![]() |
||
![]() |
forumpost op www.verstappen.nl (inmiddels verwijderd uit de lijst(!!!), url: http://www.verstappen.nl/cgi-bin/for...e.pl?mes=81349
Citaat:
enniewee: ik blijf duimen...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Jos werkloos, maar voor hoelang?
Gisteren werd bekend dat Heinz Harald Frentzen aankomend seizoen bij Arrows rijdt. De Duitser vormde samen met Jos Verstappen al weken het middelpunt van de laatste fase van het ‘silly season’. Tom Walkinshaw koos voor Frentzen en zette Verstappen aan de kant. Jos zit zonder team. Maar voor hoe lang? Het management van Verstappen heeft sinds de eerste geruchten van Frentzen bij Arrows geroepen dat Jos gewoon zou rijden. Dat ze dit zeiden mag ook geen verrassing genoemd worden. Maar het is wel erg onwaarschijnlijk dat Huub Rothengatter ondanks alle geruchten Walkinshaw volledig vertrouwde en de hele winter heeft stilgezeten. Volgens zeer betrouwbare bronnen zijn er al vergevorderde gesprekken met enkele grote teams. Feit blijft dat Verstappen sinds 1994 actief is in de Formule 1 en pas 29 is. Veel teams zullen interesse in hem hebben. Zeker nu Verstappen officieel werkloos is… Bron: www.f1racing.nl Wat denken jullie??????? Hij heeft ook een ferrari aanbod laten schieten in december.
||
![]() |
Citaat:
en tja dat grote team als rottengather of hoe je ut ook schrijft dat zegt week nog of dat wel zo is want hij zei ook dat verstappen bleef dus tja...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grrrr, die TW kan echt de pot op ![]() Maar wie weet kan het nog, ben benieuwd wat deze weken nog bekend wordt gemaakt |
![]() |
|
![]() |
bron www.verstappen.nl
08 februari 2002) David Coulthard kwam ook zonder kleerscheuren vrij nadat hij met zijn MP4-17 McLaren in de eerste bocht van het circuit van Barcelona over de kop ging. Oorzaak was een snel leeglopende band. Dit gebeurde toen de Schot een raceafstand test reed. Bij het aanremmen spinde hij en raakte in de kiezelstenen waar hij de koprol maakte. Er waren behalve McLaren geen andere teams aanwezig. De schade aan het chassis was beperkt. Coulthard was niet de enige die brokken maakte in Spanje. Op het circuit van Valencia was het de beurt aan Frentzen die met een snelheid van iets minder dan 200 kmpu ook onderuit ging. De reden voor deze crash was het afbreken van de achtervleugel. Dit maakte een totaal van acht crashes in één week tijd. God straft meteen.......
||
![]() |
Citaat:
Conan... die denkt dat voor buitenlanders McNish beter oogt (of is) dan Verstappen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hiero dus [Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (08-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat McNish zich in de eerste races moet bewijzen. Je kunt niet rijden omdat je in het verleden veel gewonnen hebt. Je moet nu presteren. Kijk maar eens naar Zarnardi, hij had ook veel gewonnen en zelfs al enkele seizoenen in de f1 achter de rug. Maat wat heeft hij berijkt bij Williams?? Niet veel dacht ik toch.
||
![]() |
Citaat:
Ut kan alsnog........ Ik hoop ut tenminste maar jah hij zegt zelf dat het goed komt dus laten we daar dan maar vanuitgaan
|
Verwijderd
|
15 Enrique, heb jij gisteren misschien RTL Grand Prix gezien?
ZO jah, dan had je toch iets moeten weten he, Ferrari heeft met bridgestone afgesproken om samen te gaan testen en samen mensen uit te delen om zo de bridgestone streker te gaan maken, en laten ze daar nou ook net iemand voor nodig hebben ![]() Nu komt het leuke wie ze hebben Burti aangenomen om voor Badoer ook zijn werk minder zwaar te maken, door dit zou badoer het gewoon even zwaar krijgen aangezien Burti de banden zou gaan testen... Nu denk ik dus dat onze Jos daar wel als derde testcoureur tussen kan komen ![]() |
![]() |
|
![]() |
nee dat verhaal wat je aan het ophangen bent lijkt me echt heel onwaarscheinlijk. Ferrari heeft idd Jos een contract aan geboden-Jos nam het niet aan-Fraari contracteerde Burti. En trouwens als Badoer en Burti het zo druk hebben, dan kunnen Barrichello en Schumacher ook testen. Het is algemeen bekend dat de coureurs tegen woordig zelf hun eigen materiaal willen testen voordat ze ermee gaan rijden.
Maar stel ze contracteeren Verstappen, wat schiet hij ermee op?? Hij zit dan wel mooi bij een top team, maar Badoer heeft in zijn contract laten vast leggen dat hij de derde rijder is. Het lijkt me echt voor de hand liggend dat onze Jos naar Toyota of Sauber gaat. Beide hebben nog geen tesr coureur. Het is dus maar afwachten waar hij heen gaat, maar in ieder geval niet naar Ferrari. En als het toch zo is dan heb ik de plank echt helemaal mis geslagen.
|
Verwijderd
|
Ik denk dan echt dat jij de plank misslaat want alles wijst er toch op dat hij toch naar Ferrari gaat...
EN als hij naar ferrari gaat wil ook neit meteen zeggen dat hij daar als derde coureur moet gaan... MIjn theorie is Ferrari testen, en daarna instappen bij Sauber... En mijn verhaal is versterkt door: http://www.raceplanet.net/shownews.p...on=show&id=791 Onderste regels eens lezen ![]() Het zijn misschien maar geruchten, maar F1-nieuws begint altijd als een gerucht. Zie HHF die naar arrows is gegaan, was altijd eerst een gerucht en toch is het werkelijkheid geworden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Nog wat gevonden:
http://www.f1total.com/news/02021008.shtml Het laaste stukkie, lees dat maar eens: Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmz helaas doet de arrows het wel goed
Bernoldi was gister 2e met tests weliswaar op 1.5 sec. achterstand maar hij hield wel jordan 8ter zich... als bernoldia DAT al kan moet je nagaan wat jos met de arrows had kunnen doen... 1 Jarno Trulli - Renault - 1:19.493 (45 ronden) 2 Enrique Bernoldi - Arrows - 1:21.160 - (16) 3 Takuma Sato - Jordan - 1:21.595 - (60) 4 Marcel Lassée - Jordan - 1:22.615 - (57) 5 Alex Yoong - Minardi - 1:25.756 - (33)
|
Verwijderd
|
Jos ZIT in italie das is zeker
![]() BRON Zelf zegt hij natuurlijk dat hij voor een kartwedstrijd is, maar volgens mij is hij daar niet alleen voor ![]() [Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (13-02-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
laten we het hopen he ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Conan... weet dat Walkinshaw dat soort kunstjes (veel) vaker geflikt heeft.. en dat logisch vindt |
![]() |
|
![]() |
1. Jenson Button-Renault 1.17,687 (61)
2. Takuma Sato-Jordan 1.18,962 (32) 3. Giancarlo Fisichella-Jordan 1.20,387 (49) 4. Heinz-Harald Frentzen-Arrows 1.20,645 (25) 5. Mark Webber-Minardi 1.21,029 (27) 6. Alex Yoong-Minardi 1.23,725 (11) nounou HH zorgt idd voor kwaliteit zeg..... nog maar net een halve seconde voor de minardi's diep triest! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
GOED NIEUWES VOOR DE VERSTAPPEN FANS
En voor de rest ook gewoon ![]() Jos past stoel bij SAUBER ![]() eindelijk een erg goed team, nu hopen dat het contract snel rond is zodat hij straks weer kan gaan testen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hoop het van ganser harte, maar ben er nog niet van overtuigd dat er dit jaar een racepositie inzit voor Verstappen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ralf is een 'Schumacher' heeft dus wat meer krediet dan Massa ![]() Massa zal zeker gewoon starten... maarja.. die kerel is ook best arrogant.. hij zei een keer iets van ' sauber is maar een tussenstap over een jaartje of 1,2 zit ik wel bij ferrari..' hieruit blijkt dat hij geen respect toont tegen Sauber en die kerel(/kleuter) is pas een rookie en nu al zulke uitspraken...
|
Hij gaat nu wel een stappie omhoog als-ie naar Sauber gaat. De kans is groot dat-ie gaat, maar jah wel als testrijder.
![]()
|
|