Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Pfffff. Ik hou dit niet echt lang meer vol - en mn vader ook niet. Net even zitten praten over hoe het nu gaat met mn moeder, dat ze zo zwartwit is en veeleisend, en nou ja lang verhaal voor op t forum
![]() |
![]() |
|
![]() |
Shit, wat ga ik doen? Het is niet dat ze het rapport niet mogen zien, zo slecht is het niet.. Ik ben alleen bang dat ze wéér kwaad worden omdat zij het wel slecht vinden en dat dan de straf wordt dat ik in de kerstvakantie niet naar NH mag, niet naar de liefstee en belangrijkste personen in m'n leven mag. Maar als ik het zelf teken dan komen ze daar gegarandeerd achter bij een volgend rapport... Fúck wat is het voor achterlijke regel dat je op deze school dat ding al na 3 dagen weer in moet leveren? Op m'n vorige *zeer geliefde <33* school mocht je 'm tenminste 3 weken minimaal houden, ik verlang terug naar die tijd.
![]() ![]() Oh en Sidhe, *knuf*! En de mensen met de heelheelheel goede cijfers en de mensen die het eens zijn met hun beslissingen *denkt aan Redhair en haar school en IcedEarth die wil gaan lopen voor SOS kinderdorpen, maar geldt ook voor alle anderen*: super ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Grr godver, regelrechte galacrisis hier. Mijn galajurk blijkt toch niet zo supergeweldigendehemel als ik dacht dus nu begin ik te twijfelen. En ik voel me nu vet onzeker, over m'n buik en m'n benen en pff
![]() ![]()
|
blegh, ziek vandaag. Heb de hele dag op bed gelegen met duizeligheid, misselijkheid en maagpijn. Ben er om 6 uur uit gegaan. Loop nog steeds te wankelen en voel me vooral erg misselijk. Ga ook maar snel weer van internet af, ook omdat mijn computer ook wel ziek lijkt...zo traag!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb al de hele dag een zere keel. Na alles wat ze hebben gezegd kan ik zo trots zijn, maar toch voelt het alsof het nog niet goed genoeg is. Zal het toch perfectionisme zijn of een zekere zin van ontevredenheid met mezelf?
En ik weet niet of ik wel de goede keuzes maak, maar ik weet wel dat de hele boel me verward en dat ik gewoon zin heb in niets, in rust... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nijn en Nienna goedzo!
![]() en @ Gaara... waarom niet dansen? (als ik vragen mag ![]() Dansen! <3 Ik deed vandaag eindelijk iets goed! ![]() edit ohja IcedEarth hier nog eentje! Moet je maar even tegen die tijd een topic openen ofzo? Tof! |
![]() |
|
Mijn god, anticlimax.
Ik gooi al mijn verstand overboord om je te vertellen dat ik verliefd op hem ben en nou praten we nauwelijks meer. Ik voel me stom dat ik hem geloofde. En dat ik me heb laten strikken. Wat ben ik toch naïef. En ik vind gesprekken niet leuk meer omdat het toch alleen maar duidelijker maakt dat ik nauwelijks wat voor hem beteken en dat is zó frustrerend. Dat is het enige wat me had tegen kunnen houden om te zeggen wat ik voelde, die angst dat het alles zou veranderen. En dat gebeurt er nu dus, lijkt het. Ik weet alleen niet waarom hij zo afstandelijk doet, opeens. Ik probeer nog tegen hem te praten maar het lijkt niet echt te vlotten. Was hij maar niet zo lief. Keek hij maar niet alsof ik bijzonder was. Trapte ik er maar niet in. Als iemand een tijdmachine voor me heeft, hoor ik het graag.
|
Verwijderd
|
oehhh dat was gezelligggg meidenavond zoals we het noemden, met alle meiden van onze groep lekker uit eten geweest en vervolgens grease gekeken bij een vriendin thuis. Wijntje, thee en vooral goede gesprekken. Het zijn echt schatten mn vriendinnne.
Tegelijkertijd hadden de 5 mannen uit onze groep mannenavond! Vriendlief was heel ffjes online net en vertelde dat ze zo weer naar iemand toegingen om een bierproef te doen, benieuwd of ze onze avond evenaren qua gezelligheid ![]() Morgen iig weer vroeg college. En het is echt niet leuk meer, ik heb ineens minstens 20 uur college in de week wat best veel is voor een gamma/alpha- studie, ook al doe ik er nog het exelent trace bovenop. Maar los daar van werk ik nog 2 dagen in de week en moet ik ook nog proberen er een enigsinds sociaal leven bovenop de houden, hoe pas ik dat in ![]() Oh en de nieuwe boeken gekocht, dag 65 euris en hoi 1000 nieuwe paginas met stof. Vandaag het ene vak was behoorlijk pittig, drie uur zitten luisteren naar weet ik wat voor methodes en technieken in de planologiewereld. Ik merk zo het verschil tussen de geografie en de planologie vakken, echt niet normaal. En nu is het tijd om te slapen, morgen mn vriendje lekker brak zien wss ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1. Diëten is een slecht idee. Het principe van een dieet is: 'tijdelijk je eetgewoonten aanpassen'. Ik denk dat jij niet tijdelijk, maar altijd wat slanker wilt blijven. Een goed alternatief zou zijn: gezond eten, afwisselend eten, niet te veel en niet te weinig eten, genoeg beweging krijgen, en dergelijke. 2. Je zegt: 'God, wat haat ik het toch. er moet gewoon een boel af...'. Waarom moet dat? Dit is een goede manier om dwanggedachten te ontwikkelen. Ook dit raad ik je af ![]() Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 06:36. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Compleet opgefokt en emotioneel. Gisteren 2 uurtjes geslapen en nu ben ik de hele nacht aan het wachten tot m'n man belde om te zeggen dat hij was aangekomen, maar hij belde maar niet. Slapen lukte voor geen meter, ik werd telkens wakker met hardkloppingen van hier tot Tokyo. Dus deed ik net de computer maar even aan, kijken of z'n vlucht was vertraagd, en toen kwam hij nét online op Skype. Hij was echt net aangekomen.
Wel flink kut dat hij niet even op het idee is gekomen om bij z'n lange tussenstop even met een vaste telefoon te bellen om te zeggen dat hij flinke vertraging had, maar dat soort dingen bedenkt hij zich nooit, helaas. Dus ik voel me aan de ene kant heel opgelucht dat alles goed is, maar ik zit ook nog tjokvol opgebouwde spanning en ben flink pissig. Ik wil gewoon dat hij naar huis komt en nooit meer alleen weggaat. Dat kan m'n hart niet aan. |
![]() |
||
Citaat:
Haha, ik heb een thuiswerkdag kunnen regelen. Mijn nieuwe OV is naar een ongelofelijk prehistorisch postkantoor gestuurd dat tijdens de weekenden gewoon niet open is en mijn reistijden zijn dusdanig lang, dat eerder weggaan betekent dat ik maar een halve dag kan werken. ![]() Dus werk ik een dagje thuis en haal 'm dan op. win/win
|
Verwijderd
|
Ik hoop werkelijk dattie iets van het NoL meisje hoort, dat zou echt wel goed voor m zijn.
![]() En oh, mijn zus is lekker egocentrisch en oudewijverig en zeurderig en nietgeïnteresseerd en arrogant en nietoverleggerig geworden sinds ze op kamers zit. Troel. Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 09:11. |
![]() |
|
@ Andijvie: vervelend is dat he, als ze zeggen dan en dan te zullen bellen/smsen en dat je maar niks hoort. Ik zou mezelf ook op zitten te vreten. Gelukkig dat hij nu goed is aangekomen. En zorg voor jezelf voor een beetje afleiding, nodig mensen uit, ga zelf ergens heen, zodat je niet steeds alleen zit. Dan zijn die 2 weken zo om
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
vandaag heb ik even een betere dag. Gister zelfs nog de slappe lach gehad. Het weekend daarentegen ging wat minder. Weer wat nachtjes op de separeer doorgebracht en compleet van de kaart. Goed, gister hebben ze behandelplanbespreking over mij gehad en daar krijg ik over 25 minuten de uitslag van en ik ben héél benieuwd. Wat wordt mijn diagnose? Welke medicijnen ga ik nu krijgen? Waar word ik verder behandeld? Hoe lang gaat het nog duren??? pfffff, zenuwen zenuwen.
Misschien kan ik weerwat vrijheden terug krijgen, die hebben ze me donderdag afgepakt dus nu zit ik weer opgesloten op de afdeling. Ok, ik mag onder begeleiding van de verpleging van de afdeling af, maar die hebben toch nooit tijd. De helft van de tijd zijn ze maar met zijn tweeen omdat er allerlei zieken zijn. Nouja. Ik zie het allemaal wel. Ik hoop vanavond nog even op internet te kunnen en dan laat ik wat weten. Wish me luck, ok? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Oh en ik moet Rob gezelschap houden natuurlijk ![]()
|
Ik baal, want terwijl ik nu eigenlijk heel hard aan m'n artikelen zou moeten, heeft een docent een kopie gevraagd van één van de twee en aangezien er nu nog niet in gestreept etc. is, moet ik die nu eigenlijk even voor hem gaan kopiëren.
Ik vind het gewoon stom, had dat vorige week even gevraagd op college, nu moet ik door de regen ergens een kopieerapparaat gaan zoeken, terwijl ik m'n tijd veel beter kan besteden. En ik moet ze ook nog speciaal langs gaan brengen op de uni, terwijl ik daar morgen helemaal niet heen wilde. Dit kost me echt alleen maar tijd. ![]() |
![]() |
|
Ik had mij dus voorgenomen om weer beter te gaan eten en in dat kader hebben we nu ook een broodrooster gekocht. Nu kan ik weer brood eten
![]() Ik ben wel blij met het broodrooster ![]()
|
Verwijderd
|
Haa, om 6.30 uur ben ik gaan slapen en ik werd net pas wakker. Heerlijk, de regen tikt op het dak, zo fijn en knus
![]() ![]() Pff, lastig hoor, keuzes ![]() Ik vermaak me wel twee weken, helemaal nu ik weet dat Rogier een navigatie systeem in z'n huur auto heeft laten zetten, hij redt zich wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Andijvie: (}) Die mannen ook...
![]() @lentekriebel: succes en sterkte. (}) OT: Waar die hoofdpijn toch steeds vandaan komt...? ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Vanavond weer eens bezoek... Staat om 8 uur voor de deur met een familiezak patat en andere frituursels en dan wordt het weer 's een avondje anime kijken èn gelijk zijn portable HDD leechen van interessante zooi. Nu kan ik alles, dat ik op mijn PC afspeel, op mijn TV af laten spelen, dus we hoeven ook niet te turen naar een monitor. ![]() Helaas is dan gelijk de hele avond er aan omdat we pas rond een uur of 11 klaar gaan zijn en ik dan dus eigenlijk direct bed in ga omdat ik morgen anders hartstikke gaar ben. >.< Er gaat veel te veel tijd in zo'n stage zitten. >.<
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() OT: Ik ben voor de 3e keer vandaag thuis tijdens werk want kanaleneiland en ik ben steeds snel klaar, en Roos heeft ongelofelijk gave cijfers terug (vertelt ze vast straks zelf wel) en ik ben vet trots op dr, she can do it ^^ En omgweekendplease? ;puppy:
|
waarom is het zo godvergeten moeilijk om een dag wakker te blijven.. een dag te lachen (of gewoon een keertje) gewoon echt oprecht lachen..
waarom kan ik nou niet gewoon plezier in dingen hebben, de lol van dingen in zien maar waarom kan ik me alleen maar voortslepen en hopen dat ik snel kan slapen
||
Citaat:
![]() 2. Misschien móet dat wel omdat ze (weet ik niet hoor) overgewicht heeft en aangezien dat slecht voor je gezondheid is is het inderdaad verstandiger als ze dat niet heeft. Hoe kom je in godsnaam meteen op het idee van een dwanggedachte. Pff. Meestal is het, als je op dieet gaat, leuker om steun te ontvangen van mensen in plaats van mensen die je de les gaan lezen.
|
Ik ben echt strontchagerijnig.
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Pff, had ik eindelijk genoeg moed verzameld om die vrouw te bellen, is ze net thuis.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh en ontopic! Vanavond naar de stad met vriendinnetje, en morgen naar de tandarts ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Uiteindelijk vandaag weinig aan daadwerkelijk verhuizen toegekomen. De kamer waar ik nu tijdelijk verblijf heb ik enigszins ingericht. Vanavond zou er via marktplaats iemand enkele schoolboeken overkopen.. Tot op heden heeft ze nog niet bevestigd dat ze daadwerkelijk komt.. (En anders ga ik voor niets naar mijn andere onderkomen). inventarisatielijstje "wat moet ik nog doen?" Tentamen onderzoek leren Logboek rapportage afmaken (inleiding, opdrachten laten nakijken en aanpassen. Voor maandag) Paper psychologie maken (onderwerp verzinnen + maken) verhuizen Vriendin in Arnhem bezoeken Psychologie 100 blz lezen (voor maandag) 1 reflectieverslag typen (voor maandag) 1 wazig verslag herschrijven (voor maandag) Komende dagen werken Eigenlijk wil ik nu alleen maar heel veel slapen ![]()
Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 15:41. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |