Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh god, hij zei dat hij van me hield
![]()
|
Een beetje confused...zo krijg je geen aandacht, en dan plots zoveel. En uit onverwachte hoek!
![]() En waarom laat mijn ex niets meer horen sinds ons intieme gesprek van zaterdag..? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm. Ik heb behoefte aan een compleet zorgeloos weekendje, met hem. Uitslapen, knuffelen, wat eten, koffie leuten, wandelingetje maken, weer knuffelen en films kijken en slapen <33. Jammergenoeg is dat nu geloof ik niet zo'n handig idee, maar toch. Ik willut ik willut ik willut.
Eigenlijk wil ik dat 't of nu heel snel kerst wordt, of dat 't weer zomer wordt.Ik haat dit wispelturige weer en 't is koud en bwuugh. De hele wereld is me even te veel en dat krijg hij geloof ik op zn plaat. Niet tof. ![]() Oh en Fayette, gefeliciteerd. ![]() |
![]() |
|
Hij ligt nog heel lief te slapen in mijn bedje terwijl ik zo naar school moet. Ging net even om de deur spieken, toen hij zich ineens omdraaide. Ik dacht dat ik hem wakker had gemaakt, maar dat was gelukkig niet zo.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ Fayette; gefeliciteerd
![]() OT: Goed! Ik ben veel vrij deze week en kan daardoor dingen doen, die ik anders zou moeten doen als we samen zouden zijn. Dus veel tijd voor school, en veel tijd voor hem ![]() |
![]() |
|
ik mis hem niet maar soms ook weer wel. heel raar. ik heb geen verdriet om hem maar vind het soms wel jammer dat we elkaar niet meer zien. gewoon omdat ik weet hoe leuk het kán zijn. maar dat is het niet dus hoef ik het ook niet te missen.
![]()
|
Gefelciteerd Nikkie
![]() OT: ik ben echt zo blij met mn husigenoten en vrienden ![]() ![]()
|
hmmmz mn vriendschapsdate heeft niks meer van zich laten horen, mischien vond hij het toch allemaal net ietsje te vriendschappelijk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, wat is het ergste wat je kan gebeuren? |
![]() |
|
@ Luchtballon: Mailen. Doen! Anders krijg je heel lang spijt. En als je het al tegen iedereen hebt gezegd, moet je je weer verantwoorden anders.
![]() Gisteren in Amsterdam geweest en merkte dat ik toch héél stiekem hoopte dat m'n Lowlands-scharrel tevoorschijn zou komen. Zomaar. Had het toch wel leuk gevonden om verder met hem te daten. Had spontaan zin om naar de VU te rennen. ![]() Maarrr. Dat zit er niet in. De voorstelling van Andy Warhol was geweldig! Met de silver clouds-ballonnen spelen en met z'n allen als kleine kinderen rondrennen, de ballonnen omhoog gooien en 'whieeee!' roepen. Lieve universiteits-vriendinnetjes! <3 En nu heb ik een hippe plastic tas met het opschrift 'I want to be plastic - Andy Warhol'. Hihi.
||
Citaat:
Hoe eng kan het zijn en wat is 't ergste dat je kan overkomen? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ok, omdat jullie het zeggen!
3.....2........................1...................................... ............... dat send knopje drukt zichzelf neit in ![]() edit1: nou vind ik mn mailtje ineens weer heel suf staan terwijl ik het er wel mee eens was. edit 2: HIJ IS VERZONDEN! AAAH. nou hopen dat het uberhaupt een mailadres is wat hij ook normaal gebruikt. De eerste keer dat ik op verzenden drukte had ik zo lang mn (draadloze) muis daarop gehouden dat die uit was en dat je 2 keer moet klikken. Dat was echt gemeen want toen heb ik weer 5 minuten getwijfeld ![]()
Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 15:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien zijn we niet altijd zo duidelijk als we denken dat we zijn. En hem een vervolgdate voorstellen is niet meteen achter iemand aanlopen ![]() Ontopic: Ik heb lieve vriendinnetjes. Gisteren met een vriendin van me pictonary gespeeld, het is bizar hoe goed we op elkaar in gespeeld zijn. Zij tekent een tent, ik zeg lowlands, zij tekent een wolkje, ik zeg poncho! Ik teken een mondje, zij roept meteen tandarts ![]() En vanavond weer afgesproken met andere vriendinnetjes, erg fijn. Helaas, nog maar een paar dagen en dan vertrekt er eentje voor 7 maanden naar Ambon. Ik ben vreselijk trots op haar, maar stiekem mis ik haar nu al ![]() En het voelt alsof mijn vlinders voor hem weer hevig aan het fladderen zijn. Lekker gevoel ![]() |
![]() |
|
Heel goed,!! zei is het meisje dat mij heel erg gelukkig maakt, samen naar ameland, binnekort een huisje, veel leuke dingen en het gaat onwijs goed. Ik voel me zo onwijs op mijn gemak, ik ontdek kanten van mijzelf die ik nog helemaal niet ken. Maar nu dankzij haar, en vooral met haar, ben ik een heel ander mens wahoeeeeeeee
![]() ![]() ![]() (L)u
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jij iig succes met je sollicitatie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik hoop dat mijn vriend dan ook zo reageert, als ik er mag komen.. We shall see.. Dank je wel! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 73 Verwijderd | 0 | 24-10-2007 20:06 |