Advertentie | |
|
![]() |
|
Uice is lang en heeft lang donker haar. Zijn ogen zijn donker en staan redelijk ver uit elkaar. Hij draagt veel zwart, en hij heeft wat met zijn handen dicht bij zijn buik houden, denk ik.
Gokje.
|
Uice ziet er op het eerste gezicht uit als een doodnormale jongen, maar als je goed kijkt zie je dat ie mooie ogen heeft en zich toch op een apartere manier kleedt.
Net te laat. CS is een meisje dat langer is dan haar vriendinnen en daarom probeert ze zo min mogelijk op te vallen met betrekking tot haar kleren. Ze heeft halflang haar.
||
Citaat:
![]() Darkiekurd is niet bijzonder lang, heeft heel donker haar en donkere ogen. Hij glimlacht heel duidelijk als hij een binnenpretje heeft, denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lisaaah heeft bruin haar en gaat kleurig gekleed. Ze is een echt herstmeisje.
||
Citaat:
![]() En OT: ik heb het idee dat je best lang bent ![]()
|
WolterB is gemiddeld lang en heeft donkerblond stekeltjeshaar. Zijn neus rimpelt een beetje als hij lacht en hij heeft lichte wenkbrauwen en wimpers. Hij kan heel lang naar iemand staren zonder knipperen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Cherry Springs is een ontzettend mooi meisje met halflang, golvend bruin haar en van die sterretjes-ogen (heel rond met van die wimpers die er als straaltjes omheen zitten). Ze draagt spijkerbroeken en lichte hemdjes, houdt van ontzettend hard gillen in drukke winkelstraten, kledingwinkels overhoop halen en mannen met snorren.
Verder probeert ze lange nagels te kweken en bijt daarom maar de nagels van één hand af. Ook vindt ze het moeilijk te onthouden waar Den Haag ligt. denk ik. |
![]() |
|
Fizzle is een niet zo heel lang meisje met een goed figuur. Haar haar is blond en normaal is het soortvan golvend maar momenteel zitten er krullen in. Ze heeft vanuit een bepaalde hoek een grote neus, maar daar merk je verder weinig van. Ze winkelt graag maar voelt zich ongemakkelijk als de verko(o)p(st)er haar wil helpen. Soms is ze heel onzeker maar dat zou je niet zeggen als je haar zou ontmoeten. Ze gedraagt zich graag als een mafkees als ze bij vrienden is en ze danst graag.
|
Klein en schattig, met een nieuw kapsel dat haar een beetje raar staat. Ze ziet er vaak wel hip uit, maar toch intelligent en ze past qua uiterlijk goed bij vooral de herfst, de lente en de zomer. Ze is het soort jonge meisje waar oudere mannen op vallen (maar ik niet, ze is te jong voor mijn consumptie).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
De Kantine |
Beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je charly not | 181 | 27-12-2003 23:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een paar trauma's Rabbi Daniel | 45 | 08-03-2003 20:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |