Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2007, 10:16
Drez
Drez is offline
Nouja zeg, ik ben al vanaf 9uur wakker om een opdracht te maken maar ik doe het niet. PFF. Eerst douchen dan maar. En straks college en werken en vergaderen en kult.
Oud 13-11-2007, 10:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ik was op een feestje in DOORWERTH en toen ging ik 2,5 uur in de trein en toen slapen en toen kreeg ik 100,- aan bonnen voor de Blokker en toen weer slapen en toen college over vergezochte onzin en toen college over surrealisme en gave avant-garde films en toen een viewing waar ik niet heen ging.. WANT IK HAD DE FILM AL GEZIEN OMGAWD IK BEN ZO IJVERIG. Zojuist heb ik een verslag gemaakt maar hij moet pas overmorgen ingeleverd worden. Misschien komt het doordat ik net om half 1 's nachts dacht van 'hee, energiedrank, lekker'.

Nu ga ik tekenfilms kijken.
hee cool dat is vlakbij waar ik eerst woonde, echt een kutgat, bij wie was je?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 11:21
Verwijderd
Ik heb een keer een weekendje georganiseerd op een boederij in Doorwerth...

Net heb ik hardgelopen en nu ga ik douchen en daarna kan ik hopelijk mijn paspoort met visum voor St Petersburg ophalen en dan ga ik tussendoor ook nog werken aan het project en huiswerk maken
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 11:23
*oma*
*oma* is offline
Gisteren naar AAAAAAAAAAAAAAAAALLES is liefde geweest en het is echt een feelgood movie, dus daarna feelde ik mij erg good.
Jammer genoeg regende het en toen werden we nat. Dat was minder good. Toen gingen we in de Hooghoudt wat drinken en toen regende het nog steeds en eenmaal thuis aangekomen ging ik hntm en project catwalk en jouw vrouw mijn vrouw kijken en dat ist immer smullen!
Vanochtend college gehad over statistieken en meettechnieken en nu ligt de hele dag voor mij en daar ga ik lekker van genieten. EN! Ik heb net een laptop besteld.
Oud 13-11-2007, 13:05
botulismf
botulismf is offline
Ik heb alleen geslapen, gelezen en gedouched tot nu toe en om 6 uur moet ik werken dus ik denk dat ik zo maar eens boodschappen ga doen en 'avond'eten ga maken.
Oud 13-11-2007, 13:15
ZerO
ZerO is offline
Ik heb mais op de markt gekocht en straks ga ik lekker smullen maar ik moet nog even wachten want hij is aan het koken!!
Oud 13-11-2007, 13:16
Verwijderd
ik heb vandaag de hele financiële kk rompslomp verrekend en geregeld samen met mijn huisgenoten en de stomme ex huisgenoot die eerst in mijn kamer zat en ALLES verkeerd heeft overgezet and all. sukkeljoch. nu ben ik daar eindelijk klaar mee en zometeen ga ik douchen en daarna naar emmen om bij m'n ouders eten bij elkaar te sprokkelen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 13:33
Verwijderd
ik had stage en dat was leuk. tot nu toe heb ik duits, nederlands en maatschappelijke vorming gegeven, is niet echt de bedoeling maar wel leuk. en ben morgen vrij maarrr nu moet ik zo eerst naar de tandarts .
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 13:51
Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen rijles en dat ging natuurlijk weer kut, kortom: gebokt door faalangst of zoiets gays. Gelukkig maakte de pakketjesbezorger me blij met mijn ipod. Straks ga ik mijn was in de machine proppen en ik moet echt maar eens mn kamer opruimen. Alweer. Nog steeds. En kenkerdure shampoo halen anders krijg ik weer ruzie met huid&haar.

Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:03
Verwijderd
gister niet zo heel veel gedaan, op mn werk gehangen, vergaderd en daarna gepokerd voor de lol en nog gewonnen ook, wtf
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 14:12
*oma*
*oma* is offline
Ik krijg ineens onwijs veel zin om de badkamer schoon te maken.
Oud 13-11-2007, 14:29
STP
STP is offline
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens naar Alles Is Liefde moet gaan!

En net nu ik besloten heb dat ik eventjes een beetje rustig aan wil doen de komende tijd, komen er ineens allemaal leuke feestjes op m'n pad!
Oud 13-11-2007, 14:44
Verwijderd
^ Ik heb me suf gelachen om Valerio in Alles is Liefde, wat een sukkel is t toch eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 16:24
vixen
vixen is offline
Ik had vandaag college statistiek en ik heb me echt best goed vermaakt. Daarna met mn chicks nog even posters gekeken en koffie gedronken en daarna weer naar huis gegaan. Net heel erg gelachen met mn huisgenoot en dat was ook wel weer een heel gezellig en straks naar mn zus om te eten en dan s'avonds lam tv kijken. Ik vind eht echt een mooie dag vandaag.
Oud 13-11-2007, 16:48
Verwijderd
Ik krijg het vermoeden dat niemand me meer aardig vindt en ik ben te moe om er iets aan te veranderen. Dus maak ik maar goede voornemens om mijn leven zonder deze mensen op de rails te krijgen joehoe.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 16:48
Broeder
Broeder is offline
Gisteren had ik sjans bij de koffieautomaat met een vrouw met een soort reflector op haar trui. Waarschijnlijk markeert dit een omslagpunt.
Oud 13-11-2007, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg het vermoeden dat niemand me meer aardig vindt en ik ben te moe om er iets aan te veranderen. Dus maak ik maar goede voornemens om mijn leven zonder deze mensen op de rails te krijgen joehoe.
Jemig wat een liefde&relatie-post is dit eigenlijk. Dus ik ben ook nog naar school geweest.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
hee cool dat is vlakbij waar ik eerst woonde, echt een kutgat, bij wie was je?
M'n voormalige gristen. Ze is getrouwd en toen naar Doorwerth verhuisd.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 17:27
Verwijderd
kut ik heb net te horen gekregen dat ik hier geen examen kan doen.
doeiiii motivatie voor de rest van het jaar
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
^ Ik heb me suf gelachen om Valerio in Alles is Liefde, wat een sukkel is t toch eigenlijk.
Ik heb me echt zo geergerd aan Valerio, wat een irritante gast zeg

ot. Ik ging naar school en dat was stom maar ik kreeg wel twee goede cijfers terug dus ja, dat is wel relaxt.
Eigenlijk heb ik nu ook college maar daar had ik vrij weinig zin in, dus nu ga ik films kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 18:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
die valeria is echt een ontzettende debiel. die gast kan echt alleen maar kijken alsof ie geblowd heeft.

ot: ik ging naar school en daar had ik een presentatie van tien minuten maar toch moest ik van half negen tot half vijf op school zijn. de reden ontgaat me een beetje. maarja had wel een leuk boek over de vloek der farao's en 'toeval' en straling dus ik kon weer naar hartelust de nerd uithangen.
Oud 13-11-2007, 20:12
Verwijderd
Rustige dag, beetje dingetjes gedaan, maar niet te veel. Morgen eerst helpen bij een web commercial voor een film festivalletje in Amsterdam, ook een beetje figureren en vervolgens 2,5 week in één van die gigantische huizen langs het vondelpark, 3 min bij het Leidseplein vandaan. Soms lacht het leven je toe.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:08
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik voel me ontzettend kut, maar toch ga ik uit want ik heb behoefte om dronken te worden. ik ben alles een beetje zat...
Oud 13-11-2007, 21:10
dolly fisher
dolly fisher is offline
mijn dag was KUT.
ten eerste pitte ik dwars door mn wekker heen waardoor ik twee uur te laat op school was, vervolgens beleefde ik mijn minst productieve dag van de afgelopen 22,5 jaar, waarin circa plusminus niks is gelukt terwijl ik toch 9 uur bezig geweest ben met proberen.
daarna maakte ik knallende ruzie met mijn vriendje om mijn breimachine-horror af te reageren, en nu zit ik alleen thuis grr te wachten tot ik morgen weer op moet staan voor een vast en zeker boring symposium in het world fashion center.
ik wil afstuderen en daarna gewoon een studie doen met boeken, waarbij je je niet kunt snijden, prikken, met velletjes tussen dingen komen en er geen draden afbreken op momenten dat het beter van niet is.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 21:45
botulismf
botulismf is offline
Ik heb gewerkt en nu en nu.
Oud 13-11-2007, 22:58
ZerO
ZerO is offline
Ik ging sinds lange tijd weer eens naar de Sneak en had me op het ergste voorbereid, maar acht het viel mee de nieuwste van Cronenberg draaide! Het was geen meesterwerk maar de piemel van Viggo Mortensen kwam redelijk vaak in beeld
Oud 13-11-2007, 23:01
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Net van alles geregeld voor school.

