Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik wil dat mijn surprise (waar ik nog niet eens aan begonnen ben) af is en heeeeeel mooi.
ik wil dat ik weet wat ik voor mijn zusje moet kopen. ik had iets gekocht, maar dat heeft ze dus vandaag ook al zelf gehaald.. ik wil een nieuw dekbedovertrek. ik wil iets lekkers, maar ik weet niet wat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil morgen uitslapen.
|
Ik wil dat morgen het weekend weer opnieuw begint en dan ga ik weer andere dingne doen, nu mijn kamer opgeruimd is.
Ik wil een mooie pasteltekening maken op de materialen die ik in mijn kamer vond, zoals karton en heel veel gekleurd papier. En ik wil gitaar spelen, heel veel. En ik wil uitgaan met vrienden! En dan dingen doen die 15jarigen horen te doen, drinken, roken, kinderen krijgen, weet ik veel wat! En ik wil morgen zo veel mensen weer zien. En ik wil met ze praten en ze allemaal knuffelen en ze laten weten dat ik ze allemaal heel lief vind.
|
ie·mand (onb.vnw.)
1 de een of andere persoon => deze of gene 2 eenieder voor wie de nadere aanduiding geldt die uit de context valt op te maken 3 een bepaald persoon per·soon (de ~ (m.), -sonen) 1 zelfstandig optredend menselijk wezen => figuur, man, personage 2 [jur.] menselijk wezen of lichaam (vereniging enz.) met rechten en plichten die door de wet erkend worden => rechtspersoon 3 personage 4 [taalk.] elk van de drie klassen van persoonlijke voornaamwoorden 5 [taalk.] elk van de vormen van het werkwoord die de verhouding uitdrukken tussen de spreker en het onderwerp van de werking Zo, dat is ook weer duidelijk. En nu weer ontopic!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2005 |
Ik wil niet ik wil niet ik wil niet :( koelieboelie | 4 | 30-03-2005 22:58 | |
Psychologie |
Ik wil niet meer leven No Quiero | 62 | 13-07-2004 11:19 | |
Psychologie |
Ik wil een kindje. )Vampje( | 150 | 07-08-2003 13:00 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
ik wil weer voelen... Dragon's Mistress | 1 | 21-09-2001 14:28 |