Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi vandaag bekijk ik alles vanuit een positieve hoek, dus ik werd wel weer opnieuw volkomen natgezeken vanochtend MAAR mijn schoenen zijn in tijden niet zo stralend schoon geweest.
![]() ![]() En nu ga ik een jingle opnemen voor de VN, in opdracht van een vriend die voor hen werkt.
|
Gisteren Sinterklaas geviert met vriendinnetjes en Buzz gespeeld, was erg gezellig.
vanavochtend drie keer mijn haar gewassen, omdat ik zo in gedachten verzonken was, dat ik maar shampoo bleef pakken ipv contioner ![]() ![]()
|
Ik werd vanochtend opgewekt wakker, maar dat verging me snel toen ik de vietnamese ambassade moest zoeken in Den Haag. Toen ie die eenmaal gevonden had werd het nog een stukje erger omdat ik daar bekant 1,5 uur heb gezeten. Nu heb ik hoofdpijn.
|
ik had van 9 tot 5 school, ecth vet lang en zonder tussenuren. d'r waren gastcolleges van een cameraman en een verslaggever van het rtl nieuws, en die gast leek echt op atje dus was wel grappig. toen door de stad gelopen en een kettinkje van 1 eur bij de h&m gekocht, kan je toch niet laten liggen! nu ff cadeautjes inpakken want m'n vriendje is vandaag jarig en hij geeft vanavond een feest.
|
vandaag had ik school en na school gingen een aantal klasgenoten/schoolgenoten surprises doen voor sinterklaas nog. en ik ging kijken want dat leek me gaaf en bovendien zeiden ze dat ik moest helpen. ze hadden ook een surprise gemaakt voor pascal, een schoolgenoot die niet mee deed maar ook hielp. dus toen waren alle surprises gedaan en toen waren er nog 2 over, 1 voor pascal en nog een nmaar ik had glad niet door dat iedereen al geweest was dus kwamen ze in ene aanzetten met die surprise
![]() nou ik was helemaal van mijn apropos en kreeg spontaan een lachkick maar echt ontzettend tof van ze, schatjes ![]() de surprise was een zwarte doos met daarop een vogelnest met een groot ei met een schildpad erin en daaromheen klimop met piepschuimen kindersurprise-eieren, het was echt supermooi. en in de doos zaten een doos olieverf, een doos acrylverf, een chocoladeletter, chocolademuntjes en twee kleine doekjes. De leukste sinterklaas sinds jaren ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag ging ik chill doen met een persoon, daar heb ik 2 jaar voor in de trein gezeten zzz met allemaal kenker irritante mensen die te hard praten in de trein, damnw at heb ik daar een hekel aan. we hebben onder andere exdrummer gekeken en die was echt super vet! zeker de moeite waard om nog een keer te bekijken en verder hebben we gewoon gechilled zu haus en later zijn we amsterdam in gegaan en daar hebben we heel toeristisch rond gehangen tot dat mijn trein vertrok. nu ben ik thuisss en volgens mij word ik ALWEER ziek en dat is echt niet leuk ofzeiiiiouuhfej,r.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Apocalyptica, klassieke muziek in een metalen jasje.
![]() Tijd voor tekenfilms en avondeten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteren ben ik te laat gaan slapen
![]() |
![]() |
|
ik bood aan om vanavond te koken voor mijn ouders en dat vonden ze een goed plan, mijn vader wil alleen niet met mij boodschappen doen, dus laat dan maar zitten hoor.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ik ben een zombie geworden door stage muu |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kan vanavond heel veel dingen doen en ik weet niet wat, een luxeprobleem. waarschijnlijk ga ik naar het feestje waar 2034982438032 mensen komen en waar een van m'n beste vrienden die ik niet meer zo vaak zie ook is, want daar kan je onbeperkt drinken voor 2,50
![]() |
![]() |
|
Als ik jou was zou ik voor de 2,50 onbeperkt zuipen gaan!
![]() Na een enorm vet feest gisteren met allemaal dj's die ik tot nog toe niet kende, me vandaag enorm verslapen. Om drie uur gaan lunchen met een vriendin. Gil Sander gekocht, leuk zo'n aanbieding! Vanavond naar te gek minimal/techno feestje! Ja, het is weer weekend! ![]()
||
Verwijderd
|
ik sliep vanmorgen na te hebben gewerkt bij mijn moeder, waar ik ongeveer 30 keer wakker werd van een smsje, een of ander klassiek nummer op repeat, mijn opa die langskwam, een kat die mijn deur openmaakte, twee katten die op mijn bed met elkaar gingen vechten. te veel voor een zaterdagochtend
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |