Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarnaast kan t spel pas beginnen als Dabo en/of ik dan t wachtwoord voor de spelleider account hebben enzo
||
Citaat:
|
Jij stond ook onderaan de lijst. Het duurde een half uur ofzo om al die PM's te versturen
![]() ![]() Anyway. Alle functies zijn nu verdeeld ![]() Dus, dames en heren, jongens en meisjes... Ik hoop dat jullie een leuk spel maken van weerwolfspel nummer 42. Ik wens jullie allemaal veel succes ![]()
|
01) Yoshimare
02) TRA 03) Lucky Luciano 04) Sherco 05) Vlindertje 06) Pixeldansje 07) sterrenmeisje 08) Lisaaah 09) MadameMinke 10) Flowtje 11) Martino87 12) Pippeloen 13) Kazet Nagorra 14) Magican 15) Eye of Sauron 16) Twinkebel 17) TopDrop 18) x-spekkie-x 19) Dark Phoenix 20) drukknoopje 21) Femic 22) Rubykuby Voor de duidelijkheid. ![]() ![]()
|
Even voor de duidelijkheid: ALLE functies zitten erin. Dat is inclusief de jager, de leerling en de heks.
En wat het verhaal betreft. Wordt geregeld. Morgen komt waarschijnlijk het eerste verhaal, maar aangezien ik vandaag geen tijd heb en het toch nog met trophus moet bespreken kan ik niet alvast een introductieverhaal schrijven.
Laatst gewijzigd op 26-11-2007 om 17:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn stem gaat dus naar LL, sorry LL. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus we redden ons wel Oh en daboman heeft ook erg goede ideeen en voor zover ik weet ook een goede dosis fantasie ![]() Dus we redden ons makkelijk ![]() Plus we zijn beide best actief enzo ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() want daarvoor moet je fantasie hebben. en nu trek ik me terug...
||
Citaat:
Oh, en dat schaapjes gedrag is natuurlijk ook een dikke ![]() Nu zijn Kazet, TRA en Femic alweer verdacht \o/
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 3 Verwijderd | 109 | 19-12-2007 16:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 21:01 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #1 AlopiA | 500 | 10-03-2004 18:57 |