Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Missy1234567890: Als je nog meer informatie weet over die boeken moet je ff zeggen, misschien kan ik (of iemand anders) ff helpen zoeken. Net ff gezocht, maar vooral het boek over moeders is wat lastig.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn zus heeft dat ook, die heeft jarenlang op hoog niveau gestijldanst, maar haar man niet. dus ze zijn samen opnieuw begonnen, omdat zij het zo leuk vond om in ieder geval iets echt sámen te doen. En dat is toch ook zo?
Ik vind eerder dat hij een gebrek aan inlevingsvermogen heeft ![]() ik weet wel dat ik eigenlijk niet mag zeuren over een 6.6 als er heel veel mensen zijn die het niet gehaald hebben, maar toch. voor mij is het laag. en de uu is een bitch, gewoon wéér geen engelse termen op het tentamen. eikels. |
![]() |
|
@ Nijn:
![]() En haha ik heb geen zin meer in leren. ;x Wiskunde is veel en te makkelijk om boeiend te zijn. En ik ken het al. En Geschiedenis is te saai en tevaakgehad om boeiend te zijn. En ik wist driekwart van de vragen op het proefschoolexamen dus ik vínd dat ik het al ken. En Latijn heb ik gewóón geen zin in. En in Scheikunde ook niet. En wat blijft er dan over? Profielwerkstuk. ![]() ![]() Maarrr ik heb wel teringvette muziek van mijn vriendje gekregen. En nog tweeënhalve week en dan hebben we een jaar. ![]() Ja en wat het punt nou is met dat pws is dat ik wel vind dat ik klaar ben. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-11-2007 om 16:14. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hmm.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jouw vriend is echt een man zeg, niet normaal haha. probeer m nog maar eens uitleggen dat je met hém wil blijven dansen omdat je het leuk vindt om dat sámen te doen en dat je op een hoger niveau wil dansen om het dansen zelf, de techniek.
Mijn zus is toen nog op hoog niveau weer gaan dansen, omdat haar danspartner waarmee ze altijd danste was verhuisd en niet meer met haar zou dansen dan dus, en ze niet met iemand anders wilde. Ik vind het echt een beetje gekke redenering van je vriend hoor. ik zou het nog niet laten rusten hoor! |
![]() |
|
Hmm.. ik had een matig voor m'n VMT-vragen terwijl ik maar 2 van de 13 vragen fout had. Wtf.
![]() ![]() Maar ach, zolang het maar niet op het certificaat staat dat ik een matig had vind ik alles best. Jeej, ik mag in een type 1 lab werken. ![]() |
![]() |
|
Wat veel jarigen vandaag
![]() Leonoor, Sonho, Meelfriek: van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een fijne verjaardag hebben. ![]() Ik heb geen zin meer om te leren. Het is zoveel. Mijn hele dagritme is in de war doordat ik donderdag en vrijdag thuis ben gebleven. Het voelt ook niet als maandag vandaag, omdat ik morgen en overmorgen ook thuis blijf. Toe ik zondag opstond en weer verder ging met leren, voelde het alsof ik alleen een kleine pauze had genomen in plaats van geslapen. Om een uur voelde hat als avond. Mijn slaapritme heeft zich ook verlegd. Normaal ga ik om half tien naar bed (ik ben dan gewoon echt moe, maar dat komt denk ik ook doordat ik om zes uur moet opstaan), gister was ik om half elf nog klaar wakker. Normaal val ik om half negen al voor de tv in slaap. Slecht geslapen ook. Ik ben een beetje paniekerig om het tentamen van vrijdag, want ik moet nog beginnen met leren. Ik vind het niet zo erg als ik het niet haal, maar ik vind het wel erg dat ik straks niks kan invullen. Vorig jaar als ik iets slecht had geleerd kon ik nog wel iets bedenken dat met het antwoord te maken heeft. Maar straks weet ik echt niks en kan ik niks invullen. En het andere vak, tja. Dat heb ik wel goed geleerd. Daar ben ik de hele tijd mee bezig geweest. Maar toch weet ik niet of ik dat wel kan. Het is zoveel. Ik kan al die shuttles niet uit elkaar halen. Ik kan echt niet alle enzymen en reacties en energiekosten/opbrengsten uit mijn hoofd leren. Maar dat zullen ze toch ook niet van ons verwachten? Als ik dat vak niet haal baal ik wel, want dan heb ik al mijn werk voor niks gedaan. Nu even eten en daarna een oefententamen maken. Morgen begin ik wel met het andere vak, want ik ben moe en dat is moeilijk en ik heb geen zin dus dan schiet het toch niet op. Die paar uur maakt toch niet het verschil. Ik ben heel bang voor mijn tentamens.
|
Ik ben helemaal kapot
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het doet ook echt pijn als je van een oom hoort dat je stiefvader dit over je zegt: (11:29) oom: maar je stiefvader die vertelde me dat jij had gezegd dat je niet verliefd was. en toen zei hij maar op de foto zie ik wat anders (11:29) oom: dus toen zei hij als het uitkomt dat ie verliefd is dan krijgt hij de wind van voren (11:29) -->Prutsor<--||n: Omg (11:30) oom: dus ik zeg als je dat doet ben je voor mij (11:30) oom: ik gloof dat ik zei dan maak ik je dood ALs dat gebeurt, dan ga ik echt weg thuis en dan kom ik niet meer terug... En ze kunnen wat mij betreft stikken, bij mijn stiefvader het liefst letterlijk en dat is geen goede gedachte, maar wel iets wat ik echt niet erg zou vinden en zo wil ik niet over mensen denken en zo denk ik normaal ook helemaal niet, maar bij mijn stiefvader kan ik zulke gedachten niet voorkomen... En dat is niet goed, maar daar kan ik niets aan doen. Dit zijn dus echt gedachtes die ik niet wil hebben, maar echt serieus, als ik alleen met hem thuis zou zijn en hij zou stikken in iets, zou ik echt niets ertegen doen als ik net stress met hem heb gehad en zo ver is het dus. Ook de mensen die mij veel kwaad doen, help ik gewoon als die het echt nodig hebben, maar in dit geval dus echt niet. Ik snap niet dat het zo ver heeft kunnen komen. Ik bedoel, ik ben iemand die eigenlijk nooit kwaad wordt en altijd hoop heeft, maar hier dus echt niet. En ik heb al regelmatig een poging gedaan om op een rustige manier een gesprek te voeren, maar het kwam er altijd op neer dat ik het fout had, dat ik niets goed kon doen en mijn stiefvader dacht wel dat hij alles op de goede manier deed. Terwijl vrienden en zelfs familie mij zielig vinden, omdat ik met hem in een huis woon. Krijg je even de volle laag als je beweert dat hij iets beloofd had (waar mam bijstond toen hij dat beloofde) en je broertje van 15 hoorde het ook en gaf aan dat dat inderdaad klopte, mam zei niets), terwijl een goede vriend bij je op bezoek is. Ja, mijn stiefvader was eventjes World of Warcraft aan het spelen en daar ging het niet zo goed.... Dus wordt de eerste de beste gelegenheid aangegrepen om mij, of mijn broertje meteen de volle laag te kunnen geven om niets. En ik ben nog niet toe aan op mezelf wonen, maar dat overweeg ik toch echt serieus. Dat zal grandioos misgaan, maar waar moet ik dan naartoe? Bij pap thuis is het net zo erg, kan ik ook helemaal niets goed doen en moet ik alles anders doen enzo.
||
Citaat:
Of is hij toevallig jaloers ingesteld, dat hij het geen leuk idee vindt dat jij met een andere partner zou gaan dansen?
|
Gefeliciteerd sonho, Leonoor en Meelfriek, maak er nog een leuke dag/avond van
![]() Ontopic: M'n tentamen ging zooo slecht, echt het slechtste tentamen wat ik tijdens deze studie gemaakt heb vrees ik ![]() En dan nog een lichtpuntje van vandaag. Ik heb net enorm hard zitten studeren, bijna vier uur aan een stuk voor het tentamen van woensdag. Ik had helemaal niet door dat het intussen echt pikdonker geworden was in huis ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat zijn er veel jarig vandaag zowel op dit forum, als in het rl.
![]() Gefeliciteerd Leonoor, Sonhoo, Meelfriek. & gezellige dag/avond toegewenst! -- Ik heb moeite om mijn woede te beheersen. ![]() Volgens mijn psych was het dan weer positief dat ik woede had, en die vorige week ook uitte. Maar lijkt me verstandig om dat nu niet te doen. Ik kan beter gaan mediteren of iets in die richting ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sonho, MeelFriek en Leonoor, gefeliciteerd!!
Yana, ga gewoon dansen op hoger niveau. Je kan daarnaast toch nog met hem dansen. Kom op, je bent jong, als je op een hoger niveau kan dansen, neem die kans dan! Gun het jezelf gewoon. Praat erover met je vriend, zeg dat het jouw passie is, je moet doen waar je hart ligt. Straks komt R., vind het wel spannend hoor. Ik hoop dat ik de juiste woorden vind, ik goed kan omschrijven waarom ik niets met hem wil. Komt vast wel goed.
|
![]() ![]() ot: Mijn oma moet naar een verpleeghuis. Nou ja, moet...zolang ze zelf zo stellig blijft weigeren kunnen we/ze haar nog niet dwingen. Ik ben wel geschrokken. Een verzorginghuis was inmiddels wel duidelijk, maar een verpleeghuis is nog een stap verder. Ik heb vanuit het verzorgingshuis waar ik vrijwilligwerk veel mensen van een verzorgingshuis naar een verpleeghuis zien gaan, die waren er heel slecht aan toe. Ja en in zekere zin is mijn oma dat ook...maar je gaat er toch niet vanuit dat iemand die nu nog zelfstandig thuis woont, de stap van het verzorgingshuis over kan slaan en direct in aanmerking komt voor een verpleeghuis?...nee dat had ik niet verwacht. Mijn oma is voor mijn gevoel ook niet zoals de andere mensen die ik naar het verpleeghuis heb zien gaan. Misschien zie ik het anders omdat ik dichtbij haar sta en mijn oma is ook niet het doorsnee type dementerende (voor zover die al bestaat). Mijn oma is een ontzettende sterke,felle, bijdehante oude dame die zich niks laat vertellen. Ze heeft altijd haar mondje klaar en hierdoor lijkt ze 'beter' dan ze eigenlijk is. Ze heeft ook ruzie gemaakt met die artsen die haar vandaag vertelden dat ze in aanmerking komt voor een verpleeghuis; "Je denkt toch niet dat ik me op laat sluiten in zo'n gesticht?!!!". Lastig, echt lastig. Ik moet wel zeggen dat ik er absoluut niet van ondeste boven ben ofzo, het doet me vreemd genoeg niet zoveel terwijl dit soort dingen me meestal juist best veel doen. Raar.
|
Hehe, ben vandaag uiteindelijk mn bed wel uitgekomen om naar mn college te gaan. Wel pas na een kwartier erover nagedacht te hebben toch maar verder te slapen, maar goed. Het college zelf was overigens slaapverwekkend, maar achja... En wiejjjj, over twee weken zit ik in Berlijn
![]()
|
Verwijderd
|
Sonho, Leonoor, Meelfriek; gefeliciteerd!
![]() OT: Er zijn vandaag idd veel mensen jarig. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stiekem zijn alle felicitaties hier (wat zijn het er veel!) en op hyves best wel leuk...
![]() En sja, verder nogsteeds heel moe en somber en dat is niet leuk, het is ook helemaal niet goed voor mijn eetlust en ik heb ook slecht gegeten vandaag... Morgen maar even over hebben dan. Want brrr... de weegschaal... |
![]() |
|
Hehe, opeens zeer geinspireerd mensen gaan mailen die ik vier jaar geleden via dit forum heb leren kennen en eigenlijk al heel, veel te lang niets meer heb laten horen. Ik ben eienlijk best wel benieuwd of ik iets terug hoor....
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() OT. Morgen is de van te voren gegeven tijd voorbij, nu maar hopen dat daarmee ook echt een einde komt aan het lange wachten. Morgenavond zal ik het weten, of misschien al wel morgenmiddag. Oooh wat zal ik blij zijn als ze weer belt vanaf haar eigen nummer ![]() ![]() Oh en ik vind mijn nieuwe rooster waar ik geen fluit van snap geloof ik toch wel heel fijn, want als ik mijn klasgenoten moet geloven ben ik nu iedere dag minstens een uur eerder uit dan eerst.. ![]() En Sonho & Leonoor & Meelfriek, van harte!! ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-11-2007 om 20:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Godver wat heb ik toch een concentratievermogen. Ik ga morgen een toets wiskunde verkloten en ik wou dat ik frans beter zou gaan maken. Ik had eerder moeten beginnen en nu vind ik mezelf stom.
En ik wil bij de vereniging voor diep In- en Uitademen want ik zit te flippen nu. Ik had het moeten zeggen. Meteen. God ik hoop dat het niet te laat is. Morgen ga ik het echt doen. Vanuit het niets. En zo niet scheur ik mijn eigen hoofd af, dat beloof ik. En morgen ga ik rennen. 12 minuten voor een cijfer. Rennen zo hard je benen je dragen kunnen en de pijn negeren. En doen alsof ik geen zuurstof nodig hebt. Alles negeren en alleen muziek horen. Stupid motherfucker. Ik wil schreeuwen, hard en lang. En ik wil huilen en ik wil vastgehouden worden. Ik wil praten en ik wil zwijgen als een koppig klein kind. Ik wil dat het uit me gepeuterd wordt. Ik wil tijd en ik wil alleen zijn met hem. Ik wil weg hier. Ik mis haar. Waarom wil ze het me niet vertellen? Ik wil met haar praten, ze is zo lief en ik hou zo van haar. Ik wil armen van mijn beste vriendinnen voelen. "I thought I'd cry for you forever, but I couldn't, so I didn't."
|
![]() |
Bedankt allemaal, en Sonho en Leonoor ook nog gefeliciteerd!
Schoonmama is langs gekomen, wat cadeautjes van gehad, had m'n echte cadeau al gekregen. Ouders hebben even gebeld, heb even met een goede vriendin gebeld waar ik nodig wat mee af moet spreken. Donderdag housewarming excollega, ik voel me sociaal! |
![]() |
|
^@Sidhe, wat bedoel je? Ik heb je maar 1x gezien, maar vond je er echt wel leuk uit zien hoor
![]() OT: sars sars sars, ik heb de sars ik weet het zeker. Het klinkt echt als -rochelrochelrochel-. Geen stem alleen kuch rochel kuch. En anders is het wel kinkhoest. Maar goed ik heb toch geen fuck te doen dus ga lekker filmskijken met een deken ofzo hehe, en lekker thee erbij ![]()
|
Verwijderd
|
Eigenlijk zie ik mezelf nog helemaal niet als iemand van 26, maar dat zullen vast meer mensen van mijn leeftijd hebben. Maar misschien komt het ook gewoon doordat ik nog studeer ed (ja, erg voor iemand van 26, maar jammer dan
![]() ![]() ![]() En nu ga ik weer verder met mijn paper, want die moet vanavond af zijn. |
![]() |
||
Citaat:
En nog bedankt voor die link naar Islamitische boeken, volgens mij stond het er alleen niet tussen. Ik weet verder vrijwel niks over dat boek...alleen dat er een kort interviewtje in het boekenweekfoldertje van vorig jaar (2006) stond en dat de schrijfster een Islamitische achternaam had en dat het boek over bepaalde onderwerpen in de Islam ging, verteld bij monde van een aantal vrouwen. En dat andere boek over moeders, ik weet alleen dat de titel langer was dan alleen 'moeders' en dat het een beetje een vreemde titel was en dat het qua inhoud naar mijn idee een beetje op die boeken van Daphne Deckers leek. En dat het een voornamelijk blauwe kaft had en ongeveer 15e was. Het erge is nog dat ik precies hiervoor bang was...dat ik dat boek dan wilde gaan kopen en dat ik niet meer wist hoe het heette. Maar ik denk altijd dat ik het wel weer herken als ik in een boekwinkel ben. Niet dus. Voortaan koop ik het of meteen, of schrijf ik in elk geval de titel op. Gister echt nauwelijks iets gedaan. Dús moet ik vandaag 5 A4'tjes Plato vertalen en aangezien het vrij lastig is... Ik heb morgen ook nog wel tijd, maar dan wilde ik eigenlijk alvast aan m'n presentatie voor volgende week beginnen. Dus nu, hup, aan de slag. |
![]() |
|
|