Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2007, 21:53
mikander
mikander is offline
voor de ladies...

Stel je voor dat je een one night stand hebt. op een gegeven moment wilt de jongen je beffen en haalt daarvoor een beflapje te voorschijn. Is dat een afknapper? Heb je het wel eens meegemaakt?

gr. mikander
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 22:42
Tiño
Tiño is offline
hahaha dat lijkt me dus echt kut,
maar ik ben een jongen dus mijn mening telt niet?
Oud 27-11-2007, 22:52
Verwijderd
Citaat:
voor de ladies...

Stel je voor dat je een one night stand hebt. op een gegeven moment wilt de jongen je beffen en haalt daarvoor een beflapje te voorschijn. Is dat een afknapper? Heb je het wel eens meegemaakt?

gr. mikander
Met andere woorden, jij was de jongen die dat beflapje tevoorschijn haalde en vraagt je nu af of dat wel de juiste handeling was nadat ze je verontwaardigd aankeek?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 23:06
Muchacha
Muchacha is offline
Ja, dat is een afknapper.
Oud 27-11-2007, 23:10
Verwijderd
Afknapper ja. Sowieso, dat ie denkt dat ie van mij wat kan krijgen? Maar goed, hij als ONS weet natuurlijk niet dat ik niet zo'n ONS-er bén en dus geen soa's kan hebben. Maar iig, laat dan maar, met lapje hoeft het niet
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 23:22
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 08:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
lol @ Optima

ot: ja, dat zou ik echt om te huilen vinden. Mijn hemel zeg. Bef dan gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 09:14
Verwijderd
haha inderdaad. Doe het dan niet. Sjongejonge ik zou denk ik gelijk afknappen. Is net zoals pijpen met een condoom. Lekker ranzig en het gevoel is een stuk minder. Dan liever maar niet. En Optima heeft ook wel n beetje gelijk
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 09:38
Verwijderd
ik vraag me af hoeveel soa's er rondlopen op dit subforum :')
ik ben het er wel mee eens though, mjah
afknapper > soa
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 09:45
Verwijderd
Citaat:
ik vraag me af hoeveel soa's er rondlopen op dit subforum :')
ik ben het er wel mee eens though, mjah
afknapper > soa
Minder dan op onzin verwacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 10:13
Young Predator
Young Predator is offline
Weet iemand uberhaupt wel hoe het is met lapje? Lijkt me echt vaag
Oud 28-11-2007, 11:26
Verwijderd
Sowieso, beffen bij een ONS .
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 12:07
Verwijderd
Citaat:
waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
waarom niet?
Zie de post van Optima. Daarnaast vind ik beffen en pijpen een stuk intiemer dan gewoon seks, en doe ik dat dan ook niet op een ONS.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 12:11
Rob
Rob is offline
Citaat:
waarom niet?
Nou, als ik een one night stand zou hebben, zou het mij meer om de seks gaan, en niet om met mijn hoofd tussen haar benen te liggen, eigenlijk.

Maar ik zou 't best wel een afknapper vinden.
Oud 28-11-2007, 12:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Idd, vind ik ook te intiem.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 12:42
Verwijderd
Ja, waarom zou je beffen bij een ONS.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 13:33
BendeBen
BendeBen is offline
bef je normaal met tegenzin dan?

als je een bed op zoekt dan heb je ook verder de hele nacht, dus waarom niet. even duwen en dan weg gaan is zo schraal
Oud 28-11-2007, 13:53
remy476
remy476 is offline
Citaat:
idd....bij een ONS geen gebef maar neuken die hap
Oud 28-11-2007, 15:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
De helft van de mannen kan er toch geen fuck van, dus bespaarde ik ze de afgang.
Net zoals dat driekwart van de vrouwen niet kan rukken.

Sorry dames, maar de reden dat het uberhaupt 'lekker' is, is gewoon omdat je het niet zelf kunt doen. Jullie hebben gewoon de kracht/uithoudingsvermogen niet.

Citaat:
bef je normaal met tegenzin dan?

als je een bed op zoekt dan heb je ook verder de hele nacht, dus waarom niet. even duwen en dan weg gaan is zo schraal
Daarnaast volgt een ONS vaak op een avond stappen, en dan ben ik over 't algemeen toch aangeschoten genoeg om 't maar beter bij het hand en mondwerk te houden, anders ben ik na 2 uur nog bezig
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 15:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
Omdat je anders verder niets krijgt.

Ik weet niet. Aan de ene kant vind ik het vreemd, aan de andere kant zou ik ook een condoom gebruiken bij een ONS. Zelfde principe, zelfde effect, alleen ander middel. Ik heb nog nooit een partner gehad die dat gebruikte, dus zou verder ook niet weten hoe het voelt...
Oud 28-11-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 15:53
Nona
Nona is offline
Wat, gebruik ik te moeilijke woorden?
Oud 28-11-2007, 16:05
Verwijderd
nog leuker is het wanneer de jongen in kwestie enthousiast in een condoom begint te knippen

nee, zou dat nooit doen, als ik bang voor een soa zou zijn zou ik er dan voor kiezen om niet te beffen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Wat, gebruik ik te moeilijke woorden?
Ja, hartstikke. Leg het eens uit voor de wat minder begaafde zieltjes. .
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 16:18
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ja, hartstikke. Leg het eens uit. .

Nee, beffen is niet noodzakelijk, maar een kerel mag best moeite voor me doen. Liggen, neuken en niet zeuren zie ik niet zo zitten, dan doet hij maar een diepvriespizza ofzo. En beffen is nu typisch één van die dingen waaruit duidelijk wordt dat zo'n nacht ook om mijn plezier draait.
Niet dat het relevant is, want ik ben de afgelopen drieëneenhalf jaar twee weken single geweest, maar ik hoop hier representatief te kunnen doen voor de gemiddelde Nederlandse vrouw met mijn weldoordachte mening.
Oud 28-11-2007, 16:58
Verwijderd
Citaat:

Nee, beffen is niet noodzakelijk, maar een kerel mag best moeite voor me doen. Liggen, neuken en niet zeuren zie ik niet zo zitten, dan doet hij maar een diepvriespizza ofzo. En beffen is nu typisch één van die dingen waaruit duidelijk wordt dat zo'n nacht ook om mijn plezier draait.
Niet dat het relevant is, want ik ben de afgelopen drieëneenhalf jaar twee weken single geweest, maar ik hoop hier representatief te kunnen doen voor de gemiddelde Nederlandse vrouw met mijn weldoordachte mening.
Ah, zo. Ik dacht dat je erop doelde dat als hij niet beft dat jij dan niet zou pijpen. Maargoed, geef mij maar liggen, neuken en niet zeuren ook al ben ik dan misschien niet representatief .
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 17:08
ilse
ilse is offline
Citaat:

Ik weet niet. Aan de ene kant vind ik het vreemd, aan de andere kant zou ik ook een condoom gebruiken bij een ONS. Zelfde principe, zelfde effect, alleen ander middel. Ik heb nog nooit een partner gehad die dat gebruikte, dus zou verder ook niet weten hoe het voelt...
dit ongeveer. het lijkt me best wel raar, maar aan de andere kant.. beter dan niets en veilig.. dus als je er ff over nadenkt is t zo vreemd nog niet..

alleen op t moment zelf.. weet ik het niet zo goed..
Oud 28-11-2007, 17:50
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Sorry dames, maar de reden dat het uberhaupt 'lekker' is, is gewoon omdat je het niet zelf kunt doen. Jullie hebben gewoon de kracht/uithoudingsvermogen niet.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 18:51
juno
juno is offline
Zit wat in. Ik ben ook alleen maar goed geworden in pijpen omdat ik dat rukken maar niet voor elkaar kreeg. Het is moeilijk! Dat tempo, dat ritme, dat knijpen, en dat ook nog eens lang genoeg volhouden...pfff. Dat jullie er uberhaupt nog zin in hebben zeg. En dat is jullie eigen schuld, want jullie doen het bij jezelf zo hard (omdat jullie blijkbaar al vanaf de brugklas oefenen voor de wereldkampioenschappen speedspuiten ofzo ?) dat jullie er helemaal ongevoelig van zijn geworden. Zo.

Ontopic: Beflapjes wekken in mij alleen de lachlust op. Andere lusten...nee. Geeft niks hoor : ik hou wel van een knul waar ik mee kan lachen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Net zoals dat driekwart van de vrouwen niet kan rukken.

Hmz, ik vind het sowieso meer een opwarm- dan een afmaakactie. Behalve natuurlijk als meneer met gemak drie keer achter elkaar kan klaarkomen.. maar dan nog vind ik andere dingen leuker, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 18:56
Armoed
Armoed is offline
Ik moet wel zeggen dat mijn laatste ex echt heel goed kon rukken voor zo'n klein schattig meisje (als in lichaamsafmetingen, niet als in leeftijd) en dat ook goed vol wist te houden.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 18:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hmz, ik vind het sowieso meer een opwarm- dan een afmaakactie. Behalve natuurlijk als meneer met gemak drie keer achter elkaar kan klaarkomen.. maar dan nog vind ik andere dingen leuker, geloof ik.
Je kent een gozer die 3 keer achter mekaar klaar kan komen? Damn. Dat duurt bij mij minimaal 15 min, als het al niet ongevoelig wordt, en dan moet ik een tijd drooggestaan hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 19:03
juno
juno is offline
Jamaar wat bedoelt-ie nou met alleen maar "lekker" omdat je het zelf niet kunt. (Iets wat ik ten zeerste bestrijd) Orale seks? Maar wat heeft ons onvermogen om te rukken er dan mee te maken? Pijpen is niet lekker en dus moet je maar rukken? Maar daar kunnen de dames blijkbaar ook al niks van. (Wat ik ook al ten zeerste bestrijd)

Ik snap het even niet.

Laatst gewijzigd op 28-11-2007 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 19:44
Verwijderd
Haha ik zou niet eens weten hoe dat werkt, en ik zou me doodlachen denk ik. Maar goed je weet dan wel dat het een jongen is voor wie safe sex belangrijk is
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Zit wat in. Ik ben ook alleen maar goed geworden in pijpen omdat ik dat rukken maar niet voor elkaar kreeg. Het is moeilijk! Dat tempo, dat ritme, dat knijpen, en dat ook nog eens lang genoeg volhouden...pfff. Dat jullie er uberhaupt nog zin in hebben zeg. En dat is jullie eigen schuld, want jullie doen het bij jezelf zo hard (omdat jullie blijkbaar al vanaf de brugklas oefenen voor de wereldkampioenschappen speedspuiten ofzo ?) dat jullie er helemaal ongevoelig van zijn geworden. Zo.
ik snap niet waarom iedereen (incl. blijkbaar heel veel mannen ) altijd maar vindt (denkt?) dat dat rukken zo snel en zo hard mogelijk moet gaan 't is toch ook niet de bedoeling van 'asap' dat orgasme te krijgen (en dan bedoel ik: als er verder niet geneukt wordt), of wel soms? is het niet de bedoeling ermee te spelen, van 'het proces' te genieten? en maakt dat overigens het eindresultaat niet duizend keer spectaculairder?

ter illustratie:

'snel en hard' = 'oh' + 'splrt'
'traag en zacht' = 'oh baby! ooh! hmmm! rrrr... omg omgomg oohooho... ooohoho... aargh!' + 'splsprplsrplrplrllllrt'

alleeja, misschien beetje onnozel uitgedrukt, maar ge weet wat ik bedoel hé ...

ontopic: beflapje = omgwtfaargh maar ééééééééééééééigenlijk zou ik het geen afknapper vinden, omdat het van common sense en intelligentie getuigt.
maar one night stands zijn toch niks voor mij (en zou het ook niet zijn als ik geen vriend had), dusjah.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 20:15
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
'snel en hard' = 'oh' + 'splrt'
'traag en zacht' = 'oh baby! ooh! hmmm! rrrr... omg omgomg oohooho... ooohoho... aargh!' + 'splsprplsrplrplrllllrt'
Damn dit was grappig (positief bedoelt).
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Je kent een gozer die 3 keer achter mekaar klaar kan komen? Damn. Dat duurt bij mij minimaal 15 min, als het al niet ongevoelig wordt, en dan moet ik een tijd drooggestaan hebben.
Eh, nee, het was een hypothetische gozer Ik vond drie keer op een morgen al zo vermoeiend Niet dat dat verkeerd is trouwens...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:05
Peacefully
Peacefully is offline
ik zou hem uitlachen.
Oud 28-11-2007, 21:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ik snap niet waarom iedereen (incl. blijkbaar heel veel mannen ) altijd maar vindt (denkt?) dat dat rukken zo snel en zo hard mogelijk moet gaan 't is toch ook niet de bedoeling van 'asap' dat orgasme te krijgen (en dan bedoel ik: als er verder niet geneukt wordt), of wel soms? is het niet de bedoeling ermee te spelen, van 'het proces' te genieten? en maakt dat overigens het eindresultaat niet duizend keer spectaculairder?
Heh. Jij snapt 't dus niet Het is geen kwestie van snel een orgasme krijgen. Veel meiden houden het uberhaupt niet vol. Het is dus een kwestie van uberhaupt een orgasme kunnen krijgen.

Maargoed, ik ben hoe dan ook 'moeilijk'
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:35
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:51
Nona
Nona is offline
Ben ik dan zo misleid over dat rukken? Of mijn vriendje is veel gevoeliger dan de meeste mannen, of hij kan erg goed faken (zowel in het gekronkel en gekreun als at will een orgasme oproepen), of misschien valt het reuze mee dat vrouwen er niets van kunnen...
Oud 28-11-2007, 21:52
Armoed
Armoed is offline
Zolang je niet levenloos zit te rukken komt het allemaal goed hoor. Af en toe je lippen likken en allerlei geile capriolen uithalen is veel leuker.
Oud 28-11-2007, 21:55
Verwijderd
Feit is gewoon dat jullie het niet zo geod kunnen als wij dat zelf kunnen. Maar als jullie het doen is er de spanning van dat iemand anders jou aftrekt, dat maakt het wel leuker.

Oraal in combi met rukken is trouwens inderdaad wel een gouden combi
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:01
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Oraal in combi met rukken is trouwens inderdaad wel een gouden combi
Dan moet tie wel langer zijn dan 10 cm [/frustrated]
Oud 28-11-2007, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Lol! Zie hier de oorzaak van Armoeds problemen met vrouwen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:23
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
@ chimera: je hebt helemaal gelijk, ik kon in het begin ook geen ruk van rukken, maar rukken in combinatie met orale seks leidde altijd snel tot succes. .
Vooral omdat pijpen er gewoon geil uitziet. Het visuele aspect is ook erg belangrijk

Citaat:
Ben ik dan zo misleid over dat rukken? Of mijn vriendje is veel gevoeliger dan de meeste mannen, of hij kan erg goed faken (zowel in het gekronkel en gekreun als at will een orgasme oproepen), of misschien valt het reuze mee dat vrouwen er niets van kunnen...
Ik weet niet in hoeverre ik 'normaal' ben, ik ruk erg weinig andere mannen vrees ik Maar de vrouwen die ik gehad heb hadden er iedere keer evenveel 'moeite' mee. Ik denk wel dat ik in verhouding nogal ongevoelig ben.

Citaat:
Lol! Zie hier de oorzaak van Armoeds problemen met vrouwen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Maak je maar niet druk, pas vanaf je 12e begint ie echt te groeien.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:51
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Maak je maar niet druk, pas vanaf je 12e begint ie echt te groeien.
O gelukkig, is dat mentale leeftijd of fysieke leeftijd?

Als het fysiek is ben ik zwaar de pineut.
Oud 28-11-2007, 22:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Met andere woorden, jij was de jongen die dat beflapje tevoorschijn haalde en vraagt je nu af of dat wel de juiste handeling was nadat ze je verontwaardigd aankeek?
Juist, net wat ik dacht.

Beflapje? Bef dan asjeblieft gewoon niet. M.a.w. Ja, ik zou het een afknapper vinden. Ja, het verlaagd mijn 'zin in seks' op dat moment ontzettend. En nee, ik heb het gelukkig (nog) nooit meegemaakt.

Regels voor berichten