Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Beetje zeggen dat Rangers beter is ![]() Ik zie Glasgow rangers niet zomaar ff als CL debutant ff in de halve finale stranden Dus, PSV heeft zwaardere tegenstanders gehad ja Ook toen ze nog in de champions league zaten Lazio, Galatasaray en Nantes geloof ik Dat zijn toch wel ff betere teams als Bayern, spartak moskou en sparta praag
||
Citaat:
Juist ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wie verloor 2 (of 3) jaar geleden in eindhoven met 2-1? ![]() Misschien was alleen bayern de moeilijke ploeg in die poule, de rest waren eitjes
||
Citaat:
![]() Zo ken ik er nog wel n paar,maar goed,dat doet er verder niet toe. Het gaat nu om morgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Vond je dat feyenoord beter was,eerlijk gezegd vond ik dat niet, tegen 10 man konden ze moeilijk het spel maken, en wanneer ze duidelijk beter waren dan had dat in de verlenging moeten blijken, voor hetzelfde geldt had feyenoord verloren, was het dan logisch geweest, ja ze verzuimden te scoren.
|
![]() |
he kerel ,ga je het nu op de man spelen, kan je het niet met argumenten af. Luister : * Feyenoord hoefde niet het spel te maken, psv komt op voorsprong. feyenoord moet, geluksstreffer in 93 e minuut en in de verlenging * beide ploegen gelijk. Penalties: * feyenoord de Winnaar want zo is het, waren er geen penalties geweest, dan had ik psv hoger ingeschat als f, omdat psv gevaarlijker was, wanneer ze een kans creeerde, of niet dan?
|
![]() |
Luister :
* Feyenoord hoefde niet het spel te maken, psv komt op voorsprong. -Klopt, F hoefde dat ook niet. Maar toch veldoverwicht en spitsen van PSV creerden geen kansen. Kezza/VoH speelde zeer ondermaats. geluksstreffer in 93 e minuut en in de verlenging -Gelukstreffer?!?! Gewoon een mooie aanval in de tijd dat P$V zichzelf heeft aangenaaid (tijdrekken Watereus) * beide ploegen gelijk.- -Hmmm.... ![]() Penalties: * feyenoord de Winnaar want zo is het, -Jah Penalties heeft verder nix met de wedstrijd te maken. Klopt. Maarja dat is een loterij ene x raakt die andere x niet. Dat is voetbal GrtZ |
![]() |
|
![]() |
oke heb je wel een beetje gelijk in, maar ja psv gevoel he, ben utregter maar goed psv 2e cluppie, en heb gewoon schijthekel aan feyenoord, maar ik hoop wel dat ze het toernooi winnen en dat zou kunnen. ik denk dat over de 2 wedstrijden het publiek de winnaar is, genoten vd 2 wedstrijden.
See ya next match Steinoz
|
![]() |
Nou ik weet het niet hoor, ik heb het gevoel alsof PSV in europa veel verder is dan Feyenoord (kijk maar hoe ze tegen Leeds-uit speelden), ik denk dat feyenoord in de halve finale strand, terwijl psv misschien wel de finale zou kunnen halen
m.a.w: ik had psv liever door zien gaan [Dit bericht is aangepast door Utreg_Nr1 (22-03-2002).]
|
Zo dat was een spannende wedstrijd.
Aangezien het de hele tijd spannend was omdat de penalties geen favoriet onderdeel zijn ![]() maar ik denk dat feyenoord terecht heeft gewonnen. Ook al wordt ajax kampioen! ![]()
|
Verwijderd
|
Utreg_Nr1
16 - Lid gepost op 19-03-2002 @ 09:36 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Firebolt schreef: Ik kan er zelfs 2 opnoemen(!), de eerste: SC Freiburg, de tegenstander die PSV toen had was zooooo slecht, dat ik zelf de naam niet meer weet... -------------------------------------------------------------------------------- Die 'slechte' tegenstander van PSV (paok saloniki) is dus wel ff wat beter als freiburg hoor, tenslotte staat griekenland hoger genoteerd op de coëfficient he? sukkel, niet hoger dan Duitsland! Het gaat om duitsland en griekenland! Dus FC Freiburg is beter als je het zo beredeneerd als jij dat doet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|