![]() |
|
![]() |
DUS JIJ SCHRIJFT GRAAG?
Doe dan NU mee aan Write Now! Stuur ons jouw proza, poëzie, column, raptekst, script of wat dan ook en bereid je voor op het verslaan van de andere regionale winnaars in de finale. Dit is je kans om hét schrijftalent van 2007 te worden! Let op: de sluitingsdata voor de eerste regio’s komen erg dichtbij. Stuur dus nu jouw inzending naar info@writenow.nu! Write Now! is dé schrijfwedstrijd. Eerdere winnaars hebben gepubliceerd en opgetreden. Uitgevers staan voor ze in de rij. Dus als je niet vies bent van een beetje erkenning, schrijf dan nú! Wat valt er te winnen? Finale: laptop t.w.v. € 1.500, masterclass van uitgeverij Augustus, een plek naast de grote schrijvers van nu in de line up van GDMW Festival te Rotterdam. Voorronde: 1e prijs: € 250 aan boekenbonnen 2e prijs: € 125 aan boekenbonnen 3e prijs: € 75 aan boekenbonnen Daarnaast maken de deelnemers kans op een abonnement op Passionate Magazine en een boek uit de Schrijfbibliotheek van uitgeverij Augustus. Vereisten Leeftijd:15 t/m 24 jaar Inzending: maximaal 2.000 woorden of maximaal 8 gedichten. Stuur je inzending naar: info@writenow.nu of per post naar: Passionate – o.v.v. Write Now! Postbus 25264 3001 HG Rotterdam Vermeld je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum en de regio waarin je meedoet. Kijk voor meer informatie, het wedstrijdreglement en de regio’s op www.writenow.nu of bel Passionate: 010 276 26 26. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op de site staat dat het aantal gedichten maximaal 8 mag zijn, via een sterretje/voetnoot staat er dan bij dat het zo is omdat het voor de jury het best aantal is om over te beoordelen. En dat je toch niet wil dat je mindere gedichten de rest beinvloeden.. maar bedoelen ze dat je dan echt 8 gedichten moet insturen of gewoon alleen maar dat je er niet meer dan 8 moet insturen?
(ik weet dat er staat maximaal 8, maar maak je net zo veel kans om te winnen bijv. met 2 gedichten?) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je maakt met minder gedichten ook kans om te winnen, maar er zit wiskunde achter. Als je twee gedichten instuurt en er is er één slecht, is de helft van je werk goed en scoor je dus 50%. Als je acht gedichten instuurt en drie ervan zijn slecht, dan is 5/8 van je werk goed en scoor je dus... een bepaald percentage dat hoger is dan 50%. Wiskunde is niet mijn ding. Met meer gedichten heb je meer kansen om je talenten te showen, dus gebruik ze!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En elysea gefeliciteerd!) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Afgelopen jaar heb ik meegedaan in Limburg. Ben toen ook naar de prijsuitreiking geweest en was heel leuk. ![]() ![]() Dit jaar ga ik het helaas niet redden om erheen te gaan ![]() Mye, volgend jaar beter ![]() ![]()
|
Een van de prijswinnaars heeft z'n verhaal ooit hier op het forum gepost!
Roman Helinski http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=jerzy |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je link doet het niet, bedoel je deze?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1219689 |
![]() |
||
Citaat:
Het valt me trouwens van hem tegen dat hij maar '2e' is geworden. ![]() |
![]() |