Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Lieve SMSjes en andere berichtjes. <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik heb gedroomd van die ene leukerd en het was een heel verliefderige en kleffe droom. Ahaha! *overwinningsdansje doet* Klinkt vast stom maar dat is echt een goed teken. Dat soort dromen hangen bij mij altijd enorm samen met ook echt verliefd wórden op iemand. Huhuhu ik kan verliefd worden op anderen. Jaha komt helemaal goed. ![]() ...nu trouwens zien dat ik niet verliefd word op hém ![]() |
![]() |
|
Het was gister echt heel leuk. Ik ben blij dat ik zelf ook wat cadeautjes had meegenomen, de hele tafel stond namelijk vol. Ik kreeg een cadeaubon van ici paris, en een fotolijstje. En vriendlief zei dat bij het fotolijstje nog iets hoorde, namelijk een foto van ons samen. Die gaan we binnenkort laten maken <3 hij is zo lief en leuk en ik snap niet waarom ik mezelf altijd druk maak om niets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Stout!: Het is absoluut geen probleem dattie door wil gaan met z'n leven, graag zelfs. Wat ik alleen vervelend vind, is dattie zegt dattie me mist, maar zodra ik vragen ga stellen over de manier waarop hij me behandeld heeft, haaktie af. Hij neemt geen verantwoordelijkheid voor wat hij doet. Als ik ergens een schurfthekel aan heb, is het dat. Hij haakt af als ik vragen ga stellen en dat kan ik van hem heel moeilijk hebben. Dan ben ik op dat moment om te schieten, maar vandaag is t alweer vergeten. Snapje? Dusja. Ik hoop dat je het een beetje snapt, want er is teveel gebeurd om het even kort samen te vatten. ![]() ot: Vanavond winkelen met een vriendin en ik heb er zin innnnnnnnn. Ex is alweer vergeten want verspilde moeite enzo. En verder smsen. <3 |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 27 december kan ik mijn huurcontract tekenen en 31 januari krijg ik de sleutel ![]() het lijkt alleen zo ver weg nog ![]() ik baal zo erg dat het nog steeds niet beter gaat, nu gaat school ook druk op me leggen, waardoor ik boos/gestresster word en het alleen maar slechter gaat ![]()
|
Haha, mijn vriend heeft me betrapt. Gisteren zou ik naar hem toe gaan en ik belde hem om te vragen of ie al thuis was of dat ik beter nog even door kon werken voor ik 'naar huis' zou gaan
![]() Net zei hij tegen me dat hij het gister zo mooi vond kloppen en zo voelde dat idd ook wel. Vond dat wel mooi verwoord ![]()
|
Verwijderd
|
Hij kwam vandaag eventjes naar Utrecht (want gisteren kwam die toch niet) en dat was leuk. En hij vond z'n cadeautje heel leuk zei die!
![]() Morgen ben ik daar alweer en dat is fijn. <3 En ik kijk ook al uit naar volgende week vrijdag, want dan ga ik 'sinterklaas' vieren met wat vriendinnetjes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Komt wel goed, meis! Nog even afwachten en dan heb je je eigen plek! ^^ En school wordt ook wel rustig, vooral als je nu een tentamenperiode hebt, ofzo. ![]() en prrr. <3 lief
Laatst gewijzigd op 06-12-2007 om 23:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik trof net mijn vader aan in een huis vol rook omdat hij in slaap gevallen was met de pannen op het vuur. En ik kwam toevallig langs omdat hij mijn auto wilde lenen. En ik klopte op het raam en was zo blij dat ik hem zag lopen en ik ben zo vreselijk geschrokken!
En nu krijg ik net een sms'je dat hij van me houdt en ik hou ook heel erg veel van hem en stiekem ben ik een beetje emotioneel van de schrik. En van dat lieve sms'je. |
![]() |
|
Nog 11 dagen! Dat is kort, toch?
Ben echt jaloers op een vriendin van wie 't vriendje ook weg was, naar Oeganda zelfs, en nu weer terug is. Als ik ze samen zie, kan ik echt niet wachten. Maar eigenlijk is het goed dat hij er nu nog niet is, want ik moet nog superhard studeren en denk zomaar dat ik daar met hem niet aan toe zou komen ![]() Hij is nu op reis, en ik merk dat ik ook even iets minder behoefte heb aan contact. Het is wel goed allemaal, ik wil hem gewoon weer zien.
|
Verwijderd
|
Gisteravond was zo gezellig! We zitten met heel veel dingen op één lijn. Zo waren we na een uurtje al moe van alle winkels, vonden alle verkoopsters stom, kwamen we tot de conclusie dat jongens maar raar zijn, dat Hij een lul is, dat jongens gewoon moeten zeggen als ze klaargekomen zijn (en niet allerlei wazige uitspraken gaan doen als 'De raket is geschoten'), dat het beter is als ze gewoon helemaal niks zeggen, dat Zij maar maf is, dat Carnaval heilig is, dat ze haar haar gaat krullen. Weetikveel, alles. Het was gezellig en het is fijn om te merken dat ze zich zo op haar gemak voelt bij mij, vooral na wat ze me eerder allemaal vertelde.
En verder issie gewoon heel erg lief. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ik weet niet hoe ik me voel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Samen komen we er wel. Gisteren heeft hij interesse getoond in een huisje, er waren nog wel 300 anderen, maar goed ![]() |
![]() |
|
Hoewel het een beetje dubbel is, kan ik zeggen dat ik me op dit gebied wel goed voel. Misschien is het gewoon tijd. Het ziet er namelijk niet naar uit dat de situatie op korte termijn verandert naar wat ik eigenlijk zou willen. Maar eigenlijk weet ik ook niet of ik dat ook echt wel wil. Het is gewoon te zwaar beladen voor nu.
Na wat stukgelopen relaties, had ik het ook helemaal gehad met mannen, behalve met mijn mannelijke vrienden dan. Maar nu bevalt het geflirt me weer wel met collega's, bij de tennis, tijdens het uitgaan en zo. Het is allemaal onschuldig en leuk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog even studeren en straks op weekend met vriendinnen. Moet wel aan een paper werken maar het wordt sowieso superrelaxed, lekker de hele dag in pyjamabroek en op sloffen rondlopen en -hangen, veel eten, veel drinken en nog één of andere dubieuze verrassingsactiviteit doen waar we een pot vaseline voor moeten meenemen ![]() @ Daydream-ster: je hebt gelijk, het zijn zelfs nog twee weekenden! En ik ben blij dat ik nog mensen vermaak met mijn aftelposts haha, zelf word ik er behoorlijk zenuwachtig van. Wel fijn dat t nog precies zoveel dagen tot mijn toets is, want die gaan door de stress juist snel voorbij. Ben benieuwd hoe het is als hij weer thuis is. Iemand missen is moeilijk maar op een bepaalde manier ook 'makkelijk', je ziet alleen de belangrijke en mooie dingen.
|
Oeh! Vette avond gehad! Serieus! Begon met wat drinken op school, toen wat eten in de stad en uiteindelijk stappen tot een uur of vier! Hartstikke leuk, heb me prima vermaakt.
Verder was Sinterklaas ook leuk, wat een mutsenbrigade afentoe is dat hé... Maar wel lachen, zeker als je dan het commentaar van m'n ouders en broertje hoort. Geweldig. Alleen vandaag voel ik me best prut ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #77 x-spekkie-x | 499 | 05-01-2008 17:15 |