Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was huiswerk aan het maken, zou meegaan naar verjaardag van zijn neefje en hij zat al een half uurtje te hameren dat we weg moesten. Ik supersnel al mn huiswerk afgemaakt e.d., ben helemaal klaar weg te gaan.. komt er ineens een vriend van hem nog eventjes snel langs om de verbouwde slaapkamer te bekijken, nou jaaa! Niet erg dat die vriend kwam, maar beetje jammer dat mijn vriend het me niet even meldde! Even later beetje mot over, waarop ik vraag.. "Waarom vertelde je het me eigenlijk niet even?", waarop hij zei dat hij bang was dat ik boos zou worden. TE cute, want.. wat dacht ie dan? Dat ik niets zou merken als ie het niet zou zeggen?
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oehoe, sjansen met bandleden <333
T was erg gezellig, al moet hij leren dattie echt minder irritant moet zijn. Verder heeft mijn ex ruzie met zn vriendin omdat zij denkt dat ik nog achter hem aan zit. Wake up girl! Heel erg vervelend, maar niet mijn probleem. Maar toch ga ik hem maandag smsen of t nog goed is gekomen. Verder heeft Flippie besloten niks meer van zich te laten horen. Klootzak. 'Ik mis je' Val dood. ![]() Oh my God, I'm turning into one of them! Maarrrr dat is niet erg want ik vind het leven leuk zo! Hoera! |
![]() |
|
Had net een vriendin aan de lijn, het gaat totaal niet goed en ze is gedwongen opgenomen
![]() en verdommme een uur te vroeg wakker, het is goed dat ikde pc aanzette want anders was ik een uur te vroeg op mn werk geweest, stomme klok
Laatst gewijzigd op 28-10-2007 om 08:35. |
![]() |
|
*knuffel aan iedereen die hem nodig heeft*
mijn weekend was heerlijk tot nu toe.. alleen moet ik zo ff zwaar aan mn huiswerk, en ik heb ontzettend veel zin in volgend weekend <3 echt.. hmm.. kijk er nu al naar uit.. ![]() maar ja, verder weinig nieuws, ben erg druk.. en aan het aftellen tot ik eindelijk echt op zoek ga naar een eigen huisje ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Ik word zoals de 'meiden van de havo' en ik dacht altijd dat ik het verschrikkelijk zou vinden. Maarrrrr life's good this way, so why change it? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wanneer ga je zoeken voor een huis, dan? OT: Prima! ![]() Knuffel voor Pluis. =( da's altijd kut, ja. >.<
Laatst gewijzigd op 28-10-2007 om 13:15. |
![]() |
|
@ Pluis: sterkte
Nja ga dalijk bellen om het uit te maken, had er gister echt vrede mee maar nu.. Ben zo bang dat het 'm niks boeit, weet dat 'k daar eigenlijk niks van moet aantrekken maar dan voel ik me nog waardelozer ![]() Pfff..nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn Had gwoon stiekem nog gehoopt dat het goed zou komen door hem nog wat tijd te geven..begreep hij maar eens hoe ik me voelde. Pfff.. paar keer diep ademen, pc afsluiten, onder mijn dekens kruipen en dan bellen, of ben echt nerveus, kom dalijk gewoon niet uit mijn woorden. En wat nou alsk moet huilen? Ene kant vind ik dat dat vrij logisch is maar aan de andere kant..ach ik weet het ook niet meer. Momenteel sucks life, toets vrijdag ook al verpest, rij-examen ook niet gehaald, gaat goed. Lau
|
Verwijderd
|
Godverdomme, wat is t af en toe toch een godvergeten klootzak. Maarrr ik ga het hem niet zeggen want 'ik moet niet zoveel zueren.' JA HALLO, ALS JIJ EENS DUIDELIJK ZOU ZIJN. Maar ik maak me druk om niks. Wat af en toe best eens lekker is.
@OceanFlower: *knuffel*, succes meid. Komt goed. Probeer rustig te blijven en rustig te vertellen wat je wel. Kop op! |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Pluis; sterkte! Rustig. Het leuk vinden van hem is gelukkig aan het minderen.
|
Mijn enige relationele bezighouding op het moment is mijn engelsman waar ik volgende maand uiteindleijk toch maar es naar toe ga, ben benieuwd,maar voor mij moet er niet echt iets serieus uit komen,we zien wel.
verder heb ik geen enkele jongen die ik als potentieel zie, en ik vind het niet erg want ik voel me wel goed. oh en ik heb coole vrienden.
|
Verwijderd
|
Knuffel @ Pluis (en de rest die het nodig heeft)
![]() Ontopic: Ik betrap mezelf erop dat ik het voor het eerst sinds hele lange tijd heel erg klote vind dat m'n ex-scharrel bezet is, want het was zo ontzettend leuk vrijdagavond ![]() ![]() M'n foute ex is weer overgegaan op negeren en daar baal ik van. Hoorde afgelopen week ineens dat iedereen in onze omgeving weet dat hij structureel vreemdgaat, behalve zijn vriendin en de mensen die heel dicht bij haar staan. Het moet dus wel uit gaan komen binnenkort, en ik weet niet wat ik nou moet. Eigenlijk moet ik wel met hem praten, maar daar heb ik allesbehalve zin in. Ik weet niet eens of hij dat allemaal wel weet. En de laatste 'aanwinst' laat helemaal niks meer van zich horen, dus die zoekt het ook maar fijn uit ![]() Het is dus weer één grote bende ![]() |
![]() |
|
@Pluis: aw, klote. Herkenbaar. Sterkte!
@ocean flower: is het allemaal gelukt? Het uitmaken ís ook lastig, je bent tenslotte niet zomaar die relatie begonnen... OT: ik weet het allemaal niet. Ik mis hem, ik mis 'm niet, ik mis 'm, ik mis 'm niet... geen duidelijk gevoel dus, en dat is irritant. Aan de ene kant wil ik hem terug en het leuk hebben, maar kan ik ook wel inzien waarom dat niet zo handig is. Aan de andere kant is het ook wel leuk om weer wat rond te kijken ![]()
||
Citaat:
Eigenlijk zijn we weer aanbeland waar we gestrand waren een tijdje geleden ![]()
|
tnx allemaal, op dit soort momenten weet je iig weer wie er voor je klaar staan als ze je nodig hebt. Werd midden in de nacht nog gebeld door m'n beste vriendinnetje voor steun. dat is gewoon mega lief.
maarja, de rest moet ik toch zelf doen. *wil niet alleen slapen in dat grote bed*
|
Verwijderd
|
Twee weken geleden relatie verbroken van anderhalf jaar... en nu alweer schaamteloos aan het flirten met iemand die mij al een tijdje leuk vindt. Ik vind hem ook erg leuk, maar ik weet niet of het serieus iets kan worden. Eigenlijk weet ik nu al bijna zeker dat het nooit lang zou volhouden. Dat heb ik hem ook gezegd en hij zegt dat hij dan liever wacht totdat ik wat serieuzer ben. Toch praten we veel en belt hij me zometeen. Hij wil me beter leren kennen... ik ben bang dat ik hem teleurstel
![]() |
![]() |
|
Ik was er helemaal klaar voor..
Ik had nog een superlieve steunmail van een vriendin gekregen net op het moment dat ik me klaar wilde maken om te gaan bellen, dus echt een perfecte timing.. ik had me gesettled onder mijn deken, weet ik hoevaak adem gehaald, even herhaald wat ik ongeveer kwijt wilde en toen gebeld. Kreeg ik na heeeel lang over laten gaan zijn vader, die wist niet waar hij was ![]() Dus toen zijn broertje gevraagd waar hij was en wat zijn nieuwe nummer was. Toen weer alle moed bijeengezameld, kreeg ik bij mobiel voicemail en thuis namen ze niet op ![]() Toen nog maar een keer naar de mobiel gebeld en ingesproken dat ik 'm wilde spreken of hij kon terugbellen. Dus nu zit ik al de hele tijd semi-gespannen, ik haat dit want nu kan ik niet zelf het moment bepalen en me erop voorbereiden aangezien het nu aan hem ligt wanneer hij belt. Waars kan ik dus volgende week weer alle moed bijeenzamelen want ik verwacht niet dat hij nog belt, waars oplader vergeten ofzo. Maarja nu ben ik dus geen meter verder.... Voel me vaag, vindt het jammer dat het niet is glukt want nu moet het nog eens.. maar heb nu wel zijn mobiele nummer weer. Succes voor alle anderen die zich rot voelen! L
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Jaa nog steeds drama, haha dat zal me leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik ga vanaf januari op zoek ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 73 Verwijderd | 0 | 24-10-2007 20:06 |