Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2007, 19:45
Verwijderd
Ja jongens, nu wil ik ook uit & dansen. Bedankt hè! (a)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2007, 19:47
Verwijderd
Hotmail doe het niet. Oke, nu is er het plan om een suprise avond te gaan houden. Jippie, daar had ik nu echt zin in (niet dus). Ik kan geen smoes bedenken om niet te gaan, dus ik moet wel. Misschien wordt het nog wel leuk. Onze mentor was vandaag weer bezig, staat hij daar te schreeuwen voor in de klas. De meeste leraren behandelen ons als normale mensen waar je mee kan praten maar hij staat daar een beetje te schreeuwen. Nou dat werkt dus echt niet. M'n moeder zat vandaag van 10 voor 7 tot 4 uur alleen. Ze had best veel pijn en ze vond het zo stil. Ach, morgen ben ik al iets eerder thuis. Het was vandaag echt supergezellig op school. Ik ben alleen een beetje voor schut gezet, maar ja het was wel lollig.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 19:51
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dude, LiefsvanHier met vriendinnetjes waaronder mijn lief gaan zaterdag uit in de stad, kom jij mij dan gezelschap houden en biertjes drinken, ik weiger namelijk de dansvloer te betreden Kunnen Roos enzo lekker dansen en wij lekker drinken

p.s., dat is niet alles, maar ik ga niet over mijn drankverleden beginnen
Hm, klinkt goed!
Ik laat nog wel weten of ik kan. Zou wel moeten lukken, maar ik zou ook met iemand wat gaan drinken in Katwijk, maar dat kan ik wel doordeweeks plannen.
Oud 12-11-2007, 19:59
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Ja jongens, nu wil ik ook uit & dansen. Bedankt hè! (a)

Citaat:
Hm, klinkt goed!
Ik laat nog wel weten of ik kan. Zou wel moeten lukken, maar ik zou ook met iemand wat gaan drinken in Katwijk, maar dat kan ik wel doordeweeks plannen.
Sms/bel maar, uve got my number mate
Oud 12-11-2007, 20:01
Roosje
Roosje is offline
Pim je mag niet drinken. Maar je bent wel lief verder! <3

En paardrijden is liefdee en ik wil mijn cijfers terug en: Nijn* wat goed! Gefeliciteerd! en: Icedearth ik wil je ook gerust sponsoren!
Oud 12-11-2007, 20:03
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Pim je mag niet drinken. Maar je bent wel lief verder! <3
"wel lief verder"

En ik mag dat best, maar met mate Which I can, very well!
Oud 12-11-2007, 20:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
"wel lief verder"

En ik mag dat best, maar met mate Which I can, very well!
Ik drink wel voor twee. Dan hoeft hij niet.
Oud 12-11-2007, 20:18
Verwijderd
Ooo m'n zusje zit in 't vliegtuig en als ik morgen wakker word, is ze weer in Nederland!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 20:24
Verwijderd
Pfffff. Ik hou dit niet echt lang meer vol - en mn vader ook niet. Net even zitten praten over hoe het nu gaat met mn moeder, dat ze zo zwartwit is en veeleisend, en nou ja lang verhaal voor op t forum maar pff, we zijn het er wel over eens dat we het allebei niet zo zien zitten op deze manier.. En heel even hadden we het over hoe het zou zijn om samen in Utrecht te gaan zitten, gewoon weg hier, dat zou wel ideaal zijn.. <3 Maar goed. Iig even stoom af kunnen blazen, nu douchen en vroeg slapen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 20:26
Little_lady
Little_lady is offline
Shit, wat ga ik doen? Het is niet dat ze het rapport niet mogen zien, zo slecht is het niet.. Ik ben alleen bang dat ze wéér kwaad worden omdat zij het wel slecht vinden en dat dan de straf wordt dat ik in de kerstvakantie niet naar NH mag, niet naar de liefstee en belangrijkste personen in m'n leven mag. Maar als ik het zelf teken dan komen ze daar gegarandeerd achter bij een volgend rapport... Fúck wat is het voor achterlijke regel dat je op deze school dat ding al na 3 dagen weer in moet leveren? Op m'n vorige *zeer geliefde <33* school mocht je 'm tenminste 3 weken minimaal houden, ik verlang terug naar die tijd. Nouja, ik ga 'm maar zelf tekenen en dan volgende keer een smoes bedenken om me eruit te lullen, ofzo...

Oh en Sidhe, *knuf*! En de mensen met de heelheelheel goede cijfers en de mensen die het eens zijn met hun beslissingen *denkt aan Redhair en haar school en IcedEarth die wil gaan lopen voor SOS kinderdorpen, maar geldt ook voor alle anderen*: super ! En IcedEarth, hier nog een sponsor!
Oud 12-11-2007, 20:38
Rob
Rob is offline
Citaat:
Pfffff. Ik hou dit niet echt lang meer vol - en mn vader ook niet. Net even zitten praten over hoe het nu gaat met mn moeder, dat ze zo zwartwit is en veeleisend, en nou ja lang verhaal voor op t forum maar pff, we zijn het er wel over eens dat we het allebei niet zo zien zitten op deze manier.. En heel even hadden we het over hoe het zou zijn om samen in Utrecht te gaan zitten, gewoon weg hier, dat zou wel ideaal zijn.. <3 Maar goed. Iig even stoom af kunnen blazen, nu douchen en vroeg slapen.
Wissel 'vader' en 'moeder' om en je hebt de situatie bij mij thuis wanneer ik er weer eens ben.
Oud 12-11-2007, 20:44
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Ik drink wel voor twee. Dan hoeft hij niet.
Betere shit!

Kusjevoormijnschatje<3
Oud 12-11-2007, 20:56
Nijn*
Nijn* is offline
Grr godver, regelrechte galacrisis hier. Mijn galajurk blijkt toch niet zo supergeweldigendehemel als ik dacht dus nu begin ik te twijfelen. En ik voel me nu vet onzeker, over m'n buik en m'n benen en pff Wou dat ik weer maatje 0 had, 34 zou zelfs al weer fijner zijn dan die klotemaat die ik nu heb. BAH. En morgen ook niet naar therapie omdat ik die KLOTE-opdracht voor tekenen af moet krijgen. GRR, ik ben chagerijnig en moet denk ik maar heel snel gaan slapen. Moet ook wel want morgen al om 6.45 op GRRRRRR
Oud 12-11-2007, 21:05
moon
moon is offline
blegh, ziek vandaag. Heb de hele dag op bed gelegen met duizeligheid, misselijkheid en maagpijn. Ben er om 6 uur uit gegaan. Loop nog steeds te wankelen en voel me vooral erg misselijk. Ga ook maar snel weer van internet af, ook omdat mijn computer ook wel ziek lijkt...zo traag!
Oud 12-11-2007, 21:07
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Dude, LiefsvanHier met vriendinnetjes waaronder mijn lief gaan zaterdag uit in de stad, kom jij mij dan gezelschap houden en biertjes drinken, ik weiger namelijk de dansvloer te betreden Kunnen Roos enzo lekker dansen en wij lekker drinken

p.s., dat is niet alles, maar ik ga niet over mijn drankverleden beginnen
Omg nog meer mensen op mijn verjaardagding. .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 21:21
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb al de hele dag een zere keel. Na alles wat ze hebben gezegd kan ik zo trots zijn, maar toch voelt het alsof het nog niet goed genoeg is. Zal het toch perfectionisme zijn of een zekere zin van ontevredenheid met mezelf?

En ik weet niet of ik wel de goede keuzes maak, maar ik weet wel dat de hele boel me verward en dat ik gewoon zin heb in niets, in rust...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 21:39
Verwijderd
Nijn en Nienna goedzo! De grootste stressers halen de hoogste cijfers hihi. Morgen krijg ik het laatste terug hoop ik..

en @ Gaara... waarom niet dansen? (als ik vragen mag )
Dansen! <3 Ik deed vandaag eindelijk iets goed!

