Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2007, 11:44
Yoshimare
Yoshimare is offline
kusje
Advertentie
Oud 28-11-2007, 11:45
Martiño
Martiño is offline
bezet
Oud 28-11-2007, 11:46
Yoshimare
Yoshimare is offline
destespannender
Oud 28-11-2007, 12:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Je hebt mensen die stemmen op iets anders dan ze zeggen, mensen die niet gezegd hebben waar ze op gestemd hebben, etc. De kans dat één van de Ruby-stemmers wolf is, is niet bijster veel groter dan de kans dat een willekeurig iemand wolf is.
Omg. Ik ging er altijd braaf van uit dat mensen stemmen op wie ze zeggen dat ze stemmen Maar dit maakt het verhaal wel wat logischer, anders zouden er drie wolven in het rubykuby lijstje moeten zitten. Eerst eens even afwachten wie er vanavond opgegeten wordt. Maar zou je daar dan nog wat uit kunnen afleiden?
Oud 28-11-2007, 14:32
Magican
Magican is offline
Citaat:
Omg. Ik ging er altijd braaf van uit dat mensen stemmen op wie ze zeggen dat ze stemmen Maar dit maakt het verhaal wel wat logischer, anders zouden er drie wolven in het rubykuby lijstje moeten zitten. Eerst eens even afwachten wie er vanavond opgegeten wordt. Maar zou je daar dan nog wat uit kunnen afleiden?
Maar hoe kan je stemmen dan? Ik dacht dat je stemt door aan te geven op wie je zal stemmen...

Laatst gewijzigd op 28-11-2007 om 14:37.
Oud 28-11-2007, 14:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar hoe kan je stemmen dan? Ik dacht dat je stem door aan te geven op wie je zal stemmen...
Pm naar de spelleider :')
Oud 28-11-2007, 14:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Maar hoe kan je stemmen dan? Ik dacht dat je stemt door aan te geven op wie je zal stemmen...
Is dit je eerste spel?
Inderdaad, een PM naar het account Spelleider
Oud 28-11-2007, 14:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jij hebt toch al vaker meegespeeld?
Oud 28-11-2007, 15:12
Yoshimare
Yoshimare is offline
Daar gaat jullie theorie.
Oud 28-11-2007, 17:03
TRA
TRA is offline
Of hij heeft wel een pm naar spelleider gestuurd.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 28-11-2007, 17:37
Yoshimare
Yoshimare is offline
Alles kan.
Oud 28-11-2007, 18:14
Femic
Femic is offline
Hahaha als Magican dit speelt, is het een geniale tactiek. Als ie het meent, is het een domme actie.
Oud 28-11-2007, 18:15
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik heb magican deze week of vorige week uitgelegd hoe het spel in elkaar zat, dus het kan zijn dat hij er over heen gelezen heeft? Maar hij heeft het iig nog niet eerder gespeeld
Oud 28-11-2007, 18:45
TRA
TRA is offline
Citaat:
Alles kan.
En er kan nog veel meer. ;(
Oud 28-11-2007, 20:01
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Alles kan.
Koffiekan, theekan. Behalve Wim Kan, want die is dood
Oud 28-11-2007, 20:08
Spelleider
Spelleider is offline
HST II: Kroniek van de dood...van TopDrop
“Verdomme!” Riep Flowtje terwijl ze de telefoon op de haak gooide. De telefoon hier doet het niet. Juf Drukknoopje gaf de gestresste directrice een klop op de de schouder. “Mijn mobiele netwerk heeft hier helaas ook geen bereik”.
Flowtje’s voorhoofd fronste. Net aangekomen en dan dit....“En dan nog de kwestie van de vermoedelijke hekserij....”, mompelde ze, “Wie had het aan kunnen zien komen dat meester TopDrop deze satanistische kunsten beoefende? En waar zijn zijn koffers heen?”
Flowtje doelde op het feit dat er in TopDrops koffers Pentagrammen, kaarsen, een fles met geitenbloed, een Athame, een amulet en diverse vreemde kristallen waren gevonden. Die, niet snel hierna, plotseling verdwenen waren.
“Ik vermoed dat iemand in dit kamp de duistere kunsten van TopDrop heeft overgenomen” mompelde Flowtje, terwijl ze haar handen door het haar haalde.

Zachtjes werd op de deur van de lerarenhut geklopt. Een half huilende Pixeldansje kwam binnenschuifelen. “Volgens mij gaat het niet zo goed met Femic”.
Terwijl Flowtje nogmaals een poging deed contact te maken met de buitenwereld liep de gymlerares Drukknoopje mee naar de hutten waar de leerlingen verbleven.
Hier zat een lijkbleke Femic voor zich uit te staren en heen en weer te schommelen. “dit kan niet, dit kan niet, dit kan niet” mompelde het verwarde meisje, totaal in shock van het feit dat haar favoriete leraar voor haar ogen is gestorven.
Drukknoopje zat naast haar, legde haar arm om haar heen en keek Pixeldansje aan. “Ik heb het onder controle, ga je spullen maar alvast uitpakken”.

HST III: The Three Must-Be-Peers

Ondertussen hadden Yoshimare, Eye Of Sauron en Twikebel een hut geclaimd. Eigenlijk stonder er 4 bedden in de hut. Maar de jongens waren er nog niet uit wie zich bij hun exclusieve groepje mocht aansluiten voor dit schoolreisje.
“Mohoho”, Eye Of Sauron trok een brede grijns “Of we fixen er even wat chicks bij ofzo”. “Jahaaa! Goed idee, misschien krijgen we nog wel wat van die uh-uh-uh, je weet toch?” opperde Twinkebel terwijl hij wat obscure sexuele gebaren maakte.
“Pfffff, gaste!” Riep Yoshimare “Of je doet even rustig ofzo”. Yoshimare maakte zich niet zo druk, hij was de meest populaire jongen van de klas. Alle vrouwen vallen voor hem in zwijm. Tevens genoot hij veel respect bij zijn mannelijke klasgenoten.
Twinkebel stopte zijn gebaren en ging zitten. “Ok Yoshi, vertel ons jouw idee”.
Yoshimare grijnste “Ik stel voor dat we TRA hierheen halen, hij is enorm slim. Als die lamme leraren ons nog een of andere suffe klote opdracht laten doen kan hij die voor ons maken”. De andere jongens waren het er mee eens.

HST III 1/2: Interlude

Inmiddels was Femic op de schoot van Drukknoopje in slaap gevallen.
Flowtje liep naar haar toe. “Er is geen manier om contact te maken met de buitenwereld, iemand zal naar het dichtstbijzijnde dorp moeten lopen om hulp te halen”
Langzaam begon het al donker te worden.

HST IV: Of Mice And...Men?

“Ik ga wel!” riep vlindertje.
Geschrokken kijkt Flowtje naar het houten bankje waar Vlindertje, Sterrenmeisje en x-Spekkie-x naast elkaar zaten te roddelen. “Een meisje? Alleen? Ik dacht het niet, veel te gevaarlijk!”
“Ok, dan neem ik wel een jongen mee, ik neem eeehhhmm....”Aarzelend kijkt Vlindertje naar het veldje waar een paar van de jongens een potje voetbal spelen. Aan de rand zitten 4 jongens het kaartspel Magic the Gathering te spelen. Vlindertje was al naar bed geweest met bijna alle jongens van de klas. Ze wilde een nieuwe, maar alleen uit het groepje einzelgangers had ze nog niet iedereen gehad. Een van de jongens die zit te kaarten is Kazet Nagorra, een schuchtere jongen met een Disney T-Shirt en Mickey Mouse oortjes op zijn hoofd. Vlindertjes ogen schitteren, die had ze nog niet gehad. En met zijn tweeen alleen in het bos, dat KAN niet mis gaan. “Hem!” en ze wijst Kazet’s kant op.

Even later lopen Vlindertje en Kazet Nagorra over het donkere bospaadje richting het dichtstbijzijnde dorpje, Kospo. Kazet sloft voorop, hij heeft de meeste zijn Disney spulletjes in het kamp laten liggen want, tsja, die wilde hij niet riskeren kwijt te raken. Wel heeft hij een mooie zaklamp in de vorm van Mickey Mouse mee.
Als ze ver genoeg van het kamp zijn verwijderd begint Vlindertje langzaam de knoopjes van haar blouse los te maken. Als haar blouse los is legt ze haar hand op Kazet’s schouder. Als hij zich omdraait kijkt ze hem vol lust in de ogen. “He schatje, ik ben al een tijdje niet meer goed genaaid. Heb je zin?”
Kazet’s gezicht loopt rood aan. Zo naakt had hij een vrouw nog nooit gezien. Zelfs niet in de online games die hij speelde. In paniek rent hij het bos in, terug richting het kamp.
Vlindertje rolt met haar ogen, laat een diepe zucht en knoopt haar blouse langzaam weer dicht.
“PRIMA DAN GA IK WEL ALLEEN!” roept ze Kazet na “SUKKEL!”
Ze draait zich om om haar reis voort te zetten. Doet een stap naar voren en stapt recht in een gemodificeerde wolvenklem. KLANG! De klem knalt met zo’n vaart dicht dat hij Vlindertjes voet er af haalt. Vlindertje schreeuwt het uit van de pijn en valt op de grond. Ze bloed hard. Gillend van de pijn rolt ze over de grond, met haar hoofd in een andere wolvenklem. KLANG!
Het levenloze lichaam van Vlindertje blijft in het zachte maanlicht op de met bloed doordrenkte blaadjes liggen.

01) Yoshimare
02) TRA
03) Lucky Luciano
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah
09) MadameMinke
10) Flowtje
11) Martino87
12) Pippeloen
13) Kazet Nagorra
14) Magican
15) Eye of Sauron
16) Twinkebel
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x
19) Dark Phoenix
20) drukknoopje
21) Femic
22) Rubykuby

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten

Vlindertje is opgegeten. Ze was dorpeling.

Laatst gewijzigd op 28-11-2007 om 20:27. Reden: paar spelfouten gewijzigd
Oud 28-11-2007, 20:11
drukknoopje
drukknoopje is offline
hahaha @verhaal!

Jammer van de dorpeling!
Oud 28-11-2007, 20:13
Verwijderd
Vlindertje!
Ik vind Vlindertje zo aardig en het is haar eerste spel dat ze zelf meespeelt (toch?) dus ik vind het echt zielig!
Kutwolven!
Oud 28-11-2007, 20:13
Vlindertje
Vlindertje is offline
Damn, dat had ik niet zien aankomen en waarom moet ik persé Kazet verleiden?

Het verhaal is trouwens geniaal. Trophus, je hebt goed jouw best gedaan vannacht

Dit is inderdaad het eerste spel dat ik meespeel. De wolven zijn inderdaad niet lief. Ik hoop dat jullie nu wel theorieën hebben over wie de wolven zijn. Succes dorpelingen!
Oud 28-11-2007, 20:14
TRA
TRA is offline
(verhaal niet gelezen)

Citaat:
Ik spam daar niet, komt alleen maar narigheid van.
Ik denk dat Rubykuby de wolf is, hij vermijdt dit topic alleen maar om de aandacht niet te trekken.
Oud 28-11-2007, 20:14
Verwijderd
Leuk verhaal, alleen snap ik niet waarom de wolven Vlindertje moesten hebben. Dagdag Vlindertje

Citaat:
(verhaal niet gelezen)

Ik denk dat Rubykuby de wolf is, hij vermijdt dit topic alleen maar om de aandacht niet te trekken.
waarom hadden de wolven dan op mij gestemd? Er zaten tenminste een paar niet-stemmende tussen of leugenaars.
Oud 28-11-2007, 20:15
Verwijderd
Trouwens, even iets heel anders, waarom heeft iemand er MadameMinke van gemaakt? Ik vind gewoon 'Minke' veel fijner! En ik vind m'n nick stom, dus.
Als het zo is omdat er nieuwe mensen zijn die het anders niet kunnen volgen wie Minke en MadameMinke zijn (of dat dat 1 en dezelfde persoon is) dan... zullen ze er maar gewoon aan moeten wennen!
Oud 28-11-2007, 20:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik moest zo lachen om het verhaal Geniaal!

En awww, Vlindertje. Wat ik ook niet helemaal snap trouwens? Op het miniscule lijstje dat we hadden, had ze tenminste al een stem. Of is dit voor de weerwolven ook gewoon een random eetronde, omdat het de eerste is?
Oud 28-11-2007, 20:18
Daboman
Daboman is offline
Geniaal verhaal
Yoshimare
Yoshimare is offline
Jezus, daar gaat mijn verdachte.
Waarom eten de wolven Soija's verdachte op?
Citaat:
TRA
TRA is offline
Leuk verhaal Trophus. Jammer dat Vlindertje er uit ligt.
Oud 28-11-2007, 20:19
Verwijderd
ouch @ verhaal
Oud 28-11-2007, 20:19
Verwijderd
arme vlinder
Oud 28-11-2007, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Mijn opa zijn dan altijd 'Pastoor kan, maar die mag nie!'
Sorry, dat was offtopic.

Tja, ik vraag me ook wel af waarom Vlindertje. Ze werd door Soija verdacht dus... En wie verdacht zij? Dat moeten we misschien dan eens even gaan terugzoeken.

In elk geval vind ik op het moment 'een beetje verdacht' (een beetje omdat het nou nog niet echt gebaseerd is op goede theorieen en bewijzen, maar ach, je moet iets):
- Magican (om wat ik al eerder zei, dat hij met Rubykuby begon om zijn ava, en ook nadat is gebleken dat hij gisteren niet gestemd heeft omdat hij niet wist hoe het moest - maar ik moet toegeven dat ik dat het eerste spel ook niet helemaal begrepen had dus ik weet niet of dat helemaal eerlijk is )
- LL, omdat hij nogal snel allerlei verschillende figuren aanwijst als verdacht om redenen die ik niet altijd even goed begrijp. En om nog iets (hij speelde vanmiddag al door mijn hoofd, maar nu weet ik niet meer zo goed waarom), maar dat zoek ik nog wel even op.
Oud 28-11-2007, 20:31
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ai, ik weet niet wat erger is...
Doodgaan in een wolfsklem of Kazet proberen te verleiden?
Ik denk dat ik dan toch voor de wolfsklem kies.

Anyway, ik vind dit een beetje een vreemde zet van de wolven. Net nu Soija (Yoshimare dus) haar verdacht maakt gaat Vlinder dood.
Maar ik kan me nog herinneren van het vorige spel dat ie hetzelfde geflikt heeft met Death-Tears. Dus misschien is Soija weer wolf...
Of proberen de wolven zo Soija verdacht te maken, dat kan ook natuurlijk.
Ik ga iig op een Rubystemmer stemmen, dus Soija heeft deze ronde nog geluk.
Oud 28-11-2007, 21:06
Magican
Magican is offline
Ik wist het echt niet, eerste spel dit mensen (ik heb dan ook niet gestemd, zo blijkt).

Ik heb het verhaal trouwens net gelezen, geniaal.
Oud 28-11-2007, 21:06
Verwijderd
Hm Nou eens denken wat te stemmen.
Oud 28-11-2007, 21:17
Verwijderd
Ik had wel verwacht dat er een TopDrop-stemmer opgegeten zou worden, dat doen de wolven natuurlijk om de Ruby-stemmers extra verdacht te maken. Aangezien LL dit ook al deed, vind ik hem verdacht. Maar goed, ik zal er wel weer om een bullshitreden uitgestemd worden, dus ik zie morgen wel weer.
Oud 28-11-2007, 21:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
R.I.P. Vlindertje

Schrale troost, ze had ten minste geen functie.
Oud 28-11-2007, 22:12
Martiño
Martiño is offline
Jammer van vlindertje.
Ik ga maar eens nadenken wat ik morgen ga stemmen, ik heb echt nog geen flauw idee.
Oud 28-11-2007, 23:12
Femic
Femic is offline
Hehe wat een gruwelijke dood.. Jammer Vlindertje! Maar wel leuk verhaal!

Verder stem ik denk ik op Kazet, omdat ie
1) Eén van de Rubystemmers was (ikzelf ook, ik weet 't).
2) Doet alsof het niet logisch is dat tussen de Rubystemmers één of meerdere wolven zitten, terwijl dat overduidelijk is, aangezien hij in de eerste ronde op papier meer stemmen had en er toch niet uitging.
3) Ik nooit zo goed weet wat ik van 'm moet denken en niet echt hoogte krijg van 'm tijdens dit spel, zodat ie altijd verdacht blijft voor mij, of ie nou wel of niet wolf is. Vroeg of laat ga ik dus toch wel op 'm stemmen, dus dan maar beter nu, bij gebrek aan betere verdachten...

Maar mocht iemand met een hele goede andere theorie komen, dan laat ik me graag overtuigen..
Oud 28-11-2007, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Maar mocht iemand met een hele goede andere theorie komen, dan laat ik me graag overtuigen..
zie boven
Oud 28-11-2007, 23:34
Flowtje
Flowtje is offline
Geniaal verhaal!

Ik ga morgen het topic nog maar eens goed doorlezen.
Oud 28-11-2007, 23:46
Femic
Femic is offline
Ohja, dat wilde ik ook nog zeggen, dat ik LL verdacht vind, omdat ie zo de nadruk legt op dat niemand van de Topdropstemmers verdacht zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Feit blijft dat er waarsch minimaal 2 wolven tussen de Rubystemmers zitten. Maar goed, er zijn er 4... En dat LL verdacht is, maakt jou niet minder verdacht imo.
Oud 29-11-2007, 06:30
Verwijderd
Citaat:
Ohja, dat wilde ik ook nog zeggen, dat ik LL verdacht vind, omdat ie zo de nadruk legt op dat niemand van de Topdropstemmers verdacht zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Feit blijft dat er waarsch minimaal 2 wolven tussen de Rubystemmers zitten. Maar goed, er zijn er 4... En dat LL verdacht is, maakt jou niet minder verdacht imo.
Minimaal 3 wolven tussen de rubykuby stemmers.

Ik stem op Dark Phoenix
Oud 29-11-2007, 07:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik snap LL niet. Er hoeven helemaal geen drie wolven tussen de rubykuby stemmers te zitten Eerst kwam je ook al met een stand van 10-8, waar ik ook al niet weet waar dat vandaan kwam. Volgens mij was het uiteindelijk 8-8, vanwege Magican's stem die niet meetelde (voor rubykuby) en Twinkebel's stem die vergeten was (voor topdrop). Gezien Topdrop er uiteindelijk uit lag, betekent dit dat er in ieder geval één stem voor rubykuby niet meetelde. Maar de verrader kan gezegd hebben op rubykuby te stemmen, en toch op topdrop gestemd heeft. Dit zou dan een stand van 7-9 veroorzaken, en dan is het logisch dat Topdrop er uit ligt.
Kortom: het zegt helemaal niets! En juist omdat jij zo de nadruk probeert te leggen dat er drie wolven in rubykuby's lijstje zitten, vind ik jou verdacht. Mijn stem gaat dan ook naar LL.

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Oud 29-11-2007, 08:02
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik twijfel nu ook tussen Lucky en kazet!
Kazet vind ik een klein beetje verdacht omdat hij onlogica spreekt! Want toen hij beweerde dat er geen wolf tussen de ruby stemmers hoefde te zitten had magican nog niet gezegd dat hij niet gestemd had!

Lucky vind ik ook een beetje verdacht om wat er net werd gepost, maar niet zo heel erg want de vorige keer was hij wolf en toen was hij heel stil, terwijl hij nu wel veel post.
Oud 29-11-2007, 08:27
Sherco
Sherco is offline
Wat posten jullie veel, ben net een halfuur bezig geweest om alles bij te lezen! Arme Vlindertje, wat een afschuwelijke dood! En dat na een afwijzing door een Disney addict Geweldig verhaal trouwens!
Goed, ik ben er vanavond niet (gezellige hospiteeravond), dus ik stem nu alvast. Ik heb het topic snel doorgelezen en moet zeggen dat ik Magican het verdachtst vindt, met zijn onzinreden om op Ruby te stemmen en "niet weten" hoe je je stem doorgeeft. Ik stem dus op hem.

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x

Magican
Sherco
Oud 29-11-2007, 09:51
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga ook op Kazet stemmen, om de redenen die Femic en Pixel al aangekaart hebben.
Daar moet ik meteen aan toevoegen dat ik LL en Magican ook verdacht vindt. Magican doet zich volgens mij dommer voor dan ie in werkelijkheid is.
En Soija staat ook nog steeds op mijn verdachtenlijstje, al ben ik eerder geneigd om te denken dat de wolven Soija verdacht wilden maken door Vlinder op te eten.

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x

Magican
Sherco
Oud 29-11-2007, 10:16
Magican
Magican is offline
Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican

Magican
Sherco

Ik vind ll verdacht omdat hij de nadruk probeert te leggen op de RK stemmers, terwijl hij 'veilig' bij de TopDrop stemmers zat. Vandaar.
Oud 29-11-2007, 11:02
Femic
Femic is offline
Wel ff die vetgedrukte dingen erin houden, anders is 't helemaal niet meer overzichtelijk..

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican

Magican
Sherco

Hm wordt iig weer een spannende ronde, gevaarlijk voor de wolven, straks vliegt er weer iemand uit die op papier minder stemmen had.. Kan de verrader overigens mooi z'n voordeel mee doen..
Anyway, ik ben vanmiddag en vanavond weg, dus ik ga ook stemmen nu, op Kazet dus.
Oud 29-11-2007, 12:05
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik ga nu voor Kazet en hoop dat anderen het ook doen! Ik ga nu stemmen voor ik het vergeet.
Oud 29-11-2007, 12:15
Magican
Magican is offline
Citaat:
Ik heb het topic snel doorgelezen en moet zeggen dat ik Magican het verdachtst vindt, met zijn onzinreden om op Ruby te stemmen en "niet weten" hoe je je stem doorgeeft.
Iedereen had in de eerste ronde een onzinreden, echt, dat mensen dit opgeven als reden om op mij te stemmen vind ik bijzonder vreemd.

En ik vind het wel grappig dat mensen mij intelligenter schatten dan ik ben, ik wist echt niet hoe je je stem doorgeeft. Eerste keer dat ik dit spel speel enzo.
Oud 29-11-2007, 12:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, ik ga voor Lucky. Er zijn een aantal redenen voor. Ten eerste zat hij er best wel naast bij die discussie over kansberekening. Aangezien ik weet dat hij best wel erg goed is met wiskunde vind ik het maar raar dat hij dan faalt op iets wat ik zelfs snap.

Ten tweede roept hij een hoop dingen alsof het feiten zijn, terwijl het vaak nergens op slaat. Bijvoorbeeld dat er 3 wolven tussen de Rubykuby stemmers móeten zijn, terwijl er tig andere mogelijkheden zijn.

Ten derde blijft hij alleen maar doorgaan dat zowat alle wolven bij de rubykuby stemmers zitten, maar niet bij de topdrop stemmers. Hij zegt zelfs dat hij Soija niet verdacht vindt, ómdat hij bij de topdrop stemmers zat. De kans is groot dat er juist nog een wolf bij de topdrop stemmers zit, omdat wolven achterlijk zouden zijn om allemaal op dezelfde persoon te stemmen.

Oftewel, LL it is.

En ik ga nu meteen m'n stem versturen, want ik weet niet zeker of ik vanavond voor de uitslag nog online ben (school en werk).
Oud 29-11-2007, 12:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Stemmenlijstje update.

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron
PixelDansje

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican
DarkPhoenix

Magican
Sherco

Volgens mij moeten er nog veel meer mensen gaan stemmen.

Regels voor berichten