Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
nah voor zover ik metalhead ben... uh niet dus maar ik kan sommige wel waarderen... ik heb ook altijd een afkeer van metallica, guns n roses, iron maiden gehad... kweenie vond het gewoon allemaal *kots* overkomen... kdenk dat het een beetje met life of agony/korn begon..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik ben pas na metallica (het voor de hand liggende black album wel he ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja ik zou mezelf wel 'n metalhead willen noemen niet omdat ik dat ben maar het klinkt erg cool. Metalhead.
En ja Metallica was m'n eerst metalband ook al heeft Rhinus een sterk punt met dat het misschien wel niet echt metal is maarja aan de andere kant .. het is metallica en ik beschouw ze best wel als de goden van de metal ook al waren ze niet de eerste en ook al is niet echt meer puur metal dat ze maken tegenwoordig. No rules, but metallica rules! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
misschien niet na Load en Reload, maar daarvoor toch zeer zeker! Kill em All, Ride The Lightning, Master of Puppets ![]() ![]() |
![]() |
|
ik NIET, ik ken nou eigenlijk nog nauwelijks enige nummers van metallica. Ben begonnen met Limp Bizikt en Linkin Park, (niet echt vernieuwend) toen kwamen bands als soulfly, slipknot, en nu is mijn zoektocht ten einde en ben ik beland bij black metal en het bevalt me goed, black metal ist krieg!
||
![]() |
Citaat:
Is dit logisch? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ja, ik ben dus ook met Metallica in de 'metal'wereld opgegroeid en tis en blijft mijn favoriete band.
|
Verwijderd
|
Iron Fucking Maiden natuurlijk. Toen ik pas 6 was gingen op vakantie langs bij een tante.
1 van haar dochters had elpee´s van Metallica en Iron Maiden. Iron Maiden hoorde ik net iets eerder dan Metallica en is sindsdien mijn favo band aller tijden, al is het al lang niet mijn favo metal meer, daar zijn andere toppers voor in de plaats gekomen. Maar Iron Maiden zal altijd een plekje in mijn hart hebben en als ik bijvoorbeeld een nummer als Hallowed be thy name hoor weet ik weer enorm zeker dat Iron Maiden (voor mij) de beste Metal Band is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij gaat alleen ervan uit dat de term "nu-metal" ook klopt. ken jij diegene die de term bedacht heeft? heeft ie verstand van metal (lijkt me niet, anders zou ie het ook niet nu-METAL noemen). |
![]() |
|
![]() |
Ikke, ikke!! Ik ben met Ozzy Osbourne begonnen, en toen kwam de rest: Venom, Helloween...
Maar natuurlijk was Metallica wel één van de eerste metalbands die ik 'kende', ik leerde van alles een beetje kennen. Ik moet wel zeggen dat ik Metallica niet echt geweldig vind, op een paar nummers na. Ze zijn goed, dat zeker, maar ik vind het soms erg eentonig. Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 11:11. |
![]() |
|
mijne was gelukkig geen metallica... heb ze nooit leuk gevonden en vind dat nog steeds niet....
mijn eerste band was Rammstein en daarna Moonspell vlak daarna vond ik alle black en death metal helemaal geweldig... Beastial Warlust, Marduk, Cannibal Corpse, Fluisterwoud, Darkthrone, Cradle of Filth (o ow), Dimmu Borgir , Deicide, Catamenia, Immortal, Dark Funeral maar nu gelukkig niet meer vind sommige bands nog wel leuk hiervan... maar lang niet alle zo begon ik dus met Metal
Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 12:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|