| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik denk dat het heel normaal is.
Ik doe het ook wel eens expres, om te kijken wat ik nu weer zie. Meestal als ik iemand aan kijk, kijk ik naar één oog. Het linker of het rechter, of naar iemands mond.. Maar wanneer ik iemand bewust in allebei de ogen kijk, zie ik op een gegeven moment enkel twee pupillen, en de rest daarom heen vervaagt en vervormt. Dan wordt het meestal een ander gezicht, soms oud, soms jong. Volgens mij is dit verklaarbaar, alhoewel ik het niet kan verklaren. Maar volgens mij zit er niets mystieks, bovennatuurlijks of paranormaals in. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat betreft de vorige levens: zou best kunnen. Ik ben naar regressie geweest en dat kan dus, ja. Maar dan nog: dan is t toch nog steeds normaal? Iedereen heeft vorige levens gehad voor zover ik weet/geloof dus... Ik ga dit gellukkig niet beschouwen als iets abnormaals. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
ik heb ook zoiets , maar bij mij kan het zijn dat het in mijn hoofd zit omdat ik nogal insane ben, ik ben ook schizofreen en ik zien dingen die er niet zijn en hoor sommige dingen die er niet zijn, maar dit is al een jaar geleden, ik heb wel nog altijd een gespleten persoonlijkheid en als ik in de spiegel kijk zie ik mijn ogen veranderen toch als ik lang genoeg kijk. Mensen die mij heel goed kennen beste vrienden en mijn ex-vriendin zien het ook, toch als ze heel goed en lang genoeg kijken, we hebben dit al veel getest een nieuwe vriendin van mij zag het niet. Maar mischien moet jij gewoon eens naar een dokter of zo ik dacht dat ik paranormaal begaaft was terwijl ik gewoon schizo ben.
Ik weet wel iets dat help je moet eens heel goed na denken over het gene wat je ziet, dan denken wie of wat het kan zijn en waarom jij het alleen kan zien, daarna eens mediteren(en uit eigen ervaring mensen met een gespleten persoonlijkheid, uit de buurt van wapens) en dan als je zuiver ben en geen gedachten meer in je zijn dan in de spiegel kijken. dat heef mij geholpen ik zag een lijk op een graf liggen na dat te doen zag ik , herinnerde ik me iets van toen ik klein was waarvan ik het beeld herkende, ik was er altijd bang van geweest en ik was het blijkbaar vergeten, waar mijn innerlijk niet, daarna zag ik het niet meer. Maar het heeft me al meer geholpen, zelfs met kleime dingen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Heb je wel eens iets anders gemerkt?? Voorspellende dromen of zo?? Want je kunt spiegels (zwarte of gewone+kaars) of zilveren schaal gevuld met water gebruiken om te schouwen. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Dus kan best zo zijn dat jij gevoelig bent voor dat soort dingen en je jezelf zag in een vorig leven of hoe je er later uit ziet. Maar het is aan jezelf om dit te geloven of niet.
Maar je kunt dus eens een spiegel nemen en daar een kaars voor zetten zodat de kaars weerspiegeld wordt in de spiegel. (eventueel nog wat wierook.) Dan is het de bedoeling dat je naar de kaarsvlam in de spiegel kijkt. Op een gegeven moment komt er een soort mist of vervaagt de wereld om je heen en kun je een visioen krijgen als je je goed concentreert en je lichaam en geest rustig laat worden. Of het kan gewoon blanco blijven natuurlijk. Blessings
|
|
|
ik vin da ge u daar geen zorge over moe make. ik heb da ok al es meegemaakt dak een tijdje nor een foto staarde en mij echt focuste op de ogen van die vrouw....en langzaam aan vervormde heel da gezicht tot een mannelijke neger, en vraag mij nie waarom mor vanaf ask mijn concentratie van die ogen haalde, werd da gezicht weer normaal....
|
|
|
|
|
|
ja maar hebben we het nu over hoe bepaalde dingen ook netzo goed anders geinterpreteerd kunnen worden als we onze ogen maar verkeerd afstellen (waarmee we dus eigenlijk de informatie naar onze hersenen wat veranderen) of over dingen die er gewoon werkelijk opeens anders uitzien?
dat eerste lijkt me totaal niet mystiek en dat tweede lijkt me persoonlijk niet zo gezond. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() nee maar serieus, het is wel normaal te verklaren..ik had dat ook ooit, dan keek ik in het donker naar mn vriendin en zag ik haar gezicht ook veranderen in iets zonder ogen en zo. best lachen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik ben een redelijk fucked up geval, ik ben al van af mijn 6 jaar elke week naar ziekenhuisen en naar instellingen gevoerd. Ik heb nu 3 psychiaters. Maar er is betering zeggen allemaal dat ze nog nooit zo een sterke persoonlijkheid hebben gezien. Nu ben ik bijna volledig genezen, dus als je wil lachen met mij doe het dan liever niet want je kan je niet voorstellen hoe ik heb moeten leven.
|
|
||
|
Citaat:
Sterkte!
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics