Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2007, 10:09
Verwijderd
^Knuffel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2007, 10:10
Poepkind
Poepkind is offline
oke, je smst me vrijdag een week na een date dat je nog n keer wilt afspreken en dat je het weer heel gezellig vond. Vooruit je had tentamens, ik sms de volgende dag terug. En dan, dan valt het stil! Wat wil je nou vriend!? Ik vraag je msn zondag, en je praat niet tegen me(ik ook niet tegen jou, maar dat terzijde). En je hebt nog steeds niet teruggsmst. En het is nu woensdag, wat is dit voor ongein!?!?!? Ik zal het aan je vragen zodra je online komt!
Oud 07-11-2007, 10:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Whaa, ik ben echt hypervrolijk en verliefd enzo en echt ineens zomaar uit het niets
Oud 07-11-2007, 10:15
Rob
Rob is offline
Citaat:
Kan iemand me even uitleggen hoe het volgende mogelijk is: Een jongen zegt dattie me mist, wil seks maar niet alleen dat [zegtie]. Hij komt hiernaar toe, tis gezellig, maar zodra dattie in de gaten heeft dat er echt geen seks (maar wel zoenen) inzit, laattie drie weken niks van zich horen. Als ik hem er naar vraag zegtie: 'Ik ben geen superman' en 'ik drink atm iig geen alcohol'.

Mijn vraag is: hoe wordt het met een non-alcoholisch leven gerechtvaardigd dat je zo met iemand omgaat?

And on the other hand; waarom zou ik me daar nog druk om maken? Iemand die zo ongelooflijk simpel denkt. Ik verdien toch wel zeker veel beter.
Ten eerste zeg je het zelf al: Je verdient beter. Dit voelt eerder aan als gebruiken dan "Ik mis je".

Ten tweede is zo iemand gewoon de moeite niet waard en slaat zijn beargumentatie ook nergens op.

Even kort door de bocht.
Oud 07-11-2007, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Ten eerste zeg je het zelf al: Je verdient beter. Dit voelt eerder aan als gebruiken dan "Ik mis je".

Ten tweede is zo iemand gewoon de moeite niet waard en slaat zijn beargumentatie ook nergens op.

Even kort door de bocht.
Weet ik ook wel, nu gaat het ook wel weer, maar op dat moment ben ik zo kwaad en dan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh. Ik moet er verder ook niet over nadenken, want dan ben ik in staat om naar hem toe te gaan en hem keihard in zn gezicht te meppen. Maarrrr ik verdien beter.

Oh, bedankt.

Komt goed. Bij jou ook.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 10:18
Verwijderd
Godver.
Het samenslapen is echt geweldig, maar hij moet altijd zo vroeg weg dus samen uitslapen lukt nooit :boos:.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 10:31
Rob
Rob is offline
Citaat:
^Knuffel.
^_^

Citaat:
Weet ik ook wel, nu gaat het ook wel weer, maar op dat moment ben ik zo kwaad en dan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh. Ik moet er verder ook niet over nadenken, want dan ben ik in staat om naar hem toe te gaan en hem keihard in zn gezicht te meppen. Maarrrr ik verdien beter.

Oh, bedankt.

Komt goed. Bij jou ook.
Been there, done that. Tot er een moment komt dat je er vrede mee kunt hebben en je je realiseert dat je 'm toch niet kunt veranderen omdat 't nou eenmaal zo'n debiel is die niet beter weet.

Tuurlijk komt 't bij mij wel goed! Met mij komt alles goed. G'woon een dipje. Dat, en agressieve muziek helpt wel. Wahah.
Oud 07-11-2007, 11:25
stout!
stout! is offline
Pffff studeren en het schiet niet op, het is saai en het lijkt alsof mijn hersenen niet meer werken. Ik zou nu een (lange) tekst afhebben en ben nog niet op de helft . En ik ben misselijk. En ik kon vannacht niet slapen, dat heb ik nooit. Ging om kwart voor 12 naar bed en was om half 2 nog steeds wakker .
Maargoed, het is altijd zo; even doorbikkelen en dan komen er weer heel snel leuke dingen. Vanavond al, gezellig eten met leuk vriendinnetje .
Oud 07-11-2007, 11:33
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik voel mij eigenlijk redelijk blergh op het moment, om de één of andere reden.
Ik wil weer iemand.
*geeft aai over de bol*

En ja, daar heb je het knopje met "verzenden" dan... Moet ik het niet nog eens doorlezen, ben ik niets vergeten, argg dit is echt heel eng...
Maar nu toch verzonden eindelijk, na jullie lieve raad (grotendeels) opgevolgd te hebben. Het ligt nu bij hem en er is niet meer dat ik nog kan doen...
Oud 07-11-2007, 11:43
Verwijderd
Goed zo metallica!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 13:02
Luna
Luna is offline
ik ben al 2 weken als een gek met school bezig en weinig tijd voor andere dingen gehad. vandaag moet mn paper af zijn en dat is ie opzich ook behalve dat ik m nog moet verbeteren en perfectioneren en ik ben er echt heel ontevreden over.
maaar zaterdag naar een feest waar mn sziget-scharrel draait en dat is leuk. vorige week hebben we elkaar ook weer gezien en de goeie vibe tussen ons blijft gewoon hangen.
Oud 07-11-2007, 13:06
Verwijderd
ah goed, hij moet dus komend weekend weg voor z'n werk. Dan zien we elkaar dus een maand niet. Kut.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 13:27
Rob
Rob is offline
Citaat:
*geeft aai over de bol*

En ja, daar heb je het knopje met "verzenden" dan... Moet ik het niet nog eens doorlezen, ben ik niets vergeten, argg dit is echt heel eng...
Maar nu toch verzonden eindelijk, na jullie lieve raad (grotendeels) opgevolgd te hebben. Het ligt nu bij hem en er is niet meer dat ik nog kan doen...
=)
Het gaat alweer. Thanks. Zoals ik al zei: Was gewoon eventjes een dip.

Succes ermee! Laat je 't ons weten wat er uit komt?
Oud 07-11-2007, 13:33
Verwijderd
Pf, soms word ik wel een béétje moe van vriendinnetjelief. Je kunt niet iedereen claimen, hoor. Dat jouw misschien-later-ooit-relatie geheel platonisch met mij dingen wil ondernemen, is niet bepaald zo'n reactie waard. 't Gaat me echt te ver om dat ook te laten om jou. Maar ja, omdat het wel duidelijk is dat ik hem leuk vind en hij mij, denk je meteen dat we binnen no time in een relatie zitten.

Eh, ja, vooral ook omdat hij verliefd is op jóu, muts. Bovendien heeft ie me al lang een keer afgewezen omdat ik een vriendin was van jou. En daarbij heb ik gezégd dat ik niks met hem zou doen. Daar houd ik me aan, behalve als ik écht verliefd op 'm zou worden. En dat betwijfel ik ten zeerste, want jij weet net zo goed als ik dat hij qua levensstijl niet bepaald bij mij past.

Zuuucht. Om maar weer toe te voegen aan het drama. Het is zó vreselijk handig als je op dezelfde jongens valt
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 14:44
Verwijderd
mn vriendje was gisteren ineens kapot en toen moest hij naar het ziekenhuis. toen kwam ik er ineens achter hoe enooooorm leuk ik hem vind, want ik was overbezorgd en best wel van slag. nu is hij weer heel.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:06
Verwijderd
Citaat:
mn vriendje was gisteren ineens kapot en toen moest hij naar het ziekenhuis. toen kwam ik er ineens achter hoe enooooorm leuk ik hem vind, want ik was overbezorgd en best wel van slag. nu is hij weer heel.
dat had mijn vriendje ook ja, een hele poos terug.. Is best eng en idd, dan besef je pas hoeveel je om iemand geeft etc..

OT: Goed! Vanavond weer lekker tegen elkaar aan kruipen in bed en sámen het Blok kijken, hoef eens niet te werken dus heeeeeerlijk. Enikbenzenuwachtigvoormaandag,maarwildatnietlatenmerken
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:37
Silvie
Silvie is offline
Het gaat goed hier. Bijna 2 jaar samen en we wonen nu 2 maanden samen wat echt heel goed bevalt!

Kreeg net opeens een lief smsje van hem. Hou van die spontane kleine dingetjes! Vanavond samen lekker op de bank kruipen. Hij voetbal kijken en ik een mooi boek lezen.

En binnenkort weer eens met wat oude vriendinnen afspreken.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 16:21
Rob
Rob is offline
Purrrr. SMS'en.

^^;
Oud 07-11-2007, 17:23
Verwijderd
Afgezien van een rare bui van mij in het weekend gaat het goed Het zullen de hormonen wel zijn geweest ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 18:10
Verwijderd
En jézus zeg doe es even kinderachtig. Volgens mij ga ik iemand een beetje uitkafferen als ze thuiskomt
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:12
Qimm
Qimm is offline
Grmbl. Kutdansles! Zo, daar. Ik was het hem echt helemaal zat vanavond. Sta je daar met z'n 2-en te chagerijnen op de dansvloer.
Bah bah bah, we liepen elkaar vanavond alleen maar voor 9en óp) de voeten terwijl het vorige week nog zó goed ging!

*zucht* Trekt dadelijk wel weer weg, nu alleen nog alleen maar frustratie.
Oud 07-11-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Grmbl. Kutdansles! Zo, daar. Ik was het hem echt helemaal zat vanavond. Sta je daar met z'n 2-en te chagerijnen op de dansvloer.
Bah bah bah, we liepen elkaar vanavond alleen maar voor 9en óp) de voeten terwijl het vorige week nog zó goed ging!

Haha, dat is echt wel het clichebeeld wat ik heb van dansles als stelletje Alles gaat mis, beiden worden boos en het eindigt alleen maar in frustratie. Maar volgende week gaat het vast weer goed
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:40
Qimm
Qimm is offline
Het is nu wel wer afgezakt, maar ik was het even zo, zó zat. Dan lukt er niks meer, en hoe meer je probeert hoe meer er mislukt. Haha. Nou ja. Verder geen drama ofzo maar gewoon even 'argh'
Oud 07-11-2007, 20:00
ST*R
ST*R is offline
Waarom kan het niet een keer makkelijk gaan. Ik wil hem niet kwijt, het is echt een leuke jongen, maar zo kan het niet doorgaan En hij heeft terug gesmst en ik durf niet te kijken.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 20:31
Aurora
Aurora is offline
Citaat:

Hahah wij hebben ook net dansles gehad en nu ben ik ook tyfuschagrijnig omdat het altijd zo SAAI is en zo LANGZAAM gaat, argh! Dus ik was weer lekker aardig tegen hem.
Oud 07-11-2007, 20:38
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
en zondag D&D...
en uit eten en 14 maand.
Oud 07-11-2007, 21:00
George
George is offline
Hm, gisteravond borrel op m'n werk, daar herinneringen opgehaald met twee vroegere vrienden en gezellig gehad en prrr ik voelde me voor het eerst in heel lang een klein beetje geliefd en geaccepteerd en zelfs even nietzoheelerg sociaal gehandicapt. Fijn.
Oud 07-11-2007, 21:42
Verwijderd
Grmmm drama ongeveer uitgepraat maar er gaat niet samen gesport worden en nou ja. Feit is dat vriendinlief en ik hier allebei anders over zullen blijven denken en dat we dus maar enige rekening met elkaar mogen houden. En omdat ik laatst met haar geclaimde gozer heb gedate, zal ik nu maar degene zijn die inbindt.

Maar argh. En die stomme datejongen smst nou ook niet meer dus laat ook maar hangen allemaal. Jongens zijn flut beeeh.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:12
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Hahah wij hebben ook net dansles gehad en nu ben ik ook tyfuschagrijnig omdat het altijd zo SAAI is en zo LANGZAAM gaat, argh! Dus ik was weer lekker aardig tegen hem.
Waarom neem je dan samen dansles?
Oud 07-11-2007, 22:17
Qimm
Qimm is offline
Barcelona <3 Wij gaan naar Barcelona met de kerst, lekker weg. had toch geen behoefte aan thuis zijn met de kerst dit jaar, dus
Oud 07-11-2007, 22:35
Dott
Dott is offline
goedzo metallica

ot: ik voel me.. blugh.. helemaal met de feestdagen in zicht.. ik ben altijd met familie en dat is super enzo.. maar toch, je mist iets
Oud 07-11-2007, 23:01
Orpheo
Orpheo is offline
vandaag was er een feessie waar ik even m'n neus moest laten zien,en zij was er ook. Ik geloof dat ze ons heel erg klef vonden (we hebben niet gezoend, alleen n beetje geknuffeld, en niet eens echt heel erg heftig ) maar ik denk ook wel dat ze doorhadden dat t gewoon HEEL GOED zit tussen ons! al bijna 11 maanden samen, en nog steeds gewoon een topstel.

vandaag ook sinterklaaslootjes getrokken oh mijn surprise en gedicht worden LEUK!!!!!! de cadeautjes denk ik nog leuker. maar ik vind 't wel lullig hoe 't allemaal is gelopen met 't trekken van de lootjes, en ze weet dat ik er van baal, maar ze staat erop dat we het geruild houden...hardstikke lief natuurlijk, maar nu heeft zij iemand 'uit de familie' waar ze eigenlijk minder mee kan. enniewee; ik heb een HUGE verrassing voor d'r. ben benieuwd wat ze ervan denkt

ah damn, het gaat gewoon zo lekker tussen ons, ondanks dat 't soms wat minder loopt vanwege mijn rare dromen, en mijn verkeerde interpretaties van haar gedrag en wat ze zegt enzo...
Oud 07-11-2007, 23:05
metallica
metallica is offline
Oké, dit was echt heel heel heel erg vreemd en eigenlijk niet zo goed... Vanochtend die mail gestuurd, maar nou kwam ik er vanmiddag achter dat ik mn gitaar moest hebben die nog bij hem stond. Ik hem heel zenuwachtig toch maar gesmst en langsgegaan. Heel netjes voor de deur blijven wachten, omdat ik er vanuit ging dat hij mn gitaar in mn handen zou douwen en that's it. Maar nee hoor, hij begon me heel lief te knuffelen en nog voordat ik mn jas uithad lagen we op bed.
Ik kan niet precies zeggen wat er nou door me heen ging, maar ik was iig al blij dat mn mail niet verkeerd was gevallen. Tot mijn verbazing bleef hij ook heel lief voor me. Niet zoals voorgaande keren, seks en daarna weer afstand voor het geval dat.

Maar toen hij voor mij iets opzocht op internet en daarbij zijn mail checkte, was het opeens zo van "He, ik hem mail van je, dat had ik nog niet gezien" Hij kijkt naar de lengte "Ow, die zal ik straks wel lezen" WTF hij deed dus niet lief omdat mn mail goed gevallen was, maar zomaar uit het niets... Wat bij mij meteen het gevoel opriep van kut, hij doet lief en nu leest hij vanavond die mail van mij, dus dat zal waarschijnlijk betekenen de volgende keer niet meer lief...
En dan weet ik wel dat ik dat niet moet denken, maar toch.

Maarja, ik ben benieuwd... het kan nog alle kanten op. En daar bedoel ik mee, zijn reactie op mijn mail. Daarnaast voel ik me zo ontzettend stom, maar het was gewoon echt een vreemde situatie. Damn, en waarom doet het me op een bepaalde manier zo goed om van mn huisgenote te horen dat het eigenlijk toch niet zo goed met hem gaat terwijl ik aan de andere kant zoveel om hem geef...
Oud 07-11-2007, 23:25
Verwijderd
Gestressed.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 23:52
Verwijderd
Hehe, ik had zuurkool stamppot gekookt. Ik vind het super lekker, hij vind het maar zo zo... (maar goed, af en toe wil ik gewoon eten wat ik lekker vind, en dat is dan even wat minder voor hem)
Dus ik had hem gevraagt wat hij ervan vond toen ik aan het werk was, krijg ik een sms'je van hem: "Jouw zuurkool is de enige die ik lust."
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 07:12
farai
farai is offline
mja klote. mn oma is stervende
Oud 08-11-2007, 07:20
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
mja klote. mn oma is stervende
Sterkte daarmee

OT: Ik mis m'n vriendin deze week nog meer dan normaal... Allerlei mensen om me heen beginnen plotseling relaties en dan heb je het d'r zo veel over... Dan wil ik niet alleen zijn Waarom is ze toch in Almere gaan werken

Mijn ouders zijn echt fijn. Toen ik vorige week even een inzinking had stond mijn vader zo op de stoep om morele support te leveren en me te helpen.
Oud 08-11-2007, 07:22
farai
farai is offline
dankje
Oud 08-11-2007, 07:29
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
@~oceangirl~: sterkte!

OT: Hij kwam gisteravond nog even snel een kus brengen toen hij thuiskwam
Oud 08-11-2007, 07:58
Verwijderd
@~Oceangirl~: Sterkte meissie!

Gaat weer goed. Gisteren samen naar mn huisje geweest. Hij even voetbal gekeken en ik mn spulletjes uitgezocht. Ondanks dat het toch wel relaxt gaat, voel ik me dr niet echt goed bij. Heb t gevoel dat er te veel gebeurd is om het ooit nog helemaal goed te laten komen. Het lijkt een langdradige aflopende zaak te worden. Natuurlijk kun je zeggen: Als je dat toch al weet, stop er dan mee. Maar om dr mee te stoppen, vind ik hem toch nog te leuk. Ik verlang er aan de ene kant zo naar om klaar te zijn met dit kutgevoel, maar ik wil hem niet missen. Echt kut, zo'n overgangs periode! Oftewel: hij is te leuk om te laten gaan, maar tis niet leuk genoeg meer om het zo te houden.
K hoop dat t of vanzelf beter gaat, of slechter.. Iig duidelijkheid!!!

K voel me zo kwetsbaar op t moment, vanwege alle stress nu in mn leven. En dit helpt dus ook niet mee..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 08:19
Neko*
Neko* is offline
Hij ligt nog heel lief in mijn bed en ik wil erbij gaan liggen en lekker weer in slaap vallen maar dat kan niet want school.
Oud 08-11-2007, 08:21
Verwijderd
@Iedereen die het nodig heeft: *knuffellll* Komt goed. Blijf geloven in jezelf, dan komt alles goed.

ot: Uuuh... ja. En nu?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 08:52
Miek
Miek is offline
misverstanden ze oplossen
Oud 08-11-2007, 08:56
Lente
Lente is offline
ik slaap zoooo slecht
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 08:56
Muchacha
Muchacha is offline
Ik weet niet meer wat ik wil (of wie) en dat brengt me danig in de war
Oud 08-11-2007, 09:24
Fayette
We moeten nodig eens gaan praten! Oke, hij heeft een relatie van 4 jaar achter de rug, maar hij vindt me zeker weten (bijna) net zo leuk als ik hem. Hou me dan niet aan het lijntje sukkel! Ik ga niets meer laten horen in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 09:26
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
We moeten nodig eens gaan praten! Oke, hij heeft een relatie van 4 jaar achter de rug, maar hij vindt me zeker weten (bijna) net zo leuk als ik hem. Hou me dan niet aan het lijntje sukkel! Ik ga niets meer laten horen in ieder geval.
Hoe lang is die relatie geleden. Een korte afkoelperiode, zelfs al heb je nieuwe gevoelens lijkt me helemaal niet zo raar. Maak niet stuk door ongeduld wat je misschien wel heel graag wil.
Oud 08-11-2007, 10:00
Verwijderd
hehe grappig kom zelf net uit een relatie van 3,5 jaar. het is nu 4 maanden uit en in tussentijd een jongen leren kennen. Hij vind mij, schijnbaar, erg leuk maar ik ben er gewoon ab so luut niet klaar voor om weeeeer een relatie aan te gaan. Ik heb er ook gewoon geen zin in, ben er klaar mee.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 10:10
Verwijderd
Hij komt zo, mij relativeren dat presenteren helemaal niet eng is en dat ik t supergoed ga doen en alles.
<3.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 10:29
Verwijderd
ik ga zo keihard met hem trouwen en gezellig samen gelukkig en gezond oud worden hé
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten