Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2007, 17:47
Verwijderd
@ Get Psycho: Ik had inderdaad ook de indruk dat het de laatste tijd juist goed ging tussen jullie? Je kwam in ieder geval zo verliefd over! Wel kut dat hij zo doet nu...

En ik heb hele lieve vriendinnetjes. Net wezen shoppen met de ene, straks afgesproken met de andere en vanochtend met mijn lieve zusje wezen lunchen. Maar eigenlijk wil ik vanavond gewoon alleen met hem zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2007, 19:42
Verwijderd
Stiekem wil ik een smsje Zooo feestje vanavond eens kijken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 20:35
Verwijderd
@Nala: Hoe is t inmiddels met je kat, leeftie nog compleet?

ot: Gisteravond was heel erg gezellig, alleen moet wel iemand leren dattie minder irritant moet zijn. Maarrrr uiteindelijk kwam t allemaal goed. Heerlijk zitten genieten van het verhaal en de muziek. Zo krijg je toch wel een heel ander beeld van de muziek en de tekst. Het was geniaal! Vanmiddag heftig gewinkeld en heel erg geslaagd! T was echt heel gezellig, mijn tante is echt heel grappig als ze gaat winkelen. Tis een schat. Dalijk in mijn nieuwe kleren in het café gezellig zitten doen en morgen weer helemaal uit mijn dak! Jeuj!

Ik heb maar twee dagen vrij gehad en in die twee dagen heb ik zowel mijn familiare (hoe schrijf je dat?) als vriendschappelijke banden weer hard aangehaald. Alleen maar leuke dingen gedaan en dat voelt goed. De dienst van zaterdag is wel druk, maar ik hoop dat het goed gaat. Als dat is, heb ik eigenlijk vier vrije dagen achter elkaar. En dat is lekker!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 20:42
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Stiekem wil ik een smsje
Oud 26-10-2007, 21:04
zeep007
zeep007 is offline
Hij is straks jarig, en het wordt druk morgen! Dus veel relationele gebieden dacht ik zo! En het gaat verder allemaal zijn gangetje, en dat is goed zo.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 21:19
Jacolinuh
Jacolinuh is offline
Btje gefrustreerd eigenlijk.....wat moet ik nu met m'n ex? Wat wiltie? En wat wil ik? Pffft...
Oud 26-10-2007, 22:11
igfy
igfy is offline
Af en toe ben ik gewoon te onzeker denk ik, maak ik me weer zorgen om niets, bang dat hij me niet meer leuk vindt ofzo. Nouja laatste tijd toch al beetje een baaltijd, veel vrienden die ineens allemaal naar ver weg gaan verhuizen, en mijn opa die heel ziek is... legt natuurlijk wel een beetje extra druk op de relatie
Oud 27-10-2007, 06:18
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Aaah geweldig <3 hij is zó lief.
Oud 27-10-2007, 07:42
Verwijderd
Hij heeft een enorm lieve bui. Hij is nu croissantjes halen bij de bakker, had gisteren omdat hij wist dat ik eerder thuis zou zijn een kaartje aan me door de bus gegooid (dat hij van me houdt, en altijd achter me staat om op te vangen als ik zo stress als de afgelopen tijd) en laat me constant weten hoe belangrijk ik voor hem ben <3
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 10:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
@Nala: Hoe is t inmiddels met je kat, leeftie nog compleet?

oi oi oi, uh ja goed
Oud 27-10-2007, 11:53
Verwijderd
Hele leuke avond gehad, al had ik dat van tevoren niet gedacht. Toen ik hem 's middags belde leek het namelijk of hij er allesbehalve zin in had. Maar vanaf de eerste minuut was het weer ontzettend gezellig Hij wilde heel graag snel weer eens afspreken, omdat we elkaar nu bijna nooit meer zien, dus ik ben benieuwd hoe dat er nog van komt.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 11:59
I C U
I C U is offline
Nou... Waarom zit ie in m'n hoofd? Huftertje...

Maar verder gaat het wel goed, gisteravond was supergezellig! Ik ben vandaag voor het eerst gewoon rustig thuis enzo. Vanavond ook maar gewoon met een filmpje op m'n bed in en dan relaxed slapen. Heerlijk!
Oud 27-10-2007, 13:54
Soezen
Soezen is offline
Ik vind het raar dat het mij niks uitmaakt of ik hem zie in het weekend of niet. Doordeweeks heb ik al heel erg mijn eigen ding, dat kan ik het weekend ook wel. Ik snap mezelf niet
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 14:29
luchtballon
luchtballon is offline
Godohgod wat kinderachtig. Echt. Maargoed, als ik zie hoe hij met andere mensen ruzie heeft gemaakt, hij is altijd erg extreem en ontoegeeflijk. Tis ook veel makkelijker om gewoon ruzie te hebben dan toegeven dat je iets fout hebt gedaan. En dat je omgaat met je ex terwijl er iemnad bij is die daar jaloers om wordt.
en nu even zodat ik niet aan mijn geheugen hoef te gaan twijfelen: vorige week zei hij dat hij een naaktfoto van mij had toen ik sliep en de dekens van me af had gegooid (3 maanden geleden gemaakt, nooit gezegd?). Donderdag zei ik: ik wil graag die foto zien, en daarna wil ik dat jehem verwijderd. Hij wilde hem niet verwijderen, het ging in zn privé album en er zou nooit wat mee gebeuren. Ik vond dat raar, maargoed. helaas
Vrijdag: ik maakte een flauwe opmerking, maar ik weet niet meer waarover. Hij zei: pas maar op anders zet ik die foto op hyves, pikant genoeg. Ik zei dat dat erg flauw was om te zeggen. Hij zei dat ik dan maar geen stomme dingen meer moest zeggen. en ik zei nog een keer dat ik dat echt heel stom vond. Hij zei het nog een keer, en ik sloeg hem in zn buik. Blijkbaar vrij hard, maar zo was het niet bedoeld. En toen was meneer boos. En moest ik oprotten.

En nou ben ik geen hyvesvriendje meer van hem!!!! Echt..
Ik ben heel makkelijk in dingen vergeven, maar komop jongen, doe niet zo kinderachtig.
Oud 27-10-2007, 15:58
I C U
I C U is offline
^ Hm, sowieso, gewoon ff een naaktfoto maken En dan zo'n flauw grapje. Bah.
Oud 27-10-2007, 17:15
Halflight
Halflight is offline
Mmm, zondag een date met mijn grote liefde en ik hoor van alle kanten dat hij een serieuze relatie wil en dat hij helemaal gek op me is, dus ik voel me zalig .

En de afgelopen dagen heb ik al mijn lieve vrienden gezien en vanavond weer en morgen een verjaardag en hij komt dus langs dus ik voel me rozig goed.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 17:17
tuttebel
tuttebel is offline
ahh <3 hele dag bij elkaar geweest
ik ging een piercing laten zetten vanmiddag en ik was zo ontzettend nerveus. en we moesten steeds maar wachten en hij moest snel de trein halen omdat ie moest werken. toen zei hij dat hij gewoon bij me zou blijven, dan was ie maar te laat. awwwh <3
Oud 27-10-2007, 17:18
ST*R
ST*R is offline
Hj doet lief! En ik zie m vanavond weer en ik denk dat ik maar minder ga drinken.. was gister hele zag ziek van een kater en dat is toch wel kut.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 17:55
Verwijderd
Haar geverfd, maar ergens diep vanuit mn tenen denk ik dat blond ook wel mooi was, gewoon mn natuurlijke kleur. Woeii. Ben benieuwd wat 'ie er van vindt.

En vandaag 10 maanden samen <333
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 18:26
Verwijderd
Hij is lief en het is fijn samen. (L)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
@ Get Psycho: Ik had inderdaad ook de indruk dat het de laatste tijd juist goed ging tussen jullie? Je kwam in ieder geval zo verliefd over! Wel kut dat hij zo doet nu...

En ik heb hele lieve vriendinnetjes. Net wezen shoppen met de ene, straks afgesproken met de andere en vanochtend met mijn lieve zusje wezen lunchen. Maar eigenlijk wil ik vanavond gewoon alleen met hem zijn...
Heyhey.. t ging iderdaad beter..

Gisteren heeft hij nog gebeld, nadat ik een vriend van hem gebeld had. of mn vriend toevallig bij hem was). Hij beloofde me s avond nog even met zn nieuwe nuemmer te bellen en anders met zn huistelefoon, om afspraken te maken over vandaag. Hij zou vandaag namelijk komen klussen in mn nieuwe huis. Maarja..weer nix gehoord.. Ik word hier zo moedeloos van.. aan de ene kant wil ik hem niet meer omdat hij mij niet goed behandeld en ik meer stress dan plezier in onze relatie heb op t moment. Aan de andere kant wil ik gewoon iemand om lekker tegen aan te liggen en mee te praten.. Ik wil gewoon niet alleen zijn, hoe zwak het ook klinkt. Op t moment heb ik gewoon ff iemand nodig in mn leven. En tjah.. als het iemand anders is.. heb ik er denk ook niet zo'n probleem mee.. Tis jammer dat hij geen moeite voor mij wil doen, want ik zag het redelijk zitten. Maarja.. als het zo moet, dan maar ff zo..

En ik denk dat ik nu weet waarom ik wilde dat mn vriend meer op mn mattie leek..Ik denk.. dat ik voor de zoveelste keer weer een kleine crush op mn mattie krijg..

En wat moet ik hier nu weer mee???? Nouja.. voor de zoveelste keer maar weer negeren denk ik!

Wat is het leven soms toch ingewikkeld
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 21:24
Verwijderd
Ik was huiswerk aan het maken, zou meegaan naar verjaardag van zijn neefje en hij zat al een half uurtje te hameren dat we weg moesten. Ik supersnel al mn huiswerk afgemaakt e.d., ben helemaal klaar weg te gaan.. komt er ineens een vriend van hem nog eventjes snel langs om de verbouwde slaapkamer te bekijken, nou jaaa! Niet erg dat die vriend kwam, maar beetje jammer dat mijn vriend het me niet even meldde! Even later beetje mot over, waarop ik vraag.. "Waarom vertelde je het me eigenlijk niet even?", waarop hij zei dat hij bang was dat ik boos zou worden. TE cute, want.. wat dacht ie dan? Dat ik niets zou merken als ie het niet zou zeggen? En toen was ik niet meer boos <3
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 02:05
Verwijderd
Oehoe, sjansen met bandleden <333
T was erg gezellig, al moet hij leren dattie echt minder irritant moet zijn. Verder heeft mijn ex ruzie met zn vriendin omdat zij denkt dat ik nog achter hem aan zit. Wake up girl! Heel erg vervelend, maar niet mijn probleem. Maar toch ga ik hem maandag smsen of t nog goed is gekomen.
Verder heeft Flippie besloten niks meer van zich te laten horen. Klootzak. 'Ik mis je' Val dood.

Oh my God, I'm turning into one of them! Maarrrr dat is niet erg want ik vind het leven leuk zo! Hoera!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 08:29
metallica
metallica is offline
Had net een vriendin aan de lijn, het gaat totaal niet goed en ze is gedwongen opgenomen

en verdommme een uur te vroeg wakker, het is goed dat ikde pc aanzette want anders was ik een uur te vroeg op mn werk geweest, stomme klok

Laatst gewijzigd op 28-10-2007 om 08:35.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 11:55
Pluis
Pluis is offline
dacht ik dat het zo goed ging, maakt hij het gisteravond uit...
dus nou ben ik weer alleen
Oud 28-10-2007, 12:25
Dott
Dott is offline
*knuffel aan iedereen die hem nodig heeft*

mijn weekend was heerlijk tot nu toe.. alleen moet ik zo ff zwaar aan mn huiswerk, en ik heb ontzettend veel zin in volgend weekend <3 echt.. hmm.. kijk er nu al naar uit..
maar ja, verder weinig nieuws, ben erg druk.. en aan het aftellen tot ik eindelijk echt op zoek ga naar een eigen huisje maar ja, nog ffiejs wachten
Oud 28-10-2007, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Oooh, meid... Kut voor je... *kruipt door pc en geeft Pluis knuffel* echt niet leuk. Succes dr mee

ot: Ik word zoals de 'meiden van de havo' en ik dacht altijd dat ik het verschrikkelijk zou vinden. Maarrrrr life's good this way, so why change it?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 12:49
Rob
Rob is offline
Citaat:
mijn weekend was heerlijk tot nu toe.. alleen moet ik zo ff zwaar aan mn huiswerk, en ik heb ontzettend veel zin in volgend weekend <3 echt.. hmm.. kijk er nu al naar uit..
maar ja, verder weinig nieuws, ben erg druk.. en aan het aftellen tot ik eindelijk echt op zoek ga naar een eigen huisje maar ja, nog ffiejs wachten
Ohja, Sonata Arctica komt dan! Ik sta de donderdag ervoor bij Iced Earth in dezelfde zaal, geloof ik.

Wanneer ga je zoeken voor een huis, dan?

OT: Prima!

Knuffel voor Pluis. =( da's altijd kut, ja. >.<

Laatst gewijzigd op 28-10-2007 om 13:15.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 13:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sterkte
Oud 28-10-2007, 13:31
Verwijderd
Saai.
Het ging zo goed maar nu heeft hij het veel te druk en doen we helemaal geen leuke dingen meer samen.
Er moet echt ff iets veranderen want dit vind ik maar niks .
Had niet verwacht dat bij ons de 'sleur' er zo plotseling toch opeens in zou komen...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 13:33
I C U
I C U is offline
@ Pluis: Sterkte! Dit soort dingen zijn echt rot...

OT: Pfff... Die ogen, die lach... Ach ja. Hopeloos. Komende donderdag dikke party, dus dat is sowieso goed!
Oud 28-10-2007, 13:35
ocean flower
ocean flower is offline
@ Pluis: sterkte

Nja ga dalijk bellen om het uit te maken, had er gister echt vrede mee maar nu..
Ben zo bang dat het 'm niks boeit, weet dat 'k daar eigenlijk niks van moet aantrekken maar dan voel ik me nog waardelozer
Pfff..nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn
Had gwoon stiekem nog gehoopt dat het goed zou komen door hem nog wat tijd te geven..begreep hij maar eens hoe ik me voelde.
Pfff.. paar keer diep ademen, pc afsluiten, onder mijn dekens kruipen en dan bellen, of ben echt nerveus, kom dalijk gewoon niet uit mijn woorden.
En wat nou alsk moet huilen? Ene kant vind ik dat dat vrij logisch is maar aan de andere kant..ach ik weet het ook niet meer.

Momenteel sucks life,
toets vrijdag ook al verpest, rij-examen ook niet gehaald, gaat goed.

Lau
Oud 28-10-2007, 14:06
Verwijderd
Godverdomme, wat is t af en toe toch een godvergeten klootzak. Maarrr ik ga het hem niet zeggen want 'ik moet niet zoveel zueren.' JA HALLO, ALS JIJ EENS DUIDELIJK ZOU ZIJN. Maar ik maak me druk om niks. Wat af en toe best eens lekker is.

@OceanFlower: *knuffel*, succes meid. Komt goed. Probeer rustig te blijven en rustig te vertellen wat je wel. Kop op!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 14:54
Missy
Missy is offline
Citaat:
Oooh, meid... Kut voor je... *kruipt door pc en geeft Pluis knuffel* echt niet leuk. Succes dr mee

ot: Ik word zoals de 'meiden van de havo' en ik dacht altijd dat ik het verschrikkelijk zou vinden. Maarrrrr life's good this way, so why change it?
Hoe zie jij de 'meiden van de havo' voor je dan?
@Pluis; sterkte!

Rustig. Het leuk vinden van hem is gelukkig aan het minderen.
Oud 28-10-2007, 14:55
Verwijderd
gaan alle relaties kut/uit ofzo?

nouja, bij mij gaat het allemaal wel oke
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 15:22
woezel
woezel is offline
Mijn enige relationele bezighouding op het moment is mijn engelsman waar ik volgende maand uiteindleijk toch maar es naar toe ga, ben benieuwd,maar voor mij moet er niet echt iets serieus uit komen,we zien wel.
verder heb ik geen enkele jongen die ik als potentieel zie, en ik vind het niet erg want ik voel me wel goed.
oh en ik heb coole vrienden.
Oud 28-10-2007, 15:55
Verwijderd
Knuffel @ Pluis (en de rest die het nodig heeft)

Ontopic: Ik betrap mezelf erop dat ik het voor het eerst sinds hele lange tijd heel erg klote vind dat m'n ex-scharrel bezet is, want het was zo ontzettend leuk vrijdagavond Hij heeft nog letterlijk gezegd dat hij me echt heel leuk vond toen, maar dat ik m'n eigen lot bezegelde door te zeggen dat ik geen behoefte had aan een relatie (had ik toen ook niet). En het helpt ook niet dat iedereen die er vrijdag ook was even komt melden dat we zo leuk waren samen

M'n foute ex is weer overgegaan op negeren en daar baal ik van. Hoorde afgelopen week ineens dat iedereen in onze omgeving weet dat hij structureel vreemdgaat, behalve zijn vriendin en de mensen die heel dicht bij haar staan. Het moet dus wel uit gaan komen binnenkort, en ik weet niet wat ik nou moet. Eigenlijk moet ik wel met hem praten, maar daar heb ik allesbehalve zin in. Ik weet niet eens of hij dat allemaal wel weet.

En de laatste 'aanwinst' laat helemaal niks meer van zich horen, dus die zoekt het ook maar fijn uit

Het is dus weer één grote bende
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 16:49
indigo
indigo is offline
@Pluis: aw, klote. Herkenbaar. Sterkte!
@ocean flower: is het allemaal gelukt? Het uitmaken ís ook lastig, je bent tenslotte niet zomaar die relatie begonnen...

OT: ik weet het allemaal niet. Ik mis hem, ik mis 'm niet, ik mis 'm, ik mis 'm niet... geen duidelijk gevoel dus, en dat is irritant. Aan de ene kant wil ik hem terug en het leuk hebben, maar kan ik ook wel inzien waarom dat niet zo handig is. Aan de andere kant is het ook wel leuk om weer wat rond te kijken
Oud 28-10-2007, 16:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
gaan alle relaties kut/uit ofzo?
Mijne gaat wel weer een stuk beter. Hij is heel erg lief en ik begin aan het idee te wennen. Ik probeer het minder persoonlijk te zien. Hij vindt het samenwonen wel leuk, maar vindt het een eng idee dat het al voor de rest van z'n leven is.
Eigenlijk zijn we weer aanbeland waar we gestrand waren een tijdje geleden
Oud 28-10-2007, 17:48
Pluis
Pluis is offline
tnx allemaal, op dit soort momenten weet je iig weer wie er voor je klaar staan als ze je nodig hebt. Werd midden in de nacht nog gebeld door m'n beste vriendinnetje voor steun. dat is gewoon mega lief.
maarja, de rest moet ik toch zelf doen. *wil niet alleen slapen in dat grote bed*
Oud 28-10-2007, 17:52
Verwijderd
@ Pluis; sterkte... Zo'n bed is dan ineens erg groot
@ Ocean flower; ik hoop dat je het doorgezet hebt, je werd er zelf ook niet gelukkiger van.. Ook voor jou sterkte..

OT: hier gaat het prima!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 18:06
Verwijderd
same as usual: never better

Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 18:17
Verwijderd
Twee weken geleden relatie verbroken van anderhalf jaar... en nu alweer schaamteloos aan het flirten met iemand die mij al een tijdje leuk vindt. Ik vind hem ook erg leuk, maar ik weet niet of het serieus iets kan worden. Eigenlijk weet ik nu al bijna zeker dat het nooit lang zou volhouden. Dat heb ik hem ook gezegd en hij zegt dat hij dan liever wacht totdat ik wat serieuzer ben. Toch praten we veel en belt hij me zometeen. Hij wil me beter leren kennen... ik ben bang dat ik hem teleurstel
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 19:11
ocean flower
ocean flower is offline
Ik was er helemaal klaar voor..
Ik had nog een superlieve steunmail van een vriendin gekregen net op het moment dat ik me klaar wilde maken om te gaan bellen, dus echt een perfecte timing.. ik had me gesettled onder mijn deken, weet ik hoevaak adem gehaald,
even herhaald wat ik ongeveer kwijt wilde en toen gebeld.
Kreeg ik na heeeel lang over laten gaan zijn vader, die wist niet waar hij was
Dus toen zijn broertje gevraagd waar hij was en wat zijn nieuwe nummer was.
Toen weer alle moed bijeengezameld, kreeg ik bij mobiel voicemail en thuis namen ze niet op
Toen nog maar een keer naar de mobiel gebeld en ingesproken dat ik 'm wilde spreken of hij kon terugbellen.
Dus nu zit ik al de hele tijd semi-gespannen, ik haat dit want nu kan ik niet zelf het moment bepalen en me erop voorbereiden aangezien het nu aan hem ligt wanneer hij belt. Waars kan ik dus volgende week weer alle moed bijeenzamelen want ik verwacht niet dat hij nog belt, waars oplader vergeten ofzo.
Maarja nu ben ik dus geen meter verder....
Voel me vaag, vindt het jammer dat het niet is glukt want nu moet het nog eens.. maar heb nu wel zijn mobiele nummer weer.

Succes voor alle anderen die zich rot voelen!

L
Oud 28-10-2007, 20:49
Verwijderd
En dan is het uit...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 20:55
Verwijderd
Break-up boom .

tussen mij en vriendje gaat 't goed. Morgen issie dr weer en stiekem mis ik hem heel erg..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 21:13
Halflight
Halflight is offline
Oh jee, ik ben verliefd.
Heerlijk.
Hij zoent ook goddelijk.
Het leven is mooi (L)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 21:49
Crimson
Crimson is offline
begin dit jaar wilde ik een tijd naar t buitenland, maar verkeerde tijdsplanning..
en nu ga ik alsnog in de zomer 6 weken (amerika) en in 2009 een halfjaar (amerika ). ben zo blij dat ik gewacht had tot we samenwoonden enzo want nu zijn we er wel 'klaar voor' yay
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
begin dit jaar wilde ik een tijd naar t buitenland, maar verkeerde tijdsplanning..
en nu ga ik alsnog in de zomer 6 weken (amerika) en in 2009 een halfjaar (amerika ). ben zo blij dat ik gewacht had tot we samenwoonden enzo want nu zijn we er wel 'klaar voor' yay
Geweldig, heb je mooi allebei!

OT: Jaa nog steeds drama, haha dat zal me leren Maar vandaag zo leuk gevoetbald en gegeten met een vriendengroep van huisgenootjevriendin en het was echt heel erg leuk en gezellig. Mensen zijn zooo leuk. En waar ik ook heen ga, ik eindig altijd op een te vol gepropte bank waar iedereen elkaar in de zij prikt en onder de voeten kietelt, hihihi. En ik heb blaren auuu. en ik had smsjes maar nu wil ik eigenlijk ook nog dat ie gewoon nog een date voorstelt. Argh, ik ben een muts. Nog meer drama oh wat een plan.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 22:19
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ohja, Sonata Arctica komt dan! Ik sta de donderdag ervoor bij Iced Earth in dezelfde zaal, geloof ik.

Wanneer ga je zoeken voor een huis, dan?

OT: Prima!

Knuffel voor Pluis. =( da's altijd kut, ja. >.<
sonata is pas 25 november lieverd

en ik ga vanaf januari op zoek
Reageren

Regels voor berichten