| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

@ Yana: hele dikke knuffel! 

OT: Ik heb een vreselijke dag gehad. Vanochtend vroeg therapie en weer over vroeger gehad. Ik weet niet wat er gebeurde maar ik voelde me ineens vreselijk slecht. Kreeg een heel zwaar gevoel in m'n ledematen, werd kotsmisselijk en voelde me ontzettend opgejaagd. In mijn hoofd werd het echt een chaos, ik voelde, hoorde en zag van alles door elkaar. C. probeerde me te kalmeren en me rustig te laten ademen maar het ging niet. Ik moest heel erg huilen, ging trillen en voelde me ontzettend verkrampt, ik hoorde C. wel maar niet alsof ze bij mij in de kamer zat. Ik was totaal in paniek en ben halsoverkop vertrokken daar. Een uur rondgereden in de stad, een botsing gehad dus nu doet mijn achterlicht het niet meer. Ik weet niet waar ik ben geweest, wat ik heb gedaan, was totaal in paniek en het begon pas een uur/anderhalf uur later wat minder te worden. Toen stond ik daar, helemaal alleen in een deel van de stad dat ik niet eens kende. Het was alsof ik toen pas weer 'wakker' werd, besefte me dat ik naar school moest, dat ik volstrekt idioot voor tijd en halsoverkop bij therapie weg was gegaan, ik schaam(de) me zo.. Natuurlijk kwam ik te laat op school en heb echt de meest lange en vervelende dag ooit gehad. Ik voelde me de hele dag vreemd en verdrietig, ben ook zo geschrokken van mijn reactie.. Heeft iemand dit ook wel eens gehad, of weet iemand wat het is ofzo? ![]() Na school had ik afgesproken om bij Y. en H. langs te gaan, daar kreeg ik eindelijk na twee maanden T. weer aan de telefoon, dat was zo fijn, dus nu kijken of ik in de kerstvakantie naar haar toe kan gaan.. En ik ga morgen solliciteren voor een superleuke baan (niet teveel op hopen maar goed) en nu lijkt ineens alles weer op z'n plek te vallen. Maar gisteravond en vanochtend.. mijn god, vreselijk.. Wéér ge-amt, kom ik daar ooit nog eens vanaf? Hmpf, kan mezelf echt wel schieten en durf ook vrijdag niet meer naar therapie, voel me zo gek.. Oké, lekker warrig bericht weer, maar zo voel ik me ook. 

*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--* 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Meeeeeen en ik ben ook zo verdomd vrolijk. xD Maar mn dag begon ook prachtig want papamama hadden cadeautjes voor de koters in hun schoenen gedaan en ze hadden er geen voor mij en toen had ik gisterenavond maar gezegd Jamaar ik neem ook wel genoegen met een heleboel fondantmuizen! want ik ben echt verliefd op die dingen <3 en toen had ik vanmorgen tóch een cadeautje maar toen waren het fondantmuizen. xD Sjusj, zo lekker. (L) En morgenavond is het sinterklaas en dat is leuk want lekker en cadeautjes en gezellig en mn zus komt thuis en ik ga nu geen ruzie maken!  

En dan is het nog amar twee dagen en dan ben ik al jarig en dat is ook gaaf want dan word ik zeventien.   En mn vriendje komt overmorgen al en ik ga op mn verjaardag op soesjes trakteren op school want de eerste twee uur is toch engels.   En het is zo makkelijk allemaal, zo verdomd makkelijk, ik snap er geen flikker van.   Maar het is prachtig. <3 En mn zusjes zijn lief en paardrijden is gaaaaf al heb ik er wel een beetje zere handen van.   Nu moet alleen die spierpijn nog optyfen! ![]() Edit: Oh en iedereen die knuffels/vrolijkheid/aandacht kan gebruiken, *mee strooi* 

Veel lopen, langzaam water drinken. 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Roosje ik word vrolijk van je post en alvast gefeliciteerd!  

![]() Ik ga morgen naar m'n zus d'r bacheloruitreiking en ik moet mijn blousje aan maar nu heb ik per ongeluk dus ŕl mijn was gedaan BEHALVE mijn blousje.   Nu nog even motivaties schrijven voor een nieuwe honourscursus, een verslag afmaken en dan heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag.  | 

| 

| 

|
| 

Knuffel voor Yana en Nijn. 

----- Het is er weer. Het is weer zover. En ik kom er nooit meer vanaf. Daar geloof ik niet meer in. Het blijft gewoon. En nee ik doe het niet. Ik geef er niet aan toe. Ookal heb ik steeds weer het gevoel, die gedachte dat het allemaal helemaal niets meer uit maakt. Er aan toe wil geven. Dat de gevolgen niets uit maken. Maar het maakt wél uit. Het maakt verdomde véél uit. En ik wéét het ook wel. Alleen voelt het nu niet zo. Ergens is er ook nog steeds/alweer/weetikveel een sorry-dat-ik-besta-gevoel. Sorry dat ik nog steeds rondzwerf op deze aardkloot. Enja. Onzin. 

Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ik stuiter zo ongeveer in het rond, ik heb een beetje teveel adrenaline. De computer van R. was weer kapot en daarnet deed hij het gewoon weer. 

We hebben nu een hartstikke mooie powerpoint. Ik zou de rest van de presentatie in elkaar zetten, ik denk dat ik wat vergeet, maar ik weet niet wat. Ik heb toch hoop ik wel alle stukjes tekst? Het komt wel goed, na al dat gestress.![]() Vandaag was leuk, alleen ben ik nu wel moe en het wel een beetje zat. Een jongen uit mijn klas had vandaag een supergoed humeur en hij gaf constant complimentjes en dat was echt leuk.   We waren aan het volleyballen en als het dan mis ging zei hij: maakt niet uit, het is goed geprobeert. Nou, dat is wel leuk om dat is een keer constant te horen. Ik ging alleen bijna van m'n stokje. Dat gebeurt heel vaak tegenwoordig en het is echt niet leuk.  Maar nu gaat het wel goed. Ik wil alleen dat m'n hoofd tot rust komt want alles buitelt door en over elkaar. Volgende week presentatie.  
	 | 

| 

| 

|
| 

Eindelijk ging het weer eens redelijk goed vandaag. Ik maakte een keuze voor mezelf, een positieve keuze. Dat ik daarvoor een repetitie af moest zeggen is heel vervelend, maar dit keer kies ik voor mezelf. Ik werk eindelijk weer wat aan school en daarna ga ik op tijd slapen. Dat is toch goed?  

Waarom verwijt mijn moeder me dat dan weer? Waarom geeft ze me nu weer een schuldgevoel dat ik de repetitie afgezegd heb? Het is zo verdomde moeilijk, wat ik ook gedaan had, het was toch wel fout geweest. Ik weet dat ik voor mezelf moet kiezen af en toe, maar zo wordt het wel heel erg moeilijk.   Nu kan ik wel huilen, daar gaat m'n goede bui weer. Ik wil m'n schoolwerk afkrijgen, lekker slapen, gelukkig zijn. Of dat gaat lukken is nog maar de vraag.  
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Zo, klaar met wat ik af wilde hebben vandaag. Als ik wat effectiever gewerkt zou hebben, had ik nog veel meer af kunnen hebben, maarja, m'n planning is in ieder geval af. 

Nu moet ik aan de Sinterklaasgedichten, want morgenavond ook weinig tijd en anders moet ik alles donderdagavond doen, want vrijdagavond is vriendje er alweer en dan kan ik me er minder goed op concentreren. En morgen tandarts...   Ik ben eigenlijk heel erg bang, maar probeer er niet aan te denken (wat nog best goed lukt) Ik hoop maar dat ze die kies er zo uit hebben en dat de verdoving snel uitgewerkt is.
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Aw Yana, wees niet te streng voor jezelf! Je bent het dubbel en dwars waard om gewoon te genieten van het leven en van dat stomme eet-en-gewichtsgedoe af te zijn. *Knuffel.* 

@Thoughtful:   nieuwe avatar! Even wennen hoor; wat is het? En wat voor dvd-opname?OT: hmm, tentamen gehaald, niet echt goed, maar ik kan er niet om treuren. Rare gewaarwording, normaal vind ik het echt heel erg stom als ik mijn tentamen niet zo goed maak als ik wil. Ach, ik heb een tof weekend gehad, dat is ook wel iets waard  . En haha, hoezo we praten niet meer met elkaar? Ja nouja weetje, ik vind het niet erg, maar een béétje toenadering vanuit zijn kant zou ook niet erg zijn.Verder heb ik fijne vriendinnetjes, al kan ik dan niet alles met ze delen, maar dat komt helemaal goed. Nu nog van die stomme hoest af. 

you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine) 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Wat een impact kan zo'n afbeelding hebben   slaap lekker   

Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you. 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Vanavond sinterklaas!  

Maar eerst naar school voor 3 uurtjes, om dan lekker op de bank te zitten even huiswerk te maken en verder genieten van de rust in mijn hoofd. Hoe kan dit? Ik ken dit niet, maar ik vind het fijn. Er is gewoon échte stilte in m'n hoofd. Geen onrustige gedachten, spokende herinneringen, het is  allemaal weg. ![]() Ookal blijf ik denken dat het slechts stilte voor de storm is, wat maakt het uit? Op dit moment vind ik het alleen maar fijn en ben ik tevreden met mezelf en met de (meeste) dingen die gebeuren in mijn leven.   Ik heb ook zúlke lieve vrienden! Vanmiddag nog maar even een mailtje ronddoen voor 'n filmavondje. <3

Ik weet niet beter. 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Oehoehoeh sinterklaas vanavond!  

![]()   Het is helemaal het sinterklaashoofdkwartier hier. <3 En mijn linkerlens doet verrot maar die is vast dadelijk beter, de rechter is alleen altijd direct goed... Een beetje vervelend is het wel. Maar goeeed doet er niet toe, ik moet me nog door twee uur wiskunde een uur economie een uur latijn drie studieuren heen worstelen en dan isset vanavond.   En zin in overmorgen! (L) (En in morgenavond.   Olee!)

Veel lopen, langzaam water drinken. 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Ik ben helemaal kapot, ziek, misselijk duizelig, koppijn, moe, voel me kut, kan me niet concentreren, ben heel erg afwezig en ik kan me niet ziekmelden van school, omdat ik vandaag een heel belangrijk practicum heb, dat zich verspreidt over drie weken, dus ik MOET hier zijn. Maar ik kan me echt helemaal nergens op concentreren, vergeet veel te veel, let helemaal nergens op, doordat ik me niet kan concentreren en dan moet ik met Sybr Green gaan werken, een stofje dat mutaties in je DNA kan veroorzaken als je er niet goed mee omgaat. 

Ik zou best wel met dat stofje durven te werken, maar niet als ik me totaal niet kan concentreren. Ik wil naar huis, ik wil slapen en nergens aan denken.  

Stop living in the past, live for the future! 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Nog 1,5 uur, over een uur ga ik weg. Nog even flink wat eten van te voren, zodat ik voorlopig geen honger krijg. Vanavond afgesproken om bij iemand van koor te gaan eten, omdat we pr-overleg hebben. Ik wist wel dat het geen handige dag zou zijn, maar ik wilde wel graag door de week en anders moest het in het weekend. Maar ze zou iets van pasta gaan maken, dus dan hoef ik niet veel te kauwen  

Hoop wel dat die verdoving er snel uit is...Zo nog een keer bellen, ooit moet dat ding toch aanstaan? Anders nog maar een mail sturen, misschien krijg ik nu wel antwoord. Edit: ik krijg nog een bevestiging deze week, maar in principe moet ik wel werken. En m'n uren van vrijdag (toen ik daar voor niks stond) krijg ik ook uitbetaald.  
	Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 10:22.  | 
	|
| 

| 

|
| 

Leve nieuwe avatars 

Al mis ik het paars van TF wel een beetje.Het is Sinterklaas. Vandaag moet alles leuk zijn. Vannacht heel slecht geslapen omdat die stomme buren om half één dachten: ja, nu gaan we lekker heel hard muziek draaien, dat is leuk  

Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen) 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Ik word gek van rare studiedingen. Ikwilniet! Maar ik moet wel. En ik kan het ook, ik moet gewoon dóen en niet denken, dan is alles zo voorbij. (Maar als ik Japans was blijven doen, dan was ik nu klaar geweest...) 

Ik word gek van mijn lichaam, ik vermoed dat ik een voedselintolerantie heb, maar dat moet ik maar eens bij de huisarts neerleggen. Voor nu voel ik af en toe een vreselijke steek in m'n maag en kan ik niet rechtop lopen omdat m'n buik vreselijk verkrampt is Ik wil nu gewoon even niet meer. Ik wil zekerheid, ik wil gewoon op m'n plek zijn in mijn leven, maar voor nu is dat niet zo. Bah, ik weet het niet meer  
	 | 

| 

| 

|
| 

Oeioei gister de hele middag geslapen, de gemiste slaap van het weekend ingehaald. 's Avonds kwamen wat krakervriendjes naar mij, even hier gezeten, toen naar hun pandje gegaan en daar de hele avond gezeten, lag om drie uur weer in mijn bed. 

Straks komt een vriend en dan gaan we samen naar een kinderfilm die we vroeger allebei prachtig vonden. Ben benieuwd of hij nog zo mooi is, maar zal best wel, dit blijft gewoon een klassieker. Mijn sociale leven is echt goed, beter dan ooit. Ik weet niet hoe het zo gekomen is, maar in eens zie ik veel vrienden hartstikke vaak, worden kennissen vrienden, echt leuk. Whoe. 

Digital ash in a digital urn. 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Nou, die kies is getrokken, het was een groot ding. Vraagt de tandarts ook nog of ik hem mee naar huis wil...alsjeblieft niet zeg. Ik zat volgens best wel debiel te doen bij de tandarts, maar ik vond het ook heel eng. Verdoving op een rotplek. 

En nu is alles ranzig en vies en het voel raar aan want de verdoving zit er nog in. En ik wil zo graag even m'n mond spoelen, maar dat mag niet. Hoe kan ik vanavond ooit vergaderen, eten en zingen?  
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Wat moet je nou doen als je het leven ineens niet meer ziet zitten, omdat er heel veel opgekropte emoties ineens loskomen door een denknacht en je dan op het station staat en nadenkt over dingen die ik hier niet durf uit te spreken?

| 
	|
| 

| 

|
| 

@Missy: Je zou eerst kunnen eten (en ik weet niet naar wat voor vergadering je moet), maar zou je niet zingend kunnen vergaderen? Klinkt mss heel raar, maar als dat mogelijk is tijdens die vergadering en je haalt het zingen anders niet? Ik bedoel, als het van een clubje is waar je bij zit, lijkt me dat goed mogelijk, ook al kijken de mensen je dan wss raar aan..

| 
	|
| 

| 

|
| 

Ik kreeg vandaag een mailtje van m'n afstudeerdocent over de terugkomdag van morgen over hoe het ging en of ze nog dingen moest weten voor morgen. Heb teruggestuurd dat ik een beetje baal van de begeleiding hier en dat ik me nogal aan m'n lot overgelaten voel. Ik wil heel graag aan de slag, op het lab echt wat doen maar ik zit hier al drie weken bijna fulltime achter de computer of te lezen. Dat is echt zoo niets voor mij en ik heb ook gewoon pijn in m'n handen, polsen en schouders. Volgens mij krijg ik hier hartstikke RSI van, ook dat nog  

Ze mailde terug dat m'n probleem duidelijk was en dat ze het er morgen even met me over zou  hebben. Dinsdag komt ze hier langs op het lab en als het nodig was wou ze wel eerder komen dan wou ze het bespreekbaar maken. Ik ben alleen zo bang dat ik overkom als een loser als mijn stagebegeleidster dit dinsdag allemaal van mijn docent hoort zonder dat ik zelf eigenlijk m'n mond opengetrokken heb. Alleen is ze gewoon het type niet om zoiets tegen te zeggen en de organisatie is er ook niet echt naar. Misschien ben ik gewoon niet geschikt voor deze afdeling/dit werk en ligt het wel niet aan haar maar aan mijn eigen instelling? Ik vind het een beetje kinderachtig overkomen om tijdens m'n afstuderen aan de hand van m'n stagedocent bij m'n stagebegeleidster te komen om dit probleem voor te leggen maar ik weet/durf gewoon niet hoe ik het anders moet doen   Hmm   Hopelijk levert het wel wat op en wordt het na die tijd wat beter want ik kijk hier de klok echt alleen maar vooruit en tel van maandagochtend af tot woensdagavond (als ik m'n vriend zie) en dan naar vrijdagavond (weekend), dat houd ik echt geen zeven maanden vol. Ik ben wel onwijs blij dat ze m'n probleem goed opvatte en er wat aan wil gaan doen  

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	|
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |