Advertentie | |
|
![]() |
|
Vast wel.
![]() Ik moet een plan schrijven om een winkel vanuit niets op te bouwen. Dus een pand zoeken, doelgroep formuleren, assortiment samenstellen, vestigingsplaatsonderzoek doen en dan ook nog alle financiële shit. Ik ga straks nog een film kijken en ben ondertussen ook al aardig op weg ontopic te geraken. ![]()
|
Je mag alleen kaas maken als je een kaasmakersvergunning hebt - Limburgse kaas mag alleen gemaakt worden door iemand met een meesterkaasmakersvergunning
http://www.moorsmagazine.com/onzinbak/wetten.html ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doelgroep: Stoners Assortiment: Hasj, wiet, munchies en non-alcoholische dranken Zo, nu hoef je alleen nog een pand te zoeken en de financien te doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou alleen niet weten of we alle zaken die je daar noemt ook geconcretiseerd hebben. Ons assortiment bestaat eigenlijk uit van alles en nog wat ![]() Anyway, ik zal eens kijken. Grote kans dat ik het ding ook al niet meer heb. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet zo niet waar je vandaan komt en of je dit ook hebt moeten doen maar ik gok dat je niet uit de regio haarlem komt dus echt veel zal ik er niet aan hebben. ![]()
|
Ik had vorig jaar moeten beginnen.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @weekend: oooooooooh de lsd was zo leuk ![]() ![]()
|
Whoot, ik ben voor de eerste keer iweer uitgegaan
![]() ![]() Was echt supervet, schuimparty's de gekstee (meisjes in bikini die de slet uit gaan hangen op top 40 muziek zijn echt te grappig! ![]() Nu mn middelbare school bellen; ik wil mn CKV schilderij nu toch echt terug. Als ze het nodig vinden het te exposeren mogen ze dat best even vragen en ze moeten al helemaal niet moeilijk doen als ik het terug wil hebben! ![]() Zometeen rijlessen, dan leren en daarna ga ik Lost 3 kijken ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 00:05. Reden: Waar een fotoboek al niet goed voor is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|