Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, bedankt. ![]() Komt goed. Bij jou ook. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Tuurlijk komt 't bij mij wel goed! Met mij komt alles goed. ![]()
|
Pffff studeren en het schiet niet op, het is saai en het lijkt alsof mijn hersenen niet meer werken. Ik zou nu een (lange) tekst afhebben en ben nog niet op de helft
![]() ![]() Maargoed, het is altijd zo; even doorbikkelen en dan komen er weer heel snel leuke dingen. Vanavond al, gezellig eten met leuk vriendinnetje ![]()
||
Citaat:
En ja, daar heb je het knopje met "verzenden" dan... Moet ik het niet nog eens doorlezen, ben ik niets vergeten, argg dit is echt heel eng... Maar nu toch verzonden eindelijk, na jullie lieve raad (grotendeels) opgevolgd te hebben. Het ligt nu bij hem en er is niet meer dat ik nog kan doen...
|
ik ben al 2 weken als een gek met school bezig en weinig tijd voor andere dingen gehad. vandaag moet mn paper af zijn en dat is ie opzich ook behalve dat ik m nog moet verbeteren en perfectioneren en ik ben er echt heel ontevreden over.
![]() maaar zaterdag naar een feest waar mn sziget-scharrel draait en dat is leuk. vorige week hebben we elkaar ook weer gezien en de goeie vibe tussen ons blijft gewoon hangen. ![]()
||
Citaat:
Het gaat alweer. Thanks. Zoals ik al zei: Was gewoon eventjes een dip. Succes ermee! Laat je 't ons weten wat er uit komt?
|
Verwijderd
|
Pf, soms word ik wel een béétje moe van vriendinnetjelief. Je kunt niet iedereen claimen, hoor. Dat jouw misschien-later-ooit-relatie geheel platonisch met mij dingen wil ondernemen, is niet bepaald zo'n reactie waard. 't Gaat me echt te ver om dat ook te laten om jou. Maar ja, omdat het wel duidelijk is dat ik hem leuk vind en hij mij, denk je meteen dat we binnen no time in een relatie zitten.
Eh, ja, vooral ook omdat hij verliefd is op jóu, muts. Bovendien heeft ie me al lang een keer afgewezen omdat ik een vriendin was van jou. En daarbij heb ik gezégd dat ik niks met hem zou doen. Daar houd ik me aan, behalve als ik écht verliefd op 'm zou worden. En dat betwijfel ik ten zeerste, want jij weet net zo goed als ik dat hij qua levensstijl niet bepaald bij mij past. Zuuucht. Om maar weer toe te voegen aan het drama. Het is zó vreselijk handig als je op dezelfde jongens valt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Goed! Vanavond weer lekker tegen elkaar aan kruipen in bed en sámen het Blok kijken, hoef eens niet te werken dus heeeeeerlijk. Enikbenzenuwachtigvoormaandag,maarwildatnietlatenmerken ![]() |
![]() |
|
Het gaat goed hier. Bijna 2 jaar samen en we wonen nu 2 maanden samen wat echt heel goed bevalt!
Kreeg net opeens een lief smsje van hem. Hou van die spontane kleine dingetjes! Vanavond samen lekker op de bank kruipen. Hij voetbal kijken en ik een mooi boek lezen. En binnenkort weer eens met wat oude vriendinnen afspreken. ![]() |
![]() |
|
Grmbl. Kutdansles! Zo, daar. Ik was het hem echt helemaal zat vanavond. Sta je daar met z'n 2-en te chagerijnen op de dansvloer.
Bah bah bah, we liepen elkaar vanavond alleen maar voor 9en óp) de voeten terwijl het vorige week nog zó goed ging! *zucht* Trekt dadelijk wel weer weg, nu alleen nog alleen maar frustratie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het is nu wel wer afgezakt, maar ik was het even zo, zó zat. Dan lukt er niks meer, en hoe meer je probeert hoe meer er mislukt. Haha. Nou ja. Verder geen drama ofzo maar gewoon even 'argh'
||
Citaat:
Hahah wij hebben ook net dansles gehad en nu ben ik ook tyfuschagrijnig omdat het altijd zo SAAI is en zo LANGZAAM gaat, argh! Dus ik was weer lekker aardig tegen hem. ![]()
|
Hm, gisteravond borrel op m'n werk, daar herinneringen opgehaald met twee vroegere vrienden en gezellig gehad en prrr ik voelde me voor het eerst in heel lang een klein beetje geliefd en geaccepteerd en zelfs even nietzoheelerg sociaal gehandicapt. Fijn.
![]()
|
Verwijderd
|
Grmmm drama ongeveer uitgepraat maar er gaat niet samen gesport worden en nou ja. Feit is dat vriendinlief en ik hier allebei anders over zullen blijven denken en dat we dus maar enige rekening met elkaar mogen houden. En omdat ik laatst met haar geclaimde gozer heb gedate, zal ik nu maar degene zijn die inbindt.
Maar argh. En die stomme datejongen smst nou ook niet meer dus laat ook maar hangen allemaal. Jongens zijn flut beeeh. |
![]() |
|
vandaag was er een feessie waar ik even m'n neus moest laten zien,en zij was er ook. Ik geloof dat ze ons heel erg klef vonden (we hebben niet gezoend, alleen n beetje geknuffeld, en niet eens echt heel erg heftig
![]() vandaag ook sinterklaaslootjes getrokken ![]() ![]() ah damn, het gaat gewoon zo lekker tussen ons, ondanks dat 't soms wat minder loopt vanwege mijn rare dromen, en mijn verkeerde interpretaties van haar gedrag en wat ze zegt enzo...
|
Oké, dit was echt heel heel heel erg vreemd en eigenlijk niet zo goed... Vanochtend die mail gestuurd, maar nou kwam ik er vanmiddag achter dat ik mn gitaar moest hebben die nog bij hem stond. Ik hem heel zenuwachtig toch maar gesmst en langsgegaan. Heel netjes voor de deur blijven wachten, omdat ik er vanuit ging dat hij mn gitaar in mn handen zou douwen en that's it. Maar nee hoor, hij begon me heel lief te knuffelen en nog voordat ik mn jas uithad lagen we op bed.
Ik kan niet precies zeggen wat er nou door me heen ging, maar ik was iig al blij dat mn mail niet verkeerd was gevallen. Tot mijn verbazing bleef hij ook heel lief voor me. Niet zoals voorgaande keren, seks en daarna weer afstand voor het geval dat. Maar toen hij voor mij iets opzocht op internet en daarbij zijn mail checkte, was het opeens zo van "He, ik hem mail van je, dat had ik nog niet gezien" Hij kijkt naar de lengte "Ow, die zal ik straks wel lezen" WTF hij deed dus niet lief omdat mn mail goed gevallen was, maar zomaar uit het niets... Wat bij mij meteen het gevoel opriep van kut, hij doet lief en nu leest hij vanavond die mail van mij, dus dat zal waarschijnlijk betekenen de volgende keer niet meer lief... En dan weet ik wel dat ik dat niet moet denken, maar toch. Maarja, ik ben benieuwd... het kan nog alle kanten op. En daar bedoel ik mee, zijn reactie op mijn mail. Daarnaast voel ik me zo ontzettend stom, maar het was gewoon echt een vreemde situatie. Damn, en waarom doet het me op een bepaalde manier zo goed om van mn huisgenote te horen dat het eigenlijk toch niet zo goed met hem gaat terwijl ik aan de andere kant zoveel om hem geef...
|
Verwijderd
|
Hehe, ik had zuurkool stamppot gekookt. Ik vind het super lekker, hij vind het maar zo zo... (maar goed, af en toe wil ik gewoon eten wat ik lekker vind, en dat is dan even wat minder voor hem)
Dus ik had hem gevraagt wat hij ervan vond toen ik aan het werk was, krijg ik een sms'je van hem: "Jouw zuurkool is de enige die ik lust." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik mis m'n vriendin deze week nog meer dan normaal... ![]() ![]() ![]() Mijn ouders zijn echt fijn. Toen ik vorige week even een inzinking had stond mijn vader zo op de stoep om morele support te leveren en me te helpen. ![]()
|
Verwijderd
|
@~Oceangirl~: Sterkte meissie!
Gaat weer goed. Gisteren samen naar mn huisje geweest. Hij even voetbal gekeken en ik mn spulletjes uitgezocht. Ondanks dat het toch wel relaxt gaat, voel ik me dr niet echt goed bij. Heb t gevoel dat er te veel gebeurd is om het ooit nog helemaal goed te laten komen. Het lijkt een langdradige aflopende zaak te worden. Natuurlijk kun je zeggen: Als je dat toch al weet, stop er dan mee. Maar om dr mee te stoppen, vind ik hem toch nog te leuk. Ik verlang er aan de ene kant zo naar om klaar te zijn met dit kutgevoel, maar ik wil hem niet missen. Echt kut, zo'n overgangs periode! Oftewel: hij is te leuk om te laten gaan, maar tis niet leuk genoeg meer om het zo te houden. K hoop dat t of vanzelf beter gaat, of slechter.. Iig duidelijkheid!!! K voel me zo kwetsbaar op t moment, vanwege alle stress nu in mn leven. En dit helpt dus ook niet mee.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hehe grappig
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |