Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteren naar AAAAAAAAAAAAAAAAALLES is liefde geweest en het is echt een feelgood movie, dus daarna feelde ik mij erg good.
Jammer genoeg regende het en toen werden we nat. Dat was minder good. Toen gingen we in de Hooghoudt wat drinken en toen regende het nog steeds en eenmaal thuis aangekomen ging ik hntm en project catwalk en jouw vrouw mijn vrouw kijken en dat ist immer smullen! Vanochtend college gehad over statistieken en meettechnieken en nu ligt de hele dag voor mij en daar ga ik lekker van genieten. EN! Ik heb net een laptop besteld.
|
Verwijderd
|
ik heb vandaag de hele financiële kk rompslomp verrekend en geregeld samen met mijn huisgenoten en de stomme ex huisgenoot die eerst in mijn kamer zat en ALLES verkeerd heeft overgezet and all. sukkeljoch. nu ben ik daar eindelijk klaar mee en zometeen ga ik douchen en daarna naar emmen om bij m'n ouders eten bij elkaar te sprokkelen.
|
![]() |
|
Vanmorgen rijles en dat ging natuurlijk weer kut, kortom: gebokt door faalangst of zoiets gays. Gelukkig maakte de pakketjesbezorger me blij met mijn ipod. Straks ga ik mijn was in de machine proppen en ik moet echt maar eens mn kamer opruimen. Alweer. Nog steeds. En kenkerdure shampoo halen anders krijg ik weer ruzie met huid&haar.
Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 14:06. |
![]() |
|
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens naar Alles Is Liefde moet gaan!
En net nu ik besloten heb dat ik eventjes een beetje rustig aan wil doen de komende tijd, komen er ineens allemaal leuke feestjes op m'n pad! ![]()
|
Ik had vandaag college statistiek en ik heb me echt best goed vermaakt. Daarna met mn chicks nog even posters gekeken en koffie gedronken en daarna weer naar huis gegaan. Net heel erg gelachen met mn huisgenoot en dat was ook wel weer een heel gezellig en straks naar mn zus om te eten en dan s'avonds lam tv kijken. Ik vind eht echt een mooie dag vandaag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot. Ik ging naar school en dat was stom maar ik kreeg wel twee goede cijfers terug dus ja, dat is wel relaxt. Eigenlijk heb ik nu ook college maar daar had ik vrij weinig zin in, dus nu ga ik films kijken. |
![]() |
|
die valeria is echt een ontzettende debiel. die gast kan echt alleen maar kijken alsof ie geblowd heeft.
ot: ik ging naar school en daar had ik een presentatie van tien minuten maar toch moest ik van half negen tot half vijf op school zijn. de reden ontgaat me een beetje. maarja had wel een leuk boek over de vloek der farao's en 'toeval' en straling dus ik kon weer naar hartelust de nerd uithangen.
|
Verwijderd
|
Rustige dag, beetje dingetjes gedaan, maar niet te veel. Morgen eerst helpen bij een web commercial voor een film festivalletje in Amsterdam, ook een beetje figureren en vervolgens 2,5 week in één van die gigantische huizen langs het vondelpark, 3 min bij het Leidseplein vandaan. Soms lacht het leven je toe.
|
![]() |
|
mijn dag was KUT.
ten eerste pitte ik dwars door mn wekker heen waardoor ik twee uur te laat op school was, vervolgens beleefde ik mijn minst productieve dag van de afgelopen 22,5 jaar, waarin circa plusminus niks is gelukt terwijl ik toch 9 uur bezig geweest ben met proberen. daarna maakte ik knallende ruzie met mijn vriendje om mijn breimachine-horror af te reageren, en nu zit ik alleen thuis grr te wachten tot ik morgen weer op moet staan voor een vast en zeker boring symposium in het world fashion center. ik wil afstuderen en daarna gewoon een studie doen met boeken, waarbij je je niet kunt snijden, prikken, met velletjes tussen dingen komen en er geen draden afbreken op momenten dat het beter van niet is. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ja ik had mn wekker om 9u gezet maar ging er om 12u uit. lekker bezig dus weer.maar het is mn laatste vrije dag voordat het nieuwe blok begint dus het is niet zo erg.
ik ging naar mn oma maar die is depressief dus daar word ik altijd een beetje naar van. maar ze was wel blij om me te zien. toen keek ik opsporing verzocht waarin allemaal overvallen bij mij om de hoek werden laten zien, heel chill. en mn beste vriendje deed mee in een reconstructie maar precies dat stuk heb ik gemist. drama. nu ga ik slapen.
||
Citaat:
ik werd fucking brak wakker na een avond veel te veel naar de kloten gaan. daarna een dag superbrak werken en veel te saaie collegas. daarna heb uik heroes gekeken met een collega en nog wat gehangen met mn huisgenoot. morgen gelukkig een korte dag werk.
|
Ik heb gisteren de emo (
![]() Daarnaast ben ik s'avonds verstandig geweest door niet naar een feestje te gaan!
|
Nee. Ik kan me de vorige keer herinneren dat ik jou uit frustratie belde. Dat eindigde in een 'Martin-van-het-padje' die wankelend de laatste trein van Zwolle naar Assen wist te halen en daarna pas in Groningen wakker werd!
