Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo, nu ik thuis ben, kan ik mij eindelijk weiden aan de game.
Tot zover set 1 op 100% gehaald op Medium. XD En een stuk of 2 nummers gedaan op Hard en door klunzigheid steeds 1 noot gemist. Eén nummer gedaan op Expert. ![]() ![]()
|
Ah, een hele mooie vernieuwing!
Je kunt nu de game op pauze zetten tijdens een sustain, 'm van pauze afhalen en, als je op tijd de sustain weer indrukt, je sustain niet verliezen. ![]() En de game resumed niet op de vervelende manier als in GH2, maar wacht grofweg 1 seconde. Je kunt je dus even vlug oriënteren en de frets indrukken die je moet hebben voor je volgende noot. Me likes.
||
Citaat:
jezus, dat houd ik niet eens 3 seconden vol ![]()
||
Citaat:
![]() Nou, ben bijna door Hard mode. Tot nu toe alles 5*. ![]() ![]() ![]()
|
Het heeft wat elementen van 80s overgenomen, merk ik. De refreinen en de versen zijn simpel,maar de solos zijn ziekelijk snel (zoals bijvoorbeeld in One.) en laten je in no-time afgaan.
Zo snel, dat ik me afvraag inhoeverre het bij te houden is, zelfs met drie vingers. Het is in ieder geval zèker waar in battle mode. Gister zat ik dus halfdronken tegen Slash te battlen en ik ging een paar keer af. Toen kreeg ik 2 perfecte power ups en won ik in 1 keer. :\ Dat vind ik dan altijd wel weer zonde. Ze hebben wel hun best gedaan om Tier 7 (Live in Japan) zo stom mogelijk te maken. De notechart van Before I Forget is zwaar verkracht en niet leuk om te combo'en. ![]()
|
Ik weet niet of ik het de moeite waard zou vinden. Ik vind 'm een beetje uit balans, voor mijn gevoel. Simpele hoofd-delen en ziekelijk snelle solo's zijn niet mijn ding. Ik heb liever Facemelters als in GH2: Niet één moeilijk stuk en de rest makkelijk, maar continu pittig (op Freebird na, maar die maakt dat ruimschoots goed)
Nouja, ik ben bijna door expert heen en mis nog 6 five stars, ofzo. Allemaal in Tier 7 of hoger. Het is verder wel geinig tijdsverdrijf. ![]() ![]()
|
Het went, maar ik zie 't liever ook niet, hoor. En die notestreakmelding gebeurt dus op 50 en iedere 100 noten. :\
Ik vind wel meer vervelend. De Star Power graphics zijn verschrikkelijk afleidend, bijvoorbeeld. En de menu's zijn erg traag voor mijn gevoel. Een enorm voordeel tegenover 2, is dat je het fretboard wat meer van boven ziet. Da's erg fijn.
|
Nah. Dragonforce IS een bitch op Medium. :\
Ik heb grofweg 90% van GH2 en GH3 ge5*'ed op Expert, maar ik kom niet hoger dan 4*op Through The Fire and The Flames medium. Véél te veel strumwerk en te weinig hammer ons en pull offs.
||
Hahaha, er komt een Guitar Hero 3 tournament.
![]() Citaat:
Stiekem wil ik wel, maar dat gaat toch niets worden want ik heb een ongelofelijke hekel aan battles. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
pfff. Toernooi play met GH3 werkt niet. Immers ga je niet iedereen verplichten hetzelfde nummer te laten spelen en winnen degene die het langste nummer kiezen toch wel door de score. Heb toernooitje op de Gameplay gezien... nee, dat kan echt niet. GH3 is geen geschikte game voor toernooi play.
||
Citaat:
Iedereen kan de difficulty kiezen die hij of zij leuk vind, dus je kunt gewoon op je eigen niveau spelen. En iemand met een hogere moeilijkheidsgraad dan de ander, krijgt minder punten per noot om het eerlijk te houden. Zo is 't tenminste altijd geweest en het lijkt mij heel sterk als dat veranderd is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke Guitar Hero? idiot---boy | 4 | 14-02-2011 12:03 | |
Games |
Algemeen X-box 360 topic Verwijderd | 100 | 27-07-2008 22:51 | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |