Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net een was in de wasmachine gedaan.
Daarna de was opgevouwen (het was ( ![]() ![]() Het ook overgrote deel ook meteen in de kas gelegd. En daarna ook nog mijn deel van de klerenkast opgeruimd. Weet ik eindelijk ook zonder gokken wat ik voor nieuwe kleren nodig heb. Nu bleek dat ik het wel aardig ingeschat had, maar toch. Nu nog voor het geld zorgen om die nieuwe kleren ook daadwerkelijk te kunnen kopen. Morgen nog even de doos die boven op de kast staat door kijken, daar zitten ook nog wel één of twee kledingsstukken in die ik nu waarschijnlijk weer pas. |
![]() |
|
![]() |
Net ging mijn telefoon maar mijn beeld doet het niet echt dus zag niet wie belde. Het was N., vanuit het ziekenhuis. Hij heeft zijn rug gebroken.
![]() Morgen mocht hij weer naar huis en dan ging hij een week bij zijn ouders slapen, die hier in de stad wonen. Ik zei dat ik dan wel langs wilde komen, dat vond hij tof. Ik vind het leuk dat hij me belde, dat hij aan me denkt, dat we blijkbaar voor de zoveelste keer weer een band gaan opbouwen ofzo. Eigenlijk is het niet goed, want uiteindelijk verdwijnt hij weer en voel ik me rot, eigenlijk moet ik hem niet zien, maargoed.
|
Ik heb vanavond een eetafspraak en ik heb geen zin, ondanks dat ik zelf de boodschappen gedaan heb en precies weet wat en hoe. (op het toetje na).
Wil niet sociaal gezellig doen, zeker niet nu ik qua gevoel weer terug ben in het verleden. Terug naar toen. De tijd die ik zolang had weggestopt en daarna zo hard heb veroordeeld. Zoveel therapeuten versleten, maar niemand heeft ooit gezien hoe het zat toen. Wie ik was. Waarom ik was wie ik was. Ze praatten met me en geloofden me wanneer ik zei dat het oké was. Dat ik oké was. Beschaamden mijn vertrouwen en lieten me vallen toen ik ze nodig had. Is dit de tijd om af te rekenen met vroeger? Loslaten. Vergeven. Een schone lei. Een nachtmerrie die me achtervolgt en af en toe inhaalt. Zoals nu. Want zaterdag moet ik mn levensverhaal vertellen, maar ik kan het niet. Ze zullen me haten, zoals ik mezelf haat. I am no good, no good. Zeven jaar later en weer teruggeworpen op het verleden.
|
Ik moet nog veel doen. Scheikunde. En duits. Duits vooral. 26 teksten nog vragen over beantwoorden. Teveel om voor vrijdag te doen, waarom stelde ik het ook maar telkens uit?! En Engels ook, maar ik weet niet wat ik maken moet. En vanavond heb ik lekker geen tijd dus het zal wel. Ik ga morgen wel heel hard bezig. En vanavond nog even wat teksten doen. Kan nog wel voordat ik film ga kijken.
![]() Hmpff, waarom vind iedereen dat ik hen te weinig zie en vriendlief teveel terwijl ze zelf nooit tijd hebben om wat af te spreken en ik geen zin heb om elke avond alleen thuis te zitten en dan dus veel liever naar vriendlief ga. ![]()
|
He bah. Nu zegt ze dat hij haar leuk vindt. Want dat zei weer iemand anders... waarom nou. Ik vind hem leuk en ik sliep bij hem vannacht. En zij heeft iemand anders... damn. Dat soort dingen wil ik gewoon niet weten en al helemaal niet geloven. Ik zal vanavond haar bron maar eens navragen...
En ik heb geen zin om te trainen. Niet met de nieuwe trainer. Verder ben ik gewoon te moe. Te weinig geslapen. Gewoon niet lekker. Het is ook te weinig 2 uurtjes. De vraag is of het het waard was... ik weet het niet. Ik weet niet wat ik nu voel. Ik weet wel dat het pijn doet als ik denk aan het feit dat ie misschien iemand anders leuk vindt. Ik weet het niet. Gevoelens zijn zeker nog niet weg voor hem, dat is duidelijk...
|
![]() |
Joehoe, fijn weer. Iedereen is weer eens snotverkouden, en als dat mij nou eens 1 keer over zou slaan... Nee dus, ik mag ook weer fijn mee snotteren.
![]() ![]()
|
Hospiteren ging niet door vandaag. De vrouw die de kamer verhuurt is ziek. Dus belt ze einde van de week voor een nieuwe afspraak. Aan de ene kant vind ik dat niet zo erg, aan de andere kant wel want nu moet ik weer zo lang wachten voordat ik iets weet. Maarja.
Ik werd beroerd wakker vanmorgen. Ik was misselijk en mijn bovenlichaam was helemaal stijf. Ik kon bijna het lichtknopje niet indrukken, zo'n zeer deed dat. Ik had gisteren ook al spierpijn in mijn armen, nu iets minder in mijn armen maar meer in de buurt van mijn oksels. Het doet heel zeer met fietsen, want het is koud buiten en dan zit ik helemaal verkrampt en in elkaar gedoken op de fiets. Trillen deed ook zeer, lachen gisteren ook. Ik heb dus blijkbaar wel spieren in mijn armen ![]() Gisteren mijn nieuwe boeken gehaald. Zwaar! Een oefening die ik thuis zou moeten doen voor mijn armen was iets met een emmertje zand. Volgens mij kan ik beter mijn boeken gebruiken. Zwaar en duur. Ik hoop dat ik morgen wat minder pijn in mijn armen heb. Het nieuwe vak is net begonnen en ik heb het nu al heel druk. De docent gaat echt veel te snel tijdens zijn hoorcolleges. Vandaag nog niks voor dat vak gedaan, want ondertussen moeten we ook een project maken. Daar maar eens wat informatie voor opgezocht, want morgen hebben we bespreking en eigenlijk weet ik niks. In de trein maar even lezen dan. Wel lekker pas om half twaalf daar zijn. Alleen ik heb geen flauw idee waar het is. Nu nog 'even' dertig bladzijdes lezen. Ik lees veel te langzaam omdat ik een samenvatting wil maken. Anders eerst maar lezen en niet samenvatten. Ik wilde in de trein lezen, maar ik kon het niet goed zien als het boek op mijn schoot lag. Deze lenzen zijn echt een ramp, ik kan nu ook dichterbij heel slecht zien. Hopelijk hebben ze een andere oplossing, want met mijn vorige lenzen was mijn zicht ook niet echt goed en ik heb er echt last van. Anders moet ik mijn bril op en dat wil ik niet. Knuffel voor iedereen en IcedEarth ik wil jou ook wel sponsoren ![]()
|
Verwijderd
|
Ik sta er alleen voor de komende twee weken. En ik weet de helft nog niet van mn werk. Maar ik bluf me er maar gewoon doorheen. Het begon gisteren al goed. Kwam ziek uit Arequipa, lekker hoor dan, zo'n nachtbus. En nu maar hopen dat ik alles goed doe. Ik vind het hartstikke eng. De telefoontjes in het Spaans zijn het probleem niet, en op zich aanmeldingen invoeren ook niet. Voorstellen kan ik ook en evalueren ook. Maar de administratie helemaal perfect houden is moeilijk. Dat heb ik immers ook nooit gedaan. Tsja.
En jeetje, wat was hij gisteren bezorgd om zijn zoon. Snap het ook wel. Je zit hier niet in het luxe Nederland waar je een ziekenhuis binnenstapt en geholpen wordt, klaar. Ik ben benieuwd hoe lang we dit keer goed gaan. Waarschijnlijk tot het volgende glas wodka. Vanvond zelf maar weer even op pad. Salsadansen en even lekker genieten. Dan maar buikpijn. Ik heb het nodig. |
![]() |
|
![]() |
Haa toen ik naar mijn werk ging sneeuwde het. Natte sneeuw, en het was behoorlijk koud, maar ik vond het best leuk.
![]() Ik ben zo raar. Opeens voel ik me weer goed. N. heeft gebeld en ik voel me goed. Soms lijkt het alsof mijn gevoel afhankelijk is van andere personen. Alsof ik afhankelijk ben van andere personen. Maar het was gewoon fijn dat hij belde, dat hij aan mij dacht met zijn gebroken rug, dat ik zijn stem even hoorde, dat ik hem deze week weer zie, dat hij het echt leuk vond dat ik langs wil komen, hoe hij tegen me praatte, wat hij zei. Het is als vroeger. Hij die me belt, hoe hij me noemt, ik heb echt een leuke tijd met hem gehad, maar ik heb me ook vreselijk rot over hem gevoelt. Ik moet ervoor zorgen dat ik niet afhankelijk word. Niet te veel om hem geven, niet te veel aan hem denken. Rekening houden met zijn onberekenbaarheid. Oppassen, heel goed oppassen, dat moet ik gewoon doen. Oppassen dat ik door hem niet weer pep wil gaan gebruiken, oppassen dat ik me niet aan hem ga hechten. En nu niet meer zeiken, ik zeik te veel. Altijd over die stomme jongens in mijn rare leven. ![]() Er komt een dag dat ik verstandig word en mijn ogen open. Een dag waarop ik me niet zo veel meer van mijn slechte vrienden aantrek en me met hun bezig houd, een dag waarop ik besef dat zo veel 'goede' jongens mij leuk vinden en zij veel interessanter zijn dan al die rare krakers bij elkaar. Maar nu zit ik nog te dicht bij die vage krakers en vind ik dat nog leuk. Nu ben ik nog jong en onverstandig. ![]() ![]() ![]() Oooh en IcedEarth, beetje laat, maar op mij kan je rekenen!
|
Verwijderd
|
Whooh, een nieuw record. Ben trots op mezelf.
![]() Verder ging het vandaag best goed. Ik heb lekker zitten knutselen op m'n werk, muziekje erbij en af een toe een collega die komt kletsen. Gewoon in m'n uppie een beetje zitten rommelen. Heerlijk vind ik dat zo af en toe. Gister op school ben ik ook al fanatiek bezig geweest met een paar klasgenoten aan onze praktijk opdracht. De docent was ziek en we mochten eventueel eerder naar huis. Maar de praktijkopdrachten kunnen we ook prima zonder docent dus zijn we langer gebleven om te oefenen. Achteraf ben ik blij dat ik dat gedaan heb want anders was ik thuis toch alleen maar nutteloze dingen gaan doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Things ain't what they used to be, my love for life is gone you see.
Am I fighting things I cannot see? I am so afraid to love, cause of the way I've been hurt before. I think by now it's time for me to leave. But one thing I know for sure I am a danger to myself, how come? Yeah one thing I know for sure , I need some guidance, to get me out of this hellhole. Jerusalem, can you help me find my way back to Jerusalem. Jerusalem, can you help me find what I have lost. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een collega van m'n vader heeft tijdens het werk iemand doodgereden.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vader heeft gelukkig nog nooit echt grote ongelukken gehad *klopt af* maar we hebben t er wel eens over.. als hij een dodelijk ongeval veroorzaakt stopt hij per direct met chauffeuren..
|
hoest hoest sars sars
morgen ga ik weer trainen, die bosroute van 16km. Kwam vorige week in een café een jongen tegen en ikh ad mijn mailadres op een blaadje geschreven, hij mij mailen,blablabla geouwehoer, en toen zei ik ooh woon je daar ja daar loop ik langs als ik wandel zegt ie ooh kom ff langs chillen ik zeg ookkee maar waarom loop je niet mee?? Nu gaat ie morgen die 16 km mee lopen ,dat zulke gasten nog bestaan!. het naar school gaan bevalt weer, ben zelfs vrijwillig naar een jeugdzorg debat geweest tot 21.15 jaajaa, het wordt nog wat. Ehm oh en ik had met die "scharrel" gesproken enzo, over waarom hij niets van zich liet horen en zo. jaaaa, nou mijn telefoon was kapoot en jaa nou blablabla. Oke hm zal wel. Deed heel kattig, maar later deden we wel aardig tegen elkaar. Achjaaaaaaaa, ik kan hem wel helemaal vergeten enzo, maar als je je afsnijd van één mens snijd je je af van de menshéid he. Dus vriendelijkheid de gekste. Denk niet dat ik hem nog 'ns uitnodig, of dat ie welkom is ofzo. Ik weet niet het was chill enzo maar uiteindelijk ben ik er geen fuck wijzer en/of gelukkiger van geworden. Lopen lopen dat is mijn nieuwe motto. Waarom ben ik ook weer altijd met jongens bezig?!!? en oh gasten hier bedankt voor jullie steun, kusjaah.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik weet niet wat er is met me. Ik voel te veel en dan te weinig, mijn gedachten gaan allemaal door elkaar en over elkaar heen en ik snap niks meer van mezelf. Kan me nergens toe zetten en ik móet zoveel. Ergens moet ik dat stukje houvast en doorzettingsvermogen vandaan halen. Anders kom ik deze winter nooit door. En hij duurt nog zo lang. Zo lang nog. Het is nog niet eens echt winter. Nog niet eens december! maar ik ben de weg kwijt. Ik wil niet terugzakken, niet terug naar vorig jaar, of het jaar daarvoor. Dan kan je me opvegen, ben ik echt niks meer. Ik ben bang om niet met anderen te zijn, maar wijk school ook omdat ik dan moet zien dat ik dingen dóe, dingen kan, dingen moet. Het is allemaal zo veel, en mijn hoofd is zo vol.. Laat het alsjeblieft snel warmer worden, ik kan deze winter gewoon niet aan.. Het is zoveel, teveel, en ik ben maar zo klein. Alles wat ik doe voelt nietig aan, en om mij heen gaat alles beter. Anderen zijn altijd beter. Ik mis vriendlief al als hij een dag niet bij me is. De verleiding is zo groot om met hem in bed te blijven en me niks aan te trekken van de rest van de wereld. Maar daar zijn alleen de weekenden voor, en die zitten altijd te vol. Ik heb rust nodig, heel veel rust. Maar heb geen idee waar ik het zoeken moet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik word 'oud'. Ik heb eindelijk het idee dat ik dingen op orde krijg. De vraag is altijd voor hoe lang, maar toch begint het langzaam steeds wat meer te komen. Beetje frustrerend dat het misschien jaren eerder al had kunnen gebeuren als ze me maar gelooft hadden...maar goed, beter laat dan nooit, zullen we dan maar denken. |
![]() |
|
Godver, ik stond om half 8 op het station, roepen ze 1 minuut voordat de trein zou gaan om dat er door een wisselstoring geen treinen rijden tussen Vlissingen-Roosendaal. Ik eerst nog even wachten, want je weet maar nooit. Maar er kwam geen nieuwe informatie dus ben ik maar teruggelopen naar het huis van m'n vriend. Net belde hij nog vanaf z'n werk om te vragen of ik nog vertraging had. Heb maar gezegd dat ik er vanavond nog ben.
![]() Net docent gemaild voor wie ik speciaal naar Amsterdam moest gaan om hem een kopie van m'n artikel te brengen. Heb gezegd dat ik meer dan 2,5 uur reistijd heb en dat er nu geen treinen rijden en dat ik vandaag niet meer speciaal voor dat artikel naar Amsterdam ga. Hij kan dat artikel morgen 3 kwartier voor aanvang van het college krijgen. Ik kan m'n tijd wel beter gebruiken, had hij er ook maar wat eerder mee moeten komen dan zondag via de mail. Nu heb ik wel lekker veel tijd vandaag, ik moet 2 hele lastige Duitse artikelen lezen en eventueel nog wat passages uit een Duitstalig boek. En dan de belangrijkste punten daaruit in een hand-out verwerken en een beetje bedenken wat ik wil gaan vertellen. Dat zou toch wel in 9 uur moeten kunnen? |
![]() |
|
Okay. Waarom zijn er mensen die, als er een man of 8 op het balkon van een treintoestel staan, alsnog proberen de coupé in te gaan om een plek te vinden, helemaal naar het einde doorlopen (en als ze goed kijken er achter komen dat er ook op dàt balkon mensen staan), dan weer teruglopen waar ze vandaan kwamen en wéér door het overvolle balkon worstelen om nog verder terug te lopen waar ze vandaan kwamen ondanks dat daar toch geen plek is?