Morgen een teamdag van mijn stage.
Hele dag slap geouwehoer aanhoren.
Hele avond lamzuipen met mijn collega's
Oud 13-11-2007, 23:21
Luna
Luna is offline
ja ik had mn wekker om 9u gezet maar ging er om 12u uit. lekker bezig dus weer.maar het is mn laatste vrije dag voordat het nieuwe blok begint dus het is niet zo erg.
ik ging naar mn oma maar die is depressief dus daar word ik altijd een beetje naar van. maar ze was wel blij om me te zien.
toen keek ik opsporing verzocht waarin allemaal overvallen bij mij om de hoek werden laten zien, heel chill. en mn beste vriendje deed mee in een reconstructie maar precies dat stuk heb ik gemist. drama. nu ga ik slapen.
Oud 13-11-2007, 23:49
Verwijderd
vandaag was leuk, alleen ben nog steeds verdomdegdvdjerhb verkouden grieperig whatever. ben nu bezig met wat fotos te bewerken want ik verveel me. straks slapen en morgen ga ik vast weer spannende dingen beleven
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 23:55
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb een nieuwe jas gekocht en nu ga ik slapen en dan heel veel taartjes eten
Oud 14-11-2007, 00:06
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 00:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
mijn dag was KUT.
ten eerste pitte ik dwars door mn wekker heen waardoor ik twee uur te laat op school was, vervolgens beleefde ik mijn minst productieve dag van de afgelopen 22,5 jaar, waarin circa plusminus niks is gelukt terwijl ik toch 9 uur bezig geweest ben met proberen.
daarna maakte ik knallende ruzie met mijn vriendje om mijn breimachine-horror af te reageren, en nu zit ik alleen thuis grr te wachten tot ik morgen weer op moet staan voor een vast en zeker boring symposium in het world fashion center.
ik wil afstuderen en daarna gewoon een studie doen met boeken, waarbij je je niet kunt snijden, prikken, met velletjes tussen dingen komen en er geen draden afbreken op momenten dat het beter van niet is.
aww noepie, ik leef met je mee

ik werd fucking brak wakker na een avond veel te veel naar de kloten gaan. daarna een dag superbrak werken en veel te saaie collegas. daarna heb uik heroes gekeken met een collega en nog wat gehangen met mn huisgenoot. morgen gelukkig een korte dag werk.
Oud 14-11-2007, 08:18
STP
STP is offline
Ik heb gisteren de emo () uitgehangen want ik was bepaalde dingen even spuugzat. Normaal begin ik daar niet over, maar het moest er gewoon uit. Stiekem ben ik er best blij mee dat ik het deze keer niet voor mezelf heb gehouden!

Daarnaast ben ik s'avonds verstandig geweest door niet naar een feestje te gaan!
Oud 14-11-2007, 09:15
Electriq
Electriq is offline
En dan bel je mij niet even homo ik verveelde mn ogen uit mn kop.
Oud 14-11-2007, 09:36
STP
STP is offline
Nee. Ik kan me de vorige keer herinneren dat ik jou uit frustratie belde. Dat eindigde in een 'Martin-van-het-padje' die wankelend de laatste trein van Zwolle naar Assen wist te halen en daarna pas in Groningen wakker werd!

Ga jij nou maar gewoon gezellig mee naar Clash07!
Oud 14-11-2007, 09:40
Electriq
Electriq is offline
Ja hoor eens kutje, je mocht best hier logeren maar je moest opeens naar je maten in Grunn of toch maar naar Assen of nee misschien maar gewoon naar Groningen En wanneer/wat/waarom is Clash07?
Oud 14-11-2007, 11:36
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik moet vandaag werken maar nu heb ik gelukkig pauze en dat is maar goed ook want ik werd gek van alle stoute huisvrouwen die op zoek waren naar de GLOSSY van HELEEN VAN ROYEN. Na mn werk ga ik als een malle wat eten en daarna alweer op naar het volgende baantje maar gelukkig hoef ik daar alleen maar op de bank te hangen. Daarna naar huis alwaar mijn liefste me opwacht .
Oud 14-11-2007, 11:40
idontcare
idontcare is offline
ik ging gister werken van 8 tot 22.30 en dat doe ik echt nooit meer. zometeen m'n zusje naar zwemles brengen en daarna naar school. we hebben 'c-day', wat inhoud dat je saaie workshops moet volgen en moet netwerken met bedrijven. oh en het is pas om 20.00 klaar

maar morgen wel naar keulen
Oud 14-11-2007, 11:50
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
@ dolly: Mm heerlijk he zo'n praktische studie. Ik had ook altijd zo'n craving als het bijv. weer eens wekenlang kutweer was en ik zon nodig had voor een serie. Schuimbekken.

-

Vandaag stond ik in een sardientjesmetro en ik werd er levensmoe van. Nu zit ik (levens)moe op mijn werk maar gelukkig heb ik een vieze evergreen als TROOSTETEN.
Oud 14-11-2007, 11:54
botulismf
botulismf is offline
Mijn pizzabaguette zit in de oven rijp te worden en ik wilde vanochtend redelijk vroeg op maar dat is niet gelukt omdat ik om half negen (= té vroeg) wakker werd van een grasmaaier/boormachine/kutapparaat en daarna dus weer nauwelijks in slaap viel en toen ging mijn wekker en ik heb het geprobeerd hoor maar het lukte niet dus toen heb ik mijn wekker maar helemaal uitgezet en nu ben ik pas net weer wakker. Was ik maar geen Spanjaard...
Oud 14-11-2007, 12:46
Verwijderd
Ik sliep uit en maakte net een opdracht voor school en ik moest een artikel schrijven voor in de KIDSWEEK en ik vind schrijven voor kinderen echt moeilijk dus dat werd niets. Nu ga ik soep eten en daarna even gitaarspelen. Aan het einde van de middag college en daarna denk ik even naar een vriendinnetje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 13:56
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb vanochtend al boodschappen gedaan dus hoef ik nu gelukkig neit meer de deur uit. nu speel ik kolonisten online met m'n zus, zometeen maar eens aan school werken. oh en vanavond komt m'n vriend ook mee huiswerken en lasagna eten ook.
Oud 14-11-2007, 14:31
*oma*
*oma* is offline
Vandaag lekker uitgeslapen . Vanavond werken en het is ladies night en ik zit in de kassa, dus ik vrees het ergste... maar eerst mag ik nieuwe bedrijfskleding passen en dat werd hoog tijd! Oh en gisteren naar atonement geweest en ik vond het wel een beetje zielig allemaal. Daarna nog thee gedronken bij een vriend, met mijn vriendje en nog een vriendinnetje.
Oud 14-11-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ging sinds lange tijd weer eens naar de Sneak en had me op het ergste voorbereid, maar acht het viel mee de nieuwste van Cronenberg draaide! Het was geen meesterwerk maar de piemel van Viggo Mortensen kwam redelijk vaak in beeld
Geen meesterwerk, maar wel goed vond ik .

Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd en vannacht werd ik ziek. Dat ben ik nu nog steeds en morgen moet ik naar een beurs voor mijn werk, dus ik hoop maar dat ik heel snel beter word.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 15:04
STP
STP is offline
Citaat:
Ja hoor eens kutje, je mocht best hier logeren maar je moest opeens naar je maten in Grunn of toch maar naar Assen of nee misschien maar gewoon naar Groningen En wanneer/wat/waarom is Clash07?
Clash07 (www.clash07.nl) is een te gek housefeest in de Oosterpoort, Groningen. Allerlei vette dj's en acts waaronder Noisia, Jeff Mills en Mr Oizo! En afterparty in de stad, met een aantal forummers!

OT: Vandaag op en neer geweest naar Leeuwarden. Me ingeschreven voor wat interessante projecten. Vanavond even wat drinken met een vriendin van me. Jezus, wat heb ik een voorspelbaar en saai leven zeg!

Wat wel ernstig amusant was, is het feit dat ik vandaag iemand zag lopen die náást de Tony Montana trainingsjas, een Tony Montana broek aan had! Hoe hard!
Oud 14-11-2007, 15:12
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
@ dolly: Mm heerlijk he zo'n praktische studie. Ik had ook altijd zo'n craving als het bijv. weer eens wekenlang kutweer was en ik zon nodig had voor een serie. Schuimbekken.
dat, en het is sowieso kut als het wekenlang kutweer is, zoals elk jaar van november tot april.
het symposium was precies zo boring als ik dacht met slissende britten en stotterende nichten, maar gelukkig was de pauze een goed moment om hem te smeren.
daardoor ben ik ook voor het eerst sinds tijden thuis als het nog licht is met de verwarming op 500 graden prr.
onderweg van het station naar huis zag ik voor het eerst in mijn leven een bloedjehete milieuactivist, en 50 meter daarna de dakloze adonis die na nadere inspectie toch ietwat minder heet is dan ik in eerste instantie dacht.
in het kort was dit een dag van desillusies, en is het ook nog eens bokkoud wat het niet beter maakt.
gelukkig mag ik de rest van de dag met een stanleymes spelen en ik ben zeer benieuwd welke vinger ik nu weer ga pijnigen, ole.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 15:18
dolly fisher
dolly fisher is offline
iellllll ik heb net 2girls1cup gekeken omdat blijkbaar iedereen die al kende, en ik denk dat ik nu nooit meer iets hoef te eten. iel huu
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 15:57
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
iellllll ik heb net 2girls1cup gekeken omdat blijkbaar iedereen die al kende, en ik denk dat ik nu nooit meer iets hoef te eten. iel huu
Iewwlllll!!!!!
Oud 14-11-2007, 16:09
Verwijderd
gefeliciteerd ragdoll!

ik heb vandaag gekeken hoe mijn moeder aerobics gaf aan oude vrouwtjes, daarna heb ik mijn fiets opgehaald en gezocht naar een jas. ik heb nu zin om een saaie avond te hebbben met bankhangen enzo, maar ik moet wat lessen verzinnen tsk.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 16:21
Verwijderd
Van harte rag pop.

Ik heb vandaag geholpen bij een reclame dingetje en de regiseur/camera man was er zo eentje van ideeën in zijn hoofd, maar het niet naar buiten kunnen communiceren. Ja dat was erg handig, maar ook wel erg gezellig. Ook gefigureerd en tig takes ondersteboven in een klimmerek gehangen. Uiteraarrd krijgen jullie het eindresultaat (rond maandag) te zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten