Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
obviously yes. marilyn monroe had ook maat 42.
En Rubens schilderde ook vadsige vrouwen (wat is je punt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2007, 20:03
Verwijderd
Ik heb vooral brede heupen, voor de rest ook nogal een booty en een beetje boobies. en tot twee jaar geleden was ik vet slank en dat is dus veranderd jammer genoeg zeker sinds drie maanden geleden want zit dit jaar in het buitenland en hier kom ik ongeveer 7 kilo per dag aan. dus nu heb ik ook een buik en daar baal ik keihard van en ik probeer dat te verminderen maar volgens mij worden tot nu toe alleen maar m'n tieten kleiner
maar ok over t algemeen ben ik wel tevreden en als ik terug ga naar nederland over een half jaartje komt dat vast weer goed met mijn buik en dan vind ik het wel weer prima.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 20:49
botulismf
botulismf is offline
Eigenlijk willen wij mannen dit, natuurlijk:
Oud 05-12-2007, 20:50
deoxyribose
deoxyribose is offline
Door mijn ziekte ben ik tussen de 5 en 7 kg kwijt geraakt maar da's alweer 3 jaar terug. Tegenwoordig pas ik vooral in maatjes 34-36. Wat goed is voor mijn lengte. Toen ik onder de 50 kg zat was het een hel om kleding te vinden die me goed paste(vooral broeken ), dus ik ben liever een maatje 36.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 21:57
Fantôme
Fantôme is offline
Volgens mij val ik niet onder de catogorie dik maar wel onder de catogorie waarbij een baggy broek beter staat dan een skinny jeans. Ik ben vrij breed gebouwd, maar alles is wel weer in verhouding...
Ik ben 1.70 meter en heb maat 38. Volgens mij zou maat 36 'normaler' zijn voor mijn lengte maar agh... ik ben mijn 6 jaar dieetpogingen zat en let nu gewoon op dat ik op gewicht blijf

Ik vind slankere meisjes wel mooier, maar dan wel mét een figuur.
Oud 05-12-2007, 21:58
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik heb vooral brede heupen, voor de rest ook nogal een booty en een beetje boobies. en tot twee jaar geleden was ik vet slank en dat is dus veranderd jammer genoeg zeker sinds drie maanden geleden want zit dit jaar in het buitenland en hier kom ik ongeveer 7 kilo per dag aan. dus nu heb ik ook een buik en daar baal ik keihard van en ik probeer dat te verminderen maar volgens mij worden tot nu toe alleen maar m'n tieten kleiner
maar ok over t algemeen ben ik wel tevreden en als ik terug ga naar nederland over een half jaartje komt dat vast weer goed met mijn buik en dan vind ik het wel weer prima.
ehm ja, het buitenland probleem komt me bekend voor. Ik ben 'maar' 2 kg aangekomen de afgelopen 2,5 maand, maar toch maargoed dat ik hier geen jaar zit
Oud 05-12-2007, 22:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In tegenstelling to Fantome val ik wel onder de catagorie dik. Ben ik altijd geweest, zal ik ook altijd blijven. En voor zowat het eerst in m'n leven heb ik er vrede mee. Soms heb ik nog van die dagen dat ik mezelf in de spiegel zie en gruwel van die kwabben, maar dat hebben zelfs meisjes die 30 kilo lichter wegen dan ik.
Ik doe dus ook niet aan diëten, en vind al dat gedoe over obesitas maar gezeik bedacht door marketingmensen. (Ik heb het nu niet over mensen die echt veels te zwaar zijn, maar over mensen met 5 kilootjes te veel die ineens alles supergezond en en bewust met extra vezels en linksdraaiende bioculturen moeten eten omdat de media zeggen dat we allemaal zooo ontzettend te dik zijn.)

Ik heb altijd wel problemen met broeken kopen, maar meer omdat ik niet meer weet waar ik moet kijken. Bij de H&M kom ik geneens in broeken maat 50 en bij andere zaken die grote maten verkopen vind ik dat ze alleen maar trutspul hebben. Mss dat ik van bepaalde merken maat 46 zou passen, maar ik heb vaak het idee dat 't toch niet past, dus dan probeer ik 't geneens. Ik hou 't daarom maar bij heren(spijker)broeken, maat 36/38 en m'n shirtjes bestel ik online.

Vrouwen vind ik ook mooier om te zien als ze wat voller zijn. Dan vind ik ze ook 'echter' lijken. Bijv. zo'n Lily Allen, Ik kan 't wel waarderen dat ze niet zo'n afgetraind modepopje is. Vrouwen hebben nou eenmaal soms flubberbuiken.
Oud 05-12-2007, 22:19
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Eigenlijk willen wij mannen dit, natuurlijk:
[afbeelding]
dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. in wat voor culture context moet je dat plaatsen? van cynisme, uitvergroten, realisme, esthetisch, fetisjismen? o,
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 22:21
Vice
Vice is offline
Mooie volle borsten en bolle billen is natuurlijk prachtig, maar zo'n buikjes vind ik weer niks. Dan liever gewoon een mooie strakke buik. Natuurlijk ook niet te gespierd, meer zeker niet zo'n vetrol. Helemaal niet in combinatie met een heupbroek.
Zelf ben ik overigens dik tevreden over mijn lichaam. Maat 34 voor shirts/truien en 36 voor broeken. Niet de dun en ook niet te dik.
Oud 05-12-2007, 22:58
Verwijderd
Trimm Trabb, met alle respect, maar shit afschuiven op marketing mensen is gelul. Te dik is te dik, en ieder mag voor zich bepalen wat dat is, maar er is wel een landelijk gemiddelde + een gewicht dat gezond voor je is. Je hoeft niet dun te zijn, dat mag je natuurlijk zelf weten, maar verwacht niet dat de wereld zich aan je aan zal passen. Hier komt een eeng statement, prepare: dik zijn is een keuze (en voor dat ik de PC brigade over me heen krijg, ik bedoel dus niet de mensen die aan eet stoornissen lijden, door ziekte enz. enz.), ook al heb je aanleg, ook al heb je moeite met minder eten, het kan. Je moet er flink wat voor over hebben en je moet er tijd in steken, maar het kan. Het enkel afschuiven op marketing is te makkelijk. Obesitas is een niet te onderschatten probleem en door dit soort gebrabbel wordt het in stand gehouden, wees volwassen en leg ook verantwoordelijkheid bij je zelf. er zijn verschillende posts over je eigen eet gedrag die dit bevestigen en steeds schuif je het af op anderen en nooit leg je de schuld bij je zelf. Voorbeelden zijn niet moeilijk te vinden.

Dit is niet om jou de grond in te boren, maar jij bent de eerste die het zo zegt en het kan niet dat er geen tegen woord wordt gegeven. Hand in eigen boezem mensen.

Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 23:04.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 23:02
EvilConduct
EvilConduct is offline
Helemaal mee eens. Sommige mensen hebben een aandoening en worden daardoor dik, dat is een ander verhaal. Niet te verwarren met mensen die dik zijn en daardoor ziek worden en dat vervolgens als excuus gebruiken!

Ik had tot niet zo heel lang geleden een beste bierbuik. Ik merk dat, nu ik tijdelijk minder/niet werk, dat ik weer aan kom. Ik ga dus mooi wat rennen en doen om het allemaal een beetje op peil te houden. Dik zijn is een keuze en ik kies er voor om een beetje pens te hebben op een gezond gewicht.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dude, je begrijpt me verkeerd. Ik zeg toch ook dat ik het niet had over mensen die echt te dik zijn. Natuurlijk is dat een probleem. Ik schuif mijn dikheid ook helemaal niet af op iemand anders. Ik ben dik omdat ik te veel eet, dat weet ik ook wel. Ik hou van vreten en ik vind het ok zo.
Ik vind het een beetje irritant dat elke keer als er iets word gezegd tegen dieten, dat er dan meteen word gegooid met 'dik zijn is een keuze' en 'je schuift het af op anderen'. Helemaal niet.

Ik doelde op mensen die eigenlijk helemaal niet te dik zijn, maar die wel ineens aan de dieet 'hype' meedoen. De supermarkt staat vol met 'bewuste keuzes' en 'zonder toegevoegde suikers, maar mét toegevoegde vezels' etc. die aardig wat kosten.
Vaak is het zo dat mensen die last hebben van obesitas toch schijt hebben aan dit soort middeltjes en gewoon naar de patat en chocola grijpen. De meeste mensen die ik bijv. zie 'Sonja Bakkeren' hoeven in mijn ogen helemaal niet af te vallen. De genen die dat wel moeten staan bij de patatkraam. Dus daarom is het dieetgebeuren imo een marketing trucje.
Oud 05-12-2007, 23:21
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
(....). Hand in eigen boezem mensen.
Zo is dat, hand in eigen vagina als je aan mij denkt!

En Skincorps heeft gewoon gelijk!

Ik vind vrouwen die echt de perfecte body hebben en dat is dus het stereotype bikini model het lekkerst.
Wat ik niet begrijp is dat mensen mooie kleren kopen en erg veel met hun uiterlijk bezig zijn, maar als het om hun eigen lichaam gaat zijn ze opeens minder kritisch ...Dan ben je gewoon fucking lui dat is alles en het ergste is nog dat je de boel bedriegt met make up en mooie kleren, omdat je daaronder gewoon 1 grote hoop vlees ongeluk en teleurstelling bent, nou sorry maar ik vind dat fake. Wanneer men op sandalen loopt en hun okselhaar laat groeien, respect! Dan sta je ergens voor!
Maar wanneer je als zogenaamd zelfbewust bent op het gebied van je uiterlijk, trendy kleren koopt, hippe kapseltjes hebt en een overdosis aan make up, dan zeg ik investeer die shit liever in een mooi lichaam. Je lichaam is de basis als het om je "uiterlijke visite kaartje" gaat en bovendien echt van jou!
Ik fitness bijvoorbeeld omdat ik onweerstaanbaar lekker ben en dan is het ooh zo makkelijk om nog lekkerder te worden. Wij zijn zeg maar allemaal het product van miljoenen jaren evolutie, maar bij mij is het echt te zien! Het is net als wanneer je rijk bent dan word je ook makkelijker nog rijker, dus tja...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 23:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zo is dat, hand in eigen vagina als je aan mij denkt!
Omg
Oud 05-12-2007, 23:38
Luna
Luna is offline
omg die kop van amy winehouse in de beginpost, net n alien haha

ot: ik ben prima op gewicht en zie er ook normaal uit. ja iets langere benen zou de bom zijn maarach, ik kan tenminste lopen
ik vind het mooi als een vrouw normaal in verhouding is, en ik vind kleine tieten bij een vrouw mooi.
Oud 06-12-2007, 10:10
Verwijderd
oja, mijn tieten zijn net zo groot als die van mollige jongetjes
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 10:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb een heel raar lichaam. geen grote tieten, best platte buik, maar een groot onderlichaam. ik ben vanaf mn 14e een beetje in die vorm gegroeid en ben er jarenlang onzeker over geweest maar nu vind ik het wel prima. ik heb mn buien, soms eet ik supergezond en ga ik joggen en soms heb ik er helemaal geen zin in en vreet ik een zak chips leeg en zit ik hele dag binnen. ik vind het wel prima zo..
Oud 06-12-2007, 14:30
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
oja, mijn tieten zijn net zo groot als die van mollige jongetjes
Zoals eerder gezegd: kleine tieten FTW!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 14:45
STP
STP is offline
Het meest irritant zijn vrouwen die de hele dag lopen te klagen over hun figuur en maar niét tot actie over gaan! Mijn ex had daar ook een handje van! Je hoort mij niet klagen, dus voor mij hoef je niet af te vallen, maar als je zelf de hele dag gaat lopen mekkeren, DOE er dan verdomme ook wat aan!

Frustraties!
Oud 06-12-2007, 15:41
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik verbaas me echt om de onwetendheid/kortzichtigheid van sommige mensen over maten. Ik snap ergens wel dat mensen met maat 34/36 denken dat maat 40 'dik' is maar kijk eens verder dan je neus lang is of uit je onzekerheid op een andere manier. En Scarlett Johansson is inderdaad niet 'stevig'. Als je dat denkt heb je media anorexia.
Oud 06-12-2007, 15:58
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
ik ben 1.63 en weeg 63 kilo, volgens de bmi is dit nét aan geen overgewicht, ik zie er wel wat steviger uit vind ik zelf, en heb geen kleine borsten.. ik vind ze wel bij m'n figuur passen.
anderen zeggen altijd dat ik een zandloperfiguur heb, alleen dan wat voller. maar goed. ik ben er wel blij mee, zou alleen de vetjes op m'n heupen en bovenbenen eraf willen.
en ik prop me dus níet in maatje 34, meestal 36 of 38 lukt wel. alleen met blousjes heb ik maat 40 of 42 nodig vanwege de boezem, dat vind ik wel jammer, aangezien ik dan bij m'n taille ook dikker lijk, terwijl 't blousje daar niet aansluit. maarja.. over 't geheel gezien vind ik mezelf wel prima
Oud 06-12-2007, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik verbaas me echt om de onwetendheid/kortzichtigheid van sommige mensen over maten. Ik snap ergens wel dat mensen met maat 34/36 denken dat maat 40 'dik' is maar kijk eens verder dan je neus lang is of uit je onzekerheid op een andere manier. En Scarlett Johansson is inderdaad niet 'stevig'. Als je dat denkt heb je media anorexia.
Stevig misschien de verkeerde term, maar zeker niet zon slank spillebeentje als de rest (wat haar niet minder hot maakt, ze weet het nog niet maar ik ga met haar trouwen).
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:39
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
65kg @ 1.80m @ BMI van 20. Dus zal wel goed zijn, ben er tevreden mee...

Oh, en blijkbaar geilt men hier op maten. Ik draag maat 32/32...:')
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Stevig misschien de verkeerde term, maar zeker niet zon slank spillebeentje als de rest (wat haar niet minder hot maakt, ze weet het nog niet maar ik ga met haar trouwen).

qft, de foto die ik postte vond ik haar toch wel stereotype volle hollandse vrouw maar dan niet hollands. ja, nee, in een film is ze door ene personal trainer onder handen genomen tot een strak maatje 1, maar dat verschil is toch wel duidelijk te zien imo.

het grappige met stevige/dikke mensen/fatty's is dat ze maat 34 vaak als dun zien maar ik ken ontzettend veel mensen die echt alles behalve dun zijn ( ja of je moet slank dun willen noemen) en gewoon een maat 34 passen. sowieso lame dat er altijd naar maten wordt gekeken en niet naar verhoudingen, bijvoorbeeld ik pas nog kindermaten en toch ben ik niet dun of slank. een docent van me noemde me ooit zelfs een rubensfiguur lols.

ach het lichamelijk verval treedt toch na je twintigste in, of je nu dun of dik bent. ha-ha ha.
Oud 06-12-2007, 18:32
Verwijderd
Ik ben ook te dik, net iets minder dan Trimm Trab denk ik, en ik ben er wel onzeker over. Een tijdje geleden ben ik 7kg afgevallen maar inmiddels zit dat er weer aan. Ik zou slanker willen zijn omdat het gezonder is en meer kleding me dan zou staan. Ik vind het heel erg moeilijk om mezelf te blijven motiveren qua gezond eten en sporten, ik denk dat dat komt omdat ik niet heel erg ontevreden ben met mijn figuur. Toch wil ik over een tijdje wel weer gaan proberen meer te gaan bewegen en minder te eten. Ik wil niet per se maat 36, maat 40 vind ik ook prima.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 18:34
Citaat:
Goede keus. Beter dan Denise gedrochteersteklas Richards. .
Oud 06-12-2007, 18:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
denise richards die komt toch ook van mars ofzo
Oud 06-12-2007, 18:40
Ze is niet lelijk maar er zit gewoon niets in. Ik zag laatst een stuk van een film waarin zij speelde en normaal kan ik wel tegen een staaltje slechte film maar dit was echt huilen geblazen.
Oud 06-12-2007, 18:46
botulismf
botulismf is offline

Ze is soms best lelijk.
Oud 06-12-2007, 19:02
Electriq
Electriq is offline
Oud 06-12-2007, 19:49
Verwijderd
aww ik wil dat katje
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 20:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahahaha <3
Oud 06-12-2007, 20:39
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ik ben 1.63 en weeg 63 kilo, volgens de bmi is dit nét aan geen overgewicht, ik zie er wel wat steviger uit vind ik zelf, en heb geen kleine borsten.. ik vind ze wel bij m'n figuur passen.
anderen zeggen altijd dat ik een zandloperfiguur heb, alleen dan wat voller. maar goed. ik ben er wel blij mee, zou alleen de vetjes op m'n heupen en bovenbenen eraf willen.
en ik prop me dus níet in maatje 34, meestal 36 of 38 lukt wel. alleen met blousjes heb ik maat 40 of 42 nodig vanwege de boezem, dat vind ik wel jammer, aangezien ik dan bij m'n taille ook dikker lijk, terwijl 't blousje daar niet aansluit. maarja.. over 't geheel gezien vind ik mezelf wel prima
ik keek even in jouw fotoboek en jij bevestigd dat vollere meiden heel mooi kunnen zijn
Oud 06-12-2007, 20:51
Vice
Vice is offline
Sowieso is er een heel verschil tussen vrouwen die stevig zijn, maar een mooie verzorgde huid hebben en vrouwen die dik zijn en dan ook nog een grouwe huid hebben met vieze bobbeltjes erin.
Oud 06-12-2007, 21:24
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Sowieso is er een heel verschil tussen vrouwen die stevig zijn, maar een mooie verzorgde huid hebben en vrouwen die dik zijn en dan ook nog een grouwe huid hebben met vieze bobbeltjes erin.
Lol, dat is net als je een vergelijking zou maken tussen een normale meelaatse en een meelaatse met haar op ze lip. Daar zit idd een verschil in…..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
dan kan je dat dikke wel weglaten hoor
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 22:56
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
ik keek even in jouw fotoboek en jij bevestigd dat vollere meiden heel mooi kunnen zijn
dat is leuk om te horen jeej, nu nog iemand vinden die daar 't zelfde over denkt
Oud 06-12-2007, 23:00
Verwijderd
ik ken zoveel 'volle' mensen die een super mooi gezicht hebben dus ehrr
plus heel veel slanke mensen die kk lelijk zijn dusja
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 23:08
vixen
vixen is offline
Ik vind dikke mensen niet zo en dunne mensen vind ik eng en ik ben zelf ook vrij dun. Uhm ja, je hebt natuurlijk lelijke dikke mensen maar ook lelijke dunne. En ik boycot Scarlett om onduidelijke redenen. Jongens trouwens liever aan de dikke kant. Dunne jongens zijn nog enger dan dunne meisjes.
Sixpacks en gespierd is uberhaupt freaky.
Oud 06-12-2007, 23:37
Broeder
Broeder is offline
Moraal van het verhaal: niet elk dik mens is lelijk en niet elk dun mens is mooi.

Dit zag ik niet aankomen.
Oud 07-12-2007, 06:53
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Moraal van het verhaal: niet elk dik mens is lelijk en niet elk dun mens is mooi.

ik zie hier kansen voor hollywood
Oud 07-12-2007, 07:44
Verwijderd
Citaat:

Wauw.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 14:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
En ik boycot Scarlett om onduidelijke redenen.
Waarom? Het is toch een mooie vrouw?
Oud 07-12-2007, 15:12
*oma*
*oma* is offline
Ik ben heel lief, dat compenseert mijn lovehandles
Oud 07-12-2007, 16:21
Bloem
Bloem is offline
Ik denk inderdaad dat maten veranderd zijn, dat maat 38 van vroeger nu maat 36 is. Ik bijna net zo zwaar als vroeger en heb nu maat S van shirtjes en 38 van broeken, vroegah had ik volgens mij een tijdje maat 40 en maat M.

Euh, ik vind slank wel mooier dan stevig(er) dus mijn goede voornemen is om weer perfect in maat 36 te passen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 16:28
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
obviously yes. marilyn monroe had ook maat 42.
Oh ik had ooit ergens gelezen dat dat zo'n vroegere maat 42 zou zijn en dat als je haar maten nu naar kleding terug zou rekenen ze maat 38 gehad zou hebben. Maar dat zou ook door de Sonja Bakker fanaten geschreven kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 18:51
deoxyribose
deoxyribose is offline
Nee hoor, het is echt zo. Vroeger waren de maten veel kleiner. Marilyn had dus gewoon een maatje 36. Als je in een vintagewinkel kijkt, zie je ook jurkjes uit de jaren '50/'60 oid waar het etiketje 'maatje 38' aan hangt maar die werkelijk 32 of kleiner zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 18:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vroegah waren de mensen ook maar 1.30 meter
Oud 07-12-2007, 19:24
vixen
vixen is offline
Citaat:
Waarom? Het is toch een mooie vrouw?
'(...) onduidelijke redenen.'
Oud 07-12-2007, 20:10
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
vroegah waren de mensen ook maar 1.30 meter
Dat wat vroeger 38 was, nu 36 is, heeft daar denk ik meer mee te maken dan met het opkrikken van het zelfvertrouwen van vrouwen. Mensen worden groter en groeien in verhouding mee.
Reageren

Regels voor berichten