Het lijkt mij toch wel heel logisch dat je, wanneer je het balkon vol ziet staan, je je gezonde verstand gebruikt en dus niet door de mensen geen gaat worstelen en als je dat wel doet, je toch niet gaat proberen om terug te lopen als er genoeg staanplaats is? Tot zover klagen over domme treinreizigers, part deux.
|
Ik kom 's ochtends echt nauwelijks mijn bed uit. Het is zo raar, als ik eenmaal ben opgestaan, verdwijnt de meeste pijn meestal ook vrij snel, dus ik zou juist juichend uit bed moeten springen zodat de maagpijn niet eens kans heeft te ontstaan. En dan zeg ik tegen mezelf: sta op en dan gebeurt er gewoon niets, ja, mijn been beweegt misschien een beetje in de richting van de rand van het bed en dat is het dan, verder blijf ik gewoon liggen. Dan wil ik eigenlijk alleen maar verder slapen ook al kan dat niet omdat de pijn er is.
|
1 van de 2 artikelen uit. M.u.v. de samenvatting aan het begin (
![]() En die docent had teruggemaild dat hij het ook absurd zou vinden als ik 2,5 uur reistijd zou hebben alleen voor dat artikel. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*knuffel* voor Lentekriebel, kwast, Yana, Kroot, Vogelvrij en iedereen die 'm verder kan gebruiken.
OT: Ik ben ziek. ![]() Oh en omg, alle stagiaires waren ziek vandaag, van de zes was ik gewoon de enige en nu is er niemand meer van ons... ![]() |
![]() |
|
Omg, ik heb nog maar 4 fout voor de meerkeuze vragen van m'n tentamen! Dat is een 8,4 ofzo, zo blij!
![]() Van de nieuwe vakken weet ik niet zo goed wat ik moet denken.. Genoom lijkt me wel tof; doorgaan op alles rond DNA, te interessant. Maar organisme is zo moeilijk! Al die termen en stadia van ontwikkeling die je moet weten. Nu weet ik al amper het verschil tussen animaal en ventraal, terwijl we pas net zijn begonnen en het nog véél meer wordt. De snij-practica worden wel gaaf. @Heksjuh: Ik kom nu tot de kerstvakantie ongeveer twee keer per week naar diergeneeskunde voor m'n practica. ![]() En ik kan in de tijdelijke kamer van een meisje uit m'n groep. Zij kan namelijk doorverhuizen in hetzelfde huis. Het lijkt me wel gaaf, want het is in Tuindorp, niet duur, groot genoeg. Maar het is maar voor twee maanden.. Ik zou wel kunnen gaan sporten en meer aan school kunnen doen omdat ik reistijd mis. Gelukkig mag ik er nog even over nadenken, maar ik denk dat m'n ouders zeggen: blijven die twee maanden nog maar even gezellig thuis. Hoe kan ik ze overhalen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oké, die 2e is ook uit. Het ging wat makkelijker omdat ik al in het Duits zat en het door dezelfde schrijver geschreven was. Maar toch begrijp ik maar een kwart ofzo van wat hij zegt, maar volgens mij hoef ik dat deel wat ik niet snap ook niet te noemen, volgens mij hoef ik het alleen maar over de receptie van de mythe te hebben. Nu nog een hand-out maken en dan ben ik klaar...maar dat duurt vast nog heel lang aangezien ik nu echt de artikelen moet begrijpen en dat duidelijk moet formuleren. (niet mijn sterkste punt
![]() |
![]() |
|
![]() |
Verdomme ik had krediet op mijn rekening aangevraagd, krijg ik een brief dat ze de aanvraag niet kunnen honoreren omdat de inkomsten/lasten toets dat niet toelaat. Wat, mijn inkomsten zijn 850 euro en mijn vaste lasten per maand nog geen 200 euro, wat zeuren ze nou? Ik heb geld nodig, want ik wil mijn kat steriliseren en chippen zodat ze naar buiten kan. Morgen maar eens langs de bank, misschien komt het omdat de meeste inkomsten op een andere rekening worden gestort. Grr.
Na het werk straks lekker bij mijn moeder eten, daarna denk ik met D. even naar een cafeconcert. Misschien is mijn scharrel er ook nog. Misschien ook niet, hij vind het bij de cafeconcerten altijd veel te druk. Zal ik hem maar gewoon smsen dat hij ook moet komen? Als ik hem weer zie vind ik hem misschien wel weer leuk. Of zal ik het maar laten voor wat het is. Hij neemt ook geen contact met mij op. Zal ik het gewoon hierbij laten. We zien wel.
|
Verwijderd
|
Ik ben maandag naar een begrafenis geweest en die heeft grote indruk gemaakt. Ondanks dat ik gisteren mijn verjaardag met succes heb gevierd voel ik me nog best verdrietig en moet ik er telkens aan denken. Vannacht ben ik ziek geworden en morgen moet ik naar een beurs voor mijn werk. Ik hoop maar dat ik morgen beter ben.
![]() |
![]() |
|
Ik heb het koud, ben kribbig en wil alleen maar tegen vriendlief aanhangen en vooral niet nu huiswerk gaan maken, ookal moet dat eigenlijk wel. Stom gedoe. Ik moet ook dat ene boek nog opzoeken.
![]() ![]() Eerst koffie, dan duitse teksten.
|
Verwijderd
|
ok, gister dus de uitslag van de behandelplanbespreking gehad. Diagnose weten ze nog steeds niet. Behandeling ergens anders, maar waar weten ze ook nog niet. Medicatie mag ik zelf uitkiezen dus ik ga zo maar even opzoeken wat er aan anti-psychotica bestaat aangezien ik daar het meest mee geholpen was in het verleden, maar ik niet mijn oude medicijnen terug wil vanwege de bijwerkingen. Verder staan er wat, naar mijns inziens, tegenstrijdige dingen in. aan de ene kant schade door gedragsstoornissen beperken, aan de andere kant word ik de kliniek uitgezet zodra ik suïcidaal word. Nouja, gelukkig gaat het nu wel redelijk met me, maar ik ben bang voor mezelf. Wat als ik straks dood wil en de deur wordt voor me opengezet... Ga maar... wat doe ik dan? Zij nemen mijn zelfmoordneigingen niet serieus. Moet ik mezelf serieus nemen? Tot nu toe is er nog geen aanleiding om mezelf serieus te nemen, maar ooit komt de druppel, en daar ben ik bang voor. Maar goed, de borderline aanpak. Terwijl ik geen borderliner ben, dat beamen ze. Ook geen schizofreen, geen manisch-depressief patiënt en ik heb ook geen schizo-affectieve stoornis. van alles wel wat, maar weer niet genoeg om een diagnose te kunnen stellen. Ik ben gewoon vaag.
Maar goed, wat mij te doen staat: -uitvinden wie ik ben -uitvinden wat ik wil -uitvinden wat mijn belangrijkste probleem is -zoeken naar de juiste medicijnen -mijn eigen behandeling bepalen (waar wil ik heen?) -Wil ik terug naar school, zo ja: kan dat en wanneer? -wil ik terug naar de roeivereniging? zo ja: kan dat en kan ik het rustiger aan doen? pfffff, ik zie er zo tegenop en veel hulp willen ze me niet geven. Ok, ik moet niet zo zeiken. KOP OP! ik begin met het uitzoeken van mijn medicijnen. |
![]() |
|
O ik heb écht geen zin meer
![]() Ik ben vanmorgen om kwart voor 9 begonnen met studeren en ik ben nog niet klaar. Ik moet nog een hand-out maken en het lukt helemaal niet. En het moet vanavond/vannacht af, want ik kan er morgenochtend echt helemaal niks meer aan doen. En nu ga ik de hele avond vriendjes computer bezet zitten houden en dat vind ik niet fijn. Hij zegt wel dat als het moet, het moet, maar toch. Ik heb echt even nieuwe energie nodig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bv, medicatie: daar moet toch een psychiater bij kunnen helpen?! OT: Ik blijk een verkeerd boek te hebben gekregen, en bij bol.com kunnen ze me niet vertellen of die fout in meerdere/alle exemplaren zit ![]() En ik voel me niet zo lekker ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |