Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2007, 19:25
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb een mailtje gemaakt. maar ik durf m nog steeds neit te sturen.
Oud 30-10-2007, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Fijn is dat dan, hè, tijdens een weekendrelatie? ^^

OT:
Jaaa! Het voelde alleen wel een beetje raar om naar hem toe te gaan, omdat dat helemaal niet in m'n ritme zit, ofzoiets..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:39
Peacefully
Peacefully is offline
mailtjes op en neer
het klinkt zo, zo zooo cliché, maar het voelt echt alsof ik hem al jaren ken. diepe gedachtes delen we met elkaar of gewoon losse humor. wow, ik mag hem wel.
Oud 30-10-2007, 20:45
ST*R
ST*R is offline
Voel me goed! Vind het ook steeds normaler om hem niet vaak te spreken, en dat is iets goeds. Ja het gaat allemaal geweldig tussen ons en met mij
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Hm, gaat ie me wel midden in de nacht (en dan ook echt om half vier) wakker smsen met interessante mededelingen, maar ho maar dat ie een vervolgdate oppert.
Waarom stel jij dan geen vervolgdate voor?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:02
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh, ik erger me echt kapot aan mijn beste vriend en zijn vriendinnetje. Of ja, eigenlijk alleen aan zijn vriendinnetje. Ik ben ook zijn ex en ze wordt er helemaal paranoia van. Ik word zo moe van dat gezeik. Toen ze eerder iets hadden, was dat ook al zo, nog veel erger zelfs; maar ik vind het nog steeds gruwelijk irritant. Hij was net hier, belt ze hem op, "Waar ben je?" Hij zegt dat hij bij mij is en waarom (want het had een reden). En echt, een paar minuten later, hoor ik dat hij het nóg een keer moet uitleggen.
Dan, na een niet al te vrolijk gesprek naar mijn idee ("Ja, dan ga je toch in bed liggen, als je moe bent? Ja hoe moet ik dat weten, dat moet je toch zelf beslissen?"), hangt hij op en blijft hij nog wat bij me hangen. Een uurtje daarna belt ze weer op, weer met een hoop gezeik volgens mij, weer over hetzelfde onderwerp ook. En het tweede wat hij zegt is "Ja, nog steeds ja". Ja, dat hij nog steeds bij mij is.

Geeft iemand mij toestemming dat kind van kant te maken? Eerst lekker vreemdgaan en dan gaan zeiken over mij. Edit: Oh ja, hij gelooft haar natuurlijk, ze hoeft maar één keer met haar oogjes te knipperen en te zeggen dat ze om hem geeft en hij gelooft haar. Die jongen zegt notabene zelf dat hij met haar heeft gezoend en ik heb dríe getuigen gevonden. WTF?? /Edit
Ik word er echt dood- en doodziek van. Ze beweert dat ze begrijpt dat wij niet meer bij elkaar komen, maar ze blíjft zeiken. Aargh.

Verder houd ik heel veel van bovenstaande vriend, hij steunt me door dik en dun en vrolijkt me altijd op. Het is al zo'n drie, drieënhalf jaar uit, what the fuck is the fucking problem?

Eén van mijn beste vriendinnen is wel heel fijn . We gaan lekker naar een heerlijk dansconcert binnenkort, en ik ga los! En overmorgen zie ik haar ook. Heel prettig .
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik wil weer eens een relationeel gebied.
Hier ook.
Pfff, hartstikke leuk, vrienden, maar soms kost het me ook wat té veel tijd. Wat een geren (of eigenlijk: getrein), waarom wonen ze niet gewoon allemaal in dezelfde stad?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maak je maar niet druk Nienna, die relatie houd geen stand. Of hij dumpt haar, of iemand wurgt haar.