edit ohja IcedEarth hier nog eentje! Moet je maar even tegen die tijd een topic openen ofzo? Tof!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 21:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn god, anticlimax.
Ik gooi al mijn verstand overboord om je te vertellen dat ik verliefd op hem ben en nou praten we nauwelijks meer. Ik voel me stom dat ik hem geloofde. En dat ik me heb laten strikken. Wat ben ik toch naïef. En ik vind gesprekken niet leuk meer omdat het toch alleen maar duidelijker maakt dat ik nauwelijks wat voor hem beteken en dat is zó frustrerend. Dat is het enige wat me had tegen kunnen houden om te zeggen wat ik voelde, die angst dat het alles zou veranderen. En dat gebeurt er nu dus, lijkt het. Ik weet alleen niet waarom hij zo afstandelijk doet, opeens. Ik probeer nog tegen hem te praten maar het lijkt niet echt te vlotten. Was hij maar niet zo lief. Keek hij maar niet alsof ik bijzonder was. Trapte ik er maar niet in.
Als iemand een tijdmachine voor me heeft, hoor ik het graag.
Oud 12-11-2007, 21:49
Rob
Rob is offline
Citaat:
Omg nog meer mensen op mijn verjaardagding. .

Wanneer ben je jarig, dan? ;x

Citaat:
Omdat ik 'm gezelschap ga houden. ^^
Oud 12-11-2007, 22:56
Verwijderd
oehhh dat was gezelligggg meidenavond zoals we het noemden, met alle meiden van onze groep lekker uit eten geweest en vervolgens grease gekeken bij een vriendin thuis. Wijntje, thee en vooral goede gesprekken. Het zijn echt schatten mn vriendinnne.
Tegelijkertijd hadden de 5 mannen uit onze groep mannenavond! Vriendlief was heel ffjes online net en vertelde dat ze zo weer naar iemand toegingen om een bierproef te doen, benieuwd of ze onze avond evenaren qua gezelligheid .
Morgen iig weer vroeg college. En het is echt niet leuk meer, ik heb ineens minstens 20 uur college in de week wat best veel is voor een gamma/alpha- studie, ook al doe ik er nog het exelent trace bovenop. Maar los daar van werk ik nog 2 dagen in de week en moet ik ook nog proberen er een enigsinds sociaal leven bovenop de houden, hoe pas ik dat in .
Oh en de nieuwe boeken gekocht, dag 65 euris en hoi 1000 nieuwe paginas met stof. Vandaag het ene vak was behoorlijk pittig, drie uur zitten luisteren naar weet ik wat voor methodes en technieken in de planologiewereld. Ik merk zo het verschil tussen de geografie en de planologie vakken, echt niet normaal.
En nu is het tijd om te slapen, morgen mn vriendje lekker brak zien wss hmmm zin in woensdag dan lekker samen zijn (L).
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 23:50
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sinds vandaag op dieet. God, wat haat ik het toch. er moet gewoon een boel af zodat ik daarna mijn levenstijl kan aanpassen zodat de afgevallen kilo's eraf blijven.. Ik houd zo van eten Vandaag rook ik op het station de frituurlucht van de burgerking en de smullers. In de trein zat iedereen rond me met een kroket of patat. Op school zaten er klasgenoten met brie/ ardennenham-tosti's naast me Nou ja, het is in het kader van gezondheid.. En uiteindelijk krijg ik wat meer energie als er overtollige shizzle af is

Morgen verder met het verhuizen van mijn spullen. Ben er onderhand wel klaar mee.. Helaas staat er nogal wat zooi. (Ben je na 8 dagen één dag vrij, wordt die dag gevuld met verhuizen :roloog: )
Meisje toch...

1. Diëten is een slecht idee. Het principe van een dieet is: 'tijdelijk je eetgewoonten aanpassen'. Ik denk dat jij niet tijdelijk, maar altijd wat slanker wilt blijven. Een goed alternatief zou zijn: gezond eten, afwisselend eten, niet te veel en niet te weinig eten, genoeg beweging krijgen, en dergelijke.

