Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Chelsea Dagger is Tududu tududu tududududududu. ![]()
|
21 December meet!
Waar: Utrecht, onder het blauwe bord met treinen Wanneer: Uur of 11, 12? Wat te doen: ?? Contactpersoon: ?? Komen: Cherry Springs (hoogstwaarschijnlijk, maar ik heb wel weer school dus pas om half 5 ofzo.) Komen misschien: Niet komen: Pixeldansje Minke Daboman Dr. Korsakov Martino87 Dat gaat nog best saai worden, denk ik. Misschien dat mensen in januari kunnen meeten, 4 januari ofzo?
|
Dan heb ik al een andere meet + mijn vriendje wil me meenemen naar de Efteling dus ik pas.
![]() Maar ik ben wel voor een meet eind januari, ik denk dat dat voor de meesten handiger is omdat die irritante feestdagen dan voorbij zijn + tentamens eind januari ook enigzins.
|
Ja het probleem is dat mijn vriend nu dus op zakenreis is, en ik dus niet even kan vragen of hij er problemen mee heeft. Daarbij wil ik het best wel hier in Helmond houden, maar dan wil ik graag een datum en weten hoe veel mensen er willen komen. Ik heb niet zo veel zin om voor drie mensen een meet te houden.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiplekken door soortvanbaarden #1771 Verwijderd | 500 | 17-01-2013 15:38 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK meet #18 x-spekkie-x | 500 | 04-03-2008 22:13 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
DK-meet #2 Tink* | 500 | 04-05-2007 14:05 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 |