Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als gezegd een erg leuk feestje gehad met o.a. Urm, STP en Uuuf. Kwam half 9 thuis vanwege een vreselijke busverbinding om vervolgens om kwart over 9 (
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moest gisteren ineens tot 00.30 werken ipv tot 22.45... Maar ja, het was wel te doen. Daarna naar een vriend gefietst, waar mijn vriendje ook was en toen waren ze underworld 2 aan het kijken en daarna gingen we Doom kijken en daarna Reno 911 en ik heb bijna de hele tijd geslapen. Ben om vijf uur maar naar huis gegaan, want mijn bedje ligt toch wel lekkerder dan een stoel... Ohja en die kerel van Doom was ook ineens bij Reno en dat was wel een beetje raar.
Vandaag heb ik geen verplichtingen, dus heb ik besloten om maar wat voor school te gaan doen, zodat ik me niet compleet nutteloos voel.
|
Nou, gisteren was het raak want ik ging met een vriend uit en toen gingen we naar een café waar ik al een viertal jaar niet geweest ben. Aldaar werden we omgeven door dertigjarige punkers en een enkel wanhopig meisje. Toen ging één ondergetatoeerde punker playbacken/strippen op 'Don't Stop Me Now' van Queen en dat was licht verontrustend. Toen werd the Ace Of Spades gedraaid en gingen alle punkers moshen en daarna was Una Paloma Blanca aan de beurt en gingen alle punkers een polonaise doen. Om een uur of drie kwam ik dan toch thuis en vond ik het wel een goed idee om te gaan douchen dus toen ben ik gaan douchen en vervolgens gaan slapen en nu ben ik weer wakker. Vreemde avond.
Nu ga ik pizza ontbijten.
|
Ik heb vanmorgen kassadienst gehad voor World Press Photo en dat was tof. Nu doe ik lekker niks, voor het eerst deze week, maar vanavond moet ik wel weer lezen en opdrachten doornemen maar nu eerst nieuwe afleveringen van heroes of greys zoeken.
||
Citaat:
![]()
|
hmm nee op zich zit ik daar niet op te wachten. het zou trouwens toch alleen maar zijn om die lui uit te lachen, maar op zich kunnen we daarvoor ook gewoon met jelle naar de backstage en dan onszelf uitlachen. die schoolgenoot zei van de week trouwens wel ineens hoi tegen me hahahaha
![]()
|
Gistermiddag met mn pa en twee maten een tv wezen kopen, dikke hd staat hier nu dus! daarna des avonds naar een CASh coverbandje wezenm kijken. daarna nog de kroeg in geweest en vandaag brak x files gekeken. zometeen een afwas doen en dan bij mijn folks eten.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kon mijn bedje wel waarderen om 7 uur, na pre-cies 48 uur wakker te zijn geweest!
|
ik wil malekisses van deun.
net ging ik uit eten bij de griek op het neude met mn teerbeminde, mn bro, een vriendje en een vriendinnetje en ik kreeg circa plusminus de helft op, terwijl ik toch honger had als een reiger. nu baal ik dat ik mn guilty pleasure peter r de vries gemist heb. kusjes. |
![]() |
|
mijn computer heeft een beetje last van ian curtis gedrag want hij krijgt steeds aanvallen.
en er was een request van een roodharige amerikaan met een baard en lemon demon in zijn lijst en een liedje over draculo en ik zag dat het goed was. hehe heb me rot gelachen.
|
ik zit lekker een weekend bij mn ouders terwijl de huisbaas de keuken in mn huis schildert en dingen opknapt. gister in haarlem uit en dat was leuk, vandaag weer terug naar amsterdam, bij vriendinnetje eten en nu chillen bij mn ouders en slapen want ik ben kapot.
|
ik zat gisteren om half 11 al in de trein richting maastricht voor een leuk carnevalesk feestje! tipsy en voldaan om half10 weer terug in de trein naar utrecht, waar de mensen mij en de andere verdwaalde carnavalvierders aankeken alsof we aliens waren.
en nu ben ik alweer heel vroeg op om allerlei dingen te bakken voor de high tea die ik medeorganiseer. ![]()
|
omgomg m'n zus heeft weeen en ik vind het zo spannend maar ik mag er nog niet heen
![]()
|
zo ik heb eindelijk iets getypt en met een hartverscheurende smeekbede verstuurd naar de docent dus beter kickt ze me nu niet de werkgroep uit want dan kan ik mn semester overdoen en als dat zo is hou ik maar helemaal op met studeren en ga ik lekker REIZEN of achter de kassa zitten of zelfmoord plegen.
|
Gisteren heb ik mijn vriendjes haar geknipt
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-11-2007 om 13:00. |
![]() |
|
ik ging even naar den haag met joost want die had ik al 3 maanden niet gezien dus het was wel gezellig. we gingen op het strand lopen in scheveningen en toen in de stad bij de zwarte ruiter wat eten. we hebben afgesproken dat we over 3 weken maar weer eens samen kansloos dronken gaan worden, wordt wel leuk
![]() nu werken, geen zin.
|
Ik had duizend colleges en toen ging ik kijken of de tentamenuitslag er al was en jaaa en ik heb hem gehaald HA. Daarna koffie gedronken en beetje gelezen. En straks werken en het regent en stormt en alles dus ik wil niet, maar daarna gaat mijn vriendje voor me koken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
had geen school vandaag maar wel huiswerk dat ik in het veld eigenlijk had moeten uitvoeren en jobhunt offcourse sinds ik blut als een aap ben. inplaats daarvan sliep ik uit en ruimde ik het huis op...
verder zijn the fragile en ik van mening dat een mens gewoon winterslaap zou moeten houden en in de lente pas weer actief kan worden ![]()
|
Verwijderd
|
Vanmorgen moest ik werken en ik had een meningsverschil met de directrice want dat is echt een stom vervelend en onwetend mens en ik weiger een intentieverklaring te tekenen en ik denk dat ze me nu niet meer zo tof vindt, gelukkig heb ik wel alle zestig collega's achter me staan dus ja.
Daarna wat gedronken met twee vriendinnetjes in de stad en nu ga ik eens kijken of eindelijk de cijfers van de tentamens op internet staan. |
![]() |
|
ik heb vandaag een verslag gemaakt over houtimitaties maken wat ik gisteren ook al had gemaakt maar omdat mijn computer op hol was geslagen moest ik het weer helemaal opnieuw maken. nouja was ook een half uur werk. en toen heb ik mijn werkstuk voor deze periode in de expositieruimte gezet zodat die morgen beoordeelt kan worden en voor de rest alleen een paalhangwedstrijd in de trein gedaan. en omg een schoolgenoot van me kan een maltezer omhoog blazen en opvangen en ik was zwaar onder de indruk.
|
Hmmm ik heb nog geen eten in huis maar ik heb geen zin om te koken en ook geen zin om boodschappen te doen maar de supermarkt sluit over 13 minuten dus misschien moet ik toch maar gaan en een stoommaaltijd kopen...
|
jezus ik telde net mijn verzameling kindersurprise-eieren en ik heb er 17. en dus ook 17 speeltjes. schokkend, dat is bijna 17 euro aan kleine kutspeelgoedjes. maar wel verslavend. alleen mis ik er nog vijf uit de shrek/serie.
|
ik heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan omdat ik verkouden ben en constant bloedneuzen had en vanmorgen moest ik me om 9 uur melden bij de polikliniek cardiologie, maar ik was supermoe dus had ik energydrink gedronken, maar dat viel echt heel slecht 's ochtends
![]() ![]()
|
![]() |
Vandaag érg moe tijdens colleges economische geografie en statistiek, twee onderwerpen die mijn toch al niet echt intrigeren, maar ik heb me er doorheen geslagen en ben niet in slaap gevallen. Daarna kreeg ik een 7,5 terug voor een tentamen van vorige week, wat vergeleken met mijn medestudenten een behoorlijk goed cijfer was. Daarna ging ik even met een dorpsgenoot op zoek naar toffe handschoenen, maar werd keihard geconfronteerd met een banksaldo van maar liefst 0,31 cent!
![]() |
![]() |
|
Ik was bij m'n ouders en moest werken, dus ik moest met de bus. Bleek dat de halte was opgeheven. Op het moment dat ik naar de vervangende halte liep reed natuurlijk net de bus langs, en in dat ***dorp gaan ze maar 1 keer per uur. Dus ik moest op m'n vader wachten en heb in de tussentijd maar bij m'n zus en nichtjelief gezeten. Ik was uiteindelijk een half uur te laat, maar dat bleek niet zo erg te zijn.
Het was verder rustig en wel gezellig en we hebben een ubergrote chocomel mok (inhoud: 3 a 4 liter) als promotie materiaal, en we zijn nu al aan't vechten wie 'm mag hebben. Vroeg klaar, met een collega in de trein zitten kletsen en nu probeer ik een leuk cadeau te regelen voor m'n ouders die volgende maand 30 jaar getrouwd zijn. En met mijn budget is dat lastig. Ik ben bang dat mijn spaarcentjes eraan moeten geloven...
|
Verwijderd
|
Ik was op een feestje in DOORWERTH en toen ging ik 2,5 uur in de trein en toen slapen en toen kreeg ik 100,- aan bonnen voor de Blokker en toen weer slapen en toen college over vergezochte onzin en toen college over surrealisme en gave avant-garde films en toen een viewing waar ik niet heen ging.. WANT IK HAD DE FILM AL GEZIEN OMGAWD IK BEN ZO IJVERIG. Zojuist heb ik een verslag gemaakt maar hij moet pas overmorgen ingeleverd worden.
![]() Nu ga ik tekenfilms kijken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 |