Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Fantome, ben bij dat je ook hier zo positief ne behulpzaam reageert
![]() Ja ik woonde natuurlijk bij haar in de buurt al mijn hele leven, dus ik he daar ook een hele vriendengroep waar zij ook bij zit dus ja het is wel leuker om daar bij haar thuis te zijn. En ja ikwoon 10 min fietsen van het strand af dus daar moeten we ook nog keer heen ![]() Blijf posten Fantome en iedereen! |
![]() |
||
Citaat:
Tenminste, dat was de afgelopen paar jaar ook zo, en ik denk niet echt dat ze dat veranderen.
|
Een afstand van 100 kilometer, ik ben jaloers. Maar volgens mij overleef je het tot nu toe, dus gewoon zo door gaan. Een voordeel van een relatie waarbij je niet constant bij elkaar bent, is dat het spannender blijft. Een nadeel is soms dat je niet in elkaars leven zit. Maargoed; neem de trein en ga naar elkaar toe wanneer je kan. En je bent 15 dus je mag bijna een brommer
![]()
||
Citaat:
Ik weet niet precies hoever Roskilde (of Kopenhagen) van Den Helder afligt, maar zover wonen mijn vriend en ik nu uit elkaar ;-) maar des te blijer zijn we als we elkaar straks weer zien (en in januari gaan samenwonen ![]()
|
|