Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2007, 20:23
Verwijderd
Hmmmmm kweenie. Ik twijffel weer hoe het van zijn kant zit, al zij hij gister wel heel lief dat hij me miste enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik word er een beetje gek van dat niemand lijkt te begrijpen dat het gewoon echt allemaal ongelofelijk kut gaat.
(L)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 21:58
niña
niña is offline
Een keer per week is te weinig! ;(
Oud 06-12-2007, 00:23
Cethlion
Cethlion is offline
Heerlijk surprise gehad met huisgenootjes en een paar beste vrienden van hen die zowat kind aan huis zijn onderhand. Zó leuk en gezellig. En mijn bouwsel stortte niet in elkaar, hoera. Maar nu ben ik een beetje down :/. Geen idee waarom. Misschien omdat bij degene naast me zijn vriendin blijft slapen en ik elke beweging hoor in dat kraakbed en door de enorm dunne wand. En dan denk ik 'poeh, ik word vast een oude vrijster met 25 katten die Poekie heten'. En maar hopen dat ze stil zijn.

Maar ik moet niet zo zeuren want m'n huisgenootjes zijn lief <3 en het was een leuke avond. Voor morgen nog maar een slachtoffer zoeken die mee uit wil gaan. Komt helemaal goed.
Oud 06-12-2007, 00:26
metallica
metallica is offline
Nope, hij liet niets vallen. Alleen dat 't kut met mn ex ging en hij bleek niet te weten dat we geen contact meer hebben...
Oud 06-12-2007, 09:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond gegourmet bij hem thuis met zijn ouders, zusje en opa en oma voor Sinterklaas Het was zo leuk en gezellig en ik voelde me er echt welkom en thuis en erbij horen. Echt zo tof. Heb van zijn opa en oma een chocoladeletter gehad, de goede ondanks dat z'n oma elke keer vraagt hoe ik heet 's Avonds in bed heel lang liggen knuffelen want we hadden elkaar zo gemist en lang niet gezien en dat was zo leuk. Ik was hem heel dierbaar zei hij en hij was bijna in tranen omdat hij me zo gemist had, zo lief. Hij zei 'je bent hier altijd welkom maar dat merk je wel denk ik' en dat is ook echt zo, tof is dat
Oud 06-12-2007, 09:38
Dott
Dott is offline
een beetje laat maar ik ga alsnog een poging doen tot een gedicht

Gisteravond was heel erg fijn,
Gezellig chinees eten en samen zijn.
Stiekem toch een cadeautje op tijd,
Toen vond hij me een lieve meid.
Hij had dat namelijk niet verwacht,
Maar ik had toch aan een cadeautje gedacht.
De rest komt namelijk in Januari en misschien vandaag,
Hij vind het niet leuk als ik hem daarmee plaag.
Ik heb van hem 3 concert kaartjes gekregen,
Waarvoor ik een moord zou plegen.
Bon Jovi, Within Temptation en Kamelot staan volgend jaar daardoor op het program,
En ik vind het fijn dat hij met mij mee kan.
Ik ben hem dankbaar voor deze mooie dingen,
Want ik hou ervan om ze te horen zingen (en zien spelen )

Mijn bijdrage
Oud 06-12-2007, 09:49
Verwijderd
Mijn buik doet pijn en ik wil zijn handen erop hebben en kopjes thee.
*dram*
Maar hij is er niet.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 09:52
Neko*
Neko* is offline
Sinterklaas was fijn. En nu moet de tijd *knipt met vingers* vooruit tot vrijdagavond!
Oud 06-12-2007, 10:18
Dott
Dott is offline
Citaat:
Sinterklaas was fijn. En nu moet de tijd *knipt met vingers* vooruit tot vrijdagavond!
mag het ook naar 30 januari?

edit: waarom voel ik elke keer een jaloerse steek? dit slaat helemaal NERGENS op..
Oud 06-12-2007, 10:58
Aurora
Aurora is offline
He bah, mijn vriend wordt nu geopereerd en ik vind het niet leuk.
Oud 06-12-2007, 11:26
Rob
Rob is offline
Citaat:
een beetje laat maar ik ga alsnog een poging doen tot een gedicht

Gisteravond was heel erg fijn,
Gezellig chinees eten en samen zijn.
Stiekem toch een cadeautje op tijd,
Toen vond hij me een lieve meid.
Hij had dat namelijk niet verwacht,
Maar ik had toch aan een cadeautje gedacht.
De rest komt namelijk in Januari en misschien vandaag,
Hij vind het niet leuk als ik hem daarmee plaag.
Ik heb van hem 3 concert kaartjes gekregen,
Waarvoor ik een moord zou plegen.
Bon Jovi, Within Temptation en Kamelot staan volgend jaar daardoor op het program,
En ik vind het fijn dat hij met mij mee kan.
Ik ben hem dankbaar voor deze mooie dingen,
Want ik hou ervan om ze te horen zingen (en zien spelen )

Mijn bijdrage
Offtopic: Ik ga misschien ook naar Kamelot.

OT: Lieve SMSjes en andere berichtjes. <3
Oud 06-12-2007, 12:23
Dott
Dott is offline
Citaat:
He bah, mijn vriend wordt nu geopereerd en ik vind het niet leuk.
waaraan?? sterkte

@Rob.. tof
Oud 06-12-2007, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn buik doet pijn en ik wil zijn handen erop hebben en kopjes thee.
*dram*
Maar hij is er niet.
Nu heb ik een beeld van iemand die kopjes thee leeggooit op jouw buik, hihi.

OT: Ik heb gedroomd van die ene leukerd en het was een heel verliefderige en kleffe droom. Ahaha! *overwinningsdansje doet* Klinkt vast stom maar dat is echt een goed teken. Dat soort dromen hangen bij mij altijd enorm samen met ook echt verliefd wórden op iemand.

Huhuhu ik kan verliefd worden op anderen. Jaha komt helemaal goed.

...nu trouwens zien dat ik niet verliefd word op hém
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:45
ST*R
ST*R is offline
Voel me al wel weer beter, maar weet niet of ik hem moet smsen of niet. Verstandig zou zijn om het niet te doen, maarja verstandig ben ik meestal niet echt op liefdesgebied dus nu ws ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 12:47
metallica
metallica is offline
Ik wil, ik wil, ik wil hem helemaal kunnen doodknuffelen
Oud 06-12-2007, 13:28
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Het was gister echt heel leuk. Ik ben blij dat ik zelf ook wat cadeautjes had meegenomen, de hele tafel stond namelijk vol. Ik kreeg een cadeaubon van ici paris, en een fotolijstje. En vriendlief zei dat bij het fotolijstje nog iets hoorde, namelijk een foto van ons samen. Die gaan we binnenkort laten maken <3 hij is zo lief en leuk en ik snap niet waarom ik mezelf altijd druk maak om niets.
Oud 06-12-2007, 13:30
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik wil, ik wil, ik wil hem helemaal kunnen doodknuffelen
Ik haar ook, maar zo lang zijn mijn armen niet.
Go go gadget arm!
Oud 06-12-2007, 13:45
Lilium
Lilium is offline
Nog een paar uur en dan heb ik hem weer voor mezelf alleen. *hebberig is*
Oud 06-12-2007, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Nu heb ik een beeld van iemand die kopjes thee leeggooit op jouw buik, hihi.
Ik zou t al prima vinden, als hij maar hier is.
nog een uurtje
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Go go gadget arm!
Die heb je van mij!
@Stout!: Het is absoluut geen probleem dattie door wil gaan met z'n leven, graag zelfs. Wat ik alleen vervelend vind, is dattie zegt dattie me mist, maar zodra ik vragen ga stellen over de manier waarop hij me behandeld heeft, haaktie af. Hij neemt geen verantwoordelijkheid voor wat hij doet. Als ik ergens een schurfthekel aan heb, is het dat. Hij haakt af als ik vragen ga stellen en dat kan ik van hem heel moeilijk hebben. Dan ben ik op dat moment om te schieten, maar vandaag is t alweer vergeten. Snapje? Dusja. Ik hoop dat je het een beetje snapt, want er is teveel gebeurd om het even kort samen te vatten.

ot: Vanavond winkelen met een vriendin en ik heb er zin innnnnnnnn. Ex is alweer vergeten want verspilde moeite enzo. En verder smsen. <3
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 14:32
Rob
Rob is offline
Citaat:
waaraan?? sterkte

@Rob.. tof
Juah. Als die luie donder nou eens uit zijn nest kwam, kon ik de kaartjes regelen...

Citaat:
Die heb je van mij!
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Maar de copter is l33t3r, nu ik er over nadenk.
Oud 06-12-2007, 15:52
Miek
Miek is offline
Sinterklaas was leuk!
Oud 06-12-2007, 16:13
Qimm
Qimm is offline
Oh ik ben echt mega giegelig. Het lijkt wel op we weer in de eerste maanden van een relatie zitten
Oud 06-12-2007, 16:29
Verwijderd
vriendjelief en ik gaan oud&nieuw vieren in berlijn
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 16:38
luchtballon
luchtballon is offline
Tralalalaaa
Van 12 tot half 3 gemsnt vannacht, en vandaag weer en hij wil me graag zein en we gaan bowlen en hij wil me ook vrijdag nog zien en dat is dan vrijdag 'en zaterdan en maandag huhu.

En nou maar hopen dat hij nog net zo tof is
Oud 06-12-2007, 17:56
ST*R
ST*R is offline
Nou hij heeft terug gesmst, maar echt met een sms die hij op verschillende manieren kan bedoelen. Hm ik vind 'm nog wel leuk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 18:52
Verwijderd
''Hoe voel je je op relationeel gebied?''

Ja als ik dat toch een wist.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 20:55
Dott
Dott is offline
Citaat:
''Hoe voel je je op relationeel gebied?''

Ja als ik dat toch een wist.
komt me bekend voor

27 december kan ik mijn huurcontract tekenen en 31 januari krijg ik de sleutel
het lijkt alleen zo ver weg nog
ik baal zo erg dat het nog steeds niet beter gaat, nu gaat school ook druk op me leggen, waardoor ik boos/gestresster word en het alleen maar slechter gaat
Oud 06-12-2007, 20:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haha, mijn vriend heeft me betrapt. Gisteren zou ik naar hem toe gaan en ik belde hem om te vragen of ie al thuis was of dat ik beter nog even door kon werken voor ik 'naar huis' zou gaan Dus hij liep me heel de tijd te pesten maar stiekem vond hij het volgens mij wel heel leuk.

Net zei hij tegen me dat hij het gister zo mooi vond kloppen en zo voelde dat idd ook wel. Vond dat wel mooi verwoord
Oud 06-12-2007, 21:28
Dott
Dott is offline
sommige mensen zullen nooit 100% eerlijk zijn, zelfs niet over kleine dingen..
Oud 06-12-2007, 21:38
Verwijderd
Hij kwam vandaag eventjes naar Utrecht (want gisteren kwam die toch niet) en dat was leuk. En hij vond z'n cadeautje heel leuk zei die!
Morgen ben ik daar alweer en dat is fijn. <3
En ik kijk ook al uit naar volgende week vrijdag, want dan ga ik 'sinterklaas' vieren met wat vriendinnetjes!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 21:52
Rob
Rob is offline
Citaat:
komt me bekend voor

27 december kan ik mijn huurcontract tekenen en 31 januari krijg ik de sleutel
het lijkt alleen zo ver weg nog
ik baal zo erg dat het nog steeds niet beter gaat, nu gaat school ook druk op me leggen, waardoor ik boos/gestresster word en het alleen maar slechter gaat
*knuffel*
Komt wel goed, meis! Nog even afwachten en dan heb je je eigen plek! ^^ En school wordt ook wel rustig, vooral als je nu een tentamenperiode hebt, ofzo.

en prrr. <3 lief

Laatst gewijzigd op 06-12-2007 om 23:18.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 22:55
niña
niña is offline
Godsmikke er gaat zoveel in me om maar mijn welbespraaktheid raak ik kwijt op de belangrijkste momenten
Oud 07-12-2007, 00:02
Verwijderd
Ik trof net mijn vader aan in een huis vol rook omdat hij in slaap gevallen was met de pannen op het vuur. En ik kwam toevallig langs omdat hij mijn auto wilde lenen. En ik klopte op het raam en was zo blij dat ik hem zag lopen en ik ben zo vreselijk geschrokken!

En nu krijg ik net een sms'je dat hij van me houdt en ik hou ook heel erg veel van hem en stiekem ben ik een beetje emotioneel van de schrik. En van dat lieve sms'je.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 06:46
Yana
Yana is offline
Mijn vriend kwam gisteren ineens langs, terwijl we elkaar eigenlijk vanavond pas weer zouden zien. Was leuk

Maar ik merk wel dat ik heel negatief over hem denk, en dat vind ik eigenlijk wel erg
Oud 07-12-2007, 07:44
stout!
stout! is offline
Nog 11 dagen! Dat is kort, toch?
Ben echt jaloers op een vriendin van wie 't vriendje ook weg was, naar Oeganda zelfs, en nu weer terug is. Als ik ze samen zie, kan ik echt niet wachten. Maar eigenlijk is het goed dat hij er nu nog niet is, want ik moet nog superhard studeren en denk zomaar dat ik daar met hem niet aan toe zou komen .
Hij is nu op reis, en ik merk dat ik ook even iets minder behoefte heb aan contact. Het is wel goed allemaal, ik wil hem gewoon weer zien.
Oud 07-12-2007, 08:04
Verwijderd
Gisteravond was zo gezellig! We zitten met heel veel dingen op één lijn. Zo waren we na een uurtje al moe van alle winkels, vonden alle verkoopsters stom, kwamen we tot de conclusie dat jongens maar raar zijn, dat Hij een lul is, dat jongens gewoon moeten zeggen als ze klaargekomen zijn (en niet allerlei wazige uitspraken gaan doen als 'De raket is geschoten'), dat het beter is als ze gewoon helemaal niks zeggen, dat Zij maar maf is, dat Carnaval heilig is, dat ze haar haar gaat krullen. Weetikveel, alles. Het was gezellig en het is fijn om te merken dat ze zich zo op haar gemak voelt bij mij, vooral na wat ze me eerder allemaal vertelde.

En verder issie gewoon heel erg lief.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 08:20
Dott
Dott is offline
Citaat:
*knuffel*
Komt wel goed, meis! Nog even afwachten en dan heb je je eigen plek! ^^ En school wordt ook wel rustig, vooral als je nu een tentamenperiode hebt, ofzo.

en prrr. <3 lief
kun je nagaan, nu is een normale periode

ot: ik weet niet hoe ik me voel
Oud 07-12-2007, 09:22
ST*R
ST*R is offline
Hij heeft vannacht helemaal uit zichzelf gesmst, en nu ben ik heel erg vrolijk en heb ik weer hoop.. Ik moet het gewoon gaan zien zoals hij het waarschijnlijk ziet, maar ik wil meer!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Nog 11 dagen! Dat is kort, toch?
*knip*
Haha, ik ben je aftelposts aan het volgen, vind het echt leuk En 11 dagen is kort ja, ze vliegen zo om! Zitten nog weekendjes tussen, is zo voorbij joh

OT: Samen komen we er wel. Gisteren heeft hij interesse getoond in een huisje, er waren nog wel 300 anderen, maar goed Kan niet wachten om iets van ons zelf te hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 10:45
Verwijderd
Eigenlijk wil ik hem gewoon hier hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 10:57
Luna
Luna is offline
ja dikke chaos weer haha
Oud 07-12-2007, 12:08
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Vanavond zie ik hem weer <3
Oud 07-12-2007, 12:53
Dott
Dott is offline
Er zijn dagen dat ik me beter heb gevoelt...
Oud 07-12-2007, 13:01
luchtballon
luchtballon is offline
zou hij echt bellen vanavond?
Oud 07-12-2007, 13:39
Iduna
Iduna is offline
Hoewel het een beetje dubbel is, kan ik zeggen dat ik me op dit gebied wel goed voel. Misschien is het gewoon tijd. Het ziet er namelijk niet naar uit dat de situatie op korte termijn verandert naar wat ik eigenlijk zou willen. Maar eigenlijk weet ik ook niet of ik dat ook echt wel wil. Het is gewoon te zwaar beladen voor nu.

Na wat stukgelopen relaties, had ik het ook helemaal gehad met mannen, behalve met mijn mannelijke vrienden dan. Maar nu bevalt het geflirt me weer wel met collega's, bij de tennis, tijdens het uitgaan en zo. Het is allemaal onschuldig en leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 14:52
stout!
stout! is offline
Citaat:
ja dikke chaos weer haha
vertel

Nog even studeren en straks op weekend met vriendinnen. Moet wel aan een paper werken maar het wordt sowieso superrelaxed, lekker de hele dag in pyjamabroek en op sloffen rondlopen en -hangen, veel eten, veel drinken en nog één of andere dubieuze verrassingsactiviteit doen waar we een pot vaseline voor moeten meenemen. Ik heb er zin in.

@ Daydream-ster: je hebt gelijk, het zijn zelfs nog twee weekenden! En ik ben blij dat ik nog mensen vermaak met mijn aftelposts haha, zelf word ik er behoorlijk zenuwachtig van. Wel fijn dat t nog precies zoveel dagen tot mijn toets is, want die gaan door de stress juist snel voorbij.

Ben benieuwd hoe het is als hij weer thuis is. Iemand missen is moeilijk maar op een bepaalde manier ook 'makkelijk', je ziet alleen de belangrijke en mooie dingen.
Oud 07-12-2007, 15:40
cagie
cagie is offline
Hij komt onverwachts vanavond toch al hier heen en hij blijft lekker tot maandag. Ik vind het heel leuk dat hij plots toch het hele weekend hier zal zijn maar aan de andere kant vind ik het rot voor hem dat zijn vrienden op het laatste moment hem laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 15:42
I C U
I C U is offline
Oeh! Vette avond gehad! Serieus! Begon met wat drinken op school, toen wat eten in de stad en uiteindelijk stappen tot een uur of vier! Hartstikke leuk, heb me prima vermaakt.

Verder was Sinterklaas ook leuk, wat een mutsenbrigade afentoe is dat hé... Maar wel lachen, zeker als je dan het commentaar van m'n ouders en broertje hoort. Geweldig.

Alleen vandaag voel ik me best prut Kater enzo. Maar dat overleven we wel. Hihi.
Reageren

Regels voor berichten