ot:
Ik heb hier al heel lang niet gepost, omdat ik eigenlijk nog steeds geen relationeel gebied heb. Er is alleen een bepaalde collega die nog steeds erg appetijtelijk is, maar waar ik niks mee kan/mag en dat wast wel. Ik heb mannen een beetje afgezworen. Het zit zo vast in m'n hoofd dat er toch geen leuke mannen voor mij zijn dat ik maar verander in een 'independant woman' slash ouwe vrijster.
Op vriendschappelijk gebied gaat het ook zo-zo. Met 1 vriendin gaat het supergoed en is de band sterker dan ooit, maar de rest van m'n vrienden zie ik bijna niet meer omdat ze ver weg wonen en met de andere vriendinnen die ik had heb ik het contact laten verwateren omdat ik het gevoel heb dat we elkaar toch niks meer te melden hadden.
M'n vrienden mis ik eerlijk gezegd wel, ze kunnen altijd zo lekker dom lullen en daar hou ik wel van.
Oud 30-10-2007, 22:13
ST*R
ST*R is offline
Heb beetje genoeg van mn ex, alles irriteert me aan hem en hij zeurt. Maarja ik weet dat hij zich kut voelt en hij het leuk vindt om met mij te praten. Beetje torn dus.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom stel jij dan geen vervolgdate voor?
Omdat ik voor mijn gevoel al duidelijk genoeg interesse heb getoond, ik ga niet achter hem aanlopen ofzo.

Mijn huisgenootjevriendinnetje is voor de verandering veel thuis en ik ook, deze week, dus we zien elkaar heel regelmatig en dat vind ik heel erg leuk <3 Soms vergeet je bijna hoe leuk je elkaar eigenlijk vindt, als je elkaar weinig ziet. Maar ik moet er wel om lachen; ondertussen voelt ze bijna meer als een zusje dan als een vriendin - juist omdat we elkaar zó goed kennen en dan ook nog eens bij elkaar in huis wonen. Ga je ook lekker spullen van elkaar lenen zonder het te vragen en dan geërgerd zijn als de ander het ook doet, maar ook lekker bij elkaar de kamer binnenstormen en kletsen en irritant bovenaan de trap staan giechelen of ons hele liefdesleven uitgebreid bespreken in de keuken waardoor onze huisgenootjes met opgetrokken wenkbrouwen staan te kijken...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 23:24
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Oh god, hij zei dat hij van me hield dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd. Ik stond zo perplex dat ik maar stamelde dat ik m ook lief vond. We hebben lekker tegen elkaar aangelegen en het was zo ontzettend fijn.
Oud 30-10-2007, 23:45
Fayette
Een beetje confused...zo krijg je geen aandacht, en dan plots zoveel. En uit onverwachte hoek! Maakt het niet minder spannend. Ik moet er aan wennen dat ik weer misbruik kan maken vanwege het feit dat ik vrijgezel ben ja...
En waarom laat mijn ex niets meer horen sinds ons intieme gesprek van zaterdag..?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 04:59
Verwijderd
Hmm. Ik heb behoefte aan een compleet zorgeloos weekendje, met hem. Uitslapen, knuffelen, wat eten, koffie leuten, wandelingetje maken, weer knuffelen en films kijken en slapen <33. Jammergenoeg is dat nu geloof ik niet zo'n handig idee, maar toch. Ik willut ik willut ik willut.

Eigenlijk wil ik dat 't of nu heel snel kerst wordt, of dat 't weer zomer wordt.Ik haat dit wispelturige weer en 't is koud en bwuugh. De hele wereld is me even te veel en dat krijg hij geloof ik op zn plaat. Niet tof.

Oh en Fayette, gefeliciteerd.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 06:50
Neko*
Neko* is offline
Hij ligt nog heel lief te slapen in mijn bedje terwijl ik zo naar school moet. Ging net even om de deur spieken, toen hij zich ineens omdraaide. Ik dacht dat ik hem wakker had gemaakt, maar dat was gelukkig niet zo. Hij is zo líef als hij ligt te slapen. Hmmm, wat houd ik toch van hem...
Oud 31-10-2007, 07:06
Verwijderd
@ Fayette; gefeliciteerd

OT: Goed! Ik ben veel vrij deze week en kan daardoor dingen doen, die ik anders zou moeten doen als we samen zouden zijn. Dus veel tijd voor school, en veel tijd voor hem Baal er alleen steeds meer van dat mijn beste vriendinnetje in de zorg werkt, en dus steeds vaker moet werken als ik weer eens thuis ben. Mja, we verzinnen wel iets..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 08:00
Halflight
Halflight is offline
Wat een engel.
Hij stuurt lieve liedjes, smsjes, mailtjes en gisteren heb ik hem even gezien en dan is hij ook zo ziek lief. Oh jee oh jee, en zaterdagavond ga ik naar hem toe. De zieke liefde.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 08:07
Luna
Luna is offline
ik mis hem niet maar soms ook weer wel. heel raar. ik heb geen verdriet om hem maar vind het soms wel jammer dat we elkaar niet meer zien. gewoon omdat ik weet hoe leuk het kán zijn. maar dat is het niet dus hoef ik het ook niet te missen.
Oud 31-10-2007, 08:16
Rob
Rob is offline
Gefeliciteerd met je verjaardag, Fayette!
Oud 31-10-2007, 08:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb tegenwoordig een relationeel gebied met mijn fiets. Ik breng er meer uren mee door dan goed voor mij is
Oud 31-10-2007, 08:51
Qimm
Qimm is offline
Gezellig ouderwets met een goede vriend van mij in het donker door het bos sjouwen met de hond. Heel fijn en gezellig.
Oud 31-10-2007, 08:54
WolterB
WolterB is offline
Gefelciteerd Nikkie

OT: ik ben echt zo blij met mn husigenoten en vrienden , nu nog een relationeel gebied krijgen ooit
Oud 31-10-2007, 10:18
Poepkind
Poepkind is offline
hmmmz mn vriendschapsdate heeft niks meer van zich laten horen, mischien vond hij het toch allemaal net ietsje te vriendschappelijk Maar als je al zo vroeg naar huis moet kan je volgens mij niet anders verwachten, ach ja lekker laten lopen. Wel jammer, want het is echt een hele toffe jongen, en een soort van scharrel achtig iets zag ik wel zitten. Friends with benefits idee.
Oud 31-10-2007, 11:36
Verwijderd
Citaat:
hmmmz mn vriendschapsdate heeft niks meer van zich laten horen, mischien vond hij het toch allemaal net ietsje te vriendschappelijk Maar als je al zo vroeg naar huis moet kan je volgens mij niet anders verwachten, ach ja lekker laten lopen. Wel jammer, want het is echt een hele toffe jongen, en een soort van scharrel achtig iets zag ik wel zitten. Friends with benefits idee.
Die kerels begrijpen het niet, hè! Je zou zeggen dat ze zouden staan te springen om een scharrel, inclusief seks, no strings attached, niks relatie, maar juist zij gaan moeilijk doen. Ik krijg de neiging om het gewoon van te voren te gaan zeggen?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 11:56
stout!
stout! is offline
Ik heb het koud en wilde dat hij er was om me op te warmen .

Maar vanavond om 12 uur jarig, whoehoe .
Oud 31-10-2007, 11:57
luchtballon
luchtballon is offline
IK DURF NIEEEEEEEEEEEEEEETTTTTT

maar ik heb tegen iedereen gezegd dat ik het vandaag zou doen, en als ik het niet doe hou ik *voor eeeuwig* de nieuwsgierigheid naar wat als ik het wel gedaan had en ik heb niks te verliezen

gewoon mailen?
Oud 31-10-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:

maar ik heb tegen iedereen gezegd dat ik het vandaag zou doen, en als ik het niet doe hou ik *voor eeeuwig* de nieuwsgierigheid naar wat als ik het wel gedaan had en ik heb niks te verliezen

gewoon mailen?
Mailennnnnnnnnn! [grootmoedermode] Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan. [/grootmoedermode]

Bovendien, wat is het ergste wat je kan gebeuren?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 12:03
Verwijderd
Uitstekend!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 12:03
Cethlion
Cethlion is offline
@ Luchtballon: Mailen. Doen! Anders krijg je heel lang spijt. En als je het al tegen iedereen hebt gezegd, moet je je weer verantwoorden anders.

Gisteren in Amsterdam geweest en merkte dat ik toch héél stiekem hoopte dat m'n Lowlands-scharrel tevoorschijn zou komen. Zomaar. Had het toch wel leuk gevonden om verder met hem te daten. Had spontaan zin om naar de VU te rennen.
Maarrr. Dat zit er niet in. De voorstelling van Andy Warhol was geweldig! Met de silver clouds-ballonnen spelen en met z'n allen als kleine kinderen rondrennen, de ballonnen omhoog gooien en 'whieeee!' roepen. Lieve universiteits-vriendinnetjes! <3 En nu heb ik een hippe plastic tas met het opschrift 'I want to be plastic - Andy Warhol'. Hihi.
Oud 31-10-2007, 12:18
Rob
Rob is offline
Citaat:

gewoon mailen?
Gewoon doen!
Hoe eng kan het zijn en wat is 't ergste dat je kan overkomen?
Oud 31-10-2007, 12:51
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Vanavond ik kan nu al niet wachten! We gaan samen eten koken
Oud 31-10-2007, 14:04
Verwijderd
We zijn alweer drie jaar samen dus vandaag bak ik een taart! Met veel chocola
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:19
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Die kerels begrijpen het niet, hè! Je zou zeggen dat ze zouden staan te springen om een scharrel, inclusief seks, no strings attached, niks relatie, maar juist zij gaan moeilijk doen. Ik krijg de neiging om het gewoon van te voren te gaan zeggen?
Echt totaal onbegrijpelijk, ik dacht dat ik vrij duidelijk was, maar kennelijk was t nog te subtiel. Hij belde me namelijk met de medeling na onze 1e vriendschapsdate dat hij geen relatie wilde "Oh je dacht dat ik op zoek was naar een relatie? Nee joh, het is net 2 maanden uit na een 4 jarige relatie, ik ben alleen op zoek naar gewoon gezellig afspreken, beetje lol maken, geen verdere verplichtingen, alleen gezelligheid en fun"
Oud 31-10-2007, 14:48
luchtballon
luchtballon is offline
ok, omdat jullie het zeggen!

3.....2........................1...................................... ............... dat send knopje drukt zichzelf neit in

edit1: nou vind ik mn mailtje ineens weer heel suf staan terwijl ik het er wel mee eens was.

edit 2: HIJ IS VERZONDEN! AAAH. nou hopen dat het uberhaupt een mailadres is wat hij ook normaal gebruikt. De eerste keer dat ik op verzenden drukte had ik zo lang mn (draadloze) muis daarop gehouden dat die uit was en dat je 2 keer moet klikken. Dat was echt gemeen want toen heb ik weer 5 minuten getwijfeld

Laatst gewijzigd op 31-10-2007 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:50
Lilium
Lilium is offline
Mmmm, ik vind het op dit moment niet leuk dat ik een ver-weg-vriendje heb. Gelukkig zie ik hem morgen weer. Mijn andere liefde (kokkindjes) zijn uit de schappen van de supermarkt gehaald.
Oud 31-10-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik voor mijn gevoel al duidelijk genoeg interesse heb getoond, ik ga niet achter hem aanlopen ofzo.
Als ik zo vrij mag zijn: Gewoon vragen. Ik dacht bij Menahem dat ik met tig sms'jes per dag, zinloze telefoontjes en iedere avond afspreken ook wel duidelijk intresse had getoont, maar al die 'subtiele' hints begreep hij ook niet. 'Ik dacht dat je gewoon gezellig deed en misschien gewoon veel mannelijke vrienden had.'
Misschien zijn we niet altijd zo duidelijk als we denken dat we zijn. En hem een vervolgdate voorstellen is niet meteen achter iemand aanlopen

Ontopic: Ik heb lieve vriendinnetjes. Gisteren met een vriendin van me pictonary gespeeld, het is bizar hoe goed we op elkaar in gespeeld zijn. Zij tekent een tent, ik zeg lowlands, zij tekent een wolkje, ik zeg poncho! Ik teken een mondje, zij roept meteen tandarts
En vanavond weer afgesproken met andere vriendinnetjes, erg fijn.
Helaas, nog maar een paar dagen en dan vertrekt er eentje voor 7 maanden naar Ambon. Ik ben vreselijk trots op haar, maar stiekem mis ik haar nu al

En het voelt alsof mijn vlinders voor hem weer hevig aan het fladderen zijn. Lekker gevoel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:11
Verwijderd
ik ben echt helemaal gek op haar
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:38
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Heel goed,!! zei is het meisje dat mij heel erg gelukkig maakt, samen naar ameland, binnekort een huisje, veel leuke dingen en het gaat onwijs goed. Ik voel me zo onwijs op mijn gemak, ik ontdek kanten van mijzelf die ik nog helemaal niet ken. Maar nu dankzij haar, en vooral met haar, ben ik een heel ander mens wahoeeeeeeee
(L)u
Oud 31-10-2007, 15:44
stout!
stout! is offline
Citaat:
ik ben echt helemaal gek op haar
Jij geeft echt structureel te weinig informatie .
Oud 31-10-2007, 15:53
Verwijderd
klopt, geef me nog effies, k
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:56
Verwijderd
ooh, nu heb ik net gesolliciteerd voor (weer) een te gekke stage, en nu wil ik een knuffel ter aanmoediging en steun enzo, en dan is hij er niet
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Als ik zo vrij mag zijn: Gewoon vragen. Ik dacht bij Menahem dat ik met tig sms'jes per dag, zinloze telefoontjes en iedere avond afspreken ook wel duidelijk intresse had getoont, maar al die 'subtiele' hints begreep hij ook niet. 'Ik dacht dat je gewoon gezellig deed en misschien gewoon veel mannelijke vrienden had.'
Misschien zijn we niet altijd zo duidelijk als we denken dat we zijn. En hem een vervolgdate voorstellen is niet meteen achter iemand aanlopen
Hm, deze jongen is wel iets meer een versierder dan onze lieve Menahem, dus ik vermoed dat hij ook wel iets sneller doorheeft dat iemand geïnteresseerd is. Maar goed, als de situatie er naar is, zal ik eens een voorstel doen... Tot na het weekend sowieso niet, want dan heb ik toch geen tijd. En het is hoe dan ook een rare situatie want ik wil niet echt wat met hem... maar door zijn gedrag trekt hij wel echt mijn aandacht. Argh.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ooh, nu heb ik net gesolliciteerd voor (weer) een te gekke stage, en nu wil ik een knuffel ter aanmoediging en steun enzo, en dan is hij er niet
Ik ga stagelopen op een plaats waar ik al drie jaar lang heel graag heen wil en mijn vriend is helemaal trots en loopt het echt aan iedereen te vertellen, echt tof Terwijl ik zelf nog helemaal niet zo'n zin heb in m'n stage

Jij iig succes met je sollicitatie
Oud 31-10-2007, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ga stagelopen op een plaats waar ik al drie jaar lang heel graag heen wil en mijn vriend is helemaal trots en loopt het echt aan iedereen te vertellen, echt tof Terwijl ik zelf nog helemaal niet zo'n zin heb in m'n stage

Jij iig succes met je sollicitatie
Ooh, wat super gaaf voor je hee! Heel veel plezier en succes
En ik hoop dat mijn vriend dan ook zo reageert, als ik er mag komen.. We shall see..

Dank je wel!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 06:29
WolterB
WolterB is offline
Sommige mensen leren het ook nooit
Oud 01-11-2007, 07:14
stout!
stout! is offline
Citaat:
maar door zijn gedrag trekt hij wel echt mijn aandacht. Argh.
dus hij is toch goed bezig .

OT: Hij belde me vannacht dat hij waarschijnlijk 17 december toetsen heeft en daarna naar huis komt. Echt een mooi cadeautje.
Oud 01-11-2007, 08:07
Verwijderd
@stout!; gefeliciteerd! Geniet van je cadeautje ^
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 08:18
Rob
Rob is offline
@stout! en Gothic: Gefeliciteerd!

Laatst gewijzigd op 01-11-2007 om 08:43.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 08:21
Verwijderd
Citaat:
@stout!; gefeliciteerd! Geniet van je cadeautje ^
Dat.

En @daydream-ster: Nu geef ik wel een slecht voorbeeld.... Komend weekend heb ik hoop ik weer de tijd/het geduld en krijg je een mailtje terug! ASAP!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 08:23
Verwijderd
Haha, maakt niet uit hoor Ik lees hier wel wat je post
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 08:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gefeliciteerd Gothic en Stout!
Reageren

Regels voor berichten