Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2007, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor, maar ik vind het vrij normaal dat je tijd voor je vriend of vriendin maakt. Ongeacht of je het nou druk hebt met dingen of niet.
Tuurlijk, maar je hoeft er niet meer van te maken dan wat het is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2007, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik hiermee ga doen... want ik heb er al vaker over 'geklaagd', maar na zo'n gesprek voel ik me altijd schuldig dat ik heb gezeurd.
Dat moet nu iig echt over zijn.
Laat hem maar eens moeite doen om jou weer te zien

En ga zelf leuke dingen doen! Dat lukt je vast wel als je het echt wil
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Laat hem maar eens moeite doen om jou weer te zien

En ga zelf leuke dingen doen! Dat lukt je vast wel als je het echt wil
Ja, dat sowieso. Hij moet zichzelf maar even bewijzen.
Maar leuke dingen doen is nog niet zo makkelijk. In utrecht (waar ik sinds kort woon) ken ik niemand behalve mijn vriend.
En als ik in het weekend thuis ben zit ik ook vaak alleen. Vandaag zou ik bijv. met een vriendin afspreken maar die had het opeens te druk..
Bah, er moet echt even iets veranderen aan mn relationeel gebied .
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 15:49
ST*R
ST*R is offline
Kwam gister een jongen tegen die ik vroeger echt leuk vond en tegen op keek. Gister zei hij dat hij me vroeger ook altijd heel erg leuk vond, haha dat had ik echt nooit verwacht. En nu wil hij met me uit eten. Tsja. Waarom kom ik echt altijd leuke jongens tegen op momenten dat het me niet echt uitkomt! want hij ís leuk Het is net uit!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Maar leuke dingen doen is nog niet zo makkelijk. In utrecht (waar ik sinds kort woon) ken ik niemand behalve mijn vriend.
En als ik in het weekend thuis ben zit ik ook vaak alleen. Vandaag zou ik bijv. met een vriendin afspreken maar die had het opeens te druk..
Misschien kun je zelf naar een studentenvereniging gaan? Of op een (team)sport gaan, dan leer je ook nieuwe mensen kennen.

Alleen thuis zitten is niet leuk

Laatst gewijzigd op 10-11-2007 om 16:02.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 16:10
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Ja, dat sowieso. Hij moet zichzelf maar even bewijzen.
ga bij een studentenvereniging bij de meeste grote verenigingen kun je ws. pas weer in september lid worden. Maar kan je niet afspreken met medestudenten? Of is een sportvereniging niet iets? Daar kan je meestal het hele jaar door lid van worden. Verder neem ik aan dat je ook huisgenoten hebt? Je kan ook gaan werken, betaald of vrijwillig. Kortom genoeg mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 16:11
Verwijderd
Mijn zusje was vanmorgen best schattig: 'Heej, jij ook weer hier? Lang niet gezien. Nu moet ik toch echt even met je knuffelen!' Jah, dat krijg je met onregelmatige diensten. Toch wel heel erg lief.
Ik ben heel erg aan het twijfelen over of ik vanavond nog uit zal gaan... Misschien moet ik gewoon schijt hebben aan dat ik morgen moet werken en zorgen dat ik wel rond twee uur zeker op bed lig. Hmm... Tis wel lekker om even alles los te laten, denk ik. Denk dat ik toch maar ga.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
ga bij een studentenvereniging bij de meeste grote verenigingen kun je ws. pas weer in september lid worden. Maar kan je niet afspreken met medestudenten? Of is een sportvereniging niet iets? Daar kan je meestal het hele jaar door lid van worden. Verder neem ik aan dat je ook huisgenoten hebt? Je kan ook gaan werken, betaald of vrijwillig. Kortom genoeg mogelijkheden.
Ik heb niet zoveel met studentenverenigingen.. Mede omdat ik mbo doe en dan ben je echt in de minderheid daar, dus voel ik me niet echt thuis.
Ik ga twee dagen per week naar school, maar mijn klasgenoten wonen niet in de buurt en iedereen heeft een beetje z'n eigen dingen.
Ook loop ik twee dagen stage. Dan heb ik wel contact met mensen maar niet van mijn leeftijd. Binnenkort ga ik ook werken maar dat is bij ouderen thuis.
Huisgenoten heb ik ook, maar dan 3 jongens en ik heb niet zo veel met ze.
Dan blijft sport over, al hou ik daar niet zo van.
Klinkt een beetje zielig zo allemaal Maar soms voel ik me ook wel zo...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je dan wel leuk?

In Utrecht is van alles te doen en beleven.. vast ook wel voor jou.

Als je maar thuis blijft zitten leer je ook geen mensen kennen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 16:50
Dott
Dott is offline
twijfel, uitgaan, thuisblijven.. wil graag.. ben al lang niet meer geweest, maar ben zo lam van de afgelopen week en de stress van alles enzo..

Ik begin echt paranoia te worden, mijn pa is nu al 2x bij/op mn werk opgedoken, 1 x bij mn school en gister reed ie langs huis, en nu ben ik bang dat ie overal opduikt.
als een auto te lang achter me zit denk ik dat het mn vader is..
vandaag was ie bij mn werk toen ik vrij was ik begin dit echt eng te vinden

verder op relationeel gebied (te) stil
Oud 10-11-2007, 16:56
Verwijderd
@Dott, misschien is het juist wel lekker, met alle stress en lamheid enzo, om even de deur uit te gaan. Even alles vergeten, niet bezig zijn met alles wat je dwars zit, maar verstand op nul en even compleet iets anders. Tenminste, dat werkt bij mij tenminste zo. En verder weet ik niet wat er aan de hand is, maar evengoed sterkte, t klinkt best eng. Kop op meid!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik begin echt paranoia te worden, mijn pa is nu al 2x bij/op mn werk opgedoken, 1 x bij mn school en gister reed ie langs huis, en nu ben ik bang dat ie overal opduikt.
als een auto te lang achter me zit denk ik dat het mn vader is..
vandaag was ie bij mn werk toen ik vrij was ik begin dit echt eng te vinden
Het klinkt ook wel eng zo
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 17:17
Tińo
Tińo is offline
wat moet ie van je dan?
maak em duidelijk dat je geen trek in em hebt en laat em dat ff duidelijk weten,desnoods met een paar vrienden die em wel een grote bek kunnen/durven te geven.
Oud 10-11-2007, 17:27
Fayette
Ik was gisteren wasted en hij was zo lief om terug te fietsen enzo... Maar we hebben nog steeds geen serieus gesprek gehad.. Stiekem wil ik dat ook niet, omdat ik weet dat het toch ten nadele van mijn gevoelens gaat aflopen. Kunnen we gewoon niet een beetje aankloten?! Maar dan wel alleen met elkaar! ;x Ik ben jaloers op iedere chick die aandacht van hem vraagt en omdat ik weet dat hij niet eens van mij is!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 17:30
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Ik heb niet zoveel met studentenverenigingen.. Mede omdat ik mbo doe en dan ben je echt in de minderheid daar, dus voel ik me niet echt thuis.
Ik ga twee dagen per week naar school, maar mijn klasgenoten wonen niet in de buurt en iedereen heeft een beetje z'n eigen dingen.
Ook loop ik twee dagen stage. Dan heb ik wel contact met mensen maar niet van mijn leeftijd. Binnenkort ga ik ook werken maar dat is bij ouderen thuis.
Huisgenoten heb ik ook, maar dan 3 jongens en ik heb niet zo veel met ze.
Is een cursus oid niet iets voor jou? In mijn stad heb je het LAKtheater waar je allemaal korte cursussen kunt volgen mbt muziek, kunst, theater etc. Ik weet dat je in Amsterdam ook zoiets hebt. Of salsadansen ofzo? Ik roep maar wat. Tal van mogelijkheden. Tis wel Utrecht he, niet een of ander gehucht in de Betuwe.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 18:04
Verwijderd
Vanochtend heerlijk uitgeslapen en daarna samen in bad gegaan. Wat veel te krap is met z'n twee, maar ach, dan moeten we maar heel dicht tegen elkaar aan
Daarna samen ontbeten, de stad even in en mijn zusje tegen het lijf gelopen die op kraamvisite ging bij mijn nichtje. En dan zie ik hem weer hangen boven de box, te brabbelen tegen dat kind. Grappig om te zien hoe hij reageert op kleine kindjes
En soms vind ik mezelf een beetje raar. Dat ik het leuk vind om te zien hoe hij enthousiast kan worden van een nieuw spelletje wat hij gedownload heeft. Terwijl ik een hekel heb aan computerspelletjes, kan het me dan wel weer vrolijk maken om hem ermee te zien.
Straks ga ik lekker voor hem koken, en daarna samen Heroes kijken!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 18:12
Verwijderd
@Nala: Soms ben ik echt jaloers op de relatie die jullie hebben en kan ik alleen maar denken: 'Oh, ik hoop dat ik ooit zo'n relatie krijg!'
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
En soms vind ik mezelf een beetje raar. Dat ik het leuk vind om te zien hoe hij enthousiast kan worden van een nieuw spelletje wat hij gedownload heeft. Terwijl ik een hekel heb aan computerspelletjes, kan het me dan wel weer vrolijk maken om hem ermee te zien.
Tsja ach, ik heb OpenArena gedownload om te spelen tegen (en met) mijn vriendin.. zegt ze eerst dat ze niet goed is in dat soort spellen, vervolgens speelt zij het vaker dan ik en is zij er beter in

Hmmz.. ik hou van haar, ik hou zelfs van hoe ze een beetje kwaad naar me kijkt als ik per ongeluk haar raak in het spel
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 19:01
ocean flower
ocean flower is offline
@ shining: gwoon aankaarten als hij zo blijft doen..Mijn relatie is daardoor uitgegaan, je moet alleen opletten dat je hem er niet teveel over aanspreekt want dan kan hij omslaan en dan kun je het vergeten..

Woensdag mail gestuurd om 't uit te maken, heel netjes gebleven maar wel verteld wat me dwars zat. Donderdag, op m'n verjaardag mail terug...had niet verwacht dat hij zou terugmailen maarja.. sprak eerst alles tegen, betekent iig dat hij zich aangevallen voelde wat op zich wel goed is, verder niet veel beoiends.. dat we wisten dat het beter was als het uit was niet mijn idee maarja..zal wel.
Mail was voor mij wel een extra bewijs dat ik de goede keuze heb gemaakt.
Gister feestje met meiden van uni gehad, was wel leuk was alleen gaar doordat ik vrijdag al om half 7 had moeten opstaan en donderdag laat naar bed was gegaan maarja..dalijk nog wat familie.
Morgen alle foto's enzo mbt hem op cd zetten (blijven aandenkens en krijg het niet over mijn hart om ze helemaal te wissen) en dan opbergen in een doos met spullen over hem..

Wel wispelturig qua gevoelens..blij dat het uit is maar aan de ene kant ben ik nu wel te porren voor een nieuwe relatie (liefst met een romantische jongen die niet zoveel prive-problemen heeft en gwoon lief is) maar houd mezelf voor dat het zo ook goed is...superfijne ouders en zus en fijne vrienden..

Deze week wat stressmomenten mbt mijn familie maarja...komt hopelijk allemaal goed!

L
Oud 10-11-2007, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Is een cursus oid niet iets voor jou? In mijn stad heb je het LAKtheater waar je allemaal korte cursussen kunt volgen mbt muziek, kunst, theater etc. Ik weet dat je in Amsterdam ook zoiets hebt. Of salsadansen ofzo? Ik roep maar wat. Tal van mogelijkheden. Tis wel Utrecht he, niet een of ander gehucht in de Betuwe.
Ja, dankje .
Er is natuurlijk een hoop te doen maar ik moet gewoon wat meer moeite doen en meer durven. Ik ga dit weekend druk op internet zoeken en me snel voor iets inschrijven. Dat wordt gewoon eindelijk eens tijd .

Citaat:
@ shining: gwoon aankaarten als hij zo blijft doen..Mijn relatie is daardoor uitgegaan, je moet alleen opletten dat je hem er niet teveel over aanspreekt want dan kan hij omslaan en dan kun je het vergeten..
Ja, dat vind ik dus ook zo lastig...
Meestal is het zo dat ik ergens mee zit. Ik vind het dus ook gewoon lastig om tegen hem te zeggen want ik wil niet te veel zeuren. Maar er mee rond blijven lopen werkt gewoon ook niet.
Overingens heb ik het hier regelmatig over. Dan gaat het een tijdje goed en wordt het weer minder. Heb ik weer het gevoel dat ik meer voor onze relatie doe enz.
Gewoon een stomme situatie elke keer .
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 19:32
metallica
metallica is offline
Weet je wat ik me vandaag realiseerde, dat mijn ik-heb-een-dagelijkse-jankbui-periode over is. Gaat de goede kant op Alleen goed oppassen want ik bespeur weer een vlaagje nieuwe hoop, niet dat ik daardoor straks weer helemaal naar de klote ga...
Oud 10-11-2007, 20:52
Verwijderd
Het is me nog steeds één groot vraagteken Ach, we zien wel
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 22:20
Verwijderd
op dit moment heeeel kut elkaar een uur op msn spreken per week is gewoon niet goed.. we bespreken de dagelijkse beslommeringen maar er zit niet echt veel diepgang in ik stuur ook wel brieven en mailtjes, maar dat loopt elkaar soms net mis. En ik wil hem wel bellen maar ik weet ook niet wanneer het goed uitkomt.. Ik had gedacht dat het fysiek moeilijker vol te houden zijn maar ik heb geen zin om met andere jongens te gaan zoenen of zo, het is juist heel moeilijk om de communicatie met hem goed te houden
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 22:24
Optima
Optima is offline
Ik voel me goed ik heb me nog nooit zo verbonden met een man gevoeld. Ik kan hem echt alles vertellen en hij luistert en begrijpt me.
Oud 11-11-2007, 00:32
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Zo leuk, we zijn straks samen wezen hardlopen. Hoe leuk kan zoiets zijn samen Ik vond het in het begin een beetje eng, maar dat was zo voorbij. Hij is lief en leuk en misschien zie ik hem dinsdag maar anders vrijdag pas. Ik mis hem nu al.
Oud 11-11-2007, 02:16
Rob
Rob is offline
*stuitert subtiel heen en weer door de thread*
Ik voel me de laatste tijd goed op relationeel gebied. Op dat ene kleine dipje van eerder na, dan.

Prrrrrrrr. <3.14159265
Oud 11-11-2007, 06:35
farai
farai is offline
oma is vannacht rustig in haar slaap overleden.
Oud 11-11-2007, 07:39
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Ja, dat vind ik dus ook zo lastig...
Meestal is het zo dat ik ergens mee zit. Ik vind het dus ook gewoon lastig om tegen hem te zeggen want ik wil niet te veel zeuren. Maar er mee rond blijven lopen werkt gewoon ook niet.
Overingens heb ik het hier regelmatig over. Dan gaat het een tijdje goed en wordt het weer minder. Heb ik weer het gevoel dat ik meer voor onze relatie doe enz.
Gewoon een stomme situatie elke keer .
Hmm misschien is dat ook zo? Heb in dezelfde situatie gezeten, al duurde mijn relatie waarschijnlijk niet zo lang als de jouwe. Als je het gevoel hebt dat er iets niet goed zit dan klopt dat meestal ook wel. Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 08:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Huisje gekocht? Hoe dan hoe dan

Sponsoren

@ ~oceangirl~ Gecondoleerd! Veel sterkte de komende tijd!
Oud 11-11-2007, 08:34
Verwijderd
Hm, het is echt heerlijk. Ik ben nou al sinds maandagavond ziek en hij is zo lief voor me. Met mn gesnotter en gehoest voel ik me weinig sexy, maar hij laat zo duidelijk merken me net zo mooi en leuk te vinden als normaal

Gisteren wezen eten bij vrienden die een zoontje van 2 hebben (zooo een lief jochie!) en dan zit dat zoontje bij zn paps op schoot en zie ik mijn vriend helemaal verliefd "dat wil ik ook" kijken.

En hij heeft het zo druk. En ik ook. En toch lukt het om altijd weer tijd te maken voor elkaar, ik vind het maar bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 10:54
Verwijderd
superleuke jongen tegengekomen
hij werkt bij het ijssalon, en daar kom ik elke dag langs
(en nu nog durven)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 10:56
I C U
I C U is offline
Het is raar Afgelopen zomer waren we min of meer één, en nu... Tja, things change, dat zonder meer, maar ik weet niet wat ik eraan kan doen om het beter te maken. Iets in me zegt dat zij ook best initiatief mag nemen, oid, en dat is iets wat zij waarschijnlijk ook denkt. Ik krijg gewoon niet de indruk dat ze zin heeft om met mij iets te gaan doen Mjah.

En op zich een beetje mannelijke aandacht zou ook niet verkeerd zijn, maar hé, je kan niet alles hebben
Oud 11-11-2007, 12:14
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Sterkte.

OT: hij zit ver weg maar het gaat goed!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 12:16
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Prrr hij komt zometeen ^^.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 12:18
Verwijderd
~oceangirl~ Gecondoleerd en heel veel sterkte!

OT, dit:
Citaat:
Prrr hij komt zometeen ^^.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 12:21
Cethlion
Cethlion is offline
@ ~Oceangirl~ sterkte met alles.

Citaat:
En op zich een beetje mannelijke aandacht zou ook niet verkeerd zijn, maar hé, je kan niet alles hebben
Dat ja.

En heb me net ingeschreven om 5 maanden te gaan studeren in Oslo! Ik durfde steeds maar niet op 'verzenden' te drukken, want dan is het zo definitief. Spannend. En nu maar hopen dat ik er geplaatst word, maar denk het wel.

En verder, ja. Een beetje een vaag, een ikweetniet-gevoel.
Oud 11-11-2007, 12:44
Verwijderd
geweldig

ik heb gisteravond de avond van mijn leven gehad en dat had niet zo gekund als ik een vriendje had. eerst baalde ik dat ik met kerst vrijgezel was (haha zooo cliche, MAAR TOCH) maar eigenlijk ben ik er heel blij mee want ik heb de tijd van mijn leven genieten dus.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 13:02
Verwijderd
geweldig
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 14:14
metallica
metallica is offline
Ik ga dinsdag weer naar hem toe. Ik heb gezegd niet om diepzinnige gesprekken te voeren maar voor de gezelligheid. Weer eens samen op de bank een filmpje kijken, pizza bestellen en ijs eten, maar dan wel weer alleen naar huis.... Stiekem hoop ik gewoon dat het zo ontzettend hard regent dan, dat hij het niet over zn hart kan verkrijgen om me naar huis te sturen, hmm stiekem wel ja... En ik hoop dat hij toch uit zichzelf begint over mijn mail, al weet ik dat hij dat niet gaat doen uit zichzelf het zou iig mooi zijn.

Gisteren belde een vriendin, ze maakte zich zorgen om me. En tja, jammer genoeg kan ik haar niet geruststellen. Ipv dat het beter met me gaat, gaat het eigenlijk met de week minder goed. Ze benadrukte hoe belangrijk het is om hem niet meer te zien, om alles maar te laten zoals het is en dat ik mezelf op deze manier naar de klote aan het helpen ben. Enja, ik weet het het zou beter zijn vooral nu mijn hoop weer begint te groeien. Maar ik wil het niet, ik vind het veel te fijn om bij hem te zijn al gebeurd er niet meer dan dat hij een arm om me heen slaat. Ik wil bij hem zijn, ik zie er naar uit om bij hem te zijn het is op dit moment mijn enige lichtpuntje. En het is niet dat ik niets anders te doen heb, ik heb veel te veel om te doen, maar ik heb er gewoon echt allemaal geen zin in. Bah
Oud 11-11-2007, 14:20
Verwijderd
Het is zó zó gemakkelijk om jongens te versieren. Ik heb het niet gedaan, nou ja, niet iets wat ergens toe leidde, want in die discotheek zijn uberhaupt nooit echt leuke jongens. Maar het hele spel - domweg iemand aanspreken, eventjes mee praten, weer weggaan en vervolgens staat ie de hele tijd naar je te kijken en/of om je heen te draaien. Als ik dat vroeger geweten had, dan... nou dan was er waarschijnlijk weinig meer gebeurd, maar dan nog. Het stelt echt helemaal niets voor.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ga dinsdag weer naar hem toe. Ik heb gezegd niet om diepzinnige gesprekken te voeren maar voor de gezelligheid. Weer eens samen op de bank een filmpje kijken, pizza bestellen en ijs eten, maar dan wel weer alleen naar huis.... Stiekem hoop ik gewoon dat het zo ontzettend hard regent dan, dat hij het niet over zn hart kan verkrijgen om me naar huis te sturen, hmm stiekem wel ja... En ik hoop dat hij toch uit zichzelf begint over mijn mail, al weet ik dat hij dat niet gaat doen uit zichzelf het zou iig mooi zijn.

Gisteren belde een vriendin, ze maakte zich zorgen om me. En tja, jammer genoeg kan ik haar niet geruststellen. Ipv dat het beter met me gaat, gaat het eigenlijk met de week minder goed. Ze benadrukte hoe belangrijk het is om hem niet meer te zien, om alles maar te laten zoals het is en dat ik mezelf op deze manier naar de klote aan het helpen ben. Enja, ik weet het het zou beter zijn vooral nu mijn hoop weer begint te groeien. Maar ik wil het niet, ik vind het veel te fijn om bij hem te zijn al gebeurd er niet meer dan dat hij een arm om me heen slaat. Ik wil bij hem zijn, ik zie er naar uit om bij hem te zijn het is op dit moment mijn enige lichtpuntje. En het is niet dat ik niets anders te doen heb, ik heb veel te veel om te doen, maar ik heb er gewoon echt allemaal geen zin in. Bah
Je weet het zelf natuurlijk heus wel, maar dit is echt niet handig. Je moet er toch een kéér doorheen, je moet hem toch een keertje loslaten... kun je het net zo goed nou doen, want op deze manier verleng je de ellende echt alleen maar.

Of je moet hem serieus terugwillen en er is een grote kans dat dat ook gaat gebeuren, natuurlijk. Maar daar lijkt het zo niet echt op.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 14:29
Nienna*
Nienna* is offline
Hij gaat niet uit mijn hoofd. Wáárom moet ik hem tegenkomen gisteren?! Ik haat het, al dat toeval in mijn leven. (Als God bestaat, vraag ik me serieus af wat hij hiermee wil bereiken).

Ik denk voortdurend aan hem. Ik wil hem smsen. Maar ik doe het niet! Kijk naar mijn mascotte: Don't believe his lies.
So I won't.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 15:42
Rob
Rob is offline
Citaat:
Gecondoleerd.
*knuffel*
Oud 11-11-2007, 16:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Samen op vakantie doet wonderen. Het kan en ze is zo lief.
Oud 11-11-2007, 16:18
Thee Muts
Thee Muts is offline
Net terug van een weekend Brussel met 2 vriendinnen en dat was echt zoooo gezellig! We hebben echt zo'n leuke uitwerking op elkaar
Heb nu wel gelijk ook weer zin om lekker weg te zijn met vriendjelief, maar dat gaat ook wel weer gebeuren. Kwam net alleen wel thuis in een leeg huis, want hij is vandaag op pad met een vriend en ik weet niet wanneer hij weer terug is, dus dat is wel even een beetje ongzellig.... Maar goed, we slapen vannacht iig wel weer lekker samen
Oud 11-11-2007, 16:22
Neiu
Neiu is offline
Dat was heel leuk, nu maar eens zien hoe het verder gaat
Vriendschappelijk kan het bijna niet beter. Ik zie sommige van hen niet veel, maar het is wel altijd fijn
Oud 11-11-2007, 16:39
Poepkind
Poepkind is offline
oooh gisteren is mijn (nu) scharrel toch nog op komen dagen! Hij kwam film kijken en eten, maar we hadden geen tijd afgesproken en hij wist het adres niet Dus ik dacht die belt wel, heeft ie ook gedaan, naar mn tussen mobiel !!! Hij stond op het station, belt me op, ik hoor dat brakke ding nie afgaan, en dus is hij weer teruggegaan naar huis. Gelukkig bedacht ik me op tijd dat ik ook een smsje kon sturen. En toen kwam alles goed
Heel leuke avond gehad, het gedeelte van de film dat we hadden gezien zaten we te kletsen, en toen het gedeelte begon dat we nog niet gezien hadden gingen we andere hele leuke gezellige dingen doen Daarna de hele tijd lopen knuffelen en lekker samen geslapen<3 Dat is nou precies waar ik behoefte aan heb, mannelijke knuffels en aandacht enzo!
Oud 11-11-2007, 17:12
selfmindead
selfmindead is offline
Dit weekend met de klas een klasgenoot begraven... raar genoeg heeft het ons ook dichter bij elkaar gebracht. Vriendje heeft me echt heel hard getroost en al mijn stom gedrag van de laatste dagen aanvaard. Wat een schat.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Het is zó zó gemakkelijk om jongens te versieren. Het hele spel - domweg iemand aanspreken, eventjes mee praten, weer weggaan en vervolgens staat ie de hele tijd naar je te kijken en/of om je heen te draaien. Als ik dat vroeger geweten had, dan... nou dan was er waarschijnlijk weinig meer gebeurd, maar dan nog. Het stelt echt helemaal niets voor.
Dat!

ot: Wat een slokje van iemand anders z'n bailey's (liefde voor Bailey's!) wel niet allemaal kan doen. Een nummer en binnenkort waarschijnlijk een date. T was wel gezellig! En ach, een beetje aanrommelen mag, niet? En mijn (ex)klasgenoten zijn echt te grappig. Ik kan het nog steeds heel goed met ze vinden, zelfs met die ene meid die ik er in het begin van verdacht gruwelijk arrogant te zijn. Gelukkig is ze dat niet, tis echt gezellig!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 17:57
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Het is zó zó gemakkelijk om jongens te versieren. Ik heb het niet gedaan, nou ja, niet iets wat ergens toe leidde, want in die discotheek zijn uberhaupt nooit echt leuke jongens. Maar het hele spel - domweg iemand aanspreken, eventjes mee praten, weer weggaan en vervolgens staat ie de hele tijd naar je te kijken en/of om je heen te draaien. Als ik dat vroeger geweten had, dan... nou dan was er waarschijnlijk weinig meer gebeurd, maar dan nog. Het stelt echt helemaal niets voor.
haha kom je daar nu pas achter
Reageren

Regels voor berichten