![]() |
|
Welke foto is het leukste voor op de powerpoint?
![]() (Om mezelf voor te stellen, ook al gaat iemand anders voor mij (over mij) een leuk verhaaltje bijtypen. ![]() http://i135.photobucket.com/albums/q..._0755Large.jpg http://i135.photobucket.com/albums/q..._0728Large.jpg http://i135.photobucket.com/albums/q..._0729Large.jpg http://i135.photobucket.com/albums/q...0756Large2.jpg |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
OT: Niets bijzonders te melden eigenlijk. Voel me goed. ![]()
|
@ Duivelaartje: ik vind de derde het leukst!
En ontopic, jezus gristus ik ben kapot en ik moet mijn pws nog afmaken dit weekend. en ik moet leuk doen dit weekend en niet moe en vervelend wna tik word altijd moe als eht vervelend is. en ik meot mijn hoofdvraag nog en alles doorlezen en een verhaal cq toekomstvisie schrijven maar mijn verhaal is te persoonlijk en een toekomstvisie klinkt te droog. verdomme ik ben echt te moe, heb bijna geen zin meer in paardrijden en ik moet nog tot negen uur voor ik eindelijk in de armen van mijn vriendje kan liggen en slapen. olee, het gaat weer goed hier. en ik slaap elke nacht negen uur! Wat is dit voor gezeik?
|
![]() |
Aaah, wel leuk hoor, dat D. en ik vanavond aan de mdma gaan, maar toch zonde dat we niet gewoon naar underworld kunnen. Ik ben zo vrolijk en heb echt zin om totaal los te gaan bij underworld. Maargoed, die gast kan er ook niets aan doen dat hij iets aan zijn stembanden heeft. Dus vanavond maar lief spacen op de mdma, we zetten wel muziek van underworld op, zijn we er toch nog een beetje. Hmm, helemaal tot begin volgend jaar wachten op underworld live.
||
Citaat:
![]() Blergh, Mushu was me voor. ![]() Is goed! omg, dit is ziekelijk leuk. Zweeds praten over IRC en zinnetjes vertalen. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoewel ik daarnet toch al gauw anderhalf kantje heb geschreven over hmmm nja dat verhaal dus. En het gaat nu wel. Over vier uur mijn vriendje! <3 En over anderhalf uur paardrijden en dat is chill. (L)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar het gaat je vast wel lukken om het maandag af te krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zwoele foto ![]() woeii weekend <3 |
![]() |
|
Zo vandaag voor het eerst weer een nieuw product geprobeerd. En mais is idd iets waar ik buikpijn van krijg. En dat is kut, want dextrose wordt van mais gemaakt en laat dat nou overal inzitten
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oké, nu gaat hij echt te ver. Verdorie.
![]() Maargoed, maar niet aan denken ofzo. Morgen zou ik vrij zijn van mijn werk maar dat is niet helemaal zeker ivm een mogelijke zieke. Eigenlijk had ik me er wel op verheugd, lekker een dagje vrij. Ik zou naar Friesland gaan, hoewel... dat kan zondag ook. Ik kan ze moeilijk met z'n tweeën laten staan, dat zou ik zelf ook niet relaxed vinden. Ach, we'll see, misschien ben ik morgen wel gewoon vrij. ![]() Met m'n vriend, grote liefde of eigenlijk m'n ex gaat het nog steeds vaag. We hebben elkaar nu bijna 2 weken niet gezien en opzich vind ik het wel fijn, even lekker doen waar ik zelf zin in heb. Maar mijn gevoel zegt gewoon dat we bij elkaar passen. Dat we bij elkaar horen. Eigenlijk wil ik dat ook heel graag, niets liever. Volgens hem lijken we heel veel op elkaar. Misschien dat ik me daarom ook zo erger aan sommige eigenschappen van hem. Bah, ik haat dit. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
De dagen worden hier steeds warmer, vanavond zit ik weer in de bus naar Arequipa en morgen ga ik naar een concert. Met een vrolijk muziekje nu nog erbij gaat het goed. En ik ben gisteren begonnen. Gisteren begonnen met werken aan mn problemen. Heel concreet en heel direct. Want er moet nou maar eens een begin aan het eind komen. Kijken hoe lang het gaat duren. Oh, en het fijne is dat ik weer kan pinnen, na 4 weken geld lenen her en der! Joechei!!
|
![]() |
|
Het is niet eerlijk. We hebben zo onze best gedaan. Hebben we 'maar' een 6,5. Ik weet dat ik tevreden hoor te zijn, maar ik ben het niet. Ik weet dat we beter konden en kunnen. Het was een goede presentatie tegenover andere presentaties, voor mij gevoel. Ach, ik moet me niet zo druk maken om een cijfer.
Nieuwe kleren kopen is leuk<3. ![]()
|
He ik bedenk me nu pas dat ik, toen ik vanavond in het centrum was, ook meteen even naar een colbertje had moeten kijken. Stom. Ik had twee leuke gezien bij de Vero Moda vanochtend, en er hingen er nog veel (en een maand geleden had ik ze ook al gezien). Ik kan mórgen wel weer gaan. Maar dan ben ik al drie keer geweest in twee dagen en morgen gaat het de hele dag regenen.
![]() |
![]() |
|
Zo, hehe, eindelijk klaar met leren voor vandaag maar wel m'n achterstand van gisteren weggewerkt. Zo lekker ff ER van de video kijken en dan naar bed. Hopelijk kan ik een beetje slapen. M'n telefoon gaat mee naar bed en dan hoop ik maar dat ik geen enge telefoontjes krijg vannacht *doemdenkt*
|
![]() |
Heb ik een tandarts hier gebeld omdat de mijne in Breda zit, is ie er pas maandag weer. En het doet zo'n teringpijn
![]() ![]() Morgen werken en oppassen en nu slapen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, de onderbuurvrouw zegt dat ze haar woning vol gas gaat laten lopen, whoei..
alle belangrijke spullen heb ik maar ff verplaatst. zucht.. ik wil haar wle ff smsen 'die jaarafrekening van Essent klopt niet meer nu', maarja, ik wil niet de trigger zijn. relativeren...of ik ben over een paar seconden morsdood, of ik word morgen wakker om half3 smiddags en moet me weers haasten om boodschappen te doen \god het lijkt wel een alledaagse avond.. |
![]() |
|
Ja vandaag naar de dierenats gegaan omdat iit m schildpad een vreemd stuk weefsel hing. Wat schijnt het was afgebroken beginned bot die dood was gegaan. Nu blijft me schildpad voor altijd althans daar gaan ze vanuit met een gat in zijn rib. Gelukkig is het vlees dara wel gewoon. De operatie is dus mislukt en het jammer is dat ze het niet kunnen dichtmaken omdat ze nog groeit. Het lijkt nu net een gehandicapt schildpadje. Maar ik ben al blij dat ze leeft. Als ze niet is geopereert is ze alsnog gestorven. Ik denk dat als ze een besef had van heey Skilly heeft me leven gered dat ze me zou bedanken.
![]() Trouwens me nick is vernoemd naar me schildpad ![]()
|
Hmm Latijn leren. Ik ken mijn woordjes echt niet goed meer zeg
![]() ![]() Voor de rest wil ik dit weekend écht mijn kaft van Latijn in orde brengen. ![]() En we hebben echt een kut-examenrooster, 4u wiskunde op een dinsdag, wtf, wie verzint dat? Ja, de andere klassen hebben het gemakkelijk, die hebben een heel weekend PLUS een maandag voor wiskunde. Maar wij hebben het hele weekend nodig voor Latijn die maandag! Verdomme. Hopelijk verandert het nog.
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En ![]() Citaat:
Wanneer beginnen je examens? Gisteren tentamen. Ik was helemaal niet zenuwachtig, terwijl ik donderdag echt zat te trillen in de trein van de zenuwen. Ik ging heen met het idee dat ik niks zou kunnen invullen, maar dat viel nog wel mee. De eerste paar vragen kon ik wel invullen. Er werden zelfs dingen gevraagd die ik wel goed had geleerd. Ook een lange vraag over het urogenitaalstelsel, dat had ik helemaal niet geleerd. En we moesten op een plaatje twee dingen aanwijzen en ik had geen flauw idee wat dat was. Ik herkende de namen wel, en ik wist precies wanneer het was verteld en door wie, maar ik had echt geen flauw idee. Er waren ook vragen die ik echt niet wist, waar ik niet eens gokken. Maar misschien nog wel genoeg punten voor een herkansing. Ik hoop het, want zo moeilijk was het eigenlijk niet. Als ik alles gewoon goed had geleerd had ik het denk wel gehaald. Nu moet ik opruimen en statistiek doen, maar ik heb geen zin. Ik ben nu wel heel goed in mijnenvegen ![]() Nog een keertje en dan ga ik maar eens iets nuttigs doen.
|
@Heksjuh; wie weet heb je nog wel een redelijk cijfer binnengesleept!
![]() Ik zit zoo te twijfelen over welk keuzevak ik zal nemen in periode 3. Sowieso op één neurale regulatie, maar dat neemt bijna iedereen als eerste keuze dus de kans dat ik word uitgeloot is groot. Nou lijken ethiek en medische beeldvormende technieken me allebei leuk. Ethiek is vooral veel beargumenteren en daar ga ik echt aan m'n vaardigheden werken, maar beeldvormende technieken is voornamelijk natuurkunde. En het verplichte vak is ook al best veel natuurkunde en ik denk dat ik dat qua energie niet ga redden. Voor natuurkundige onderwerpen moet ik altijd eerst hard werken, daarna valt het kwartje en dan is het een eitje. Maar twee keer natuurkunde, pfoe. ![]() Dan toch maar ethiek op 2 zetten..? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En we beginnen maandag 3 december. Hopelijk valt je cijfer nog mee! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Haha, ik kan mijn OV niet ophalen. De enige dag doordeweeks dat ik hier ben, is het postkantoor 's ochtends dicht en 's middags pas open en dan heb ik geen tijd. Der.
Ik voel een zieke dag aankomen, want ik weiger er vrij voor te nemen.
|
Verwijderd
|
Stage ging goed vandaag! Gewoon geen ruzie gehad met G. en dat is heul erg tof want dat is wel redelijk normaal, zeg maar. Tis wel stom dat ik morgen iemands kamer moet doorzoeken, zoeken naar honderd euro. T gaat toch wel heel erg tegen mijn gevoel en natuur in. Maar zoals mam vanmorgen al zei: Soms moet je je gevoel echt uitzetten. En dat is morgen ook het gevoel, denk ik. Ik hou er niet van om achterdochtig te zijn, bah.
Ennnn ik krijg goede zin van Bagger! <3456789 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |