Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
er komen zovaak zulke penalties in voetbal voor.
Dit is gewoon een fout van de scheidsrechter en grensrechters. maar als je Machlas ervoor gaat vervolgen, dan kan je der nog een kleine 1000 meer vervolgen.
|
![]() |
BELACHELIJK Nou weet ik meteen weer waarom ik geen feyennord fijn ben en wel ajax...
als of feyenoord spelerz dit niet doen als in de 92e minuut van hooidonk hetzelfde gedaan had, had je feyenoord niet gehoord...
||
![]() |
Citaat:
(k vind het eigenlijk wel een klein beetje zielig!
||
![]() |
Citaat:
Als Als ALS [Dit bericht is aangepast door bram_05 (06-03-2002).]
|
Wat belachelijk vind ik dat. Zo zie je wat voor haat tussen deze twee clubs heerst en dat we ook weer aan de hand van deze situatie zien hoe het weer om het geld draait wat de clubs betreft.
![]()
|
Als Feyenoord-supporter (dat ben ik echt zwaar) vind ik t van v.d Herik een beetje een suffe actie . Tuurlijk moeten mensen die schwalbes maken met rood eraf ! Maar om achteraf (ook al was t zo duidelijk als t maar wezen kon) te gaan zeiken om een schorsing , vind ik een beetje laag .
Maar dat ik er van flip dat we zo , voor de weetikveel hoeveelste keer genaaid worden , mag duidelijk zijn ! Kortom : Jol , die wist de uitslag al ! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dit eerder een grap, dan dat dit serieus bedoeld moet zijn.
STerker nog Feyenoord ziet zich zo wel een beetje voor schut, ant zeg nou eerlijk is Machlas nou de enigste die zulke dingen doet..? Nee dus, er zijn ook wel heus meerdere schwalbes gemaakt waar ook bvoor gefloten werd. En zeker te weten ook aan feyenoord kant... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
v/d Herik heeft gelijk met dat ze hem willen vervolgen. Het is gewoon zielig als een club als Ajax zo eerste in de competitie moet komen te staan. Feyenoord heeft zo'n beetje elke wedstrijd de schijds tegen. Europees, landelijk (Luinge heeft Feyenoord al zo vaak de boot ingedaan), maar Machlas gaat gewoon door, in Ajax - de Graafschap weer 2x. Echt nichterig. Zo zijn ALLE Ajaxieden.
||
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Paige (12-03-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|