Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
alles gaat weer goed met ex.
![]() mn mattie heeft me gisteren gebeld, was leuk ![]() helaas moest ik op n gegeven moment echt weg.. terwijl we t net over sex hadden. Schijt. Maar vanavond een vervolg gesprekje denk ik ![]() @ Metallica: Hey meid, sorry maar dr moet em toch wat van t hart. Ik volg al n tijdje je posts en vind het echt kut voor je dat dit allemaal gebeurd. Nu ken ik niet het hele verhaal en misschien is het daarom wel onterecht wat ik nu ga zeggen. Maar als ik je laatste posts lees denk ik echt bij mezelf: Meid geef jezelf toch es een schop onder je kont en trap die trots weer ff terug je hoofd in! Je speelt met jezelf op deze manier! Wees eens hard voor jezelf en kap dr toch es mee. Aan de manier waarop jij je posts hier neerzet heb ik het idee dat je dit echt niet lang meer gaat trekken. Kies voor jezelf en verbreek het contact definitief. Als je dan alsnog dingen met em wil bespreken doe dat dan als je op n later tijdstip wat sterker in ej schoenen staat! Anyway.. hoop dat t allemaal goed komt, maar maak me best zorgen als ik je posts zo lees. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, kan beter. Vriendje en ik zijn beetje oppervlakkig en ik geloof dat dat aan mij ligt. Weet niet of het is dat ik m atm écht niet zo leuk vind, of dat het gewoon komt door hoe ik nu in mn vel zit.
En het is vervelend dat 'hij' wel in mn hoofd zit, puur en alleen omdat hij spannend is en zoveel niet van me weet. En ik wil dat hij uit mn hoofd gaat, want hoe lief en lekker hij ook is, het is zo ontzettend geen relatie-materiaal. Het is spanning, en waarom kan ik dat dan weer wel voelen? pff. vriendje en ik moeten er écht even uit. en praten, maar dat wil ik niet |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() OT: volgens mij prima ![]() ![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 15:32. |
![]() |
|
De zus van mijn vriend gaat scheiden. Echt totaal onverwachts. Twee weken geleden zijn we er nog op bezoek geweest en leek alles gewoon goed te zijn. Ze wilde zelfs aan een kindje beginnen... Mijn vriend is heel erg geschrokken en weet totaal niet wat hij met de situatie aan moet. Nu baal ik er zo ontzettend van dat we zo ver uit elkaar wonen. Had hem graag willen knuffelen en er niet over de telefoon over willen praten. Maar goed het is voorlopig niet anders...
|
![]() |
|
Nog 23 dagen (al probeer ik niet af te tellen
![]() Heb zo'n zin dat hij er weer is, winter is veel leuker met hem!
|
![]() |
Gisteren voelde ik me ziek dus ik had niet zoveel energie om gezellig te doen, en dat was het ook niet echt toen we bij elkaar waren maar toen we in bed lagen ging hij hele lieve lange verhalen vertellen terwijl ik in slaap viel en dat was heel fijn (L).
|
Ik heb hem vanmiddag verteld dat hij toch wel de soort jongen is die ik een beetje nodig had na de afgelopen, 2 jaar denk ik. En dat is ook wel echt waar. Hij laat 's avonds zelfs een berichtje achter als ik hem niet meer kan spreken. Ik hoop dat het nog een tijdje zo blijft want dit is gewoon het begin, maar als dit het begin is, is het wel goed
![]() |
![]() |
|
aargh, krijg ik smsjes terug, weet ik nog niet waar ik aan toe ben haha. het feit dat ie terug smst is positief maar de smsjes zijn zo vaag dat ik niet weet wat ie nou wil..
ik ben zó ongeduldig ![]()
|
![]() |
Ik voelde me de voorbije twee maanden elke dag geweldig, tot vandaag dan...De eerste irritatie moest er van komen zeker. Hij is geirriteerd van msn afgegaan, voor echt waar n prul ( ik was hem aan het plagen en hij kon er opeens niet tegen , ben toen ook direct gestopt). Ik heb hem een paar uur gelaten, ik dacht laat hem maar wat zijn zinnen verzetten. Toen heb ik al mijn koppigheid opzij gezet en toch maar een smsje gestuurd om hem veel geluk te wensen op zijn voetbalmatch en om sorry te zeggen.. N nu stuurt hij niet terug, wel nice very nice
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #76 WolterB | 498 | 17-12-2007 10:25 |