Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2007, 14:12
marrel
marrel is offline
Ik wil dit en komend blok nog met een 7 afronden. Dan een leuke stage en miss wel op kamers. Minor goed afronden en m'n afstuderen en verder heb ik eigenlijk weinig wensen. Mijn studie is precies wat ik wil dus ik hoef ook geen vervolg meer, gewoon goed afronden.
Oud 24-10-2007, 20:19
Little Sister
Little Sister is offline
Ik zou graag een jaartje bestuur oid doen bij m'n studentenvereniging, een minor bedrijfskunde en een stage/minor in Australië. Dat was het wel.
Oud 24-10-2007, 20:27
Verwijderd
Ik wil wel 3 stages en studeren in het buitenland, moeilijk allemaal hoor. Oh en ik heb eigenlijk helemaal geen minorruimte maar minors van letteren zijn zo leuk

Dat wordt 6 a 7 jaar studeren
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 20:57
Verwijderd
nou het eerste jaar halen en daarna de rest van mijn studie. Nog een commissie doen bij mijn studievereniging.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 01:03
Verwijderd
Ik lig nog op koers voor m'n P in 1 jaar dus daar gaan we voorlopig maar voor. Verder misschien nog een jaartje bestuur studievereniging, ooit een keer, of iets anders in die richting (LSVb ofzo). Wat voor leuks ik met mn minor/master ga doen zie ik allemaal nog wel.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 08:01
Verwijderd
Bij de LSVb kom je ook niet zomaar binnen als voorzitter hoor het meisje wat het nu doet studeert in Nijmegen en is eerst jarenlang actief + voorzitster geweest van de Nijmeegse vakbond.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:27
Gigli
Gigli is offline
ik ga proberen om mn bachelor cum laude te halen (ben net aan mn 3e jaar begonnen, maar nu wordt het wel pittig )
Over 3 maanden vertrek ik voor een periode naar Australie, om daar te studeren, dus studeren in het buitenland doe ik ook
wil misschien nog tijdens mn master in het bestuur van een belangenvereniging voor studenten van mijn studie (niet studievereniging, dat is bij ons meer een 'we doen met het bestuur leuke dingen maar we doen nix voor andere studenten-vereniging'), en dan moet ik ook een stage gaan doen....minors doe ik niet aan, heb het al druk genoeg
en dan binnen 4 jaar mn master hebben graag
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 16:08
Gunkan
Gunkan is offline
Ik wil graag alle vakken die ik doe binnen het jaar waarin ik ze volg ook meteen afsluiten. Niks geen hertentamens in het volgende jaar!

Ik wil graag een dak boven m'n hoofd houden en mij dus ook nog kunnen wijden aan mijn fulltime baan. 32 uur in de week werken en dan ook een deeltijdstudie gaat me niet in de koude kleren zitten.

Ik wil graag mijn vrouw nog voldoende aandacht kunnen geven, ondanks m'n baan en m'n werk.

Laat al die andere dingen maar zitten. Ik wil me gewoon niet gek laten maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten