Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vandaag werd ik wakker op de bank realiserent dat ik weer 3 dagen compleet naar de klote ben geweest en ik eindelijk na 4 dagen weer in mn eigen nest lig. morgen ff rustig en dan dinsdag weer LOS.
||
Citaat:
omg ik kijk nu op discovery een documentaire over wat er zou gebeuren als er in yucatan een komeet met een lullige 12 kilometer doorsnee zou neerstorten. dan zijn we zeg maar megafucked en is zelfmoord nog best een goeie oplossing. damn zo'n lullig steentje van 12 km ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren naar de housewarming geweest van een vriendinnetje die naar Nieuwegein is verhuisd.. Maar Nieuwegein is zo suf dat ik wel verwacht dat ze binnen niet al te lange tijd aan de kinderen gaan..
En toen kreeg ik een geweldig idee voor een toko met afhaaleten die ik hier lekker niet ga vertellen ![]() |
![]() |
|
ik had vanochtend mn tentamen waar ik de hele week over in de stress zat maar het ging best okee
![]() nu ben ik aan het werken aan een opdracht die ik over een uur moet inleveren, dan snel omkleden, en naar het mediapark in hilversum. vanavond zit ik in het publiek van jensen om mn vriendin aan te moedigen die meedoet met holland's next topmodel. misschien kom ik wel in beeld ![]()
|
Verwijderd
|
net thuis van school, 12,5 uur geleden ging ik heen. heerlijk
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ging weer naar school maar eigenlijk was ik veel meer moe dan voor de vakantie dus ik wil er nog wel een week vakntie bij. ik ben naar de bruna en de hema geweest en dat was heel spannend want nu heb ik twee nieuwe pennen, een vierde vulpotlood, twee nieuwe nagellakken, een wit kohlpotlood en een goud kohlpotlood. wat ik met die laatste twee ga doen is ook voor mij nog een verassing.
|
Ik kreeg zojuist een mailtje op mijn myspace van HELGA:
![]() hi, botulism I've seen your pix in ur profile and thought you were really cute. I'm new on myspace and dont really know what the hell I'm doing so I hope you get this message .I'm on my WebCam right now, do you want to chat with me? CLICK HERE to find me! Ik heb ook altijd geluk. ![]()
|
mijn dag duurde van 07.00 tot 21.00 en nu ben ik gaarrr en dit nog 4 weken bll, en als klap op de vuurpijl zaten enkele van mijn lieftallige klasgenoten al vanochtend om 11 uur aan de coke wat best typisch en vooral heel irritant was omdat het resulteerde in catwalkloopjes op de patroontekentafels en experimentele dansjes tussen de strijkbouten, waar ik moeilijke berekeningen zat te maken.
nu ben ik homomoe dus kijk ik om de terror totaal te maken project catwalk als een soort visuele automutilatie. gelukkig zijn al mijn dingetjes wel goed gelukt, dus ik kom vast nog over al dit leed heen vanavond onder het genot van een ah herfstsap met zwarte bessen en braam. |
![]() |
|
Verwijderd
|
m'n huisgenootje stond net in de keuken te gillen, er lagen ineens 23 slakken
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Vanochtend vroeg opgestaan voor een college, toen door vertraging college niet op tijd gehaald en 4 uur lang lopen kloten in A'dam. Enige afleiding was dat de fiets van een vriend waarmee ik was helemaal de tering in was gereden bij Grimburgwal en de dude zijn spatbord er met zn handen af heeft staan scheuren
![]()
|
Gisteren de hele dag lam gedaan in bed, en nu ben ik een samenvatting aan het lezen van mijn ene boek, terwijl ik eigenlijk het andere boek zou moeten lezen omdat daar nog geen samenvatting van is. En dat tentamen heb ik ook nog eens 2 dagen eerder. Maar eigenlijk moet ik ook nog douchen en mn kamer opruimen en eten en de afwas doen en over 3 uur ofzo komt mn zus hierheen. Dus ik heb nog 3 uur.
|
Verwijderd
|
k ging mijn oudcollega's bij Nike opzoeken maar de meesten waren ziek en de rest moest heel hard werken dus dat wat niet zo gezellig.. En ik had hele mooie schoenen gezien daar in winkel maar mijn maat lag er niet en ik ging er niet om vragen want ik heb al veel te veel Nikes...
|
![]() |
||
Citaat:
ot: vandaag had ik scheikunde en autocad en toen hitchhikers guide to the galaxyles in de aula. en zometeen moet ik nog schilderen en friet eten en dan is mijn dag weer een dag.
|
Hallo ik heb de afwas gedaan, een deel daarvan dan
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag had ik een tentamen en dat ging wonderbaarlijk goed, dus dat is relaxt. Daarna met Scarlett gewinkeld en leuke kommetjes gekocht en een plumeau (?) en ijsbakjes en allemaal in het roze :')
Net hebben we gekookt en dat was superlekker en nu gaan we de hele avond de hele Sex and the City box kijken yess. Morgen naar Antwerpen en het andere tentamen, dat komt later wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb mijn stageplaats vandaag te horen gekregen en ik ga lesgeven op een mbo techniek
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben een gelukkig mens want Bon Iver heeft een platenlabel en nu kan ik spoedig aan zijn cd komen.
We are seriously thrilled to announce the addition of Bon Iver to the Jagjaguwar family. In early 2008 Jagjaguwar will properly release the debut full-length "For Emma, Forever Ago" that has been making major waves in critics circles based on the strength of an early artist-pressed advance cd and a couple awe-inspiring sets at CMJ a few weeks back. The New York Times called it "irresistible" and Pitchfork stamped its early review of the album with a Recommended tag. For those of you hiding away in a cabin of your own, it's time that you hear the story, and more importantly, the music.
|
ik zit al vanaf half10 vanochtend op de uithof mn tentamen te leren en voor te bereiden. werkgroep bespreking gehad en gesocialized met de docenten.
net bij de italiaan hier eten gehaald en met vriendinnetjes gegeten. nu nog even leren, dan naar huis, docu kijken, recensie schrijven en slapennn want morgen weer de hele dag leren YES
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|