Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar leuke dingen doen is nog niet zo makkelijk. In utrecht (waar ik sinds kort woon) ken ik niemand behalve mijn vriend. En als ik in het weekend thuis ben zit ik ook vaak alleen. Vandaag zou ik bijv. met een vriendin afspreken maar die had het opeens te druk.. Bah, er moet echt even iets veranderen aan mn relationeel gebied ![]() |
![]() |
|
Kwam gister een jongen tegen die ik vroeger echt leuk vond en tegen op keek. Gister zei hij dat hij me vroeger ook altijd heel erg leuk vond, haha dat had ik echt nooit verwacht. En nu wil hij met me uit eten. Tsja. Waarom kom ik echt altijd leuke jongens tegen op momenten dat het me niet echt uitkomt! want hij ís leuk Het is net uit!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen thuis zitten is niet leuk ![]() Laatst gewijzigd op 10-11-2007 om 16:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zusje was vanmorgen best schattig: 'Heej, jij ook weer hier? Lang niet gezien. Nu moet ik toch echt even met je knuffelen!' Jah, dat krijg je met onregelmatige diensten.
![]() ![]() Ik ben heel erg aan het twijfelen over of ik vanavond nog uit zal gaan... Misschien moet ik gewoon schijt hebben aan dat ik morgen moet werken en zorgen dat ik wel rond twee uur zeker op bed lig. Hmm... Tis wel lekker om even alles los te laten, denk ik. Denk dat ik toch maar ga. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga twee dagen per week naar school, maar mijn klasgenoten wonen niet in de buurt en iedereen heeft een beetje z'n eigen dingen. Ook loop ik twee dagen stage. Dan heb ik wel contact met mensen maar niet van mijn leeftijd. Binnenkort ga ik ook werken maar dat is bij ouderen thuis. Huisgenoten heb ik ook, maar dan 3 jongens en ik heb niet zo veel met ze. Dan blijft sport over, al hou ik daar niet zo van. Klinkt een beetje zielig zo allemaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Utrecht is van alles te doen en beleven.. vast ook wel voor jou. Als je maar thuis blijft zitten leer je ook geen mensen kennen. |
![]() |
|
twijfel, uitgaan, thuisblijven.. wil graag.. ben al lang niet meer geweest, maar ben zo lam van de afgelopen week en de stress van alles enzo..
Ik begin echt paranoia te worden, mijn pa is nu al 2x bij/op mn werk opgedoken, 1 x bij mn school en gister reed ie langs huis, en nu ben ik bang dat ie overal opduikt. als een auto te lang achter me zit denk ik dat het mn vader is.. vandaag was ie bij mn werk toen ik vrij was ![]() ![]() verder op relationeel gebied (te) stil
|
Verwijderd
|
@Dott, misschien is het juist wel lekker, met alle stress en lamheid enzo, om even de deur uit te gaan. Even alles vergeten, niet bezig zijn met alles wat je dwars zit, maar verstand op nul en even compleet iets anders. Tenminste, dat werkt bij mij tenminste zo.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat moet ie van je dan?
maak em duidelijk dat je geen trek in em hebt en laat em dat ff duidelijk weten,desnoods met een paar vrienden die em wel een grote bek kunnen/durven te geven.
|
Ik was gisteren wasted en hij was zo lief om terug te fietsen enzo... Maar we hebben nog steeds geen serieus gesprek gehad..
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanochtend heerlijk uitgeslapen en daarna samen in bad gegaan. Wat veel te krap is met z'n twee, maar ach, dan moeten we maar heel dicht tegen elkaar aan
![]() Daarna samen ontbeten, de stad even in en mijn zusje tegen het lijf gelopen die op kraamvisite ging bij mijn nichtje. En dan zie ik hem weer hangen boven de box, te brabbelen tegen dat kind. Grappig om te zien hoe hij reageert op kleine kindjes ![]() En soms vind ik mezelf een beetje raar. Dat ik het leuk vind om te zien hoe hij enthousiast kan worden van een nieuw spelletje wat hij gedownload heeft. Terwijl ik een hekel heb aan computerspelletjes, kan het me dan wel weer vrolijk maken om hem ermee te zien. Straks ga ik lekker voor hem koken, en daarna samen Heroes kijken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmmz.. ik hou van haar, ik hou zelfs van hoe ze een beetje kwaad naar me kijkt als ik per ongeluk haar raak in het spel ![]() |
![]() |
|
@ shining: gwoon aankaarten als hij zo blijft doen..Mijn relatie is daardoor uitgegaan, je moet alleen opletten dat je hem er niet teveel over aanspreekt want dan kan hij omslaan en dan kun je het vergeten..
Woensdag mail gestuurd om 't uit te maken, heel netjes gebleven maar wel verteld wat me dwars zat. Donderdag, op m'n verjaardag mail terug...had niet verwacht dat hij zou terugmailen maarja.. sprak eerst alles tegen, betekent iig dat hij zich aangevallen voelde wat op zich wel goed is, verder niet veel beoiends.. dat we wisten dat het beter was als het uit was ![]() Mail was voor mij wel een extra bewijs dat ik de goede keuze heb gemaakt. Gister feestje met meiden van uni gehad, was wel leuk was alleen gaar doordat ik vrijdag al om half 7 had moeten opstaan en donderdag laat naar bed was gegaan maarja..dalijk nog wat familie. Morgen alle foto's enzo mbt hem op cd zetten (blijven aandenkens en krijg het niet over mijn hart om ze helemaal te wissen) en dan opbergen in een doos met spullen over hem.. Wel wispelturig qua gevoelens..blij dat het uit is maar aan de ene kant ben ik nu wel te porren voor een nieuwe relatie (liefst met een romantische jongen die niet zoveel prive-problemen heeft en gwoon lief is) maar houd mezelf voor dat het zo ook goed is...superfijne ouders en zus en fijne vrienden.. Deze week wat stressmomenten mbt mijn familie maarja...komt hopelijk allemaal goed! L
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is natuurlijk een hoop te doen maar ik moet gewoon wat meer moeite doen en meer durven. Ik ga dit weekend druk op internet zoeken en me snel voor iets inschrijven. Dat wordt gewoon eindelijk eens tijd ![]() Citaat:
Meestal is het zo dat ik ergens mee zit. Ik vind het dus ook gewoon lastig om tegen hem te zeggen want ik wil niet te veel zeuren. Maar er mee rond blijven lopen werkt gewoon ook niet. Overingens heb ik het hier regelmatig over. Dan gaat het een tijdje goed en wordt het weer minder. Heb ik weer het gevoel dat ik meer voor onze relatie doe enz. Gewoon een stomme situatie elke keer ![]() |
![]() |
|
Weet je wat ik me vandaag realiseerde, dat mijn ik-heb-een-dagelijkse-jankbui-periode over is. Gaat de goede kant op
![]()
|
Verwijderd
|
op dit moment heeeel kut
![]() ![]() |
![]() |
|
Zo leuk, we zijn straks samen wezen hardlopen. Hoe leuk kan zoiets zijn samen
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, het is echt heerlijk. Ik ben nou al sinds maandagavond ziek en hij is zo lief voor me. Met mn gesnotter en gehoest voel ik me weinig sexy, maar hij laat zo duidelijk merken me net zo mooi en leuk te vinden als normaal
![]() Gisteren wezen eten bij vrienden die een zoontje van 2 hebben (zooo een lief jochie!) en dan zit dat zoontje bij zn paps op schoot en zie ik mijn vriend helemaal verliefd "dat wil ik ook" kijken. En hij heeft het zo druk. En ik ook. En toch lukt het om altijd weer tijd te maken voor elkaar, ik vind het maar bijzonder. |
![]() |
|
Het is raar
![]() ![]() En op zich een beetje mannelijke aandacht zou ook niet verkeerd zijn, maar hé, je kan niet alles hebben ![]()
||
@ ~Oceangirl~ sterkte met alles.
