Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo'n reclame van een ventje die voor zijn oma aan het playbacken is, walgelijk gewoon
![]() Tis een reclame voor een rol koeken btw.
|
MET STIP OP 1: Die reclame van dat een vrouw met haar hond door het park loopt en dan haar ex tegenkomt. Ze praten Engels, maar het liedje is in t Nederlands. AHRGGGGGGGGGGG, ik walg echt van die reclame..
"en je hebt zijn nagels schoongelikt met je tong" ![]() Op 2: Die reclame van een kauwgom. Een jongen en een meisje die fot's maken in een fotohokje... Die komt zoooo vaak... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Danoontje Power godverdegodver wat een irritant kutkind is dat...
Postkrediet, met die zogenaamde acteur bij wie elk gesprek uitloopt op een heeeeeel spontaan klinkend gesprek over Postkrediet... "ja dat is goed... weet je trouwens wat ook goed is? postkrediet, want blablabla veel handiger..." 'je hebt zijn navel schoongelikt met je tong'...
|
Aan al die reclames die hier staan heb ik ook een grandioze hekel
![]() en die reclame van I-mode zenden ze ook iets te vaak uit. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die Aquafresh-reclame is ook zo irri waar ze allemaal in de bus opeens in zingen uitbarsten When you're smiling... ![]() |
![]() |
|
Die nagels idd
en die reclame van DANOONTJE POWERRRRRRRRRRRRRRR die van de JAZEKER DE HYPOTHEKER vind ik nog wel meevallen. Die van de waterbedden is idd ook wel eeeeeeeeeeeeerggg klote. Het ergste is nog dat dat wijf zo ontzettend scheef lacht. Damn het zal je ma maar zijn ![]() ![]() ![]() ![]() Van die landmacht is idd ook erg irri. Gellukkig hebben ze dat gedeelte 'Dat lijkt mij ook wel wat' weggehaald ![]() Die reclame van die Imode is wel ranzig maar ik zit altijd te lachen. Weet je waarom? Omdat die gozer het toch opgezopen heeft voor de reclame!!! Wat een viezerik.
||
Citaat:
Een flauwe en voorspelbare grap, op totaal niet grappige wijze in beeld gebracht, en daarna proberen ze hem te herhalen met een vrouw! iets dat eerst al niet grappig was willen uitmelken, en dan ook nog met zooooon kutmuziekje erbij en AAAARRGGHH die makers zijn echt amateurs
|
1. Danoontje......dat kind moeten ze opsluiten!!!
2. FBTO...Die muts zijn ze vergeten mee te nemen bij de heksenverbranding... 3. Glas met kunstgebit...gewoonweg GOOR! 4. Waterbeddencentrum...de muts aan et end moet es leren lachen...dit is zielig... 5. Alle 'te dure lening' reclames.... 6. Gast ziet ex in park 7. Landm8...ik wil realitybeelden! niet die domme door-de-bosjes-loop scenes..maak et realistich en laat die dude es op een mijn trappen...kijken of je et dan nog zo leuk en stoer vindt.. 8. Die reclames met bijdehante kinderen...bijv. 'waaròm?'...dat kind moeten ze ook opsluiten.. Zo kan ik nog wel ff doorgaan...
|
Weet niet precies hoe het liedje gaat maar zij komt haar ex tegen en dan is het van 'je noemde hem je deledo (of zoiets)... En hebt zijn navel schoongelikt mte je tong'
+ alles met monique van de ven en die zogenaamde acteur (speelde vroeger in GTST ofzo) die verzekeringen aanprijst op o zo spontane wijze.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
de mars reclames vind ik echt zoooo irritant!
![]() ![]() ![]() ![]() en verder de goedkope lening reclames( behalve die met peter r de vries, die zijn cool) en die irritante danoontjekind + alles sms, ringtone, treiterlijn, sms ***** naar **** enz enz reclames dit zijn de ergste reclames, er zijn ook andere irri reclames maar niet zo erg als deze die van IMode is juist leuk ![]()
|
* die van die waterbedden aarghh hoe dat mens dr ogen uitwrijft! echt te dom gewoon.
* 'ff checken' stom kind.. * potskrediet gezeik * die met dat kunstgebit, de 1e dt ik m zag ging ik werkelijk bijna over mn nek! sinds dien kijk ik weg als ie komt hehe ![]() maar met stip op nr 1: die van de landmacht! wat walg ik van dat jong zeg, verschrikkelijk! alsof het zooooooo geweldig is om bij de landmacht te zitten en hij de beste opleiding terw wereld doet ofso...bluhhh ![]()
|
joop braakhekke met bros... ja natuurlijk mis ik jullie... woeps!
die reclame slaat echt nergens op. wat doet joop braakhekke in bad op de savanne? hoezo ik maak reclame voor bros? wat heeft het dan met bros te maken? aaaaa
|
Ik erger me aan die reclame met zo'n gozer en z'n ma ofzo en die zit dan op het aanrecht aldoor ham te eten en die asperges laat ie liggen.. En dan hoor je erdoor heen zo'n heel irritante stem op het laatst van: Ik denk asperges zonder ham!!!..
![]() JEZUS wat een irritante kutreclame is dat!!!!
||
Citaat:
Ik lach me steeds rot om die reclame.. Zelf irriteer ik me aan zowat elke bovengenoemde reclame ![]() |
![]() |
|
|