|
|
Citaat:
Amerikaan ontdekt naakte vrouw in appartement
Een inwoner uit het Amerikaanse Arizona heeft eergisteren de ontdekking van zijn leven gedaan. Toen de man die ochtend terugkeerde naar zijn appartement, trof hij er een naakte onbekende vrouw aan. De 25-jarige Jacquelyn M. Pearson had er geen idee van hoe ze in zijn woning beland was. Volgens haar vriend had zij hem die dag naar zijn werk gebracht, maar zou ze nadien naar huis moeten terugkeren zijn omdat ze zich ziek voelde. Onderzoek wees uit dat noch drugs, noch alcohol iets met haar mysterieuze gedrag te maken hadden.
|
||||
|
|
|
Omdat ik dat las net en ik vond het grappig!
Hej TopDropje ![]() Citaat:
Koreaan dood door exploderende gsm
Een 33-jarig Zuid-Koreaan is gestorven nadat zijn gsm was ontploft in zijn borstzakje. De man had zware brandwonden, gebroken ribben en zware interne bloedingen. Toen hij op de spoedafdeling binnenkwam, was de gesmolten gsm in zijn borst gebrand, vertelt dokter Kim Hoon van het universitair ziekenhuis Chungbuk National. "Ik kan me niet voorstellen dat er een andere doodsoorzaak kan zijn dan de explosie van de mobiele telefoon." |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat saai zeg #243 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 17-06-2008 02:20 |
| Wat saai zeg #212 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 21-05-2008 20:19 |
| Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. | Cherry Springs | De Kantine | 500 | 09-05-2008 19:48 |
| "Wat saai zeg." "Bron?" #174 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 10-04-2008 18:23 |
| Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 | Missy | De Kantine | 500 | 01-04-2008 12:43 |
| Lucky there's a family saai #164 | Uice | De Kantine | 502 | 31-03-2008 21:27 |