Citaat:
![]() En heb me net ingeschreven om 5 maanden te gaan studeren in Oslo! Ik durfde steeds maar niet op 'verzenden' te drukken, want dan is het zo definitief. Spannend. En nu maar hopen dat ik er geplaatst word, maar denk het wel. En verder, ja. Een beetje een vaag, een ikweetniet-gevoel.
|
Verwijderd
|
geweldig
ik heb gisteravond de avond van mijn leven gehad en dat had niet zo gekund als ik een vriendje had. eerst baalde ik dat ik met kerst vrijgezel was (haha zooo cliche, MAAR TOCH) maar eigenlijk ben ik er heel blij mee want ik heb de tijd van mijn leven ![]() |
![]() |
|
Ik ga dinsdag weer naar hem toe. Ik heb gezegd niet om diepzinnige gesprekken te voeren maar voor de gezelligheid. Weer eens samen op de bank een filmpje kijken, pizza bestellen en ijs eten, maar dan wel weer alleen naar huis.... Stiekem hoop ik gewoon dat het zo ontzettend hard regent dan, dat hij het niet over zn hart kan verkrijgen om me naar huis te sturen, hmm stiekem wel ja... En ik hoop dat hij toch uit zichzelf begint over mijn mail, al weet ik dat hij dat niet gaat doen uit zichzelf het zou iig mooi zijn.
Gisteren belde een vriendin, ze maakte zich zorgen om me. En tja, jammer genoeg kan ik haar niet geruststellen. Ipv dat het beter met me gaat, gaat het eigenlijk met de week minder goed. Ze benadrukte hoe belangrijk het is om hem niet meer te zien, om alles maar te laten zoals het is en dat ik mezelf op deze manier naar de klote aan het helpen ben. Enja, ik weet het het zou beter zijn vooral nu mijn hoop weer begint te groeien. Maar ik wil het niet, ik vind het veel te fijn om bij hem te zijn al gebeurd er niet meer dan dat hij een arm om me heen slaat. Ik wil bij hem zijn, ik zie er naar uit om bij hem te zijn het is op dit moment mijn enige lichtpuntje. En het is niet dat ik niets anders te doen heb, ik heb veel te veel om te doen, maar ik heb er gewoon echt allemaal geen zin in. Bah ![]()
|
Verwijderd
|
Het is zó zó gemakkelijk om jongens te versieren. Ik heb het niet gedaan, nou ja, niet iets wat ergens toe leidde, want in die discotheek zijn uberhaupt nooit echt leuke jongens. Maar het hele spel - domweg iemand aanspreken, eventjes mee praten, weer weggaan en vervolgens staat ie de hele tijd naar je te kijken en/of om je heen te draaien. Als ik dat vroeger geweten had, dan... nou dan was er waarschijnlijk weinig meer gebeurd, maar dan nog. Het stelt echt helemaal niets voor.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je moet hem serieus terugwillen en er is een grote kans dat dat ook gaat gebeuren, natuurlijk. Maar daar lijkt het zo niet echt op. |
![]() |
|
Hij gaat niet uit mijn hoofd. Wáárom moet ik hem tegenkomen gisteren?! Ik haat het, al dat toeval in mijn leven. (Als God bestaat, vraag ik me serieus af wat hij hiermee wil bereiken).
Ik denk voortdurend aan hem. Ik wil hem smsen. Maar ik doe het niet! Kijk naar mijn mascotte: Don't believe his lies. So I won't. |
![]() |
|
Net terug van een weekend Brussel met 2 vriendinnen en dat was echt zoooo gezellig!
![]() ![]() Heb nu wel gelijk ook weer zin om lekker weg te zijn met vriendjelief, maar dat gaat ook wel weer gebeuren. Kwam net alleen wel thuis in een leeg huis, want hij is vandaag op pad met een vriend en ik weet niet wanneer hij weer terug is, dus dat is wel even een beetje ongzellig.... Maar goed, we slapen vannacht iig wel weer lekker samen ![]()
|
oooh gisteren is mijn (nu) scharrel toch nog op komen dagen! Hij kwam film kijken en eten, maar we hadden geen tijd afgesproken en hij wist het adres niet
![]() ![]() Heel leuke avond gehad, het gedeelte van de film dat we hadden gezien zaten we te kletsen, en toen het gedeelte begon dat we nog niet gezien hadden gingen we andere hele leuke gezellige dingen doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Wat een slokje van iemand anders z'n bailey's (liefde voor Bailey's!) wel niet allemaal kan doen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|