Ga jij nou maar gewoon gezellig mee naar Clash07!
|
![]() |
Ik moet vandaag werken maar nu heb ik gelukkig pauze en dat is maar goed ook want ik werd gek van alle stoute huisvrouwen die op zoek waren naar de GLOSSY van HELEEN VAN ROYEN. Na mn werk ga ik als een malle wat eten en daarna alweer op naar het volgende baantje maar gelukkig hoef ik daar alleen maar op de bank te hangen. Daarna naar huis alwaar mijn liefste me opwacht
![]()
|
ik ging gister werken van 8 tot 22.30 en dat doe ik echt nooit meer. zometeen m'n zusje naar zwemles brengen en daarna naar school. we hebben 'c-day', wat inhoud dat je saaie workshops moet volgen en moet netwerken met bedrijven. oh en het is pas om 20.00 klaar
![]() maar morgen wel naar keulen ![]()
|
@ dolly: Mm heerlijk he zo'n praktische studie. Ik had ook altijd zo'n craving als het bijv. weer eens wekenlang kutweer was en ik zon nodig had voor een serie. Schuimbekken.
- Vandaag stond ik in een sardientjesmetro en ik werd er levensmoe van. Nu zit ik (levens)moe op mijn werk maar gelukkig heb ik een vieze evergreen als TROOSTETEN.
|
Mijn pizzabaguette zit in de oven rijp te worden en ik wilde vanochtend redelijk vroeg op maar dat is niet gelukt omdat ik om half negen (= té vroeg) wakker werd van een grasmaaier/boormachine/kutapparaat en daarna dus weer nauwelijks in slaap viel en toen ging mijn wekker en ik heb het geprobeerd hoor maar het lukte niet dus toen heb ik mijn wekker maar helemaal uitgezet en nu ben ik pas net weer wakker. Was ik maar geen Spanjaard...
![]()
|
Verwijderd
|
Ik sliep uit en maakte net een opdracht voor school en ik moest een artikel schrijven voor in de KIDSWEEK en ik vind schrijven voor kinderen echt moeilijk dus dat werd niets. Nu ga ik soep eten en daarna even gitaarspelen. Aan het einde van de middag college en daarna denk ik even naar een vriendinnetje ofzo.
|
![]() |
|
ik heb vanochtend al boodschappen gedaan dus hoef ik nu gelukkig neit meer de deur uit. nu speel ik kolonisten online met m'n zus, zometeen maar eens aan school werken. oh en vanavond komt m'n vriend ook mee huiswerken en lasagna eten ook.
|
Vandaag lekker uitgeslapen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd en vannacht werd ik ziek. Dat ben ik nu nog steeds en morgen moet ik naar een beurs voor mijn werk, dus ik hoop maar dat ik heel snel beter word. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Vandaag op en neer geweest naar Leeuwarden. Me ingeschreven voor wat interessante projecten. Vanavond even wat drinken met een vriendin van me. Jezus, wat heb ik een voorspelbaar en saai leven zeg! ![]() ![]() Wat wel ernstig amusant was, is het feit dat ik vandaag iemand zag lopen die náást de Tony Montana trainingsjas, een Tony Montana broek aan had! Hoe hard!
||
Citaat:
![]() het symposium was precies zo boring als ik dacht met slissende britten en stotterende nichten, maar gelukkig was de pauze een goed moment om hem te smeren. daardoor ben ik ook voor het eerst sinds tijden thuis als het nog licht is met de verwarming op 500 graden prr. onderweg van het station naar huis zag ik voor het eerst in mijn leven een bloedjehete milieuactivist, en 50 meter daarna de dakloze adonis die na nadere inspectie toch ietwat minder heet is dan ik in eerste instantie dacht. in het kort was dit een dag van desillusies, en is het ook nog eens bokkoud wat het niet beter maakt. gelukkig mag ik de rest van de dag met een stanleymes spelen en ik ben zeer benieuwd welke vinger ik nu weer ga pijnigen, ole. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van harte rag pop.
Ik heb vandaag geholpen bij een reclame dingetje en de regiseur/camera man was er zo eentje van ideeën in zijn hoofd, maar het niet naar buiten kunnen communiceren. Ja dat was erg handig, maar ook wel erg gezellig. Ook gefigureerd en tig takes ondersteboven in een klimmerek gehangen. Uiteraarrd krijgen jullie het eindresultaat (rond maandag) te zien. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 |