2. Je zegt: 'God, wat haat ik het toch. er moet gewoon een boel af...'.
Waarom moet dat? Dit is een goede manier om dwanggedachten te ontwikkelen. Ook dit raad ik je af (volgens de RET is dit een typische irrationele gedachte)

Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 06:36.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 04:20
Verwijderd
Compleet opgefokt en emotioneel. Gisteren 2 uurtjes geslapen en nu ben ik de hele nacht aan het wachten tot m'n man belde om te zeggen dat hij was aangekomen, maar hij belde maar niet. Slapen lukte voor geen meter, ik werd telkens wakker met hardkloppingen van hier tot Tokyo. Dus deed ik net de computer maar even aan, kijken of z'n vlucht was vertraagd, en toen kwam hij nét online op Skype. Hij was echt net aangekomen.
Wel flink kut dat hij niet even op het idee is gekomen om bij z'n lange tussenstop even met een vaste telefoon te bellen om te zeggen dat hij flinke vertraging had, maar dat soort dingen bedenkt hij zich nooit, helaas.
Dus ik voel me aan de ene kant heel opgelucht dat alles goed is, maar ik zit ook nog tjokvol opgebouwde spanning en ben flink pissig.

Ik wil gewoon dat hij naar huis komt en nooit meer alleen weggaat. Dat kan m'n hart niet aan.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 05:56
Verwijderd
*Als je niet gaat heb je de leerplichtambtenaar aan je broek hangen.
Oh ja ..

Nog even..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 07:03
Verwijderd
Oh ik word altijd zo ontzettend depri/chago van treinreizen in de spits s ochtends. Duwen, staan en dus omvallen in een drukke ic, ik word er een beetje panisch van.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 08:34
Verwijderd
*Knuffel voor Andijvie* Rustig meisje, probeer even wat rust in je hoofd te krijgen, wat te slapen of iets te doen waardoor je je helemaal kunt uitkuren.... Kop op!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 08:41
Rob
Rob is offline
Citaat:
Oh ik word altijd zo ontzettend depri/chago van treinreizen in de spits s ochtends. Duwen, staan en dus omvallen in een drukke ic, ik word er een beetje panisch van.
Dat panische heb ik nog net niet, maar ik erger mij altijd zo enorm aan die mensen die zich de trein in proberen te wurmen nog voordat iedereen is uitgestapt. Heb toch een beetje geduld, zeg. En in overvolle IC's is 't al helemaal erg.

Haha, ik heb een thuiswerkdag kunnen regelen. Mijn nieuwe OV is naar een ongelofelijk prehistorisch postkantoor gestuurd dat tijdens de weekenden gewoon niet open is en mijn reistijden zijn dusdanig lang, dat eerder weggaan betekent dat ik maar een halve dag kan werken.
Dus werk ik een dagje thuis en haal 'm dan op. win/win
Oud 13-11-2007, 09:01
Verwijderd
Ik hoop werkelijk dattie iets van het NoL meisje hoort, dat zou echt wel goed voor m zijn.
En oh, mijn zus is lekker egocentrisch en oudewijverig en zeurderig en nietgeïnteresseerd en arrogant en nietoverleggerig geworden sinds ze op kamers zit. Troel.

Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 09:11.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 09:19
Lilium
Lilium is offline
Buh, ik ben verkouden: hoofdpijn, keelpijn, oorpijn, een verstopte neus. Vannacht slecht geslapen, vanwege die neus.
Oud 13-11-2007, 09:24
Verwijderd
Ik ben net een half uur wakker en voel me nu al kut en ongemotiveerd voor om het even wat.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 09:34
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Andijvie: vervelend is dat he, als ze zeggen dan en dan te zullen bellen/smsen en dat je maar niks hoort. Ik zou mezelf ook op zitten te vreten. Gelukkig dat hij nu goed is aangekomen. En zorg voor jezelf voor een beetje afleiding, nodig mensen uit, ga zelf ergens heen, zodat je niet steeds alleen zit. Dan zijn die 2 weken zo om
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 09:36
Verwijderd
vandaag heb ik even een betere dag. Gister zelfs nog de slappe lach gehad. Het weekend daarentegen ging wat minder. Weer wat nachtjes op de separeer doorgebracht en compleet van de kaart. Goed, gister hebben ze behandelplanbespreking over mij gehad en daar krijg ik over 25 minuten de uitslag van en ik ben héél benieuwd. Wat wordt mijn diagnose? Welke medicijnen ga ik nu krijgen? Waar word ik verder behandeld? Hoe lang gaat het nog duren??? pfffff, zenuwen zenuwen.

Misschien kan ik weerwat vrijheden terug krijgen, die hebben ze me donderdag afgepakt dus nu zit ik weer opgesloten op de afdeling. Ok, ik mag onder begeleiding van de verpleging van de afdeling af, maar die hebben toch nooit tijd. De helft van de tijd zijn ze maar met zijn tweeen omdat er allerlei zieken zijn. Nouja. Ik zie het allemaal wel. Ik hoop vanavond nog even op internet te kunnen en dan laat ik wat weten. Wish me luck, ok?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 10:29
Sofia
Sofia is offline
Niet goed kunnen slapen en het moeten leren van tentamens gaat niet zo goed samen.
Frustrerend.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:48
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:

Wanneer ben je jarig, dan? ;x

Omdat ik 'm gezelschap ga houden. ^^

Ik was 15 september jarig maar aanstaand weekend vier ik het voor mijn vrienden enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 12:52
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik was 15 september jarig maar aanstaand weekend vier ik het voor mijn vrienden enzo.
Met terugwerkende kracht gefeliciteerd, dan! Moet 'k wat meenemen als ik kan komen?
Oud 13-11-2007, 13:01
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Oh ik voel me absoluut niet thuis op de dansvloer en het enige wat ik kan is beuken bij metalconcerten En Roos kan het wel en dan vind ik het zonde als ze dr tijd verdoet met dr vriendje dansen terwijl die niet kan dansen dus daar heeft ze haar beste vriendinnetje voor En eigenlijk is het wel triest want ik weet dat ze het geweldig zou vinden en ik ook, als ik het kon

Oh en ik moet Rob gezelschap houden natuurlijk
Oud 13-11-2007, 13:05
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik baal, want terwijl ik nu eigenlijk heel hard aan m'n artikelen zou moeten, heeft een docent een kopie gevraagd van één van de twee en aangezien er nu nog niet in gestreept etc. is, moet ik die nu eigenlijk even voor hem gaan kopiëren.
Ik vind het gewoon stom, had dat vorige week even gevraagd op college, nu moet ik door de regen ergens een kopieerapparaat gaan zoeken, terwijl ik m'n tijd veel beter kan besteden. En ik moet ze ook nog speciaal langs gaan brengen op de uni, terwijl ik daar morgen helemaal niet heen wilde. Dit kost me echt alleen maar tijd.

Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 13:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had mij dus voorgenomen om weer beter te gaan eten en in dat kader hebben we nu ook een broodrooster gekocht. Nu kan ik weer brood eten En ze hadden geen drinkontbijt bij de AH, dat moet ik dan zo nog maar even halen want anders val ik alsnog verder af, dat weet ik nu al.

Ik ben wel blij met het broodrooster
Oud 13-11-2007, 13:48
Verwijderd
Haa, om 6.30 uur ben ik gaan slapen en ik werd net pas wakker. Heerlijk, de regen tikt op het dak, zo fijn en knus Ik heb alleen zoveel dingen die ik wil doen, dat ik niet kan kiezen. Ga ik schrijven, verder met een van mijn talen? Of ga ik een film kijken die ik gisteren gekocht heb? Of zal ik nu toch maar alles opruimen en schoonmaken (hihi, echt niet )? Of pak ik de afstandsbediening van m'n Wii vast en ga ik daarmee spelen?
Pff, lastig hoor, keuzes
Ik vermaak me wel twee weken, helemaal nu ik weet dat Rogier een navigatie systeem in z'n huur auto heeft laten zetten, hij redt zich wel (Grmbl, en daar is het nu lekker rond de 25 graden...)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 13:52
Verwijderd
@Andijvie: (}) Die mannen ook... En fijn dat het nu weer wat beter gaat.

@lentekriebel: succes en sterkte. (})

OT: Waar die hoofdpijn toch steeds vandaan komt...? Misschien toch nog een restje stress ofzo. Gelukkig maar dat ik even rust heb. Gister en vandaag veel geslapen, hopelijk de rest van de week ook, wie weet ben ik dan daarna weer een beetje uitgerust. En als ik dan ook nog eens alle tentamens ed gehaald zou hebben, dan zou het helemaal mooi zijn... Komende week ook nog wat geld verdienen hopelijk, want ik heb echt echt echt geld nodig.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:01
Rob
Rob is offline
Citaat:
Oh ik voel me absoluut niet thuis op de dansvloer en het enige wat ik kan is beuken bij metalconcerten
Daar houdt het bij mij dus ook wel ongeveer op.

Citaat:
*high five*

Vanavond weer eens bezoek... Staat om 8 uur voor de deur met een familiezak patat en andere frituursels en dan wordt het weer 's een avondje anime kijken èn gelijk zijn portable HDD leechen van interessante zooi. Nu kan ik alles, dat ik op mijn PC afspeel, op mijn TV af laten spelen, dus we hoeven ook niet te turen naar een monitor.
Helaas is dan gelijk de hele avond er aan omdat we pas rond een uur of 11 klaar gaan zijn en ik dan dus eigenlijk direct bed in ga omdat ik morgen anders hartstikke gaar ben. >.<

Er gaat veel te veel tijd in zo'n stage zitten. >.<
Oud 13-11-2007, 14:05
Verwijderd
Tweede dag van het nieuwe kwartaal en ik heb nu alweer stress.
En nu ga ik wat eten en dan sporten en dan ga ik vanavond wel al de bladzijden lezen, hoewel ze volgens mij niet gaan over wat ik voor die test moet weten. Maargoed.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Oh ik voel me absoluut niet thuis op de dansvloer en het enige wat ik kan is beuken bij metalconcerten En Roos kan het wel en dan vind ik het zonde als ze dr tijd verdoet met dr vriendje dansen terwijl die niet kan dansen dus daar heeft ze haar beste vriendinnetje voor En eigenlijk is het wel triest want ik weet dat ze het geweldig zou vinden en ik ook, als ik het kon

Okee. Misschien is het ook meer een meisjesding, als ik zo hier eens in mijn omgeving kijk
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:22
Nienna*
Nienna* is offline
Zie ik een meisje met míjn (gestolen) jas lopen.

Ik ben benieuwd wat uit haar gesprek met de afdelingsleider komt... of ze het toe zal geven. Ik weet bijna zeker dat het mijn jas is.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:24
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Okee. Misschien is het ook meer een meisjesding, als ik zo hier eens in mijn omgeving kijk
Mja, voordeel is dat ik wel mooi naar dr kan kijken

OT: Ik ben voor de 3e keer vandaag thuis tijdens werk want kanaleneiland en ik ben steeds snel klaar, en Roos heeft ongelofelijk gave cijfers terug (vertelt ze vast straks zelf wel) en ik ben vet trots op dr, she can do it ^^ En omgweekendplease? ;puppy:
Oud 13-11-2007, 14:39
rare kwast
rare kwast is offline
waarom is het zo godvergeten moeilijk om een dag wakker te blijven.. een dag te lachen (of gewoon een keertje) gewoon echt oprecht lachen..
waarom kan ik nou niet gewoon plezier in dingen hebben, de lol van dingen in zien maar waarom kan ik me alleen maar voortslepen en hopen dat ik snel kan slapen en iedere keer weer de hoop niet meer wakker te worden
Oud 13-11-2007, 14:47
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Meisje toch...

1. Diëten is een slecht idee. Het principe van een dieet is: 'tijdelijk je eetgewoonten aanpassen'. Ik denk dat jij niet tijdelijk, maar altijd wat slanker wilt blijven. Een goed alternatief zou zijn: gezond eten, afwisselend eten, niet te veel en niet te weinig eten, genoeg beweging krijgen, en dergelijke.

Waarom moet dat? Dit is een goede manier om dwanggedachten te ontwikkelen. Ook dit raad ik je af (volgens de RET is dit een typische irrationele gedachte)
1. Alsof Coopergirl het principe van een dieet niet begrijpt? Ik denk dat ze zelf ook wel door heeft dat ze nu op dieet kan om wat af te vallen en daarna haar levensstijl blijvend zal moeten aanpassen?
2. Misschien móet dat wel omdat ze (weet ik niet hoor) overgewicht heeft en aangezien dat slecht voor je gezondheid is is het inderdaad verstandiger als ze dat niet heeft. Hoe kom je in godsnaam meteen op het idee van een dwanggedachte. Pff.

Meestal is het, als je op dieet gaat, leuker om steun te ontvangen van mensen in plaats van mensen die je de les gaan lezen.
Oud 13-11-2007, 14:51
Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben echt strontchagerijnig. Mogen we niet eens één weekje even wat minder stressen? We hebben net de SE-week gehad en nu alweer moet er van alles worden afgemaakt. Vandaag m'n tweede praktijk-opdracht + procesbeschrijving afgekregen enz, dat is in ieder geval achter de rug. Nu dus nog opspannen/plaatjes zoeken/stijl kiezen/schetsen maken.. Hmpf, dat vak vreet echt al m'n tijd op. Maar aangezien ik geen huiswerk voor morgen heb, is het een goed idee om maar eens wat aan m'n profielwerkstuk te gaan doen , aangezien donderdag de kladversie al af moet zijn. Verder heeft niemand nog nagekeken van de SE-week maar roepen ze wel allemaal even hard dat wij zo lui zijn en nergens toe bereid zijn. Grr. En ik ben zeiknat door de regen en wil alleen maar in bed liggen met warme chocolademelk en een leuk dvdtje.
Oud 13-11-2007, 15:10
Morri
Morri is offline
Pff, had ik eindelijk genoeg moed verzameld om die vrouw te bellen, is ze net thuis. Maarja, ik heb wel een lief vriendje. Ik en een vriendje, wie had dat gedacht. Nu de dokter bellen en studeren. Ik kan het wel, laat me het alsjeblieft kunnen. Ik ben verkouden en had toch al last van m'n longen, nu ben ik zo moe dat ik eigenlijk niets meer kan. Maarja, postief denken, het komt goed. Toch?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 15:29
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Met terugwerkende kracht gefeliciteerd, dan! Moet 'k wat meenemen als ik kan komen?
Ach nee tuurlijk niet . Ik ben blij zat als je Pim bezighoudt! (gapje ;x).

Oh en ontopic! Vanavond naar de stad met vriendinnetje, en morgen naar de tandarts . Eindelijk mag hij eruit yesyesyes. En omg, ik kan haast niet wachten tot donderdag <3. Hij is lief . En vandaag heb ik het verteld, en ze vatte het heel goed op? Ze vond het helemaal niet erg. Weer een zorg minder.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 15:29
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Meisje toch...

Ja, de basisprincipes zijn eigenlijk heel easy, minder eten, meer bewegen.. Dat gaat alleen zo extreem traag Wat betreft de irrationele gedachten, sja.. Ik ken RET.. In de praktijk gebruik ik dit nooit, ik vind dat normaliseren, nuanceren en het verzinnen van affirmaties suf.. Ach, je moet iets houden om tegen (jezelf) aan te schoppen Ik ken veel mensen die fan zijn van de RET.. iig bedankt voor je reactie/ het meedenken

Uiteindelijk vandaag weinig aan daadwerkelijk verhuizen toegekomen. De kamer waar ik nu tijdelijk verblijf heb ik enigszins ingericht. Vanavond zou er via marktplaats iemand enkele schoolboeken overkopen.. Tot op heden heeft ze nog niet bevestigd dat ze daadwerkelijk komt.. (En anders ga ik voor niets naar mijn andere onderkomen).

inventarisatielijstje "wat moet ik nog doen?"
Tentamen onderzoek leren
Logboek rapportage afmaken (inleiding, opdrachten laten nakijken en aanpassen. Voor maandag)
Paper psychologie maken (onderwerp verzinnen + maken)
verhuizen
Vriendin in Arnhem bezoeken
Psychologie 100 blz lezen (voor maandag)
1 reflectieverslag typen (voor maandag)
1 wazig verslag herschrijven (voor maandag)
Komende dagen werken

Eigenlijk wil ik nu alleen maar heel veel slapen Die behoefte heb ik zodra er dingen van me verlangt worden.

Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 15:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten