Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2007, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf bij mijn post.
Ik ook. Denk eens na over die rechtsaf voor fietsers vrij kruispunten, en hoe je daar gesneden kunt worden, dan begrijp je hopelijk wel wat ik bedoel.
Advertentie
Oud 05-11-2007, 23:38
Verwijderd
Nee, ik ga nergens over na denken. Ik hou het op mijn post.
Oud 05-11-2007, 23:41
Skilly
Skilly is offline
Ik hou van dit topic ik zal morgen opletten.
Oud 05-11-2007, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ga nergens over na denken. Ik hou het op mijn post.
Tja, zo krijg je het ook voor elkaar om in zo'n verkeerssituatie op een vervelende manier gesneden te worden. Gewoon niet nadenken of opletten.
Oud 05-11-2007, 23:43
Verwijderd
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ F*CK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)

Ik gaat naar bed.
Oud 05-11-2007, 23:44
Verwijderd
Citaat:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ F*CK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)

Ik gaat naar bed.
Lijkt mij ook beter.
Oud 06-11-2007, 00:38
Verwijderd
Citaat:
*staat bovenaan de trap en hoort het fluitje van de conducteur gaan*
*rent binnen bij de deur waar de conducteur staat, waar een groep mensen een gesprek in het engels voerde*
*conducteur sluit deur en loopt weg*

Conducteur zegt (waarschijnlijk met het idee dat toch niemand het verstaat): Teringlijer.
Dus ik kijk haar na en ze kijkt zo van "oeps".
Conducteur zegt: sorry.

Wat bleek: iemand wilde in de spits met zijn of haar fiets instappen en dat was blijkbaar uitgelopen op een knallende ruzie.
Geen touw aan dit verhaal vast te knopen.
Oud 06-11-2007, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Lijkt mij ook beter.
Gast, in dit verhaal zitten die twee relgastjes toch echt fout. Een simpele opmerking over asociaal weggedrag hoeft niet, maar is in dit geval helemaal niet raar. Dreigen met slaan wel.
Oud 06-11-2007, 09:03
Ellemieke Zaal
Ellemieke Zaal is offline
in de tram in rotterdam, man rond de 35 aan de telefoon 'ja maar schat ik kan er ook niks aan doen dat ik zo laat pas thuis ben, ik zit vast in de trein vlakbij utrecht dus het duurt nog wel even denk ik'
Oud 06-11-2007, 09:06
Verwijderd
die gaat vreemd
Oud 06-11-2007, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Tja, zo krijg je het ook voor elkaar om in zo'n verkeerssituatie op een vervelende manier gesneden te worden. Gewoon niet nadenken of opletten.
Ik snap niet hoe je erbij komt dat die ene man 'stoer' een grote mond heeft? Die twee jochies hebben juist een grote bek met hun 'klappies'. en mogen wat mij betreft lekker onder een vrachtwagen komen.
Oud 06-11-2007, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Geen touw aan dit verhaal vast te knopen.
Precies wat ik dacht
Oud 06-11-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Precies wat ik dacht
De conducteur maakt ruzie en scheldt even, wat is er moeilijk aan? Conductrice, wel, als ik het goed begrijp
Oud 06-11-2007, 12:34
Verwijderd
Citaat:
De conducteur maakt ruzie en scheldt even, wat is er moeilijk aan? Conductrice, wel, als ik het goed begrijp
Nja, het leek een beetje onsamenhangend allemaal. Ik moest het drie keer doorlezen.
Oud 06-11-2007, 14:42
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik hoorde vandaag een moeder schreeuwen tegen haar kind dat het door moest lopen.
Dat vind ik altijd zo zielig voor die kindjes.
Oud 06-11-2007, 15:28
PixelDansje
PixelDansje is offline
oeh in de kleedkamer van de sportschool! Ik sport rond 12 uur 's middags dus dan zijn er vooral vrouwen, moeders en oma's!

Zaten er 3 vrouwen te praten, eentje over dat haar man hem niet meer om hoog kreeg en dat ze dat echt zo jammer vondt want ze mist seks!!
Die andere twijfelde of ze voor haar huwelijksnacht zich overal zou gaan scheren en zei dat ze iig daarna zou stoppen met fitnessen, dan had ze hem toch al binnen
Die 3e vroeg zich af of het normaal is voor een 14 jarige (haar zoon) om seksueel actief te zijn..

Het letterlijke gesprek weet ik niet, maar ze praatten allemaal door elkaar en ik stond ongeveer een half uur achter ze.
Oud 06-11-2007, 15:30
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
oeh in de kleedkamer van de sportschool! Ik sport rond 12 uur 's middags dus dan zijn er vooral vrouwen, moeders en oma's!

Zaten er 3 vrouwen te praten, eentje over dat haar man hem niet meer om hoog kreeg en dat ze dat echt zo jammer vondt want ze mist seks!!
Die andere twijfelde of ze voor haar huwelijksnacht zich overal zou gaan scheren en zei dat ze iig daarna zou stoppen met fitnessen, dan had ze hem toch al binnen
Die 3e vroeg zich af of het normaal is voor een 14 jarige (haar zoon) om seksueel actief te zijn..

Het letterlijke gesprek weet ik niet, maar ze praatten allemaal door elkaar en ik stond ongeveer een half uur achter ze.

Ik ben meestal degene die de foute gesprekken voert
Oud 06-11-2007, 15:37
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:

Ja maar als je ze hoort zijn ze toch fouteer.
Oud 06-11-2007, 15:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
in de tram in rotterdam, man rond de 35 aan de telefoon 'ja maar schat ik kan er ook niks aan doen dat ik zo laat pas thuis ben, ik zit vast in de trein vlakbij utrecht dus het duurt nog wel even denk ik'
Haha, wat een smiecht.

Ik hoor trouwens nooit wat in de trein, want ik heb altijd muziek aan.
Oud 06-11-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:

Dat heb ik ook. Dan heb ik het over de meest vreemde dingen, of maak ik van iets een heel drama (inclusief groteske armgebaren en overdrijvingen) en pas als ik dan klaar ben en we beiden dubbel liggen van het lachen bedenk ik me dat er een dozijn mensen hebben mogen mee''genieten''. Gelukkig zijn het nooit bekenden. Tot nu toe.
Oud 06-11-2007, 19:12
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Dat heb ik ook. Dan heb ik het over de meest vreemde dingen, of maak ik van iets een heel drama (inclusief groteske armgebaren en overdrijvingen) en pas als ik dan klaar ben en we beiden dubbel liggen van het lachen bedenk ik me dat er een dozijn mensen hebben mogen mee''genieten''. Gelukkig zijn het nooit bekenden. Tot nu toe.
Ohw ik heb het altijd.

'Ohw ik werd vandaag echt gek van sophie'
Ohw sophie, je liep achter ons, heej!

Of Ik wil echt niet naar dat stomme feestje van wouter, hij is zo irritant! Heej Wouter, sorry ik zag niet dat je ook in de bus zat..

Dat soort dingen.
Oud 06-11-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Gast, in dit verhaal zitten die twee relgastjes toch echt fout. Een simpele opmerking over asociaal weggedrag hoeft niet, maar is in dit geval helemaal niet raar. Dreigen met slaan wel.
Ik zie het figuur dat iemand met 'vriend' aanspreekt al echt voor mij als zo'n vervelende bal met een grote bek.
Oud 06-11-2007, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet hoe je erbij komt dat die ene man 'stoer' een grote mond heeft? Die twee jochies hebben juist een grote bek met hun 'klappies'. en mogen wat mij betreft lekker onder een vrachtwagen komen.
Wat heb jij nu 'vriend'?
Oud 06-11-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Alsof je werkelijk iets bereikt als je dat soort lui aanspreekt op hun gedrag. Wat denk je nou, dat ze dan gaan denken: "pfoe, dat was ook wel asociaal zeg, de volgende keer zal ik er beter op letten". Die gasten aanspreken is gewoon puur en alleen ruzie uitlokken.
Oud 06-11-2007, 19:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Alsof je werkelijk iets bereikt als je dat soort lui aanspreekt op hun gedrag. Wat denk je nou, dat ze dan gaan denken: "pfoe, dat was ook wel asociaal zeg, de volgende keer zal ik er beter op letten". Die gasten aanspreken is gewoon puur en alleen ruzie uitlokken.
Jaaa, laten we vooral helemaal niks meer zeggen tegen tuig, zodat ze overal mee weg komen. Laat ons maar gewoon de andere kant opkijken als ze een oud omaatje in elkaar rossen, want het helpt toch niet als je er wat van zegt.

Anyhoo: Of die andere gast het type corpsbal was maakt geen hol uit. Als je om zoiets gaat dreigen met klappen ben je een mongool. Tegen bijdehante mannetjes trek ik dan ook regelmatig m'n bek open. Als zij er ruzie van maken is dat hun probleem.
Oud 06-11-2007, 19:57
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Jaaa, laten we vooral helemaal niks meer zeggen tegen tuig, zodat ze overal mee weg komen. Laat ons maar gewoon de andere kant opkijken als ze een oud omaatje in elkaar rossen, want het helpt toch niet als je er wat van zegt.

Anyhoo: Of die andere gast het type corpsbal was maakt geen hol uit. Als je om zoiets gaat dreigen met klappen ben je een mongool. Tegen bijdehante mannetjes trek ik dan ook regelmatig m'n bek open.
OMG er is best een verschil tussen afsnijden en een oud omaatje in elkaar rossen!!
Oud 06-11-2007, 20:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
OMG er is best een verschil tussen afsnijden en een oud omaatje in elkaar rossen!!
Ja duh, dat snap ik ook wel, maar daar gaat het niet om.
Ik bedoel dat je dan bij alles wel je mond kunt houden, en ik vind niet dat dat moet. Als iemand iets verkeerds of onbeschofts doet mag je daar best (op een nette manier natuurlijk) iets van zeggen. Dat is niet meteen ruzie zoeken.
Oud 06-11-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:

Anyhoo: Of die andere gast het type corpsbal was maakt geen hol uit. Als je om zoiets gaat dreigen met klappen ben je een mongool. Tegen bijdehante mannetjes trek ik dan ook regelmatig m'n bek open. Als zij er ruzie van maken is dat hun probleem.
Nergens blijkt uit dat die kerel expres afsneed, en als ik mij die situatie voor het oog haal is dat een situatie waarbij per ongeluk ongelukkig afsnijden tot de orde van de dag behoort. Als je dan begint met "vriend" dan zie ik daarin ook een zekere provocatie.
Oud 06-11-2007, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Op wat voor manier worden ze dan gestraft als je er iets van zegt? Voelen ze zich dan gekwetst? Lijkt me niet, dit soort types provoceren juist om een reactie uit te lokken, dus help je ze in feite als je er iets van zegt. Echt criminele dingen zijn natuurlijk wat anders, dan kun je de politie bellen of desnoods zelf ingrijpen.
Citaat:
Ja, als je dreigt met klappen geven ben je inderdaad een mongool, maar dat ben je natuurlijk evengoed als je denkt dat iemand er iets mee opschiet als je er wat van zegt.
Oud 06-11-2007, 20:03
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ja duh, dat snap ik ook wel, maar daar gaat het niet om.
Ik bedoel dat je dan bij alles wel je mond kunt houden, en ik vind niet dat dat moet. Als iemand iets verkeerds of onbeschofts doet mag je daar best (op een nette manier natuurlijk) iets van zeggen. Dat is niet meteen ruzie zoeken.
Sorry Dat is onzin, je kunt toch oook een grens trekken?
Oud 06-11-2007, 20:04
TRA
TRA is offline
Jullie missen allemaal het punt, het gaat om een verkeerslicht en niet om een stoplicht.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 06-11-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Jullie missen allemaal het punt, het gaat om een verkeerslicht en niet om een stoplicht.
Oud 06-11-2007, 20:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nergens blijkt uit dat die kerel expres afsneed, en als ik mij die situatie voor het oog haal is dat een situatie waarbij per ongeluk ongelukkig afsnijden tot de orde van de dag behoort. Als je dan begint met "vriend" dan zie ik daarin ook een zekere provocatie.
Ik zie dat niet, ballerige types praten nou eenmaal zo. Mss hou je niet van ballerig gedrag, ik meestal ook niet, maar de opmerking die hij maakte vind ik absoluut geen reden tot dreigen met klappen.
Mensen moeten es niet zo opgefokt doen.
Oud 06-11-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ik zie dat niet, ballerige types praten nou eenmaal zo. Mss hou je niet van ballerig gedrag, ik meestal ook niet, maar de opmerking die hij maakte vind ik absoluut geen reden tot dreigen met klappen.
Mensen moeten es niet zo opgefokt doen.
Als die types je zo aanspreken is dat niet omdat ze dat normaal of vriendelijk bedoelen.
Oud 06-11-2007, 20:12
Promillage
Promillage is offline
Ik vind het idd ook dom als je met een stel ruziezoekers gaat lopen bekvechten.Dan ben je ook lekker makkelijk te provoceren. Ben je gewoon net zo opgefokt als die gasten
Oud 06-11-2007, 20:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, als je dreigt met klappen geven ben je inderdaad een mongool, maar dat ben je natuurlijk evengoed als je denkt dat iemand er iets mee opschiet als je er wat van zegt.
Je hoeft er ook niet perse iets mee op te schieten, ik weet ook wel dat dat bij dat soort types niet doordringt. Maar als je ergens door geergerd word moet je dat toch kunnen laten merken zonder bang te zijn dat je in elkaar gestampt wordt?

Maar goed, dat is een hele andere discussie waar we heel lang over door kunnen gaan en waar we toch niet uitkomen, want mensen moeten niet zo zijn, maar ze zijn het wel en dat is kut. Vrede op aard etc.

Zullen we weer ontopic gaan?
Oud 06-11-2007, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft er ook niet perse iets mee op te schieten, ik weet ook wel dat dat bij dat soort types niet doordringt. Maar als je ergens door geergerd word moet je dat toch kunnen laten merken zonder bang te zijn dat je in elkaar gestampt wordt?

Maar goed, dat is een hele andere discussie waar we heel lang over door kunnen gaan en waar we toch niet uitkomen, want mensen moeten niet zo zijn, maar ze zijn het wel en dat is kut. Vrede op aard etc.

Zullen we weer ontopic gaan?
Ja, je zou ook gewoon je tas even op het station neer moeten kunnen leggen, en 'm later weer ophalen. Dat maakt het alleen niet verstandig om te doen.
Oud 06-11-2007, 20:20
TRA
TRA is offline
Och, dan kan je hem bij het dichtsbijzijnde politiebureau gratis afhalen en staan alle treinen voor je klaar, want die reden namelijk niet. Geen gedoe met kluizen en dergelijke, best een goed idee.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 06-11-2007, 23:00
Skilly
Skilly is offline
De busschauffer begint zomaar in de microfoon te praten. Met reizigers zijn het verschillende mensen die wat zeggen..

Bus:,,Een hele goedenavond reizigers u bevindt zich in bus 33 met eindbestemming Rotterdam Airport.
Reizigers: ???????????
Bus:,,De temperatuur is 7 graden buiten en we komen aan om 7 uur.’’
Reizigers: geroezemoes.
Bus:,,Zullen we vertrekken. Hoe gata het met jullie allemaal? Met mij gaat het goed!’’
reizigersommige zeggen ja goed...
*ondertussen rijden we langs een AH*
Bus:,,Nou vanavond eten we spruitjes dat zag ik tenminste in de reclamefolder van de AH wat eten jullie vandaag?’’
*Stilte*
Bus:,,Zoo nou niet veel dus want jullie zeggen niks’’
reizigers beginnen te antwoorden:,,Rotti’’ ,,Nou ik niks ik ben al verzadigd’’ ik zeg: ,,rijst.’’
Bus:,,Oo wat lekker allemaal ik moet nog even doorgaan.’’
reizigers: lachen
Bus:,,OO trouwens voor wie met de chipkaart reist de apparaat doet het niet dus jullie mogen gratis reizen cadeautje van de baas.’’
Reizigers:,,Tegen wie praat hij dan?’’
Bus:,,...Nou maar dan betalen jullie morgen gewoon het dubbele toch?’’
Reizigers beginnen te lachen.
Reiziger: ,,Ja hoor!’’
Bus:,,Oo ik moet hier stoppen er moet 1 de bus in.’’

daarna was hij stil en stapte ik uit. Ik vond het wel gezellig komt niet vaak voor dat ze zo in de microfoon praten hoogtuit om een halte te zeggen als iemand er voor vraagt.
Oud 06-11-2007, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Oud 12-11-2007, 14:31
Verwijderd
De bus had een omweg. Niemand die in de bus zat was er ooit geweest.

Een iemand dacht dat hij hier eerder geweest was. We reden langs een kerk.
Die ene zei: 'He, Die ker staat hier ook pas net he?'

Op de deur stond dus duidelijk 1908 geschreven
Oud 16-11-2007, 21:52
Verwijderd
hmm.. de laatste x was in een trein richting turijn, zat voor een paar meisjes die alleen met hun telefoon bezig ware, niet echt zo veel van verstaan
Oud 16-11-2007, 22:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Vrouw 1: "Hij is heel aardig, maar aan sommige dingen kun je duidelijk merken dat hij heel hooggeleerd is. Dat is op zich niet erg ofzo, maar je merkt het wel"

Vrouw 2: "Ja, inderdaad"

Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 18:08.
Oud 16-11-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Vrouw 1: "Hij is heel aardig, maar aan sommige dingen kun je duidelijk merken dat hij heel hoog opgeleid is. Dat is op zich niet erg ofzo, maar je merkt het wel"

Vrouw 2: "Ja, inderdaad"
Jezus.
Oud 16-11-2007, 22:44
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
De bus had een omweg. Niemand die in
Die ene zei: 'He, Die ker staat hier ook pas net he?'

Op de deur stond dus duidelijk 1908 geschreven

Ik heb niks bijzonders niet opgelet.
Oud 17-11-2007, 10:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik hoorde bruggers/2e klassers een gesprekje voeren:
>Ik had een 4 voor Frans!
<Jonge, alweer, dat is je 6e al ofzo!
>Nee die ene was een 2.5 ofzo!
<Vet stoer!

En ze meenden het bloedserieus. Gekke bruggies toch ook.
Oud 17-11-2007, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Jezus.
+ 1.
Oud 17-11-2007, 13:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Twee meisjes in de trein:
1. Ja, en blijkbaar is het normaal om maar één stopcontact in de badkamer te hebben, maar ik wil er toch minstens vier hoor.
2. Vier? Waarvoor heb je die nodig dan?
1. Eentje voor mijn tandenborstel, een voor de föhn, een voor zijn scheerapperaat. Is toch niet handig om telkens die stekkers eruit te moeten halen. En nog eentje voor de stofzuiger, maar nu weet ik dus niet of ik die stopcontacten hoog of laag moet hebben.

Even later:
1. En van wie hebben we les dan?
2. Van Hanneke.
1. O, maar die vind ik zó vervelend.
2 kijkt om. O, daar zit ze.

En toen gingen ze zich druk maken of Hanneke het gehoord zou hebben.
Oud 17-11-2007, 14:11
Verwijderd
wtf
vier stopcontacten
stekkers erin laten
:')
Oud 17-11-2007, 14:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
wtf
vier stopcontacten
stekkers erin laten
:')
Dat dacht ik ook. Het grappigst was eigenlijk dat dat andere meisje haar vierkant uitlachte

Regels voor berichten