Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik denk dat we niet zoveel medailles in de wacht gaan slepen zoals 4 jaar terug. Toen hadden we voordeel. Wij schaatsten met stippen en de andere landen niet. Dat bleek toch een voordeel. Daarnaast hebben we ook meer concurrentie te verwachten EN Romme doet niet mee op de 5000 meter en of de andere tot topprestaties in staat zijn moeten we ook nog maar afwachten. Ik be wel heel erg benieuwd en ga zeker kijken!
|
![]() |
|
FF mijn voorspelling
![]() 500M Mannen: 1.Fritzrandolph/2.Shimizu/3.Wotherspoon 1000M Mannen: 1.Wotherspoon/2.Bos/3.Wennemars 1500M Mannen: 1.Wotherspoon/2.Ritsma/3.Postma 5 Km Mannen: 1.de Jong/2.Uytdehaage/3.Verheijen 10 Km Mannen: 1.de Jong/2.Romme/3.Uytdehaage 500M Vrouwen: 1.Lemay/2.Nuyt/3.Garbrecht 1000M Vrouwen: 1.Nuyt/2.Lemay/3.Timmer 1500M Vrouwen: 1.Friesinger/2.Timmer/3.Thomas 3 Km Vrouwen: 1.Friesinger/2.Pechstein/3.de Jong 5 Km Vrouwen: 1.Pechstein/2.Friesinger/3.Smit Volgens mijn voorspelling Haalt Nederland: 3x Goud 6X Zilver 8X Brons 17 Medailles ![]() Net Zoals Erben Wennermars voorspelde ![]() Altijd Positief Blijven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
wat een zeikerds zijn die schaatsers trouwens, een btje zeiken over dat ze anders een paar uur in de kou moeten lopen en dat ze dan slechter gaan schaatsen, en dan ondertussen wel gaan snowboarden (wennemars) en skiën (ritsma) HYPOCRIET!!!
ik d8 dat bij de OS meedoen belangrijker was dan winnen??? |
![]() |
||
Citaat:
In Amerika is veel sneller ijs en dus hebben Ritsma en Postma in tegenstelling tot Wennemars geen schijn van kans.
||
Citaat:
|
![]() |
Mag ik ook mijn voorspelling doen???
mannen 500: wotherspoon, wennemars, shimizu 1000: bos, wennemars, wotherspoon 1500: postma, sondral, shepel 5000: uitehaage, para, boden ![]() 10000: uitehaage,romme, para vrouwen 500: le may, witty, nuyt 1000: le may, timmer, garbrecht 1500: friesinger, thomas, garbrecht 3000: pechstein, groenewold, garbrecht 5000: groenewold, pechstein, friesinger
||
![]() |
Citaat:
Ik denk nu toch FritzRandolph...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat lauw dat er maar 1 olimpisch schaatstopic mag zijn!!!! Junkfood Junkie | 1 | 11-02-2002 22:23 |