal voor haar ben.
En als ik nou zou ophouden met de speciale aandacht, is er mischien een kans dat ze toch mij liever wilt dan iemand anders...

Het is allemaal zo snel te ingewikkeld
Ik heb ook geen zin om haar ineens half te negeren, gewoon om haar terug te krijgen eigenlijk. Maar mischien moet dat nou eenmaal..
Of stoppen met haar zo te helpen en dan als ze me terug wilt ook nog eens nee zeggen Tja 't is toch best raar als ik er zo over denk.

En een nieuw meisje zou daarom ook zoveel simpeler zijn. Mischien zou ik daar veel meer voor terug krijgen. En weer een echte relatie zeg maar.
Hm, ik vind het normaal dat je vrienden wil helpen, maar als je echt vrienden met haar wil zijn, moet je d'r wel net zo behandelen als je andere vrienden. Als het inderdaad meer relatie-achtig is, is het wel erg moeilijk om haar los te laten. Maar goed, het is ook erg moeilijk om meteen naar vriendschap te gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 22:09
igfy
igfy is offline
Misschien duurt het gewoon een tijdje voordat je alles helemaal verwerkt hebt, het is dan toch niet zo gek dat je nog geen zin hebt in uitgaan? geef het de tijd, je bent nog maar 17 en er komen nog genoeg gelegenheden om later uit te gaan.
Oud 27-10-2007, 13:00
Verwijderd
Ga leuke dingen met je vrienden doen, er hoeven toch niet meteen weer vrouwen in het spel te zijn?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 13:07
I C U
I C U is offline
Afstand nemen is een van de beste middelen om iemand te vergeten, of om over iemand heen te komen. Rebound is best leuk, zonder meer, maar het moet wel eerlijk blijven.

Voor jezelf is het misschien handig om haar op wat afstand te houden. Leg dit ook aan haar uit, zodat zij ook weet waar ze aan toe is en waarom je geen contact met haar opneemt.
En idd, ga leuke dingen doen met je vrienden, echt, dat is ook een wondermiddel!
Oud 27-10-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Afstand nemen is een van de beste middelen om iemand te vergeten, of om over iemand heen te komen.

of zoals oma zou zeggen: "uit het oog, uit het hart"
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:

of zoals oma zou zeggen: "uit het oog, uit het hart"
Bij mijn oma is dat wel heel erg van toepassing
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:09
passive017
passive017 is offline
Oke mensen ik heb wat raad opgevolgt. Mischien pas als ik afstand neem van haar, dan kan ik over haar heen komen. Als msch dat wel de rede is waardoor ik nog niet echt iets zie in andere meisjes.
Maargoed ze kon er geen begrip voor opbrengen, dat niet.

Wel echt kut dat het altijd zo moet, maja...
Het was allemaal dubbel en nu nog steeds, ze doet nu heeel onredelijk. Maar opzich valt er ook niet veel te missen aan haar. Qua hoe ze doet enzo..
Maargoed dat is slechts een rede om haar te wille vergeten.
Makkelijker gezegd dan gedaan

Maja bedankt iig he Lijkt er toch op dat ik wat tijd moet nemen dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten