![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is gewoon kut om beperkt te zijn in je fysieke handelen. dat is gewoon zwaar mis, vertieft. en niet omdat het betekent dat je een toekomst van lichamelijk lijden tegemoet gaat, nee omdat je in het hier en nu niet kunt functioneren zoals je wilt. de toekomst is tot daar aan toe, k wil nu graag heen en weer kunnen springen op elk gewenst moment. en aanstellerij nee, als 'a' je belet om 'b' te doen dan is dat kut, vooral als je 'b' graag wilt doen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar k ben t helemaal met je eens. echter is t wss gewoon net als bij bloem een frustratie-post
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Oh noes, ik word belaagd door hypochonders. Niks geen kortzichtigheid, in een andere zaak zou het misschien anders zijn, maar in dit geval is het gewoon realisme. Ja, je moet misschien twee dagen hoestend in bed doorbrengen terwijl je tv kijkt en kopjes thee drinkt, wat natuurlijk verschrikkelijk is, maar het is niet zo verschrikkelijk dat je er zo zwaar aan moet tillen. Voor de buitenwereld is zo veel drama om niks wel grappig maar puur voor jezelf lijkt het me niet leuk - het leven is een stuk gaver als je je niet zo druk maakt om zulke triviale zaken.
Citaat:
Ik zeg niet dat ziek zijn leuk is. Ik zeg ook niet dat 'b' niet kunnen doen om reden 'a' leuk is. Maar je trekt het uit 't verband: als 'a' verkoudheid is en 'b' heen en weer springen, dan is het mijns inziens aanstellerij. Je kunt niet altijd hebben wat je wil, tough luck. Iedereen wordt weleens ziek, als ik jou was zou ik blij zijn dat jij het zelden bent en dat je de rest van de tijd wél kan doen wat je wil. Niks persoonlijks hoor, ik ken je verder niet, maar in deze thread klink je als een verwend kind dat haar dertigste pony niet krijgt omdat de overige 29 zich dood staan te vervelen op stal. Ook geen frustratie overigens, ik ben gewoon net als nog minstens een half miljoen Nederlanders ziek omdat er een of ander virus heerst en ik verveel me. Gelukkig is er internet en nutteloze drama om dat te verhelpen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga bijna hopen dat het jou ook overkomt en niet iemand anders. En een verkoudheid is geen ziekte en je moet niet zo verwend en aanstellerig doen. Je kunt niet alles mee hebben in het leven, grow up. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is gewoon een erg foute opmerking om te zeggen dat je liever een fatale ziekte hebt dan een griepje, dat slaat gewoon helemaal nergens op en als je heel even wat langer na denkt zie je dat zelf ook wel in. |
![]() |
|
k hoef er niet over na te denken om te weten dat dit leven uiteindelijk niet belangrijk is.
tis een spel van overleving, dat niet veel meer heeft te bieden dan conflict om van te genieten. daarbij maakt het niet uit of ik binnen zes maanden dood zou gaan. dat zouden juist zes rustige maanden zijn waarbij niemand irritante verwachtingen van je heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zoals ik zei, tis een beperking, gebrek aan controle.
zolang je leeft is t wel fijn om te kunnen doen wat je wilt. en ik zie t niet als zeuren, gewoon een topic om even mijn frustratie kwijt te kunnen. tis helemaal aan jullie om t op zo'n manier op te vatten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
nah dat je dood gaat betekent niet dat je niet voor jezelf kan bepalen wat te doen voor het zover is. Ik ben toch nauwelijks een toekomstplanner.
en ja vaak zijn er beperkingen.. daarom zei ik ook: Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
maarja mensen hier vallen me aan ivb met dit topic, dan moet ik mezelf wel verdedigen natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst loop je zielig te doen vanwege een verkoudheid, waarvan je twee dagen in bed moet blijven (ohnoes, teh drama!), daarna roep je dat je het vervelend vind om geen controle meer te hebben en daar bovenop roep je keihard dat je best een ernstige ziekte zou willen hebben. Logisch dat mensen erop reageren, niet? |
![]() |
||
Citaat:
maar jullie amuseren me wel, want k voel me totaal niet dramatisch, terwijl jullie hele gespannen betogen ophouden van het waarom ik wel niet een aansteller en dramaking zou zijn.
|
tsja zo ben ik, van de meest onzinnige dingen hele scenes maken.
wordt me vaak ook verteld dat k over de meest onzinnige onderwerpen gewoon grappige discussies kan hebben.
||
Citaat:
alleen.. hoe kun je verklaren dat roken echt invloed heeft op de kracht van je weerstand als je ongeacht je al dan niet rookt zelden ziek bent.
||
Citaat:
dus hoe weet je of het je weerstand aantast?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekte van pfeiffer Charity's | 4 | 18-01-2012 08:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben zo misselijk! lynn.hanzen | 8 | 20-11-2010 15:29 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hulp voor zwervers. hawleri_diva | 57 | 02-11-2008 20:06 | |
Psychologie |