Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2007, 19:15
Verwijderd
Ik heb een keuze gemaakt, want deze keuze kan gewoon niet fout zijn
Ik ga na de Kerst een jaar lang hard studeren, mocht dat gedurende het jaar 'mis' gaan, dan is het niet erg. Na dat jaar mag ik opnieuw kiezen wat ik wil.

Ik heb er al verdomd veel zin in In ons nieuwe huis ga ik fijn een studeerkamer inrichten voor mezelf, met een fijn bureau en ik wil een whiteboard voor 'to do'-lijstjes en belangrijke dingen. Dat moet goed komen (En nu ben ik al aan het denken wat voor poster ik wil maken om aan de muur te hangen; ik kom ieder jaar weer op hetzelfde idee voor een zelfgemaakte poster, misschien is dit een mooi moment om het ook daadwerkelijk te gaan ontwerpen en maken! )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2007, 19:26
Nienna*
Nienna* is offline
Godverrrdomme, ik moet echt meer aan school werken. Dinsdag schoolexamen! Hallo! Belangrijk! Iedereen vond het moeilijk en wat doe ik het hele weekend? Niets. Alleen maar nádenken over wat ik zou moeten doen. Maar beginnen? Ho maar...
Ik ga morgen een planning maken en me er aan houden. Ik ga goed werken voor school, dat heb ik straks op de uni zeker nodig. En ik ga alles bijhouden en inhalen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Noscapect: http://www.consumed.nl/medicijnen/37...Roter_zelfzorg
Op het doosje staat 'bij prikkelhoest of bij droge hoest'.
Het heeft bij mij wel goed geholpen.
dankje ik zal is kijken

zal ik anders een poll maken om te kijken wat de meeste mensen willen voor de ljh-kaart?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 20:21
moon
moon is offline
* Geeft een dikke knuff aan rare kwast en *nijn *

ot: ow ik erger me echt dood aan J.
Oud 25-11-2007, 20:55
xxceline
xxceline is offline
Zo moe
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 21:12
Rob
Rob is offline
Morgen weer het Jezuseind treinen naar Utrecht vanuit Enschede. -_-' Gadver.
Oud 25-11-2007, 21:14
indigo
indigo is offline
Hmm ik had vandaag even geen discipline ofzo, dus ik heb veel te weinig uitgevoerd. Wel heel veel spierpijn en die werd alleen maar erger in de loop van de dag . Ik heb er niet zoveel behoefte aan om ziek te worden. Nouja, zo maar eens lekker vroeg naar bed, op tijd opstaan en morgen weer een dag om goed te leren. Tentamen komt alweer veel te dichtbij.
Oud 25-11-2007, 21:14
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kyra is ziek... ze heeft de kattenziekte.
Ze was niet ingeent bij 9 en 12 weken en ik wilde het deze week doen, totdat ze vandaag ziek werd. Ik naar de dierenarts.. Nu kan het niet meer, het is kijken of ze opknapt of dat ze dood gaat. |
Het is ook besmettelijk voor tommy, tommy is nu apart van Kyra..

in het ergste geval ben ik sraks mijn beide katten kwijt...dan moeten ze mij ook maar opsluiten

Ik haat mezelf. het is mijn eigen schuld.,
Het is dan misschien wel jouw schuld, maar daarvoor hoef jij jezelf nog niet te haten. Ik vind het heel rot voor je meid, sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 21:22
Verwijderd
Morgen naar Amsterdam, om 6.23 uur moet ik in de trein zitten. Aan de ene kant heb ik gigantisch veel zin (want; ik zie m'n man weer na 2 weken) maar ik vind het hier thuis ook zo fijn... van mij hoeft dat IDFA dit jaar niet zo, ik had het fijner gevonden wanneer hij morgen gewoon naar huis zou zijn gekomen...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 21:27
kroot
kroot is offline
Oelala morgen naar de dieetjuf. Straks ben ik weer veel aangekomen...
Heb notulen uitgewerkt, werd eens tijd ook.
Ook heb ik gisteren zelfs eens geschreven toen het slecht ging. En nu?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 21:39
Fantôme
Fantôme is offline
Als ik er ook op mag schrijven van jullie is optie 2 voor mij niet handig want dan moet de kaart naar Denemarken en weer terug en met optie één hoef ik alleen maar iets vanuit Denemarken te sturen en dat kost dan maar 3 dagen.
Is er al besloten wat we doen? En gaat Rob dan idd zijn adres beschikbaar stellen?
pm je deze naar iedereen die mee wil doen want lijkt me niet dat je hem openbaar op het forum wilt zetten?
XXXXXXXX
Oud 25-11-2007, 22:00
Rob
Rob is offline
Citaat:
Als ik er ook op mag schrijven van jullie is optie 2 voor mij niet handig want dan moet de kaart naar Denemarken en weer terug en met optie één hoef ik alleen maar iets vanuit Denemarken te sturen en dat kost dan maar 3 dagen.
Is er al besloten wat we doen? En gaat Rob dan idd zijn adres beschikbaar stellen?
pm je deze naar iedereen die mee wil doen want lijkt me niet dat je hem openbaar op het forum wilt zetten?
XXXXXXXX
Iedereen die wilt, mag er wat mij betreft op schrijven.
En dan PM ik mijn adres gewoon naar iedereen die geďnteresseerd is, ja. Publiekelijk posten vind ik een beetje tč.
Er zullen vast geen enge mensen tussen zitten die mij lastig komen vallen of stalken.

Maar eerst Little_lady even afwachten, natuurlijk. En misschien komen er nog meer ideeën MBT één grote kaart en is het dus praktischer om het anders aan te pakken.
Of misschien zien we er van af en stuurt iedereen zelf maar wat. Dat kan natuurlijk ook. Maar zelf vind ik één grote kaart leuker.
Oud 25-11-2007, 22:58
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Morgen weer het Jezuseind treinen naar Utrecht vanuit Enschede. -_-' Gadver.
Net weer gehad, wil dolgraag weer ff terug, kan mij die twee uur schelen

OT: Wat een focking heerlijk weekend<3 En ik heb Kikker is Verliefd gekregen
Oud 25-11-2007, 23:35
Redhair
Redhair is offline
Gister moest ik huilen. Ik voelde me zo kut. Ik dacht terug aan de afgelopen twee weken, wat er allemaal gebeurd is, hoe leuk het was, dat het nu dus gewoon voorbij is. Wie weet niet voor altijd, maar voorlopig is het voorbij. Ik zat echt dramatisch te janken, mijn hond kwam me heel lief troosten, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, was bang dat ik me de komende tijd ellendig zou gaan voelen. Maar toen sloeg ik mezelf voor mijn kop en schudde mijn hoofd. Wat een drama zeg. Ik kan niet meer tegen een nachtje doortrekken. Vroeger was ik vaak meer dan 60, 70 uur wakker, maar nu brak ik al na 36 uur geen slaap hebben.
Ik zette een fijn cd'tje op, ging lekker op bed liggen en lachte om mezelf.

Het waren leuke weken, nu is het afgelopen en dat zal even wennen zijn, maar het is goed dat het voorbij is.

Vanmiddag kwam D., iets later kwam mijn huisgenootje, daarna nog een huisgenootje. We gingen even buiten met de honden spelen, toen het begon te regenen gingen we weer naar binnen. Ik deed wat kaarsen aan en zette thee. Lekker met z'n vieren thee leuten en kletsen en naar het getik van de regen op het raam luisteren. Op de achtergrond Belle&Sebastian. Wat zijn zondagen tot geweldig.
Aan het begin van de avond hadden we huisvergadering, was gezellig en lekker snel. Daarna met mijn huisgenootje pizza gehaald en samen een vrouwenfilm gekeken terwijl we ondertussen een cake bakten. Damn, om het vrouwendagje maar compleet te maken. Eerst vier vrouwen samen aan de thee, daarna alleen met haar nog dat. Hahah geweldig, echt heerlijk.
Oohja, leven is mooi. De ene dag snuif of slik ik wat, zit ik op rare feestjes of in koude pandjes, de andere dag lig ik lekker met mijn huisgenootje een wijvenfilm te kijken en bakken we een cake. Het leven heeft zo veel kanten en zo veel te bieden. Whiie.
Oud 26-11-2007, 03:55
Verwijderd
Weinig vrienden hebben is kut

Maar vriendinnen met dit stel trutten is het ookniet waard, fuck
em.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 04:57
Rob
Rob is offline
Citaat:
Net weer gehad, wil dolgraag weer ff terug, kan mij die twee uur schelen
Ja, als ik drie uur moet reizen om mijn vriendin (wanneer ik er een heb. ;x) te zien, zit ik er ook niet mee, hoor. 2,5 uur voor stage is toch weer wat minder leuk.

OT: Ongelofelijk brak geslapen en te weinig. Veel wakker gelegen en de slaap maar niet lang kunnen vatten. En vaag en raar gedroomd toen ik eenmaal wčl in slaap was gevallen. Dit wordt een ziekelijk lange dag, ben ik bang.
Gelukkig kan ik in de trein slapen.

En nu maar aankleden, want om in mijn Arthur Dent-kostuum (Lees: ochtendjas en sokken) aan te komen, vinden ze vast ook niet zo geweldig.

En dan komt je dus ook nog 's te vroeg. Zucht.

Laatst gewijzigd op 26-11-2007 om 08:30.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 08:21
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:

em.
Weinig vrienden hebben hoeft niet kut te zijn. Als je een paar vrienden hebt, die wel vrienden zijn waarop je áltijd kunt rekenen en waarmee je kunt lachen, maar ook mee kunt huilen, dan kun je beter een paar van zulke vrienden hebben dan heel veel "echte" vrienden, die je in de steek laten als je het moeilijk hebt. Was laatst leuk om te horen toen ik bij een oom was en mijn oom vertelde over de vriendengroep van zijn neef.

Ze hebben daar een soort van relaxruimte, met banken, een tafel, xbox en dergelijke en zelfs een bar daar staan en er waren dingen kapot gegaan dus kregen ze een tijd een kelderverbod, zijn "vrienden" dan en toen mijn oom beneden kwam en toen terug naar boven ging om zijn vrouw dat te vertellen, was meer dan de helft ineens weg. Hij hoort ook niets meer van die jongens. Bij een jongen was het zo erg dat zijn moeder had gezegd: "Als jij niet bij hem erin mag komen, dan hij ook niet hier." Dat was toevallig wel een van de vrienden die niet wegliep toen ze over hun flikker gingen krijgen. Maar dan zie je wel hoe weinig echte vrienden dat je hebt, als er in plaats van 15 man nog ineens maar 5 zijn als ze weten dat ze de wind van voren gaan krijgen.

Ikzelf heb dan een stuk minder vrienden dan hem, waarmee ik heel veel praat een stuk of 4 of 5, maar dat zijn wel mensen waarop ik altijd kan vertrouwen. Van die 4 zijn er maar 2 die op fietsbare afstand wonen. Ik ben er echter tevreden mee. Moet je maar eens goed erop letten hoevaak mensen hun "vrienden" laten vallen als die het moeilijk hebben en bij hun eigen vrienden hulp gaan zoeken. Ik vind het normaal dat je dat doet en vooral ook dat je uit jezelf hulp aanbiedt als je ziet dat een van je vrienden het moeilijk heeft. Daar mag je gerust wat tijd insteken vind ik. Verder heb ik ook nog een vriendengroep, maar die zie ik dan eens in de twee weken. Het zijn niet vrienden waarmee ik zeg maar echt over alles praat, maar gewoon om lekker gezellig bij elkaar te komen. Ik weet wel dat ook zij er zullen zijn voor me, als ik het moeilijk heb.

Dus weinig vrienden hoeft echt niet kut te zijn.

OT: Hier gaat het nu wel wat beter. Gisteren een beetje met pap gepraat en ik heb het gevoel dat ik nu niet gezeik van beide kanten (meer) krijg, maar ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik dat ook niet meer wil.
Oud 26-11-2007, 08:56
Verwijderd
Citaat:

em.
Soms wel, maar niet altijd. Ik heb maar vijf mensen die ik 'vriend' noem, maar het zijn wel echte vrienden.
Al moet ik wel zeggen dat ik altijd liever alleen ben geweest, dan dat ik met mensen omging bij wie ik mezelf niet kon zijn/die gebruik van me maakten/die mij nodig hadden wanneer het hen uitkwam.
*Knuff* Kop op meid!
Als ik iets kan doen, pm'en!

ot:
En godverdomme, ik sta daar elke twee weken op de stoep! Eerst licht, daarna uitlaat, toen licht, toen licht, toen licht en nu uitlaat. Gisteren reed ik weg op mijn stageplaats toen mijn brommer ineens begonte knetteren als een gek. Kut. Uitlaat weer naar de haaien. Toen ik thuis kwam bleekkie dr gewoon vanaf gevallen te zijn. Bah. Maar ik moet en zal morgen naar Steyl gaan op m ijn brommer.
En ooooooh, waarschijnlijk gaan wij oud&nieuw vieren in Dok, maar dan moet je wel in gala. Jeuj! Shoeshoppintime!

Laatst gewijzigd op 26-11-2007 om 09:08.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 09:09
Verwijderd
Al een tijdje geen berichtje achtergelaten, dus bij deze laat ik even weten dat ik nog leef en dat ik jullie berichtjes allemaal wel doorlees.
Dikke knuf voor iedereen die m nodig heeft of gewoon wil en iig 1 voor Little_Lady!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 09:16
Verwijderd
Woot, de demo wordt echt gaaaf! <3 Maar ik was wel dood, gisteren.

En hmbeetjekriebels maarrr wat moet ik daar nou mee als ik m nooit op msn zie. Grrrom. Nou ja, straks even Shakespeare samenvatten en gamen, vrije dag ftw \oo/
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 09:35
Missy
Missy is offline
De laatste tijd heb ik het zo gehad met school. Boekverslag hier, presentatie daar. Tentamens. Tienduizend dingen die ik moet doen voor school. Ik weet dat ik zo goed wil mogelijk presteren, omdat ik weet dat ik het kan. Profielwerkstuk. Er lijkt maar geen einde aan te komen. Ik weet zelfs nog niet wat voor opleiding ik wil gaan doen. Ook klote roosters, waardoor ik mijn vriendinnen zou weinig zie. Ik kan mij er de laatste tijd niet toe te zetten, om iets te voor school te doen. Als ik zo doorga, ga ik het niet redden.
Ik heb een geweldig idee nodig om me tot school aan te zetten.
Oud 26-11-2007, 09:38
Verwijderd
Ik voel me weer wat beter dan het weekend, dus dat is al iets.
Net door de regen gefietst (hagel zelfs eventjes) en nu ben ik weer thuis en moet ik als de wiedeweerga 2 colleges van vorige week door gaan nemen voordat ik vanmiddag naar college moet. Anders ga ik teveel achterlopen.

En ik ga het volgende week echt proberen, zo'n 'rollenspel'. Hoe eng ik het ook vind.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 09:47
coopergirl
coopergirl is offline
voel me moe en het is volgens mij ook gegrond. 9 dagen geleden voor het laatst één dag vrij gehad, daarna school, vervolgens 6 hele dagen werken en nu weer school. *gaap*... Sja, de reden dat het dieet averechts werkt, komt doordat ik niet goed in mijn vel zit Ik droomde afgelopen nacht dat ik aan de Remeron (antidepressivum) moest Pfff, gekke droom. Anyway ik ben dus uit balans omdat er aan de stresskant veel te veel staat opgestapeld, maar een averechts werkend dieet zorgt ook voor stress!

In de trein nog even een tentamen leren... En vanavond, als ik om 22.30 uur terug van school ben ga ik slapen tot morgen 16 uur! (Dat kan niet, want ik moet mn onderkomen schoon maken want de oplevering vindt komend weekend plaats en volgende week ben ik pas voor het eerst weer vrij).

Mijn ouders zeiken ineens dat ze nog 550 euro van me krijgen?? Nou, laat ze het maar compenseren met de 2 verjaardagen die ze mij zijn vergeten + de 170 euro die ik vorig jaar heb neergelegd voor om verjaardagscadeau zusje te kopen. Oh ja, ik heb ook niks voor mijn diplomering gehad. Nou, genoeg compensatie, ouders??

Arr, ik ben een beetje cynisch.. Gaat wel weer over Nu een beetje baalmoment.
Oud 26-11-2007, 09:47
Rob
Rob is offline
Argh. Ik moet dingen doen, maar heb geen zin. Ben veel te moe door te weinig slaap en slechte nacht. -_-'
Schop, mep, zweepslag of iets anders, pl0x? Want zo krijg ik niets af.

Citaat:
En ooooooh, waarschijnlijk gaan wij oud&nieuw vieren in Dok, maar dan moet je wel in gala. Jeuj! Shoeshoppintime!
Klinkt wel gaaf. xD
Ik weet nog niet eens wat ik dan doe, eigenlijk. Nog totaal niet over nagedacht omdat het zo ver weg is.
Oud 26-11-2007, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Argh. Ik moet dingen doen, maar heb geen zin. Ben veel te moe door te weinig slaap en slechte nacht. -_-'
Schop, mep, zweepslag of iets anders, pl0x? Want zo krijg ik niets af.

Klinkt wel gaaf. xD
Ik weet nog niet eens wat ik dan doe, eigenlijk. Nog totaal niet over nagedacht omdat het zo ver weg is.
MEPBIJTSCHREEUWSCHOPTRAPSLA ga godverdomme aan je werk en doe iets en klaag niet over te weinig slaap want 's avonds een vent 's morgens een vent. Moet je maar niet nog snachts heel laat smsen ;x

En juh, ik heb dr echt wel zin in! Ik en L. waren ons gisteren al druk aan het maken om schoenenbroekrokkorsethaarmakeup en de jongens lachten zich kapot.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 09:54
Rob
Rob is offline
Citaat:
MEPBIJTSCHREEUWSCHOPTRAPSLA ga godverdomme aan je werk en doe iets en klaag niet over te weinig slaap want 's avonds een vent 's morgens een vent. Moet je maar niet nog snachts heel laat smsen ;x

En juh, ik heb dr echt wel zin in! Ik en L. waren ons gisteren al druk aan het maken om schoenenbroekrokkorsethaarmakeup en de jongens lachten zich kapot.
Je vergeet de zweepslag. Muts! En klopt! Maar daarom klaag ik nog wel. Want ik heb een hekel aan te weinig slaap en wordt er niet happy van. En ik heb al wel wat dingen gedaan, maar 't schiet niet echt op.
Eh, zo laat was dat niet. >.>

Haha! Zou ik ook doen, denk ik.
Soms, hč, ben je čcht een meisjes meisje.
Oud 26-11-2007, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet de zweepslag. Muts! En klopt! Maar daarom klaag ik nog wel. Want ik heb een hekel aan te weinig slaap en wordt er niet happy van. En ik heb al wel wat dingen gedaan, maar 't schiet niet echt op.
Eh, zo laat was dat niet. >.>

Haha! Zou ik ook doen, denk ik.
Soms, hč, ben je čcht een meisjes meisje.
die fantaseer je er maar bij. Jij klaagt te veel. En dat was wel laat want als het nie laat was, betekent dat dat je vandaag niet moe zou zjin. Maar dat is wel, dus het was laat. Lekker puh.

En ik ben een keihard MeisjesMeisje. Al helemaal als ik met L. ben, dan fokken we ons lekker op. Ik denk dat ik mijn zwarte mooie ART-broek aandoe en mijn haar in de krul en smokey eyes en misschien (heel misschien ;x ) mijn zwarte lakpumps (L)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 10:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik hoop niet dat die mensen die ik gisteren zag, onze nieuwe buren gaan worden . En als die auto's met aanhangers bij hen hoorden, vind ik ze nu al aso. Heb ik het parkeren op het zwembad overleefd, kan ik thuis bijna niet de parkeerplaats op.

En ik heb geen motivatie om aan mijn schoolwerk te gaan, maar dat moet wel. Hop, aan de slag!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 10:12
Rob
Rob is offline
Citaat:
die fantaseer je er maar bij. Jij klaagt te veel. En dat was wel laat want als het nie laat was, betekent dat dat je vandaag niet moe zou zjin. Maar dat is wel, dus het was laat. Lekker puh.

En ik ben een keihard MeisjesMeisje. Al helemaal als ik met L. ben, dan fokken we ons lekker op. Ik denk dat ik mijn zwarte mooie ART-broek aandoe en mijn haar in de krul en smokey eyes en misschien (heel misschien ;x ) mijn zwarte lakpumps (L)
Rawr!
Dat valt best mee! Alleen als ik moe ben.
En dat was niet laat. Ik had 'm ook twee uur eerder kunnen sturen en dan had ik nu nog brak geweest omdat dit zo'n typische ik-kan-niet-slapen nacht was. yeh: Van een SMSje ga ik echt niet geen slaap hebben (of het moet akelig ernstig zijn).

Or so I've noticed. Wat houd ik van een jongen zijn.
Dat klinkt wel erg gaaf voor op een gala. Maareh, pix or it didn't happen!
Oud 26-11-2007, 10:13
Verwijderd
Waar ik al een tijdje bang voor was, is dan uiteindelijk toch gebeurd.
Ik merkte t aan mezelf al, emotioneel instabiel, ontzettend moe en om de kleinste dingetjes al bang of boos.

En gisterenavond was t zo ver, een terugval. Een kwartier lang weer meemaken hoe hij aan me zat, naar me keek en genoot als ik huilde. Ik hoop dat ik hem niet heb afgeschrikt, ik snap ook wel dat hij ontzettend is geschrokken. 's Middags nog een sterke vrouw, overal meelachen en rondkijken. En 's avonds een klein meisje, weer eventjes terug naar 4 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Rawr!
Dat valt best mee! Alleen als ik moe ben.
En dat was niet laat. Ik had 'm ook twee uur eerder kunnen sturen en dan had ik nu nog brak geweest omdat dit zo'n typische ik-kan-niet-slapen nacht was. yeh: Van een SMSje ga ik echt niet geen slaap hebben (of het moet akelig ernstig zijn).

Or so I've noticed. Wat houd ik van een jongen zijn.
Dat klinkt wel erg gaaf voor op een gala. Maareh, pix or it didn't happen!
Hmmmm. Dan kusjeopjeneus want dan ben je wel zielig. Maarrr niet verder vertellen! Ik heb dat wel eens gehad, dat ik echt niet kon slapen omdat ik wist dat HIJ terug zou smsen. Dat was geen succes. Een half uur slapen, anderhalf uur wakker liggen. Drie kwartier slapen, een uur wakker liggen. 20 minuten slapen, vijf kwartier wakker liggen. Word je ook niet vorlijk van.

En die pix komen, maar pas over een maand ofwat.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 10:34
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Veel te laat op weer, maar wel superlekker geslapen. Ik voel me nu ook veel beter dan gisteravond, toen ik het permanent koud had en enorm verkouden was. Vriendje was wel superlief en ging mij steeds warmen enzo

En nu moet ik eigenlijk keihard aan de studie, maar ik voel me weer opgejaagd. Het is in mijn hoofd al bijna vakantie en ik wilde m'n scriptie voor de kerst opgestart hebben en ik moet docenten erover mailen, maar ik denk dat zij denken dat ik al precies weet hoe en wat, nou niet dus, daarom mail ik ook, maar dat weerhoudt me er wel van te mailen. En zelf kom ik nu niks meer verder en word er alleen maar gestresst door. En ik moet nog een essay schrijven voor een vak en dat wordt ook enorm moeilijk, want dat hele vak is moeilijk en daar krijg ik ook nog een tentamen over. Oké, ik zet hier maar eens een to-do-lijstje neer, misschien helpt dat:

- docent mailen over scriptie
- andere docent mailen over hoe het met dat essay zit
- Plato afvertalen
- college deze week voorbereiden
- boodschappen doen

Laatst gewijzigd op 26-11-2007 om 14:23.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 10:44
Neko*
Neko* is offline
Ik ben echt helemaal op. Ik trek deze winter niet, het komt nooit goed met mij. Alles is ineens wazig, dat wat ik eerder zó graag wou en ik me helemaal voor inzette is nu niet meer dan een ander iets waarvoor ik m'n huis moet verlaten en energie aan moet verspillen. Gadverdakke, waarom moet het elke winter zo?! En het is nog niet eens écht winter.

Overal twijfel ik ineens aan. M'n vriend, m'n vrienden, school, thuis, alles. Ik word gek hier. Volgens mij loop ik echt 3 eeuwen achter met school. Ik red het gewoon nooit om dit jaar fatsoenlijk te halen, en het móet want vorig jaar bleef ik ookal zitten. Waar blijft die motivatie, die ik eerst te over had? Ik ben gestrest.

Zelfs mams merkt het al aan mij dat het winter wordt. M'n hele doen is naar de tyfus, het ene moment ben ik super vrolijk en het volgende moment kan ik wel janken. En vriendlief helpt ook niet echt mee op 't moment. ALles krijg een dubbele interpretatie, en dan weet ik niet meer wat ik nou echt voel. M'n hoofd tolt en slecht slapen helpt ook niet.

Vandaag niet naar school, maar dat weten ze hier thuis niet.. Was toch nog ziekgemeld, en ik moet echt nodig nog dingen bijwerken! En ik had geen zin in 4 tussenuren en 3 uren les. Dus vond dat ik wel in m'n recht stond om thuis te blijven. Helemaal na dat concert van gister. Volgens mij was mijn opmerking raak, en goed ook. hihi.

Zo. Genoeg gezeurd, nu aan het werk.

- Bio
- teksten duits
- natuurkunde.
- vaatwasser uitpakken
- bed afhalen
- en evt nog kamer ietwat op orde brengen.

Zo. En dan vanavond ergens de energie vandaan halen om te sporten, lief te zijn tegen vriendlief en niet in janken uit te barsten.
Oud 26-11-2007, 11:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Pfff, wat een nacht. Overdag gaat beter. Geen pijn meer.
Oud 26-11-2007, 11:03
Nona
Nona is offline
Ik zit er ook doorheen. Iedereen geloof ik een beetje, in ieder geval mijn hele klas is moe en wil gewoon even rust geloof ik. Maar dat zit er nu nog even niet in, pas over vier weken hebben we vakantie (en dan meteen wel een flinke, gelukkig).
Ik ben het hele weekend moe geweest maar kon gewoon niet in slaap komen. En ik moet door, dat is het vervelende. Want als ik nu even pauze neem komt het gewoon niet goed met de studie. Ik denk dat we straks maar een flinke groepsknuffel moeten doen voor college.
Bah, en gister nog even tegenslagen ook. Is allemaal alweer opgelost, maar het was wel juist op een moment dat ik het niet kon hebben.
Oud 26-11-2007, 11:41
Verwijderd
Mijn moeder is onrustig vandaag. Ik vind het niet leuk om te zien zo, maar moet me ook realiseren dat het niet mijn probleem is. Bah. T liefste zou ik dr knuffelen en kusje geven en wandelen en dan is alles weer goed.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 11:57
Rob
Rob is offline
Citaat:
T liefste zou ik dr knuffelen en kusje geven en wandelen en dan is alles weer goed.
Gewoon doen? Doe ik ook met mijn moeder als ze ergens last van heeft wat niet mijn probleem is. Want dan kan ik 't niet aanzien dat er dan niemand voor haar klaar staat (maar meestal weet niemand 't).
Dat helpt haar dan ook zo enorm en helpt haar haar hart een beetje te luchten.
Oud 26-11-2007, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Gewoon doen? Doe ik ook met mijn moeder als ze ergens last van heeft wat niet mijn probleem is. Want dan kan ik 't niet aanzien dat er dan niemand voor haar klaar staat (maar meestal weet niemand 't).
Dat helpt haar dan ook zo enorm en helpt haar haar hart een beetje te luchten.
Mijn moeder kun je op zo'n dagen het beste gewoon haar gang laten gaan. Dat ze wat kan rommelen, een beetje boos kan zijn als zij daar behoefte aan heeft. Ik denk dat nie dat ze nu zoveel behoefte heeft aan een knuffel van mij. Ze is in de keuken een cake aan het bakken en zelf wat aan het rommelen, dus dat is goed. Al loop ik wel op m'n tenen, ik wil alles behalve ruzie nu.

Ennnn ik weet al wat ik aan doe naar t gala van oud en nieuw! Want mijn mama heeft een heel mooi galajurk/pak/dingachtigiets gekocht en daar ben ik verliefd op want het staat heel mooi (ik word er lekker dun van ;x ) en ik ga duisent foute handschoenen en kettingen en tasjes en oorbellen en sjaaltjes en armbanden kopen en allemaal omdoen en mijn pumps weer inlopen (L) en haar in de krul zetten en en en en gewoon feestjeeeeeeeeeeeeee

Laatst gewijzigd op 26-11-2007 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 13:20
Mara
Mara is offline
Het gaat de laatste tijd prut. Ik doe níks. Maaaar ik zie dat mensen hier to-do lijstjes posten en dat dat vaak helpt dus misschien ook voor mij. Dus!

To-Do!
- Fysio bellen
- Naar zonnebank
- Konijnenkooi schoonmaken
Qua school:
Psychologie:
- Hoofdstuk 3
- Hoofdstuk 4
- Hoofdstuk 6
- Hoofdstuk 7
Algemene fysiologie:
- Hoofdstuk 1
- Hoofdstuk 2
- Hoofdstuk 3
- Hoofdstuk 20
Wiskunde
- Hoofdstuk 1
- Hoofdstuk 2
- Hoofdstuk 3
- Toets

Oh jongens, wat lijkt dat veel. Maar dat krijg je als je niks uitvoert en achterligt. Verdeel het extra werk nu over de weken, maar toch. Nouja, dit is voor deze week, we zullen zien!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 13:36
Verwijderd
Secret agent & pruts0r: Op zich weet ik dat ook wel, ik heb wel een stel vrienden die ik echt kan vertrouwen, helaas wonen ze bijna allemaal echt ver weg.

Ik ben net weer verhuisd en de meiden waar ik nu mee omga, tsja... echt telkens gezeik d'r mee. (Heb wel es topics op onzin gezet over hun nieuwste uitspraken) Maar wel rot, dat zulke mensen je toch zo kunnen raken.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 16:09
Redhair
Redhair is offline
Weer eens met J. dingen gedaan, we groeien uit elkaar. Ik vertel hem weinig meer, hij wil sommige dingen toch niet horen. Maar vandaag films gekocht en een gekeken en samen gegeten.
Blegh de lucht betrekt, de wolken beloven niet veel goeds. Het is bijna zwart buiten, ik moet over tien minuten naar mijn werk, hoop dat het droog blijft. Daarna mag het een uurtje losbarsten, dan weer vijf minuten droog graag.

Verder voel ik me niet zo goed. Ik hoest al dagen verschrikkelijk, zaterdagochtend en vanmiddag waren mijn longen aan het piepen.
Ik mis ook iets.
Oud 26-11-2007, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Secret agent & pruts0r: Op zich weet ik dat ook wel, ik heb wel een stel vrienden die ik echt kan vertrouwen, helaas wonen ze bijna allemaal echt ver weg.

Ik ben net weer verhuisd en de meiden waar ik nu mee omga, tsja... echt telkens gezeik d'r mee. (Heb wel es topics op onzin gezet over hun nieuwste uitspraken) Maar wel rot, dat zulke mensen je toch zo kunnen raken.
Ik kan me voorstellen dat je het af en toe echt zwaar klote vind.... Misschien doet het zo'n pijn omdat je hoopt dat ze anders zijn, omadt je diep van binnen heel erg hunkert naar 'echte' vriendschap en die bij hen niet vind, terwijl je dat wel heel erg nodig hebt.
Kop op meis, laat eens zien hoe geweldig je bent!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 16:15
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
- Bio
- teksten duits > nog niet helemaal af, maar hoeft ook nog niet
- natuurkunde. > ik loop maar 3 opgaven achter, doe ik in de les morgen.
- vaatwasser uitpakken
- bed afhalen
- en evt nog kamer ietwat op orde brengen.
En ik ben ook nog naar de Plus geweest omdat ze iemand zochten. Helaas hadden ze al iemand aangenomen, en was ik net te laat en baal ik nu eigenlijk best wel..

Eigenlijk ben ik best raar want ik heb helemaal geen zin dat vriendlief komt vanavond. En stiekem hoop ik dat mama veel moe is om te gaan sporten. Ookal ben ik hier eigenlijk degene die te moe is, maar ik mag niet zeuren want dan had ik maar geen 2 concerten in 'n weekend moeten plannen...
Oud 26-11-2007, 16:18
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik had vandaag maar een half uurtje college. Dus ik moest meer reizen dan dat ik college had
Oud 26-11-2007, 16:19
Heksjuh
Heksjuh is offline
En deze is bijna vol
Oud 26-11-2007, 16:19
Heksjuh
Heksjuh is offline
Vol!
Reageren

Regels voor berichten