Advertentie | |
|
![]() |
|
Trophus, ja en ik zit (zoals ik al zei toen ik me heb opgegeven als spelleider) van Vrijdag t/m Zondag in Zwitserland
![]() ![]()
|
Whahaha, ik heb Kazet geslagen
![]() ![]() Is het erg dat de jager nu al dood is (ben onervaren met deze versie van dit spel)? Ik kan me voorstellen dat als het later in het spel gebeurt, LL vast meer verdachten op zijn lijstje had. Maar nu gaat er toch alsnog iemand dood? Dan is er alsnog een kans dat het een weerwolf is ![]() ![]()
|
Let allemaal even op, dit is belangrijk.
Aangezien ik waarschijnlijk deze ronde doodga dankzij Lucky (en anders nu wel door de wolven opgegeten ga worden ;x ) kan ik dit beter nu nog even zeggen. Vertrouw Femic alsjeblieft niét. Jullie snappen straks wel waarom niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom ga je er eigenlijk direct van uit dat jij dood gaat? ![]() Je was toch niet de enige verdachte uit het lijstje van LL, of wel? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
WTF gebeurt er allemaal in dit topic?!
1. LL géén wolf, sorry Lucky, ik dacht écht dat ik het goed had, maar je speelde gewoon echt een beetje raar! ![]() 2. LL is jager, dat is beter nieuws (hopelijk). Maar ik heb nu echt even geen idee meer wie hij moet doden. Misschien is Kazet dan toch een wolf, die twee (LL en Kazet) zaten zo tegen elkaar te spelen, en de argumenten tegen Kazet (vooral die Soija) noemt, daar is misschien ook nog wel wat voor te zeggen. 3. DP is misschien ziener, maar het feit dat hij het zo opvallend aankaart maakt hem misschien ook verdacht, maar aan de andere kant... ik vond hem voorheen echt helemaal niet verdacht, dus ik weet niet of ik hem misschien toch moet geloven en Femic wat beter in de gaten moet gaan houden... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op die manier.
Ik zit een beetje met een probleem. Ik ben vanavond de hele avond weg (De Vliegende Panters) en morgen kan ik misschien ook de hele dag niet online zijn (werken). En ik heb natuurlijk ook nog altijd geen internet thuis, dus even tussendoor achter de computer zit er ook niet zomaar in. Duss... moet ik misschien al stemmen vóórdat ik naar De Vliegende Panters ga, maar dat is nog voor de eetronde, dus misschien stem ik dan wel op iemand die vanavond wordt opgegeten... En kan dat sowieso eigenlijk wel, vóór de eetronde al stemmen? ![]() En ik weet nog niet eens wie ik verdenk! |
![]() |
|
Ik heb wel een keer vóór de eetronde gestemd (vorige spel), omdat ik naar Frankrijk ging en toen gezegd dat als diegene in de eetronde zou worden opgegeten dat ik dan dus maar geen stem had. Dus bij de vorige Spelleiders kon 't iig wel. Maar ja, als je niemand verdenkt, wordt 't lastig.
![]()
|
Ik zat zo eens te denken aan wat DP hier net gezegd heeft.
Ik denk dat ie inderdaad de ziener is, en Femic dus wolf/leerlingheks/verrader. Want stel dat DP een slechte is, dan kan hij onmogelijk weten wat Femic is. Na zo'n kort spelverloop lijkt het me zelfs sterk dat de wolven ook maar een vermoeden hebben wie de tovenaar of de ziener is. En DP weet ook wel dat áls we hem geloven en Femic hangen, en ze blijkt een goeie te zijn, dan is ie de volgende ronde zelf de zak. Een wolf of verrader kan niet weten wat Femic is, en zal zich niet superverdacht maken om iemand kwijt te raken die waarschijnlijk gewoon dorpeling is. Dus dan vind ik het aannemelijker dat DP echt ziener is en Femic dus slecht. Waarschijnlijk verrader denk ik. Snappen jullie het punt dat ik probeer te maken een beetje?
|
Verwijderd
|
op zich klinkt het hele verhaal rond DP ziener wel aannemelijk, maar ben ik nou dom? hij wordt: of doodgeschoten door de jager, óf opgegeten door de wolven. tenzij de tovenaar hem beschermd, maar werkt dat ook tegen de jager?
(en mephie: niet zeggen: ja, je bent dom, ik weet dat je dat wilt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 3 Verwijderd | 109 | 19-12-2007 16:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 21:01 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #1 AlopiA | 500 | 10-03-2004 18:57 |