![]() |
|
Gewoon, haar juist -naast- de plaatsen strelen die ze leuk vind, blijven kussen en strelen en juist niet geven wat ze wil.
Bv begin aan binnenkant dijen, beetje hoger dan kniegewricht, streel naar boven (oefen wat druk uit) en doe of je over haar poesje gaat wrijven, maar dan net niet. Suggestie dus, en plagen.... Na een tijdje word ze er wel echt gek van. Verder de doorsnee zaken, in nek kussen en likken, oorlel sabbelen, rug & zijkant lichaam (onder oksels, niet in oksel zef, zowat zijkant borsten raken, zo licht mogelijk maar toch duidelijk) Denk gewoon aan hoe ze jou kunnen plagen en zin laten krijgen (okok gebeurt meestal vanzelf, mja), en doe zowat hetzelfde. Wees creatief! |
![]() |
|
![]() |
Ik word altijd helemaal gek als hij me al heel lang van te voren begint op te geilen. Eerst met telefoontjesen smsjes waar hij allemaal zin in heeft om met me te doen. En dan als we bv uitgaan, dat hij me de hele tijd van die blikken geeft, van ik wil je!!! Weet je wel, dat hij je van onder naar boven helemaal bekijkt en weer terug. En dat hij af en toe in mijn nek kust, of me op een spannende plaats heel even aanraakt . Dan zoen ik hem altijd heel gepassioneerd terug. En dan loop ik opeens weg. Het is meer een spelletje, maar het is echt heel leuk. Of dat hij in mijn oor fluistert dat hij zin heeft me te nemen op de bar ofzo. Daar krijg ik dan al helemaal de kriebels van. Daarna gaan we in de taxi terug naar huis, en zorgen we altijd dat we achterin zitten, zodat al zijn vrienden niet zo goed kunnen zien wat er allemaal gebeurt
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (k vind het zelf soms niet terug... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
moei der niet tegen aan liggen, ogf het past past wel in onze vriendzer kun je makkelijk inzitten. kneem aan dat ze dan liever langs de tepels word gelikt enn gebeft ensow alsdat ze zou zeggen neej soryy doe mij mah liever een beker warme chocomelk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |