Advertentie | |
|
![]() |
|
Twee vrouwen van middelbare leeftijd bij de Andy Warhol-expositie:
"Allemaal felle kleuren." "Ja, dat deed ie he. Allemaal felle kleuren. Wat zijn het nou voor bloemen?" "Viooltjes denk. Ja, zullen wel viooltjes zijn." "Ja, ik weet niet hoor. Misschien heeft ie het wel op een hele ingewikkelde manier gemaakt." "Zeefdruk denk." "Ja, zal wel zoiets zijn. Oh kijk, allemaal kapsels." "Ja, ik vind ze niet allemaal mooi." "Als je nou moest kiezen, welke zou dan je nemen?" "Tja, ik weet niet. Die dan maar." "Deze staat haar wel leuk, maar ik zou het zelf niet willen." "Weet je waar ik zin in heb? Een lekker biertje."
|
Vandaag in de tram volgens mij was het een koppel waarvan 1 ervan of allebij zwaar naar alcohol rook en ook erg met een zware tong sprak.
.............. man:,,Jah ik snap het probleem niet’’ vrouw:,,Ik heb helemaal geen probleem.’’ man:,,Het is altijd hetzelfde met jouw...’’ vrouw:,,Waar heb je het over?’’ man:,,Kijk, zie je...dat er iets is maar *wordt bruut onderbroken door (zijn?) vrouw* vrouw:,,Luister einde gesprek oke we gaan gewoon?’’ man:,,laat me uitpraten jij moet mensen leren uitpraten..altijd als er iets is zeg je niks maar je bent wel boos op me maar je zegt dat alleen niet’’ vrouw:,,Denk je dat ik het leuk vindt dat je met al die andere vrouwen praat wat denk je niet?’’ man:,,Het is toch niet zo erg?’’ vrouw:,,Nou wat zou jij vinden als ik dat doe?’’ man:,,Dan ga je toch je gang!!! Ik doe daar niet moeilijk over.’’ vrouw:,,Ja dat ben jij maar ik ben anders.’’ man:,,Schat ik heb het echt helemaal gehad en we moeten hier uitstappen’’ ...en ze discusierde verder ...
|
In de bus. Vrouw die achter de uitstapdeur zit roept tegen vrouw die net het trapje afloopt om uit te stappen: 'Mevrouw! Ik ga morgen naar de dokter he mevrouw!'. Mevrouw die uitstapt: 'O, dat is mooi'.
Halte erna: wij eruit. De dokter-vrouw stapt ook uit, komt naast me te lopen en begint nu tegen mij 'Ik moet morgen naar de dokter he.' 'Dat is mooi' zeg ook ik maar. 'Ja want ik heb last van me ontlasting he, dus dan moet ik naar de dokter he'. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongen aan de telefoon, en een meisje naast hem
jongen: nee maar ik spreek je dan morgen oké? dan bel ik wel weer meisje: ouwe, wie heb je aan de lijn? jongen: ik spreek je morgen meisje: spreek je morgen! jongen: is dat goed? meisje: dat goed! jongen: moeten we nog een keertje afspreken meisje: keertje afspreken jongen: sorry, wat zei je? er doet iemand irritant naast me meisje: wie is dat? wie is dat? Wie is dat ouwe! OUWE! WIE IS DAT! WIE SPREEK JE! OUWE! ik zweer het je! ZEGGEN MAN! ZEG 'T! wie is dat? wie spreek je? jongen: sorry, michael, wat zei je? ze schreeuwt in mijn oor meisje: WIE IS DAT OUWE!!! WIE IS MAIKULLL? GEEF ANTWOORD MAN, DJEZUS, IK ZWEER HET OUWE! ik had echt zin om mijn rugzak zo in haar oogjes te duwen, zo vreselijk irritant was ze |
![]() |
|
Gisteravond in de tram in Amsterdam twee meisjes die uit een fles witte wijn zaten te lurken.
Meisje 1 tegen mij: Waar is Leidse plein, is het daar groot? Ik: Ze roepen de haltes om en je ziet het vanzelf wel, het is groot en licht en druk. Meisje 1: Ok chill. Meisje 1 tegen meisje 2: Waar gaan we ook alweer heen? Meisje 2: de Zebralounge. Meisje 1: Waar is dat? *draait zich om naar mij* Weet je ook waar de Zebralounge is? Meisje achter mij: naast de Jimmy Woo. Meisje 1: ok chill. Dan tegen meisje 2: als we de Zebralounge niet inkomen, kunnen we altijd nog naar de Jimmy Woo gaan, dat schijnt ook wel leuk te zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic; vannacht op het Leidseplein. Mensen staan te wachten op de tram, allemaal bij elkaar gepropt in de bus/tram-hokjes. Wij lopen door en gaan op de enorme strook stoep staan waar verder niemand is, aangezien alle mensen in dat hokje gepropt zitten. Na een tijdje komt de tram aanrijden en stopt precies met een deur voor ons, waarna we aanstalten maken om naar binnen gaan. De horde mensen in het hokje rukt op en gaat ook rondom de deuren staan. Tussen die horde bevindt zich een kakwijf van 50+. De volgende dialoog vindt plaats tussen haar en een van m'n vrienden: Zij: "Nou, ik vind dit dus echt schandalig." Hij: "He?" Zij: "Ja, jullie kwamen hier als laatste aan maar jullie gaan als eerste naar binnen." Hij: "Dat komt doordat wij slim zijn en weten dat de tram niet van de tramrails kan." Zij: " ![]() Hij: "Ja, echt. Dus als je snel naar binnen wil dan moet je op deze strook gaan staan, naast de rails. Misschien kunt u de volgende keer stoepkrijt meenemen? Kunt u 'm reserveren, zoals met koninginnedag." Toen schopte ze verontwaardigd wat andere mensen aan de kant om alsnog als een van de eersten in de tram te komen. Volgens mij dacht ze oprecht dat ze het alleenrecht had op lijn 5. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, ik stapte een keer in de lift van een kantoorgebouw.. toen er 3 vrouwen heel serieus met elkaar in gesprek waren.
Het onderwerp.. jawel.. *maakt trommelgeluid* .. de perfecte laars Ik schoot spontaan in de lach en kreeg meteen een massale "mannen *zucht*" reactie naar mijn hoofd geslingerd ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had het een keer, naar aanleiding van kopspijkers uit de tijd dat jack nog enigszins grappig was, een gesprek in de trein over tuinieren in de vagina. dus wij hadden het over condooms en rubber bootjes en dergelijke, erg gezellig. op een gegeven moment komt een man die achter ons zag naar ons toe met de vraag of we een smakelijker onderwerp wilden aansnijden
![]() toen zijn we dus overgegaan op seks met dieren en maden in een vrouw haar vagina. debiele rasmongool. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Ik zat ooit met een vriendin in de Londense metro, en we hadden het over nieuwe olympische sporten, zoals supermodellen van daken afduwen. We hadden ook al regels bedacht en dat je extra punten zou krijgen als ze wat zou meestuiteren enzo en dat ze dan op een speciaal dieet moesten etc. Heel logisch allemaal. De man tegenover ons keek al een beetje raar naar ons, maar toen hij uitstapte zei hij 'Nou dames, nog succes met de Olympische Spelen he'... Natuurlijk moest de enige andere Nederlander in de metro precies tegenover ons zitten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
De machinist vandaag bij vertrek uit Driebergen-Zeist: "Dames en heren ik heb werkelijk alles geprobeerd maar het licht in de achterste eerste klas coupe wil niet aan. Zijn er mensen in de eerste klas die graag licht willen, voor in de trein is nog een eerste klas coupé waar het licht het wel doet."
|
Twee meisjes die achter mij fietsten:
1) (gilt heel hard) VAGINA! 2) Wat is er met je vagina? 1) Ik heb jeuk aan mijn vagina! (nog steeds gillend) 2) Ja, ik zeg toch, je hebt chlamidia! 1) Hoe moet ik daaraan komen dan? 2) Ja, weet ik veel, misschien omdat je zo'n seksgoerroe bent! ![]()
|
Wat tweedeklassers in de media:
-Hé, is die martin Luther nou dezelfde als Martin Luther King? Ja toch? -Nee Martin Luther king was toch die zwarte, die president was ofzo? -Nee dat is die gekleurde man met die toespraak ofzo.. En later zitten ze erg hard te praten door elkaar enzo, en de mediatheekdame met een amerikaans accent komt langs: "Jah ik heb jewllie net awl gevraagd stil te zijn en jewllie bloijven moaar beezig, dit is jewllie loaatste woaarschuwing en anders goaan jewllie eruit." Dus gingen ze haar nadoen, rustig doorgaan met hard praten enzo, dus komt ze weer terug" Ïk hewb jewllie gewoaarschuwd, jewlie goaan new gewoon eruiwt en jewliie hoewven de rewst van de week niet meewr terug te koowmen oowk." En dat vonden ze allemaal heel vreemd. ![]()
||
Wat deden die nou weer in de media?
Citaat:
|
Ik en een heel coupe met mij hebben vorige week in de trein van hilversum naar amsterdam kunnen genieten van een vrouw met een compleet verhaal over de bevalling van haar dochtertje een maand geleden tegen een vriendin. incl. details
![]()
||
Citaat:
Nee, ze had gelijk. Hij deed alsof hij heel behulpzaam was 'als u nog vragen hebt....' Maar we mogen ze niet aan hem stellen, want hij heeft geen tijd ofzo ![]() Nou ja, blijkbaar was ie niet zo grappig. Ik vond van wel. *mokt*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3 Verwijderd | 500 | 12-01-2010 13:28 | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in de metro (of ergens anders). Verwijderd | 3 | 08-04-2008 20:15 |