Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH shit Sorry dat moet er even uit. Jammer dat ik het niet echt kan zeggen.
|
Ik wil dat iedereen mijn bui heeft
ik wil dat iedereen mijn bui houdt.. Ik wil weg, maar zo dat ik sommige mensen nog vaak kan zien Ik wil weten wat ik aantrek morgen enovermorgen Ik wil geen zenuwen meer, maar ben blij dat ik ze heb ![]() Ik wil weten wat ik moet zeggen Ik wil niet slapen
|
Verwijderd
|
ik wil een apparaatje dat al je boodschappen zo je huis binnen laat vliegen. of iig dat ik geen tassen hoe te dragen. en ik wil nog heeeeeeeeel veel nieuwe cd's en oude films en ik wil cup b/c en ik wil schoenmaat 37 want dan pas ik van die lieve regenboogregenlaarzen en ik wil een privé masseur/masseuse en ik wil een jaccuzi met zo kruidengeurtjes en ik wil dat ik mijn tentamencijfer heb gdvrdmm en ik wil een nieuwe wcbril, want deze is lelijk en ik wil naar sziget en groez en ik wil worteltjes en ik wil op tijd naar bed. of uitslapen. of allebei.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil dat niemand mij meer irritant vind. Ik wil dat jullie ook lief doen. Ik wil dat jullie begrijpen dat ik mijn best doe. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Ik wil pizzaaaa!!!!!! <333
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2005 |
Ik wil niet ik wil niet ik wil niet :( koelieboelie | 4 | 30-03-2005 22:58 | |
Psychologie |
Ik wil niet meer leven No Quiero | 62 | 13-07-2004 11:19 | |
Psychologie |
Ik wil een kindje. )Vampje( | 150 | 07-08-2003 13:00 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
ik wil weer voelen... Dragon's Mistress | 1 | 21-09-2001 14:28 |