Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien duurt het gewoon een tijdje voordat je alles helemaal verwerkt hebt, het is dan toch niet zo gek dat je nog geen zin hebt in uitgaan? geef het de tijd, je bent nog maar 17 en er komen nog genoeg gelegenheden om later uit te gaan.
|
Afstand nemen is een van de beste middelen om iemand te vergeten, of om over iemand heen te komen. Rebound is best leuk, zonder meer, maar het moet wel eerlijk blijven.
Voor jezelf is het misschien handig om haar op wat afstand te houden. Leg dit ook aan haar uit, zodat zij ook weet waar ze aan toe is en waarom je geen contact met haar opneemt. En idd, ga leuke dingen doen met je vrienden, echt, dat is ook een wondermiddel!
|
![]() |
Oke mensen ik heb wat raad opgevolgt. Mischien pas als ik afstand neem van haar, dan kan ik over haar heen komen. Als msch dat wel de rede is waardoor ik nog niet echt iets zie in andere meisjes.
Maargoed ze kon er geen begrip voor opbrengen, dat niet. Wel echt kut dat het altijd zo moet, maja... Het was allemaal dubbel en nu nog steeds, ze doet nu heeel onredelijk. Maar opzich valt er ook niet veel te missen aan haar. Qua hoe ze doet enzo.. Maargoed dat is slechts een rede om haar te wille vergeten. Makkelijker gezegd dan gedaan ![]() Maja bedankt iig he ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Weet het niet meer... Kurisu | 8 | 30-10-2005 17:16 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Altijd gaar en ziek na het stappen Cryptic Winterstorm | 50 | 13-07-2003 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Ik twijfel een beetje... Minke | 6 | 10-06-2002 16:12 | |
Psychologie |
Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo Waarom? | 2 | 02-02-2002 16:30 |